WEDO je logistický operátor a přepravní společnost. Tato společnost převzala službu Uloženka a spedici InTime. Zaměřuje se především na komfort a potřeby zákazníka, kterému se snaží vyjít maximálně vstříc. Vybírat můžete hned ze tří možností doručování zásilky.
Představení dopravce
WE|DO je česká společnost, která vznikla v roce 2020 spojením InTime a Uloženky. Za touto logistickou službou stojí jména třech vlivných Čechů – Kellnera, Křetínského a Havrlanta. V brzké budoucnosti firma plánuje expanzi i do zahraničí.

Web WEDO.cz
Přehled služeb
Koncept stojí na třech základních způsobech doručování. Za prvé si budete moci vybrat doručování přímo na adresu, za druhé na výdejní místo a za třetí do výdejního boxu. Třetí varianta ale bude dostupná až od roku 2021. Boxů by mělo být po celé republice okolo 100.
Pokud dostojí svému slibu, půjde o jediného logistického operátora, který nabízí až tři kanály doručování. Zásilku si již teď můžete vyzvednout na více než tisíci výdejních místech po Čechách. Mezi další užitečné služby WE|DO patří například změna doručení, nebo spojování zásilek.
Společnost má velké ambice – prezentuje se jako budoucí jednička mezi přepravními společnostmi v Čechách. Toho chce docílit díky moderním technologiím a inovacím, na které se během poskytování služeb spoléhá. V blízké budoucnosti by měla spustit také vlastní mobilní aplikaci, která zákazníkovi celý proces doručování ještě usnadní.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Odeslat zásilku po Česku
- Odeslat zásilku po Evropě
- Vyhledat zásilku
- Reklamace
- Základní ceník služeb
- Kde nalézt výdejní místa WEDO
Kontakty
- Kontakt
- Sídlo společnosti: WE|DO CZ s.r.o., Pražská 180, 250 66 Zdiby

Hrozný, druhá zásilka co byla vrácena zpět do skladu. Dva dny čekání. Třetí den večer doručeno.Jednou mi řidič v 11 hod. zavolal, že ke mě jede. Pak už se neozívá a telefon nebere. Večer zjistím , že nestihl doručit a zásilku vrátil ji do skladu. Teď zrovna opět čekám. Dispečerka mi řekla 25 minutama , že je 6 km od mé adresy. Nevím kudy jede. Zlaté PPL, DPD , u UPS trvá tu samou dobu balíček z Mexika. :-).
Naprosto nejhorší zásilková služba na trhu, ochota 0,kurýrovi nelze se dovolat, první zásilku doručil bez varování o hodinu déle, druhou pro jistotu ani nedovezl a ještě napsal na web že nikdo nebyl doma, odesilateli zásilky jsem poslala žádost o vrácení peněz za tuto službu a zásilku, o naprosté neschopnosti na zákaznické lince ani nemluvím!
Zasilka odeslana na spatne depo ani po nekolika dnech zbozi nedoslo. Na dispecinku cekat 25 min nez vas spoji pak je operatorce spatne rozumet a ochota k tomu se nema cenu vyjadrovat. Nikdy vic
40km od obchodu, od depa 20, sms o dorucovani a nikde nikdo, zadny telefon, je 8 vecer.. je v tom jidlo
ALZA.CZ zboží od této společnosti nedoručeno, ale asi je to Alze jedno. Alza slibuje doručení v přesný den, dopravce se ani neozve a nic nepřijde.
Po prvé co mi měli něco přivézt.
Včera mi přišla sms, že mi budou balíčeky doručovat mezi 14-17 hod, měla jsem radost.
V SMS stalo , že mohu platit hotově, a nebo kartou, což je super.
Volala mi paní, že už jedou ke mě, jestli jsem doma,na balíčky se těším jako dítě na Vánoce.
Ovšem doma jsem byla, paní se zeptala jak budu platit, běžne platím kartou,u nas bankomat není.
Bylo mi řečeno, že MAJI ROZBITÝ TERMINÁL,BEROU JEN HOTOVOST,
takže mi to bude dnes doručovat kolega.
Dopoledne , žádná sms nic, volala jsem na WEDO s tím,kde mam zásilky.
Paní do telefonu mi zdelila, že moje balíčky nejsou zadané do rozvozu a budou mi doručované zítra.
ŽÁDNÝ ZÁZNAM O NEFUNKČNÍM TERMINÁLU TAM NEMAJÍ!
Když někdo nechce dělat práci,za kterou ma placeno , ať si sedí doma na řepě a nelže.
tímto jsem skončila doručováním od WeDo, nechám si raději vse zaslat na poštu,tam alespoň spoleh je.
Špatná zkušenost, kdybych si sama mohla vybrat dopravce určitě zvolím jiného. Předem nepošlou žádnou zprávu, kdy budou balíček doručovat. Podle trackování zásilky, kurýr volal a nezastihl mě doma – doma jsem byla celý den a nikdo nevolal. Po zavolání na infolinku dostanu číslo na kurýra at se s ním prý domluvím, kurýr má vyplý telefon a asi do 10 minut od mého pokusu se mu dovolat mám opět v trackování zásilky, že se mi snažil dovolat a balíček nedoručen….Zadala jsem si osobní odběr, tak jsem zvědavá, jak to zvládnou…
10.12.2021 převzal dopravce WEDO zásilku a do 17.12. ani nedal zprávu o doručení! Stále čekám!!! Velice nespolehlivý dopravce!
Moje zásilka byla doručováná společností Intime(We Do).
Sice přišel email i sms, že moji zásilku má kurýr. Ani v jednom nebyl upřesněný odhadovaný čas doručení.Proto jsem se zkoušela dovolat na kurýra, který nejen, že nezvedal telefon, ale padalo to do hlasové schránky. Na oficální číslo Dopravce jsem se nedovolala též. Kurýr vola až, když byl 5 minut od doručovací adresy… Naprosto nespokojená s tímto dopravcem… Nikdy více.
Velká spokojenost
Katastrofa. Řidič mi volal, že k nám nevyjede a že mám jít pro balík pěšky pod kopec, je to asi 500 m. Nutno podotknout, že nebyl zrovna příjemný („Tak jdete nebo ne?!“ na otázku, co se stane s mými balíky, když nepůjdu, odpověděl „nevím“). Tak jsem se sebrala v minus 5°C, dvě malé děti doma a rychle jsem šla dolů, ale pan samozřejmě nikde. Když jsem mu zavolala, abych zjistila, kde je, odpověděl, že moje balíky nechal u jakési paní a odjel. Takže já nemám ani peníze (bylo to už zaplacené), ani věci. Teď budu muset jít k jakési naprosto cizí paní žebrat o své věci. Naprostá nespolehlivost, arogantní jednání!! Nedoporučuji, něco takového nemá obdoby.