Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Otřesné služby! Tohle si na Nově propagovaná majitelka jistě záměrně nečte, jinak by hla prdelí, jak se nechala v TV slyšet, že jí trápí osud každého balíku. Vtipná. Jednají protiprávně. Nikdy neuplatníte reklamaci. Neustále ztrácí balíky. Nulová úcta k zákazníkovi. Zaměstnává arogantní prasata, co s vámi jednají jak s onucí, pokud vůbec zvednou telefon. Na emaily neočekávejte reakci vůbec. Kurýr domů se neobtěžuje zavolat, prakticky nevíte, kde se nachází a kdy přijede, nulová informovanost, mapa jeho současné trasy. Zlaté DPD! Po Poště je toto další společnost, co si zaslouží zkrachovat. Hromadné hodnocení zákazníků na úrovni 2 o tom mluví samo za sebe. Pak vám přijde směšný formulář zpětné vazby, jak jste spokojen, tyhle emaily mě hrozně baví u každé firmy, člověk si dá práci s reakcí, ale nikdy se nic nezmění, ani se firma nevyjádří, třeba s b**** omluvou. To už se dnes vytratilo, však jsi jim dal jen pár kaček, je fuk jaká hodnota ztraceného zboží je.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Lubomír Holer 26.10.2021 v 14:22
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Můžu jen CHVÁLIT.

    Nikde žádné zdržení, problém atd. Zatím jsem si nechal doručit asi 30 věcí a vše došlo v pořádku ve stanovené lhůtě.
    Týden je pro mě pohoda.

    Jen tak dál!

    L. Holer

    Klady: rychlost komunikace přehlednost mnoho úložných možností
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Buďte si vědomi, že přestože zaplatíte zásilkovně za doručení do určitého boxu, může vám přijít e-mail, že zásilku přesměrovali do jiného. To by nebyl až takový problém, pokud by přesměrování na konkrétní box dávalo smysl. Jejich software ale v tomto rozhodně není dobrý. Nám hodil zásilku za řeku, kde nejbližší most máme půl hodiny jízdy autem. Celková dojezdová doba pak ve výsledku hodina a deset minut. Provolat se někam, vysvětlit a zařídit přesměrování byl opruz a adrenalin. Operátorka samozřejmě nepříjemná a nechce vůbec poslouchat, co jí říkáte, nejspíš celý den dostává pojeb od nespokojených zákazníků. Za mě už raději ne.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Nelze nic poslat, po přihlášení do aplikace není možné v druhém kroku zadat adresu příjemce.

  5. Objednávala jsem pravidelně, poslední dobou čím dál horší. Poslední balík mi vozí do Z boxu již 7 den !!!
    Nakonec jsem jim musela zavolat ať mi balík nechají na výdejním místě…. Paní na lince byla velmi apatická, myslím, že jí to bylo úplně jedno… Jedna velká tragédie…

  6. Objednal jsem si tři balíky do jednoho boxu tak, abych si je mohl vyzvednout současně. Jeden dorazil v pohodě, u druhého jsem musel řešit 30 minut před boxem dobírku, protože přes aplikaci platby nefungovali a třetí balík je už na cestě třetí den a snad ten další den mi ho nechají na jiném místě.. :-) Díky. To už raději poštu..

  7. První zkušenost a děs, zásilku jsem si objednala 13.10. a ještě jí nemám, takže nikdy více

  8. Reply
    Veronika Klasova 21.10.2021 v 16:24

    Začínám jich mít plný zuby, cca 2 mesice zpět jsem prisla o balík jejich vinou, že ho kurýr nechal na jiné vydejne. Obtelefonovavala jsem to 3 dny, pokaždé mě ujistili, že to dají kuryrovi ať to prepravi tam kam má, poslední den před ukončení vyzvednuti a mým odjezdem na dovcu mi oznámili, že moje správná vydejna má dovolenou, tudíž balík zůstane ve špatné vydejne. Bez omluvy, nikdo se neobtěžoval něco řešit ani odpovědet na stížnost. Teď podobný problém, balík ve vydejne, hned druhý den zpráva, že vydejna má z důvodu nemoce zavřeno do neděle, v pondělí nemohu, takže tam jedu v úterý a ejhle zase zavřeno a v aplikaci upozornění, že zásilku presmerovavaji na jinou vydejnu. Po dvou dnech kdy se v aplikaci nic nezměnilo, volám na centrálu, kde mi tvrdí, že balík převáží a že zjistí kde je, když to dva dny zůstalo v aplikaci nezměněné, za hodinu telefon, že zásilka je pořád ve stejné vydejne a že zaurguje přesměrování, že se ozvou ještě ten den.. Nic… Volám znova druhý den už vytocena na maximum abych se dozvěděla, že s tím nic dělat nebudou, že musím počkat až vydejna otevře a balik převezme kurýr a převeze ho na jimi určenou vydejnu. Takže zase otázka dalšího týdne čekání. Když jsem jim řekla, že chci mluvit s nadřízeným, poslali mě někam, že jsou to diskrétní informace a že mi je neposkytnou a že ho na centrále také nenajdu.. Bez jediného omlouváme se, je nám líto, můžeme vám nějak pomoct, nic… Nezajímá je vůbec nic…

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Těžko hodnotit, Zásilkovnu v podstatě nevyužívám protože nikdy není volné místo v Z-BOX – škoda že management není schopen investovat do rozšíření výdejních míst.

    Klady: Cena
    Zápory: Trvale plné Z-BOX, Zásilkovna je dlouhodobě zcela neschopná doplnit potřebnou kapacitu výdejních míst (boxů)
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ve čtvrtek odeslány balík byl přesměrován na jinou výdejnu kvůli větší váze. OK, dobře. Ale na té jiné výdejně mají dovolenou. Tak nechávám přesměrovat já, ale nikdo ho tam nechce doručit, stále visí na depu. Jelikož depo není zároveň výdejní místo, tak si ho nemohu vyzvednout ani na depu. Přesměrovat na adresu domů údajně nelze. Jako co to je? Tohle má pět z pěti? Vážně? Třikrát jsem musel přeobjednat elektrikáře, kterého potřebuji k zapojení. Právě jsem přišel i o něj.

    Klady: Asi jen cena oproti jiným dopravcům.
    Zápory: To bych psal hodně dlouho!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 137 138 139 140 141 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo