WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Balík byl doručován 14 dnů s tím, že se ztratil, pak že je v HK na depu a následující den, bude doručen. Následují den po dotazu v 8h ráno, kdy můžu balík asi očekávat, byl balík opět ztracen. Naprostá katastrofa a jednání pracovníků totéž. Už nikdy více!!!!
v rozmezí půl roku jsem si objednal z mall.cz asi 6 balíků. Pokaždé se mi stalo a to i když jsem si připlatil za službu, která zajistí že zboží budu mít v určitý den, že mi přišla zpráva, technický problém, že zboží doručili na jiné depo a budou mi jej doručovat následující den. Ano toto se mi stalo během půl roku pokaždé. Nejdřív jsem mall.cz kontaktoval tak nejdřív to sváděli na vánoce.. budíš… ale když to trvalo i na jaře, tak se ukazuje jak je přepravce neschopný. nejhorší je že u mall.cz nejde nastavit jiný. jinak čekání na balík většinou kolem 4 pracovních dnů. u jiných obchodů a přepravců dnes objednám, zítra dostanu. Absolutně nedoporučuji.
Hrůza. Doručovali mi 5 zásilek a pouze u jedné nebyl problém s doručením. Nechápou pracující. Pokud si nechám zásilku přesměrovat na výdejnu. Nepřijde žádná sms k vyzvednutí a často se na tom místě ani zásilka nevyskytuje. Kurýr je arogantní a nelze se s nim domluvit. Bohužel se této společnosti uplne vyhnout nemohu, protože hodně online obchodů nezobrazí možnost výběru dopravce.
Horsi jak česká pošta, nikdy nedodrzi termín doruceni, po druhé mi poslali balík na spatny depo, do Prahy místo do Liberce, takze se datum doruceni opět prodlouzi, priserna společnost, nemam s nima jedinou dobrou zkusenost.
Jednání hrozně komunikace žádná třetí den čekám na balík který stále řidič zapomíná naložit pak ani neví zda ho má a nakonec ani nebere telefon doufám že už tuhle příležitost mít nebudu
Dnes mi přišel balík e-shop zoo,a přepravce,který mi dovezl balík od této společnosti byl opravdu moc vstřícný,ochotný, komunikace výborná.
Bohužel neznám jméno,abych pochválila…,ale super,super!
Absolutní katastrofa. Na zásilku čekám od pondělí a možná se dočkám zítra, tj. ve středu. Změna doručení není možná, „nechce se mi jet až k vám“. Na druhý den „zásilku jsem zapomněl na DEPU“. Nikdy více. Děs, běs, nedoporučuji ani největšímu nepříteli.
Tato „(NE)přepravní“ společnost je bohužel za poslední dobu ta nejhorší společnost, se kterou jsem měl čest jednat. Když pominu, že balík měl být doručen v určitý datum a ani po 14ti dnech o něm nic nevím, je jednání s pracovníky zákaznického servisu absolutně nemožné.
Hovor č. 1 – Marně se snažím zjistit termín dodání, prý si mám počkat na SMS od kurýra.
Hovor č. 2 – Marně se snažím zjistit termín dodání, prý zásilka fyzicky neexistuje (????). Paní/slečna prý zjistí co může a zcela jistě mě bude ihned kontaktovat – nestalo se, ani po týdnu.
Hovor č. 3 – Kde je má zaplacená zásilka? Prý jsem při předání nebyl doma. Byl, celý den, ale nikdo mě ani emailem, ani telefonicky, dokonce ani zvonkem na brance domu neupozornil, že má zásilka je před domem. Doručíme jindy.
Hovor č. 4 – Adresa, kterou jsem zadal prý neexistuje a má zásilka leží bůh ví kde na depu.
Děkuji společnosti za profesionální a lidský přístup k zákazníkům, příště si pro zásilku přes celé území ČR raději dojedu na kole – bude to rychlejší a ušetřím si trochu zbytečného stresu se zákaznickou podporou. Balík stále nemám.
…hrůza,nechápou ,že lidé pracují,neochota řidiče na jakoukoliv nabídku k předání ,než je napsáno na doručovací adrese-vycházel jsem všemožně vstříc,telefonování s řidičem,hrůza,rozuměl jsem každému 5. slovu přes hluk vozu,na klienta mají snad jen 30 sekund,3 dny jsem byl na telefonu a doufal,nakonec balík do doručenky,která byla ,,čerstvá,,a sama bojovala se sebou,firma ji nechala na holičkách,vlastně mám kliku že jsem balík dostal ,jednou se i vratil do depa..
Už nikdy víc.