Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Doba doručení více jak dva dny od podání, protože ve čtvrtek se zásilka ztratila a v pátek se nikomu nechtělo zajíždět do Nové Paky. Za mě hrůza
Posílal jsem balík na dobírku, zákazníkovi byl doručen až za 3 dny, budiž, je to přece jen z Rokycan do Prahy :D. Po zaplacení čekám už 5 den na peníze a stále nic. U konkurence jsem dostal peníze následující den max. další den. Bohužel pokud se tohle nezlepší, zásilkovnu využívat vážně nebudu.
Podobne zkusenosti jako pisi jini, nespolehlivost a presmerovani zasilky kam se to hodi jim, bez Vaseho svoleni. Nikdy vice uz Zasilkovnu pouzit nehodlam.
asi nejhorší mozna varianta.. i vedle statem provozovane sluzby prepravy zbozi.. svevolne zmeny mista i casu doruceni, nukova komunikace.. opakovane velice spatna zkušenost
Katastrofa, ztracená zásilka a za 14 dní není schopna někdo zavolat, aby dal nějaké info. Těžce to mají na háku.
Zákaznický servis nulový, pokud cokoliv potřebujete, můžete se zeptat robota na zákaznické lince nebo na webu, jediný kontakt je email, na který vám po týdnu možná odpoví také robot, jelikož se vůbec nic nedozvíte. Nedej bože když se vám ztratí nebo rozbije zásilka, máte bohužel smůlu. To už je lepší pošta.
Na zboží čekám týden, 6 dní leží balíček na depu, zásilkovnu nikdy víc
Nedoporučuji, ,přesměruji si zásilku kam chtějí, že prý ta naše je plná, ale při tom není. Alespoň se tak netvari. A prý jsem měla číst obchodní podminky. Zlatá pošta. Takže já se musím dopravit kam mi to přesměruji za svoje náklady a čas. To není služba dobrá ale vy*****a, tady jakžtakž dodržet, ale co nejvýhodněji pro zásilkovnu bez ohledu na spokojenost zákazníka. Už nikdy více.
Odmítají odpovídat na Emaily, kašlou na řešení problémů.
Kvalita služby odpovídá ceně.
Rozhodně nedůvěryhodná společnost
Jsem spojená