WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

už nikdy tuhle službu
Nejhorší přepravní společnost vůbec.
1. DEN smska o doručení – nikdo se však neozval ani nepřijel, ve sledování zásilky poznámka: “ Zmeškáno doručení kurýrem (!)“
2. DEN další smska o doručení – to samé, ve sledování zásilky však poznámka: “ Nikdo přítomen (!)“
3. DEN další smska o doručení – hodina po čase doručení, volám opakovaně kurýrovi, nikdo nezvedá. Na info lince mi slečna sdělí, že kurýr má ještě přes půlku zásilek na autě a že před čtvrt hodinou doručoval balíček poblíž mého bydliště. Vida! Alespoň malá kapka naděje! O dvě hodiny později mě kurýr však POUZE prozvoní a na zavolání obratem zpět, se mi už ozývá jen hlasová schránka! Poznámka: „Zásilka nedoručena – Změna adresy dodání (!)“ a „Zásilka pozastavena – čeká na změnu dispozic“
Balíček zaplacený předem…jak tohle dopadne, to je asi ve hvězdách!
NEDOPORUČUJI!
Naprosto neschopný!
Abych byl rychlý… narozdíl od „kurýra“
Nikdy, ale naprosto nikdy, již nikdy více…
Kdyby to primitiv hodil alespoň někam, kde si to člověk vyzvedne.
Ale celý týden, to není schopen doručit, nebo dělá, že nemá správnou adresu.
Navíc nezavolá a ani nezvedá mobil.
Ještě když to jsou léky!
Ve městě kde bydlím jezdí opravdu hodně nepříjemný kurýr. V autě s ním jezdí žena a batole. Není to trochu proti předpisům?
Příšerné. Už 6 dní čekám na balík a ještě nepřišel, dostala jsem zprávu že budou doručovat balík následující den a nedoručili.
Za mě nejhorší kurýrní služba – alespoň tedy v naší lokalitě. Balíček ležící tři dny na depu? Žádný problém – řidičům se totiž k nám do vsi zajíždět nechce a zcela bezelstně Vám to přiznají (tedy, že doručí až v pátek, protože tehdy musí být vyprázdněno depo). Ne všechny eshopy nabízejí možnost volby přepravy (některé toto ani nezobrazí), protože musím říci, že vidět jako jedinou možnost WEDO, zcela by mě to po několika zkušenostech od objednávky odradilo.
V případě nepřítomnosti na adrese doručení společnost nemůže zásilku nechat uložit na nejbližší uložence, jak je to u jiných společností běžné. S řidičem jsme se tedy domluvili na jiný termín doručení. V domluvený termín však nikdo nedorazil. Nedoporučuji.
Wedo jsem nevědomky použil poprvé, zásilka z Nizozemska. Rychlost dodání nemůžu hodnotit objektivně, protože nevím, jak dlouho trvalo, než se balík dostal k nim, co ale můžu hodnotit, je služba. Ta je naprosto tristní. Pokud bych po zásilce (dost složitě) nepátral, balík by poslali zpět, jen kvůli chybějícímu telefonnímu číslu. Mají moji adresu, kontakt na odesílatele který má můj telefon taky k dispozici, ale neprojevili absolutně žádnou snahu balík doručit, nebo chybějící údaje zjistit. Přitom by stačil jeden email (který byl na balíku) a z doručení by najednou nebyl problém. Takže moje hodnocení WEDO je 1% za to, že balík nakonec doručili, ale musel jsem já, jako adresát vynaložit značné úsilí, aby se tak stalo.
Paní, které jsem se do WEDO dovolal, byla otrávená, protivná a musel jsem ji skoro přemlouvat aby balík doručili (stačilo jen doplnit telefon).
Wedo palec dolů
Objednal jsem si dodávku zboží na adresu bydliště. Dostal jsem e-mailovou zprávu, že doručováno bude v pondělí od 8 do 11 hodin. Po 11. hodině nahlížím do aplikace sledování dodávek a nalézám zprávu „10.5.2021 11:04 Zásilka uvolněná do rozvozu – po zmeně dispozic“. Paní na telefonické infolince mi sděluje, že se se mnou měl kurýr o změně dohodnout a místo, kam kurýr zásilku pohodil že se dozvím e-mailem. Po 6 hodinách vím, kde je zásilka uložena a že lhůta pro převzetí byla zkrácena. PRAKTICKÝ POZNATEK: DORUČENÍM DO MÍSTA BYDLIŠTĚ JE MÍSTO, ODKUD KURÝR TELELEFONUJE! Má-li chybné telefonní číslo, jako v mém případě nebo nestačíte hovor převzít, pak na adresu bydliště nejede a někam zásilku odloží.