WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Doručení Kladno, bezproblémové, jeden den převzato, druhy doručeno. A tak milého dorucovatele jsem tedy dlouho nezazila. Za mne vse TOP
Hnus. Člověk si musí zavolat sám jaký je stav zásilky v den doručení. Pak sdělí, že dodávka byla plná a balík že se nevešel. Druhý den přijde sms že je balík k vyzvednutí na depu. Takže doručení se prodlouží o další 2 dny jelikož o víkendu nedoručují. Již nikdy víc. Nechápu jak s nimi můžou obchody spolupracovat.
Tato společnost je přímo katastrofální. Od 14:00 do 18:00 jsem urgovala řidiče, aby mi doručil balík. Pokaždé mi do telefonu řekl, že tam bude za 15 minut. Uběhne hodina a půl a on stále nikde, takže jsem mu prostě volala stále dokola. Nic jiného mi ani nezbývalo. Když jsem mu volal naposled, tak ani nevěděl, že mi má doručovat balík, že to nemá v GPS, i přesto, že semnou volal několikrát za den. A to nepočítám ani to, že mi měl být doručen už předešlý den. Každopádně balík mi tedy nakonec večer doručil, ale nedokáže se ani omluvit, natož pozdravit. Tuhle společnost pro doručení jsem si zvolila poprvé a také naposled. Tohle jsem ještě nezažila.
Takže. Měl jsem objednáno ze zahraničí a hned jak se to dostalo do ČR tak se mi to na druhý den vezlo (to je kladné). Ráno dojde SMS s číslem řidiče a rozmezí od kdy do kdy se mi zásilka doručí. Problém nastal ve chvíli kdy mi zavolal řidič, že je k mé adrese uzavřena cesta. Ano pravda to sice je, ale byla jasně a zřetelně vytyčena objížďka přímo do obce. Objížďka tak (2-4 km). Řidiče jsem zpravil o tom, že je daná objížďka (ještě jsem mu stručně říkal jak ta objížďka vede a on mi na to odpověděl, že tam prostě nepojede. Tak W** Wedo od čeho máte dopravní společnost když na konec proto musím jet sám do nějakého výdejního místa?
Hrůůůůůůůůza
Mailem došly potřebné informace. Jednoduché sledování pohybu zásilky.
Tak toto bylo skutečně poprvé a naposledy. Ráno v 7 Vám přijde SMS, že mezi 8 – 11 hod. doručují. Mezi 8. a 9. hod. jsem skutečně nemohla být k dispozici (kurýr je samozřejmě na telefonu od 8 hod.), a tak se rozhodli hodit zásilku do nějaké Uloženky, která má otevřeno samozřejmě 8 – 16 hod. (všední dny), tudíž pro pracujícího člověka je téměř nemyslitelné zajít si tam zásilku vyzvednout. Termín doručení už se změnit nedá, vyřešili si to po svém. Takže moc děkuji za to, že si budu muset brát dovolenou, abych si zašla zásilku vyzvednout.
první doručení-jen řidič prozvonil, druhé doručení-zazvonil na byt, bez telefonického upozornění, nacpal zásilku do schránky a odjel.
Horší společnost sem nezažila!!!! 28.4 přišla SMS, že mi bude doručen balík. Vzápětí přišla druhá, že se omlouvaji, ale doručí druhý den. 29.4 SMS s časem doručení – balík nikde. 30.4. Jsem zavolala na zákaznickou linku, kde mám balík, že jsem ho měla dostat předešlý den, ale nikdo doma neznovil ani žádný telefonát. Dispečer mi řekl, že v pondělí ho dovezou ( napsal si ÚDAJNĚ i poznámku o doručení na 3.5.). V pondělí 3.5 přišla další SMS, že se mi balík doručí následující den. Je 4.5 a opět nic! Balík mám už zaplacený. Předpokládám, že se ztratil a jen to přehazuji ze dne na den. Už jednou sem měla podobnou zkušenost a kurýr byl tak šíleně „příjemný“, že mi zkazil celý den. Za mě NEDOPORUČUJI!!!!
Při přečtení recenzí jsem měla vážně stres, ale balíček už byl na cestě a dopravce se nedal změnit. Naštěstí asi měli dobrý den a já vážně nemůžu nic vytknout. Přišla SMS i email ten den ráno, že balíček dorazí mezi X-X hodinou (jen ono časové okno bylo docela dlouhé), přišlo to dokonce cca o hodinu a půl dříve, než byl nejzašší časový termín), kurýr byl v pohodě, měl respirátor a všechno proběhlo bez problémů. Objednávka byla vyřízená i docela rychle (neřeším obchod, z kterého jsem objednala), ale druhý den od zprávy obchodu, že zboží bylo předáno dopravci, balíček přišel.