WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Nejhorsi zkusenost. Nerikam, neni poprve, kdy dopravce (DPD, zasilkovna apod) presmerovali balicek na jinou pobocku kvuli preplnenym kapacitam. Nemam s tim nejmensi problem. Ale maji tu slusnost se drzet te stejne lokality a obeznamit zakaznika o tom, vc. i male galantni omluvy.
Ale tady???
Appka je k nicemu, stejne odhady co tam jsou vubec neplati. Ale to nejhorsi, misto dodani na definovany box (Praha 5) mi to mrskli komplet MIMO Prahu do Roztok. Kam ja se v zivote nedostanu, jsem pracujici clovek, bez auta, byl pracovni den a k tomu tak ci tak matej jen 24h na vyzvednuti. Mission impossible. Nejhorsi, ze vas postsvi pred hotovou vec, bez sance. Klient servis taky preplnen, neni mozne se dovolat.
Za me FAIL.
Jako aplikaci mají krásnou ale nejsou schopný zásilku doručit v čas a kurýr není ani schopný zvednout telefon když má 3h zpoždění :( další špatná zkušenost s tímto dopravcem
Chtela jsem po nich poslat zasilku, objednala jsem prepravu, vubec nic nevyzvedli, tak jsem poslala balicek postou, nakonec od nich zacala po nekolika tydnech chodit na mail aviza, ze vyzvednou zasilku /tri tydny pote od terminu, na ktery jsem svoz objednala/, nikdo ale neprijel. Nakonec mi poslali k platbe fakturu, ze chteji zaplatit prepravu balicku, ktery se ani neobtezovali vyzvednout a hrozi mi exekuci. Navic mi od nich porad chodi nevyzadane reklamy, ktere nechci a uz jsem je i odhlasovala. Nedoporucuju! S*****!
Nakupoval jsem na MALL s dourčením na adresu (PLACENÁ SLUŽBA NAVÍC), dopravce mi poslal SMS, že doručí zboží po 2 dnech, s časovým termínem. V den dourčení zboží nedorazilo, tudíž jsem volal na číslo v SMS. Zvedl to řidič, který po hlase zněl jak kdyby měl 5 promile a řekl, že mi zboží do hodiny přiveze. O 3,5 hodiny později přišla SMS, že zboží je uloženo na nějaké pobočce. Jejich aplikace nefunguje, web nefunguje, totální sh*t.Co na to mall? Sice profesionální jednání, ale odpověď = bohužel nemůžeme zboží dovést na adresu, můžeme poslat zpátky peníze za dopravu.. OK, peníze zpátky za celou objednávku a objednávám znovu, třeba to takhle najednou půjde a dopravce se uráčí taky někdy zboží dodat. Pokud ne, na Mallu už nekupuju. Nechápu, jak si takhle můžou společnosti jako mall kazit jméno. Jo aha, ono je to jedno, protože se to prodalo Polákům co? O jednoho konkurenta na poli méně. A Alza by si měla tohoto dopravce hodně rychle škrtnout ze seznamu, jinak pošpiní jméno i tam.
Balíček měl dorazit před třemi dny. Dodnes nic. Po tel na infolinku mi paní řekla, že bude někde uložen … ?
Proč mi nebyl doručen domů, když jsem si platil dopravu domů ? Nikdo nevolal, nenapsal.
Myslel jsem si, že si pomůžu od ČP, ale NIKDY VÍCE !!!
Alza zrušila možnost vybrat si dopravce, evidentně ve snaze na dopravě ušetřit. Bit je nakonec zákazník, protože zakázky dostávají nejlevnější služby, jako je WeDo. Obvykle dostanu zboží z Alzy do druhého dne skrz ostatní dopravce, WeDo trvá typicky tři dny. Nekomunikují, jejich web nefunguje, je to tragédie. Pokud si můžete vybrat, volte jinou variantu.
Příšerná společnost. Balíček jsem měl asi 15 km od domova??
Hnus. Už nikdy víc
Zlatý PPL
Neuvěřitelný. Kurýra vybral e-shop. Příště už nikdy víc. Přivezeme balik mezi 8-20 hod. To si člověk myslel, že nemůžou myslet vážně. v sms informace můžete platit kartou. No nemohla jsem. Ten super kurýr neměl nabitý terminál neuměl ho ani zapnout a pak ještě říkal, že dva dny nikdo nechtěl platit kartou tak nevěděl, že je zase rozbitý. Stížnost na firmu. Odpověd. Mrzí nás vaše zkušenost. Dáme podnět ke zlepšení kvality.
Absolutne nedoporucuji. Zlata ceska posta.
Zbozi doslo z Mall.cz za 8dnu a jeste poskozene.
Co to je za tragedy?nejdriv mi napisou ze budou dorucovat zasilku a pak ze ji nemuzou dorucit ze neznaj adresu Jelikoz nemame oznaceni ulic a u edhopu to po me pozadovalo tak jsem napsal neni 31 a jmeno obce a smerovaci cislo vse v poradku a nejsou to jako jediny dorucit a koukal jsem ted na recenze no tvl amateri bych blil