Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 3.75
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    100

    Doručení jednoho malého balíku trvá z Prahy do Prahy západ asi tři dny…

    Klady: lepší jak česká pošta
    Zápory: v celku dlouhá doba doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. nejhorší doručovací služba v tomhle státě , nejsou schopni vas informovat o zavrenych vydejnach a vy čekate duležité zbozi presne na datum i s rezervou a presto nic neprijde na tel.kontaktu nejsou ochotni ani zmenit udaje o doruceni bez dalsiho zpozdeni presto ze vydejni mista jsou od sebe pouze 1km dela se mi z tehle služby zle

  3. 1. POZOR, dobu doručení vlastně vůbec NEgarantují !!! Pokut na zboží tedy spěcháte, jako by jste hráli ruskou ruletu.
    2. Vyzvednutí ze Z-Boxu lze jen přes aplikaci, do které je nutno zadat telefon, který byl uveden na zásilce! Nutno vložit telefon, zapnout Bluetooth a povolit aplikaci sledování polohy GPS. POZOR vyžaduje navíc i zapnuté datové spojení, i když to nikde neuvádějí!!!! Tedy žádné heslo pro vyzvednutí ze Z-Boxu!
    3. V případě obsazeného Z-boxu se pokus o uložení zásilky, do něho, opakuje 3x a až pak je možno zvolit jiné
    místo doručení! Mimo to z informace operátora na Z-Pointu vyplívá, že nemají přehled o aktuální obsazenosti jednotlivých Z-Boxů. Doručení se tedy může protáhnout až o další 4 dny!
    4. Komunikace s operátorem nevedla k ničemu. Prostě smůla, prý to nemá jiné možné řešení než čekat. To je katastrofa..

  4. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravce, co jsem kdy viděla. Zásilka 10 dní nikde, na dispečink skoro nemožné se dovolat. Lživé sliby, že zásilka přijde následující den. Stále na depu a nikdo si ji nevšiml. Silně nedoporučuji!

    Klady: nic
    Zápory: skoro nemožné se dovolat na dispečink zásilka 10 dní nikde nejhorší přepravce !
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Stáhnul jsem kvůli odeslání balíčku aplikaci Zasilkovna, zboží jsem odeslal, druhý den vráceno, pro překročení rozměrů (lišta na přední nárazník u auta, váha cca 1kg, jakým způsobem rozměry balíku zkrátit, netuším…). Pokud je možné odesílat jen zásilky do velikosti krabice od rychlovarné konvice, je mi služba k ničemu, aplikaci jsem odinstaloval (chtěl jsem z ní původně vymazat i osobní údaje, což nešlo, tak jsem vše alespoň přepsal na nesmysly a uložil).

    Klady: Možnost využití výdejních míst pro odeslání i příjem.
    Zápory: Pro moje potřeby odeslání nevyužitelné, službu jsem zrušil.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilka na cestě 12náctý den. Včera mi volala p. Zímová že se jenom odlepil štítek že je to někde na depě. Dneska už je to ztracené a že prej nemám věšet hlavu že budou rozbalovat balíky aby to ještě našli. Takže pozor na ně neštítí se ani rozbalovat zásilky.

    Klady: nic
    Zápory: všechno i ten vysmáty ksicht Kijonkové mě už vytáčí
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dříve jsem zásilkovnu měl rád, bylo rychlé a bezproblémové doručení. Momentálně poslední dva balíky katastrofa. Balík putuje ze Zlínského depa do Val. Polanky (cca 35km) už týden. Naposledy jsem něco nechával posílat přes zásilkovnu.

    Zápory: Rychlost doručení, na infolince nikdo nepomohl.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dne 1.9.2021 jsem zaplatil 69 Kc za neuskutecnene zaslani zasilky. Zasilkovna neposlala heslo. Dnes je 14.9. 2021 a hotovost mi stale na uctu blokuje Zasilkovna. Sve pravidla Zasilkovna nedodorzuje.

    Klady: V tomto pripade zadne.
    Zápory: Nekorektni jednani.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tak už čekám desátý den nikdo neví kde zásilka je. Přes email komunikuju prej se specialistou p. Zímová nic neví, ale vždy děkuje za můj dotaz. Dneska mi měla volat že zjistí co a jak samozřejmě nevolá.

    Klady: nevím co
    Zápory: Tak už čekám desátý den nikdo neví kde zásilka je. Přes email komunikuju prej se specialistou p. Zímová nic neví, ale vždy děkuje za můj dotaz. Dneska mi měla volat že zjistí co a jak samozřejmě nevolá.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Milá Zásilkovno,
    normálně recenze opravdu nepíši, ale s doručením zásilky přímo domů přes Vás už asi nikdy.
    Z obchodu objednáno v pondělí, ve středu téhož týdne jste zásilku převzali Vy.
    Ve čtvrtek ráno (05:50) dorazila do Depa, které se nachází asi 10 min od místa dodání.
    Téhož dne se přes Tracking dozvídám, že zásilka byla zařazena na tentýž den do rozvozu.
    Ve čtvrtek nic…V pátek ráno stejná zpráva: Vaše zásilka byla zařazena do rozvozu….Stále nic…..
    V sobotu taktéž….V pondělí jsem si už musela zavolat na Váš zákaznický servis a zjistit si, zda-li se objednávky vůbec dočkám…Paní mne informuje, že dnes to již bude a že budu dopředu informována SMSkou.
    Ano opravdu jsem obrdžela SMS ve 13:45(mezi 13-15 bude u Vás).
    Řidič, který volal dorazil před dům a když se mi nedovolal (po 3 min jsem mu volala zpět a již do schránky)
    neobtěžoval se ani zazvonit. Drze se naklonil přes plot a balíček, ve kterém byla vína hodil přes plot…
    Nehledě na to, že je na pozemku pes….Vína naštěstí v pořádku, ale zřejmě jen díky pečlivému zabalení e-shopu.
    UPŘÍME KDYŽ BYCH BYLA HODNĚ PŘEHNANÁ, TAK JE TO VNIKNUTÍ NA CIZÍ POZEMEK…
    OD VÁS UŽ SLUŽBU ZÁSILKOVNA DOMŮ NIKDY VÍCE …..

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 143 144 145 146 147 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo