Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Marcela Radová 1.10.2021 v 17:11

    Doba doručení více jak dva dny od podání, protože ve čtvrtek se zásilka ztratila a v pátek se nikomu nechtělo zajíždět do Nové Paky. Za mě hrůza

    • 0.5
      Rychlost doručení
      20
      Jednání se zákazníkem
      0

      Posílal jsem balík na dobírku, zákazníkovi byl doručen až za 3 dny, budiž, je to přece jen z Rokycan do Prahy :D. Po zaplacení čekám už 5 den na peníze a stále nic. U konkurence jsem dostal peníze následující den max. další den. Bohužel pokud se tohle nezlepší, zásilkovnu využívat vážně nebudu.

      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Podobne zkusenosti jako pisi jini, nespolehlivost a presmerovani zasilky kam se to hodi jim, bez Vaseho svoleni. Nikdy vice uz Zasilkovnu pouzit nehodlam.

  3. asi nejhorší mozna varianta.. i vedle statem provozovane sluzby prepravy zbozi.. svevolne zmeny mista i casu doruceni, nukova komunikace.. opakovane velice spatna zkušenost

  4. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Katastrofa, ztracená zásilka a za 14 dní není schopna někdo zavolat, aby dal nějaké info. Těžce to mají na háku.

    Klady: Žádný
    Zápory: Operátoři za to nemohou, absence kontaktů na depo a vedoucí pracovníky. Velice smutné, už to není o přístupu k práci a službě, ale o penězích.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Zákaznický servis nulový, pokud cokoliv potřebujete, můžete se zeptat robota na zákaznické lince nebo na webu, jediný kontakt je email, na který vám po týdnu možná odpoví také robot, jelikož se vůbec nic nedozvíte. Nedej bože když se vám ztratí nebo rozbije zásilka, máte bohužel smůlu. To už je lepší pošta.

  6. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Na zboží čekám týden, 6 dní leží balíček na depu, zásilkovnu nikdy víc

    Klady: Jsou všude
    Zápory: Už i česká pošta je rychlejší jak zásilkovna
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Reply
    Ilona Semerádová 27.9.2021 v 8:49
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nedoporučuji, ,přesměruji si zásilku kam chtějí, že prý ta naše je plná, ale při tom není. Alespoň se tak netvari. A prý jsem měla číst obchodní podminky. Zlatá pošta. Takže já se musím dopravit kam mi to přesměruji za svoje náklady a čas. To není služba dobrá ale vy*****a, tady jakžtakž dodržet, ale co nejvýhodněji pro zásilkovnu bez ohledu na spokojenost zákazníka. Už nikdy více.

    Klady: Žádné
    Zápory: Přesměrování, navic nelogické a krajně nevýhodné a bez mého souhlasu, ale prý podle obchodních podminek. Nikdy více.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Odmítají odpovídat na Emaily, kašlou na řešení problémů.
    Kvalita služby odpovídá ceně.

    Klady: Nic
    Zápory: Špatný, špatný, špatný.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Vladimír Omasta 26.9.2021 v 18:55
    1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    Rozhodně nedůvěryhodná společnost

    Zápory: Řešení doručení vrácené zásilky ve 14 denní zákonné lhůtě. Několik dnů tvrzení, že byla zásilka doručena zpět. Po několika apelovaní o poslání potvrzení o doručení a několika chaotických e-mailech a čekání na odpověď přišla z reklamačního odpověď, že to berou na svoji tíží. Hodně zvláštní postoj po několika týdnech. S tím, že se odvolávají na pojištění zásilky. Bohužel v aplikaci při zadání určitě adresy a informací nelze zásilku pojistit. Takže jsem vlastně někomu ze Zásilkovny zasponzoroval nový telefon. Ztracen rozhodně nebyl spíše obráceně. Bude se podávat trestní oznámení. Pokud chcete přijít o nové zboží při vrácení zásilky rozhodně doporučuji.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    Jsem spojená

    Klady: Posílám i přijímám po několikáté balíky a nikdy nebyl problém. Vždy si vyzvednu na jedné zasilkovně kde mají otevřeno brzy ráno až do 8 do večera včetně víkendu. Jsem spokojená, prodavačky ochotné. Za mě spokojenost.
    Zápory: Nic
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
1 141 142 143 144 145 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo