Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Stejná zkušenost, 3 balíčky během 2 dnů, každý hozen do jiného boxu v jiné části obce. Navíc ani nesouhlasí adresa, kam balík hodili, balík je zcela jinde. Takže pátrání, kde to vůbec je.
Hrozné služby a umělá inteligence k tomu, to je tedy radost!!!
Nechápu, že už s nimi společnost Temu nevyběhla, ti mají vše přesně a bez chyb.
Kdykoliv jsem měl dodávku něčwho do Z-Boxu, vše bylo v pořádku. Naprosto otřesnou a stresující zkušenost jsem udělal s dodávkou domů. Ráno kolem 8. hodiny mi řidič poslal sms avizo, že bude zásilku doručovat mezi 17.45 a 19.13 (!) Před 15 hodinou mi volal, ale telefon jsem neslyšel. Za chvíli jsem na to číslo volal zpátky, ale několikrát mi zavěsil – odmítl vzít hovor. Následně jsem se dovolal robotovi (AI ??) který mi sdělil, že řidič přivezl zásilku, ale nemohl ji dodat, protože nikdo nebyl doma. Byl! Jen kdyby se pan řidič obtěžoval zazvonit! A především – přijel v úplně jiný čas, než který avizoval. Mnohokrát jsem volal na to číslo řidiče, ale debilní robot mě prostě nepustil k žádnému operátorovi. Jen mi kladl stále blbější otázky. Už jsem chtěl vzteky nad tou bezmocí rozbít telefon, ale vydržel jsem a nakonec se na operátora dostal fintou – robotovi jsem řekl, že si můj koník zlomil nohu. To ho zmátlo a tak mi operátora nakonec dal. Jenže to bylo z bláta do louže. Naprostý nezájem. A že prý mi zásilku příští den dovezou do vedlejší obce do spolupracujícího obchodu. Kdy ? Nevíme. Proč ne do Z boxu ( malý balíček) v naší obci ? Nevíme, nezájem. Můj závěr ? Řítíme se do světa, kdy budeme komunikovat jen s roboty, které nás budu dirigovat tak, jak budou naprogramovaní. A nebude šance z té pasti se dostat. Čeká nás opravdu něco hodně špatného…. Kdo nevěří – zkuste si sami zavolat Zásilkovnu a dostat se přes robota k operátorovi. Nakonec můžete použít moji fintu…
Zásilkovna mi ztratila zásilku v hodnotě 3 500 Kč. Nabídli mi kompenzaci 300 Kč, protože jsem si prý nepřiplatil za doplňkovou službu, která je v aplikaci skrytá až ve 4. kroku. Firma tak nenese žádnou reálnou odpovědnost, pokud si sami nepřiplatíte. Velmi neférový přístup. Rozhodně nedoporučuji pro cennější zásilky.
Neuvěřitelné!!!! Zaplatila jsem si Dopravu domů, na mail a sms mi došla zpráva v kolik hodin mi bude zásilka doručena,celý den jsem se nehla z domu a měla jsem mobil stále u sebe a NIC, žádný telefon, žádná zpráva o nedoručení NIC.
TAKTICKY na řidiče nedávají telefon, asi ví proč.
Večer jsem mluvila s „chytrou virtuální blkou, která nechápala o co jde“, hlavně že je chytrá, ptá se pořád ANO – NE, takže výsledek odpověď žádná.Druhý den mi přišla sms s tím, že mám zásilku na VÝDEJNÍM MÍSTĚ 25km daleko – mít slabé srdce tak mě šlehlo a bez auta mám jet 25km na kole? Volala jsem zase chytré blbce, aby mě v pracovní hod.přepojila na Živého operátora, po dlouhé diskuzi, mě bylo slíbeno opětné doručení domů – takže opět čekám. Jako v loterii – dorazí? nedorazí? V žádném případě 25km nejedu,z mé strany chyba nenastala: mám smlouvu s DAS – právní ochrana osob, takže se uvidí.
Nechapu, ze tahle sracka muze jeste fungovat… jednou jsem to zkusil a kdyz jsem prijel ke slavnemu Z boxu, za 2 min jsem odjizdel, protoze kvuli vyzvednuti jednoho posranyho balicku po vas chteji i cislo bot… od te doby zasadne nepouzivama vyhybam se… Alza box a PPL jsou naprosto unikatni o proti temhle diletantnum…minuly tyden mi poslal pan balicek ( vzdalenost cca 150 km ) zitra to bude tyden…balicek jeste nedorazil ( to mi prisla rychleji zasilka ze Svedska ) a pri pokusu o kontakt ke zjisteni stavu mi jejich virtualni asistenka jen ubezpecila, ze jeji sluzby stoji za hovno a ze se jim dal budu vyhybat…..
Zasilkovna ma jednu vadu, kdyz ztrati balik tak mate nulovou moznost dostat se k nahrade. Maji to v podminkach. Taky to konci vetsinou -obratte se na soud.
Vždy mi chodily zásilky do z- boxu a najednou je začala zásilkovna dávat na výdejní místo, kterým je Vietnamská prodejna. V z-boxu byly dostupné už okolo 12 hodiny, ale na jejich super výdejním místě nejsou ten den k dispozicí vůbec. Na dotaz mi ve výdejním místě řekli, že tam toho mají moc a když jsem chtěl vědět, kdy to budou mít k výdeji, tak že prý neumí česky. Na zásilkovnu se nejde nijak dovolat a všechno odbyde plechová huba. Takže za mě – nejhorší, co znám.
NEDOPORUČUJU – nejhorší dopravce. Mění doručovací adresy – nevím podle čeho – s nikým se nedomluvíte, protože robot „jede stále stejnou písničku“. JE TO SLUŽBA na nic.
Už další, druhá zásilka rozbitá. Neplatí se odesílat něco křehké i když je to zabalené sebevíc! Že začátku zasilkovna perfektní a teď čistá katastrofa!
Eva T. Byla jsem si vyzvednout zásilku v boxu,zadala kod,který jsem obdržela,v boxu to cvaklo,ale schránka se neotevřela ani opakovaně.Když jsem došla domů,tak jsem dostala zprávu,že balík byl doručen.Snažila jsem se spojit se zásilkovnou,ale s umělou inteligencí se fakt nedá domluvit,takže jsem přišla asi o balík.Hrůza,děs.