Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

zboží mešká 10 dní a předměrování nemožné , rovněž komunikace.Použil jsem Zásilkovnu i Poštu naposled.
Nechala jsem si přes tuto společnost nechat poslat balíček do domu, což se nestalo přesto že doma byl kdo by to převzal. Když mi tedy byla poslána adresa kde balíček je, tak tam nebyl. Když jsem se snažila telefonicky spojit se společností, měli výpadek. Nakonec když jsem poslala e-mailem ať mi tedy balíček doručí dom, tak mi místo toho poslali další adresu kde balíček je, což ještě nevím jestli ano či ne.
Balíček předán na přepravu před 4 dny, stále nikde!! To už by tu byl rychleji s poštou.
Je to 10 dní co e-shop podal zásilku. Zásilkovna jí stále ještě nadporučíla, je prý na cestě k depu.
To je tedy síla.
Takže doručování zásilky trvá týden, kam se hrabe česká pošta :-D, borci od pátku zásilku převáží na doručovací depo – je úterý stav stejný, asertivní paní na infolince, další balíček za 21.9. ztratili a 30.9. nebyl dohledán, reakce – čekejte, my to možná najdeme.
Totální výsměch zákazníkům, si vzpomenu na tu maškarádu Utajený šéf, jak všechno musí být tipťop, no realita? Už nikdy!!!
Pan Kurýr který mi dnes vezl zásilku byl velice ochotný, vstřícný a příjemný. Balíček mi měl přijít v pozdějších hodinách ale p. Kurýr mi jej stihl přivést dříve. Ale byla jsem mimo mé bydliště . Pan byl i natolik ochotný a pořád s milým přístupem ochoten počkat než dorazím domů.. Tohle jednání jsem u žádného Kurýra nezažila.. Za mě opravdu velká pochvala pánovi.
V aplikaci pro Z- BOX uvedeno: “ Nemáte žádné aktuálně doručované zásilky“
Dle e-mailu byla zásilka v Z-BOBu. Napsal jsem na info@zasilkovna.cz
Přišla jenom automatická odpověď. Žádná podpora.
Zásilkovnu už nepoužiju.
Obrovské zhoršení
Zasilkovna je určitě dobrá zábava ale ne pro každého nemám moc času a udělal jsem chybu že jsem přijel 2 minuty po pracovní době jednoho výdejce a byl jsem poslán do p***** i když jsem z Luštěnice příště si budu zásilky vyzvedávat raději v Praze nebo primo u prodejce!???
Taky velká nespokojenost! Objednala jsem si balík do boxu,kde si pro něj extra jedu. Psali , že je nachystaný k vyzvednutí.Aplikace v pořádku bluetooth zapnuté a box se nechtěl otevřít . Čtvrt hodiny strávené u toho s rozčilováním ,kde se nešlo dovolat ,aby mi někdo pomohl a poradil co mám dělat.Balík stále v boxu a narozeninový dárek o něm si můžu jenom nechat zdát. Naposledy využívána tato společnost!!