WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Wedo už ne.
Nejhorší společnost, jakou jsem kdy zažila.
Po přečtení recenzí jsem neměl dobrý pocit z výběru této společnosti. Následně však vše proběhlo naprosto bez problémů: na infolinku jsem se dovolal okamžitě, kde mě ochotná paní informovala, že doručovací proces na adresu probíhá standardně, stejně jako u ostatních doručovacích společností, tedy druhý, max. třetí den po převzetí zásilky a v den doručení mail + sms s časovým rozpětím doručení + telefon na řidiče (který mi také ihned zvedl telefon a informoval mě o čase příjezdu – měl přijet cca v 15:00 a přijel v 15:03). Objednávka byla doručena v naprostém pořádku.
Po této zkušenosti jsem si uvědomil, jak jsou si záporné recenze na tuto společnost dost podobné – ponechávám na vašem zvážení, proč asi…
Bambula, co objevil svet a definoval co je to problem. Ne, nechci urazet. Ale Vase polemika je uboha, vazne uz treti den po dodani do boxu objednane zbozi, nemam moznost jej dostat.
Neni to poprve…
Pokud zaplatite predem, neni problem.
Takze koumaku….nevyslo to.
Čekám na zásilku, která měla dorazit nepozději v 1h, je teď 5h, nikdo se mi neozývá, i když na kurýra. Stav v aplikaci, že se stále doručuje. Potom, co jsem půl hodiny čekal na infolince mi řekli, že kurýr už nejspíše nepracuje a neví, co se se zásilkou stalo :D
Příšerná služba a můžu s naprostým přesvědčením říct, že nedoporučuju nikomu, pokud chcete mít klid v duši.
Naprostá nespokojenost se službou We Do v rámci dopravce Allegro. Výrobek jsem si objednala a v určený den nebyl doručen a žádnou informaci jsem neobdržela. Až přes sledování zásilky vidím, že box byl plný, a tak tam zásilku nedali (při objednávce byl označený jako volný). Volala jsem na info linku, jestli tam dnes bude tedy daný. Prý to neví, záleží, jestli nenastane stejná situace s obsazením. Navrhla jsem, jestli balík umsítí tedy do jiného blízkého boxu. To neumí.
Služba katastrofa, objednávku stornuji, potřebovala jsem si ji převzít již včera a dnes mi úplně hoří termín a ani nevím, zda-li mi ji do boxu tedy dají.
NEDOPORUČUJI DOPRAVCE WEDO!!!!
Špatná spolupráce.Zásilku mi nedodaly na adresu určení,jak byla napsána.Kurýr ji vyložil o 25 km dále.A napsal že si ji tam mám vyzvednout.Tak si tady platím za to že mi to přivezou domu a ono nic.Víckrát přes tuto společnost nic objednávat nebudu.Děkuju.
Dobrý den, vyhněte se této firmě velkým obloukem. Je to nejhorší přepravní společnost co jsem zažil. Nikdy neplaťte online dobírku předem dokud balík nebude fyzicky k vyzvednutí. Já takto naletěl. Zaplatil jsem v den doručování a tím to haslo od té doby jen výmluvy, obsazený box každý den, nakonec porucha boxu. Řeším to již s Allegrem. Nemám zásilku ani peníze a Paní Pavla z WEDA jen lže a vymlouvá se. Divím se, že tuto firmu neřeší ještě Obchodní inspekce.
Nespolehlivý dopravce!!!
WEDO je absolutně nejhorší služba co jsem zažil,stálo mě to 800kč a poničený motor bez jakékoliv náhrady,TUTO FIRMU DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI
Čekám na balík domů ale nebyl doručen,musel jsem vám výdejní místo. A řidička se ani neobtěžovala zavolat!!!!