Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Otřesné služby! Tohle si na Nově propagovaná majitelka jistě záměrně nečte, jinak by hla prdelí, jak se nechala v TV slyšet, že jí trápí osud každého balíku. Vtipná. Jednají protiprávně. Nikdy neuplatníte reklamaci. Neustále ztrácí balíky. Nulová úcta k zákazníkovi. Zaměstnává arogantní prasata, co s vámi jednají jak s onucí, pokud vůbec zvednou telefon. Na emaily neočekávejte reakci vůbec. Kurýr domů se neobtěžuje zavolat, prakticky nevíte, kde se nachází a kdy přijede, nulová informovanost, mapa jeho současné trasy. Zlaté DPD! Po Poště je toto další společnost, co si zaslouží zkrachovat. Hromadné hodnocení zákazníků na úrovni 2 o tom mluví samo za sebe. Pak vám přijde směšný formulář zpětné vazby, jak jste spokojen, tyhle emaily mě hrozně baví u každé firmy, člověk si dá práci s reakcí, ale nikdy se nic nezmění, ani se firma nevyjádří, třeba s b**** omluvou. To už se dnes vytratilo, však jsi jim dal jen pár kaček, je fuk jaká hodnota ztraceného zboží je.
Můžu jen CHVÁLIT.
Nikde žádné zdržení, problém atd. Zatím jsem si nechal doručit asi 30 věcí a vše došlo v pořádku ve stanovené lhůtě.
Týden je pro mě pohoda.
Jen tak dál!
L. Holer
Buďte si vědomi, že přestože zaplatíte zásilkovně za doručení do určitého boxu, může vám přijít e-mail, že zásilku přesměrovali do jiného. To by nebyl až takový problém, pokud by přesměrování na konkrétní box dávalo smysl. Jejich software ale v tomto rozhodně není dobrý. Nám hodil zásilku za řeku, kde nejbližší most máme půl hodiny jízdy autem. Celková dojezdová doba pak ve výsledku hodina a deset minut. Provolat se někam, vysvětlit a zařídit přesměrování byl opruz a adrenalin. Operátorka samozřejmě nepříjemná a nechce vůbec poslouchat, co jí říkáte, nejspíš celý den dostává pojeb od nespokojených zákazníků. Za mě už raději ne.
Nelze nic poslat, po přihlášení do aplikace není možné v druhém kroku zadat adresu příjemce.
Objednávala jsem pravidelně, poslední dobou čím dál horší. Poslední balík mi vozí do Z boxu již 7 den !!!
Nakonec jsem jim musela zavolat ať mi balík nechají na výdejním místě…. Paní na lince byla velmi apatická, myslím, že jí to bylo úplně jedno… Jedna velká tragédie…
Objednal jsem si tři balíky do jednoho boxu tak, abych si je mohl vyzvednout současně. Jeden dorazil v pohodě, u druhého jsem musel řešit 30 minut před boxem dobírku, protože přes aplikaci platby nefungovali a třetí balík je už na cestě třetí den a snad ten další den mi ho nechají na jiném místě.. :-) Díky. To už raději poštu..
První zkušenost a děs, zásilku jsem si objednala 13.10. a ještě jí nemám, takže nikdy více
Začínám jich mít plný zuby, cca 2 mesice zpět jsem prisla o balík jejich vinou, že ho kurýr nechal na jiné vydejne. Obtelefonovavala jsem to 3 dny, pokaždé mě ujistili, že to dají kuryrovi ať to prepravi tam kam má, poslední den před ukončení vyzvednuti a mým odjezdem na dovcu mi oznámili, že moje správná vydejna má dovolenou, tudíž balík zůstane ve špatné vydejne. Bez omluvy, nikdo se neobtěžoval něco řešit ani odpovědet na stížnost. Teď podobný problém, balík ve vydejne, hned druhý den zpráva, že vydejna má z důvodu nemoce zavřeno do neděle, v pondělí nemohu, takže tam jedu v úterý a ejhle zase zavřeno a v aplikaci upozornění, že zásilku presmerovavaji na jinou vydejnu. Po dvou dnech kdy se v aplikaci nic nezměnilo, volám na centrálu, kde mi tvrdí, že balík převáží a že zjistí kde je, když to dva dny zůstalo v aplikaci nezměněné, za hodinu telefon, že zásilka je pořád ve stejné vydejne a že zaurguje přesměrování, že se ozvou ještě ten den.. Nic… Volám znova druhý den už vytocena na maximum abych se dozvěděla, že s tím nic dělat nebudou, že musím počkat až vydejna otevře a balik převezme kurýr a převeze ho na jimi určenou vydejnu. Takže zase otázka dalšího týdne čekání. Když jsem jim řekla, že chci mluvit s nadřízeným, poslali mě někam, že jsou to diskrétní informace a že mi je neposkytnou a že ho na centrále také nenajdu.. Bez jediného omlouváme se, je nám líto, můžeme vám nějak pomoct, nic… Nezajímá je vůbec nic…
Těžko hodnotit, Zásilkovnu v podstatě nevyužívám protože nikdy není volné místo v Z-BOX – škoda že management není schopen investovat do rozšíření výdejních míst.
Ve čtvrtek odeslány balík byl přesměrován na jinou výdejnu kvůli větší váze. OK, dobře. Ale na té jiné výdejně mají dovolenou. Tak nechávám přesměrovat já, ale nikdo ho tam nechce doručit, stále visí na depu. Jelikož depo není zároveň výdejní místo, tak si ho nemohu vyzvednout ani na depu. Přesměrovat na adresu domů údajně nelze. Jako co to je? Tohle má pět z pěti? Vážně? Třikrát jsem musel přeobjednat elektrikáře, kterého potřebuji k zapojení. Právě jsem přišel i o něj.