WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 438 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Doručení Kladno, bezproblémové, jeden den převzato, druhy doručeno. A tak milého dorucovatele jsem tedy dlouho nezazila. Za mne vse TOP

    Klady: Rychlost , vstřícnost
    Zápory: Nejsou žádné.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Daniel Kupka 7.5.2021 v 9:43

    Hnus. Člověk si musí zavolat sám jaký je stav zásilky v den doručení. Pak sdělí, že dodávka byla plná a balík že se nevešel. Druhý den přijde sms že je balík k vyzvednutí na depu. Takže doručení se prodlouží o další 2 dny jelikož o víkendu nedoručují. Již nikdy víc. Nechápu jak s nimi můžou obchody spolupracovat.

  3. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Tato společnost je přímo katastrofální. Od 14:00 do 18:00 jsem urgovala řidiče, aby mi doručil balík. Pokaždé mi do telefonu řekl, že tam bude za 15 minut. Uběhne hodina a půl a on stále nikde, takže jsem mu prostě volala stále dokola. Nic jiného mi ani nezbývalo. Když jsem mu volal naposled, tak ani nevěděl, že mi má doručovat balík, že to nemá v GPS, i přesto, že semnou volal několikrát za den. A to nepočítám ani to, že mi měl být doručen už předešlý den. Každopádně balík mi tedy nakonec večer doručil, ale nedokáže se ani omluvit, natož pozdravit. Tuhle společnost pro doručení jsem si zvolila poprvé a také naposled. Tohle jsem ještě nezažila.

    Klady: Žádné.
    Zápory: Nedodržení termínů doručení, neslušné chování. Z lidí dělají akorát b****, kteří zbytečně čekají celý den doma na balík.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1.5
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    20

    Takže. Měl jsem objednáno ze zahraničí a hned jak se to dostalo do ČR tak se mi to na druhý den vezlo (to je kladné). Ráno dojde SMS s číslem řidiče a rozmezí od kdy do kdy se mi zásilka doručí. Problém nastal ve chvíli kdy mi zavolal řidič, že je k mé adrese uzavřena cesta. Ano pravda to sice je, ale byla jasně a zřetelně vytyčena objížďka přímo do obce. Objížďka tak (2-4 km). Řidiče jsem zpravil o tom, že je daná objížďka (ještě jsem mu stručně říkal jak ta objížďka vede a on mi na to odpověděl, že tam prostě nepojede. Tak W** Wedo od čeho máte dopravní společnost když na konec proto musím jet sám do nějakého výdejního místa?

    Klady: Hned jak se zásilka dostala k dopravci. Bylo vyexpedováno
    Zápory: Neochota řidiče dodat zásilku na adresu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Hrůůůůůůůůza

  6. Reply
    Šárka Kryštůfková 5.5.2021 v 16:04
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Mailem došly potřebné informace. Jednoduché sledování pohybu zásilky.

    Klady: dobrá komunikace, ochotný kurýr
    Zápory: žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tak toto bylo skutečně poprvé a naposledy. Ráno v 7 Vám přijde SMS, že mezi 8 – 11 hod. doručují. Mezi 8. a 9. hod. jsem skutečně nemohla být k dispozici (kurýr je samozřejmě na telefonu od 8 hod.), a tak se rozhodli hodit zásilku do nějaké Uloženky, která má otevřeno samozřejmě 8 – 16 hod. (všední dny), tudíž pro pracujícího člověka je téměř nemyslitelné zajít si tam zásilku vyzvednout. Termín doručení už se změnit nedá, vyřešili si to po svém. Takže moc děkuji za to, že si budu muset brát dovolenou, abych si zašla zásilku vyzvednout.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. první doručení-jen řidič prozvonil, druhé doručení-zazvonil na byt, bez telefonického upozornění, nacpal zásilku do schránky a odjel.

  9. Horší společnost sem nezažila!!!! 28.4 přišla SMS, že mi bude doručen balík. Vzápětí přišla druhá, že se omlouvaji, ale doručí druhý den. 29.4 SMS s časem doručení – balík nikde. 30.4. Jsem zavolala na zákaznickou linku, kde mám balík, že jsem ho měla dostat předešlý den, ale nikdo doma neznovil ani žádný telefonát. Dispečer mi řekl, že v pondělí ho dovezou ( napsal si ÚDAJNĚ i poznámku o doručení na 3.5.). V pondělí 3.5 přišla další SMS, že se mi balík doručí následující den. Je 4.5 a opět nic! Balík mám už zaplacený. Předpokládám, že se ztratil a jen to přehazuji ze dne na den. Už jednou sem měla podobnou zkušenost a kurýr byl tak šíleně „příjemný“, že mi zkazil celý den. Za mě NEDOPORUČUJI!!!!

  10. 4.75
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    100

    Při přečtení recenzí jsem měla vážně stres, ale balíček už byl na cestě a dopravce se nedal změnit. Naštěstí asi měli dobrý den a já vážně nemůžu nic vytknout. Přišla SMS i email ten den ráno, že balíček dorazí mezi X-X hodinou (jen ono časové okno bylo docela dlouhé), přišlo to dokonce cca o hodinu a půl dříve, než byl nejzašší časový termín), kurýr byl v pohodě, měl respirátor a všechno proběhlo bez problémů. Objednávka byla vyřízená i docela rychle (neřeším obchod, z kterého jsem objednala), ale druhý den od zprávy obchodu, že zboží bylo předáno dopravci, balíček přišel.

    Klady: rychlé doručení, vlastně do druhého dne od předání balíčku tomuto přepravci kurýr měl roušku, sympatický dodržení času doručení předešlá komunikace mailem, sms i telefonát
    Zápory: žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 84 85 86 87 88 135

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo