WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

nedoporučuji vůbec
Odporní ignoranti.
1.1.2021 jsem zdvořile požádal o posunutí termínu vyzvednutí mé objednané a předem zaplacené zásilky z důvodu nemoci – odpověď přišla včera (po šesti dnech) a i když je zcela patrné o jakou zásilku se jedná požadují číslo. Posílám jej v příloze (jsou to ignoranti, kteří objednávku již zrušili).
Do 4.1.2021 nebyla ze strany WEDO žádná reakce, volal jsem na kontaktní pražské číslo MALL. Kupodivu po celkem rychlém překonání. Jsem byl spojen na živého člověka. Bohužel tento zcela zmatený mladý jedinec byl zcela mimo. Dohledal sice mou objednávku a tvrdil, že ji má před očima. Na moji skromnou (a zatím ještě slušně podanou) žádost o posunutí termínu uložení mi sdělil doslovně: systém to neumožňuje, někoho si tam pošlete, moc se omlouvám. Zatím slušně jsem jej upozornil, že nemám tam koho poslat a kde že je problém – odpověď: systém to neumožňuje, někoho si tam pošlete, moc se omlouvám. Nemohu tam nikoho poslat, co se tedy stane, zeptal jsem se – Objednávka bude zrušena, zboží si objednejte znovu. Na to jsem jej poslal už někam! Nicméně jsem se ještě nevzdal a zavolal na uvedené mobilní číslo. Sice možnost změny termínu uložení znala a to pod číslem 2. Po stlačení této číslice se ozvala hudba a telefon celých 17 minut a 26 vteřin hrál, pak jsem to psychicky nevydržel a volání stopnul.
Nové jméno, staré známé problémy. Je to samozřejmě o lidech, na každém depu může být situace jiná ale v Liberci zůstalo vše při starém… Takže pokud potřebujete doručit balík do druhého dne tak we do not…
Co tu čtu hodnocení, dost si na Wedo stěžujete ? já mám s nimi skušenosti a jen velmi kladné, super přístup, vždy doručení bez problémů, komunikace super.. Je to o lidech, ne o celé společnosti ??
Nejhorší přepravce všech dob ! Dokonce předčí i Českou poštu.
První den čekal na odtahovku (to bych pochopila) ale rozhodně omluva o nedoručení nikde.
Druhý den po intervenci u operátorky doručeno s 2hodinovým zpožděním a navíc čísla popisná řidiči nic neříkají-klidně to hodil přes plot k sousedům.
Naprostá spokojennost :-) ze začátku jsem byla trošku naštvaná, že Mall mi zásilku poslal touto společností, hlavně po přečtení zdejších recenzí. Ovšem má zkušennost byla velmi pozitivní. V pondělí večer mi přišla zpráva, že převzali zásilku. V úterý ráno mi psali, že zásilku dovezou mezi 12:00-15:00. Ovšem čas se mi nehodil,tak jsem se domluvila s kurýrem na další den (prakticky i na přesný čas ;-) ) kurýr byl velice milý a ochotný. Opravdu super domluva. Takže za mě naprostá spokojennost.
Nejhorší přepravce, jakého jsem zažil. Absolutně nerozlišují fakturační a dodací adresu. 5x za sebou se snažili doručit zásilku na fakturační adresu. To, že ji chci logicky doručit na dodací adresu, je vůbec nezajímalo. Několikrát jsem posílal kurýrovi SMS s dodací adresou (kterou ale věděl už z objednávky), a stejně zásilku nedoručil. Zásilku nakonec odvezli zpět na eshop. Neskutečné…
Ať jdou radši prodávat opočenskou zmrzlinu!! Balík dodán na výdejní místo, kde jim však nejde systém a 6 dní to absolutně nikdo neřeší, přičemž balík nelze vyzvednout, dovézt na jiné výdejní místo nic, vskutku kvalitní služby, pokud si chce někdo koupit letos nový plavky, tak si je objednejte už teď, ať vám je do léta stihnou dodat.
Za mě vše ok, dovezli jak avizovali, ještě v pátek jsme měnili místo dodání, v pondělí byl balíček u nás. Neumím si představit, co se asi v době zavřených obchodů v depu takové přepravní firmy musí dít…..?
Rychlé a bezproblémové dodání zásilky,řidič ochotný a vstřícný.