WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.

WEDO

Logo – WEDO

Představení dopravce

WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz

Web WEDO.cz

Přehled služeb

Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.

Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.

Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Kontakt
  • Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropská přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost změny doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • spojení dvou zaběhlých dopravců
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

1 438 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. po zpětném zavolání řdičovi – pouze hlasová schránka

  2. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zkušenost s Wedo v Brně absolutně v pohodě. Měnila jsem 2x krát termín, jelikož sem nemohla balík převzít. Vše bez problému. V požadovaný den a předem oznámený čas dojel kurýr, který byl v příjemný.

    Klady: Vše bez problému.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Veronika Zárubová 12.3.2021 v 13:05
    0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Hruza.

    Klady: Po 3 minutach volani mi to ta pani na takaznicky lince zvedla. Jenidej klad byl to,ze byla mila, ale s litosti mi oznamila,ze pro me nemuze nic udelat.
    Zápory: Pokud spechate na zasilku, nebo pokud touzite ji zrit predtim, nez se dozijete duchodu, pouzijte jinou sluzbu. Priste urcite budu lepe kontrolovat,pres jakejo dopravce mi zasilka bude dorucovana.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Moje zkušenost s touto přepravní společností byla velmi dobrá a byla jsem zcela spokojena. Ráno mi přišla SMSka o termínu a čase předání. Potřebovala jsem si s kurýrem upřesnit čas. Kurýr byl po telefonu velmi příjemný a na čase jsme se v klidu domluvili. Přijel na čas a předání proběhlo v pořádku. Chápu, že někdo může mít jiné zkušenosti, ale já jsem byla naprosto spokojená. Je to opravdu zejména o lidech a jejich přístupu !!!

    Klady: zásilka byla doručena v pořádku a v domluveném čase ochota a vstřícné a příjemné chování kurýra
    Zápory: žádný nemám
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Když jsem chtěl jako nový zákazník domluvit svozové místo a zjistit nové informace narazil jsem na úskalí. Neprofesionalita a neochota při jednání, alespoň u paní Tereza Vavřinová, se kterou se jednal z obchodního oddělení. Opravdu nechápu, jak takto může někdo komunikovat s novým zákazníkem, který má o služby WEDO zájem, na druhou stranu jsem rychle od tohoto ustoupil. Nyní už ani neuvažuji o spolupráci, když vidím ten přístup k lidem. Takže děkuji WEDO za ohromnou zkušenost a také paní Tereze Vavřinové za její ,,ochotu“.

    Zápory: Slabé stránky: -jednání se zákazníkem -rychlejší komunikace -více kontaktů a informací na webu.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Už nikdy více. Potvrdí termín, nepřijedou, mobil na kurýra vypnutý, žádné info. Prostě zaplať dopravu, seď doma a čekej. Třeba se někdy stavíme.8

  7. 4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po přečtení recenzí zde jsem měl obavy, protože druhý den jsem měl ve sledování zásilky napsáno „Nedoručeno pro pozdní příjezd kamionu!“. Ale na třetí den v pohodě doručili i odhadovaný čas doručení dobře vystihli. Odhad byl 14-17 a kurýr přijel ve 14:30. A to bydlím v horské oblasti a dnes trochu sněžilo.

    Klady: možnost přeložit doručení na jiný den
    Zápory: Oznámení o doručení není tak vychytané, jako to má třeba PPL, kde dají předem vědět, že následující den budou doručovat. Tady první email říká, že to bude jeden z následujících dnů a až daný den dají vědět, že budou doručovat, v mém případě třetí den. Ale teď je to jedno, člověk je stejně pořád doma.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Negativní….neschopnost dát dopředu vědět že něco budou dorucovat. Po telefonu šíleně nepříjemná ženská neschopná se na něčem domluvit. Takhle blbou zkušenost s dopravcema jsem snad ještě neměl.. Mají teda co vylepšovat

    Klady: Neztratili zásilku
    Zápory: Jednani Informovanost zákazníka
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Nikdy více.

  10. Reply
    Michal Peroutka 9.3.2021 v 20:59
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neochota použít zvonek, naléhání na telefonát do domácnosti za účelem oznámení příjezdu kurýra. Nedoručení zásilky. Otřesné….

    Klady: Ne
    Zápory: Pan kurýr mi dnes měl doručit zásilku v Praze. 1) Byl velmi překvapený, že nejsem doma a dokonce jsem mimo Prahu (ano i v dnešní době se pracuje mimo Prahu). 2) Po sdělení z mé strany, že partnerka je doma po mě chtěl ať jí zavolám a mé info ať zazvoní na zvonek, že je očekáván, ale já nemohl ihned volat a partnerka měla on-line call bral jako neproveditelný úkon. 3) Můj opakovaný dotaz jestli je takový problém zazvonit odbyl tím, že je na druhé straně bytového domu (který má ale jen jeden vchod i se zvonky). Na dotaz, jestli budu volat jsem odpověděl, že ne a ať zazvoní. Nezazvonil, zásilku nedoručil. Takže takové služby si poskytujte ideálně někde, kde jsou na toto zvyklý. Je opravdu takový mega problém zvednout zadek z auta a dojít použit složité zařízení = zvonek?
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • To je ale standardní postup kurýrů a v poslední době volají i balíkoví pošťáci. Ten kurýr má plné auto balíků, které rozváží po jeho rajonu a musí to stihnout do určité hodiny. Tímhle způsobem to zvládne nejrychleji. A pokud jste s ním jednal takhle, nedivím se, že nebyl ochotný vám vyjít vstříc, jeho povinnost to není. Nemluvě o životnosti akumulátorů a startérů, kdyby měl pokaždé vypínat motor a zamykat auto, aby se mohl jít vykecávat ke zvonku a čekat.

      Očividně jste nějaký manažerský papaláš, co se sobecky soustředí na svůj cíl a okolnosti si neuvědomuje.

1 92 93 94 95 96 135

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo