Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Zatím jsem se zásilkovnou dost spokojená. Oproti poště nedochází ke ztrátě zásilek. Aplikace je velmi jednoduchá a povedená. Oceňuji možnost prodloužení úložní doby jedním kliknutím a možnost odeslání balíku jiné osobě.
Nejhorší přepravce!! Po poruše z boxu a neotevření dvířek boxu vám naskočí že balík byl doručen! Na kontaktní lince péče vás odbidou a tím to pro ně končí. s takovou arogancí a neochotou operátorů a zákaznické lince jsem se nikdy nesetkal.
Zásilkovna je dobrý dopravce, ale pouze v případě, že si zásilku necháváte zaslat do kamenných prodejen. V okamžiku, kdy využijete Z-box je to bohužel katastrofa. Z-box je nyní sice v každé malé vesnici, ale když jej zvolíte, pokaždé vám (nebo aspoň mě) zásilku přesměrují do kamenné prodejny. Fajn, chápu, kapacitní důvody, ale to, že ji prostě dají podle jejich uvážení na nejbližší, která vám absolutně nevyhovuje (opačný směr a tak) a to nemluvím o otvírací době, která je od 8 do 11.30 a od 14 do 16 to už nikoho nezajímá. Možná by stálo za zvážení prostě doručit zásilku do Z-boxu za den, dva, až se uvolní místo. Nebo se na to prostě zákazníka zeptat.
Nechala jsem si zaslat do Z-Boxu. Nechápu, proč vyzvednutí vyžaduje datové spojení, ačkoli je zákazník informován pouze o nutnosti bluetooth připojení. Domnívala jsem se, že když kod načtu na wi-fi, už je uložen v mobilu a datové spojení u Z-boxu nebudu potřebovat. Ovšem bez datového spojení nelze vyzvednout.
Samovolné přesměrování zásilek
Zásilka měla být doručena na adresu.
Řidič zavolal v okamžiku, kdy jsem na chvíli odešel od telefonu, zpětné volání řidič nepřijímá – je to filtrováno GSM branou. 15x jsem zkoušel volat řidiče, 4x jsem volal na dispečink. Tvrdili, že se s řidičem ani oni z principu spojitnemohou. Řidič namísto doručení nechal zásilku na výdejně. Při reklamaci pracovníci svorně tvrdí, že toto jednání mají v obchodních podmínkách, což je absolutní lež – není tam ani nic, co by se tomu mohlo podobat. Jednání firmy je naprosto svévolné.
Z boxy nefunguji.
Komunikace šílená, to samé řešení reklamací, vyplacení dobírky trvá velmi dlouho
Vše v mínusech a plusech
Zásilkovna nekomunikuje a doručit balíček do boxu,je bohužel, nad jejich síly!!!!!!!