WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Je vtipné, že balíček určený k dodání do ruky se správnou adresou bydliště ve městě, byl po nepovedeném telefonním kontaktu předán jiné cizí osobě z vesnice 10km od našeho města. Jen díky shodě příjmení. Další den byl pochroumaný balíček konečně doručen nám ale s přístupem, který by si firma určitě nedala za rámeček. Rozhodně si už jako doručovatele We|Do nezvolíme ani ho nebudeme doporučovat.
Vážení,
tato společnost mi měla předat od Alza.cz zakázku (tiskárnu za kterou jsem řádně zaplatil) a neobdržel jsem (bohu žel), žádnou fakturu. Namísto toho mi jako 80 letému důchodci doručili obálku, s pěti kabely k připojení tiskárny (v dané hodnotě tiskárny) a řidič mne upozornil, že druhá část mé objednávky teprve přijde a bude o uvedenou, zaplacenou sumu nižší. Při reklamaci u e-shopu alza, jsem obdržel dobropis na navrácení cca 445.- Kč za uvedené kabely a to ještě s vyčíslenou slevou. Je mi jasno, že jsem vlastní chybou přišel o řadu financí (i když jsem takové množství kabelů neobjednal), ale všechny bych chtěl upozornit na uvedenou dopravní společnost, kterou alza.cz využívá. Nehodlám nic více reklamovat, i když tento případ je k řešení pro PČR.
s pozdravem
Ing. Josef Pelc
Dobrý den, dnes mi měla tato firma dovézt domů zásilku od firmy mall. Cas byl stanoven mezi 14 až 17 h. Když už bylo 17.10 h, tak jsem zavolala na mobil řidiče, který měl zásilku doručit, kde se nachází. Pouze stroze oznámil, že to již nedoruci kvůli poruše terminálu..Jeho jednání bylo velmi nepříjemné. Nikdy víc od této firmy.
Společnost nedodržuje termíny a bohužel se ani nesnaží problém vyřešit, jenom říká, že oni žádné termíny neslibují, takže je to problém eshopu z kterého objednávám, že slíbil nějaký termín.
Včera dopoledne objednal zboží a druhý den v 8:00 byl balík doma. Za mě super . Snad se to nepokazí , když bude u obchodníků možnost dopravy WeDo jsou jasná volba. Ve stejnou dobu sem objednal balík přes DPD a nic . Obchodník dal zboží DPD dřív.
Můžem doufat ,že se nezkazí a vedení nebude plné imbecilů, kteří budou dávat řidičům na rozvoz 300 baliků po půlce republiky .
Zboží dodáno hned následující den, co mi přišel mail o převzetí zásilky od obchodu.
Zásilka doručena s týdenním zpožděním, na jinou adresu a k jinému příjemci. Zásilka kompletně zaplacena. Řešení zákaznické podpory – žádné. Pouze neustálé opakování skutečnosti, kam byla doručena. To že kompletně jinam, nezájem. Tuto společnost vážně nedoporučuji a myslím, že si to pro příště rozmyslí i společnost Bonami.
Zboží doručeno hned druhý den v daném čase po převzetí zásilky od obchodu. Velmi příjemný a ochotný řidič.
Neprofesionální jednání. Nulová komunikace kurýra. Místo aby zavolal,rovnou hodí zaplacenou zásilku přes plot!!! Na dešti ležel balík,dokud jsem nezačla pátrat,kde je! Nejhorší přepravní společnost,co jsem zažila. Drzost . NIKDY více
Dne 15.3.2021 jsem objednal zboží na Košík.cz s informací, že zboží bude dodáno druhý den, tj. 16.3.2021 mezi 8:00 – 18:00.
Celý den jsem čekal na doručení, či nějakou zprávu od přepravní služby o přibližném termínu dodání.
Půl hodiny od odplynutí času už jsem se snažil kontaktovat infolinku, kde jsem měl bohužel smůlu, jelikož jsem asi nebyl jediný nespokojený zákazník, tak měli přetíženou linku.
V 19:00 jsem obdržel SM zprávu o převzetí zboží a o způsobu dodání, které samozřejmě bylo najednou až ve středu 17.3.2021.
Začal jsem to řešit tedy až ve středu ráno. Dovolal jsem se do přepravní společnosti, kdy mi bylo s „ochotou“ řečeno, že to samozřejmě není jejich chyba, a že se mám spojit s řidičem, na kterého jsem dostal kontakt.
Celý den marného vyzvánění mi po 10. pokusu bylo napsána SMS zpráva, že zrovna nemůže mluvit.
Čekám proto na vyjádření Vaší společnosti o vysvětlení.
Děkuji
Nespokojený zákazník