Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zatím jsem se zásilkovnou dost spokojená. Oproti poště nedochází ke ztrátě zásilek. Aplikace je velmi jednoduchá a povedená. Oceňuji možnost prodloužení úložní doby jedním kliknutím a možnost odeslání balíku jiné osobě.

    Klady: Rychlé dodání. Zatím žádné problémy se ztrátou zásilek. Jednoduchá aplikace, kde se dá prodloužit úložní doba.
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorší přepravce!! Po poruše z boxu a neotevření dvířek boxu vám naskočí že balík byl doručen! Na kontaktní lince péče vás odbidou a tím to pro ně končí. s takovou arogancí a neochotou operátorů a zákaznické lince jsem se nikdy nesetkal.

    Klady: Nic
    Zápory: Neochota řešit problém... zákaznická linka a jejich pracovníci. Při problémů s funkčností boxu prostě o balík přijdete.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Zásilkovna je dobrý dopravce, ale pouze v případě, že si zásilku necháváte zaslat do kamenných prodejen. V okamžiku, kdy využijete Z-box je to bohužel katastrofa. Z-box je nyní sice v každé malé vesnici, ale když jej zvolíte, pokaždé vám (nebo aspoň mě) zásilku přesměrují do kamenné prodejny. Fajn, chápu, kapacitní důvody, ale to, že ji prostě dají podle jejich uvážení na nejbližší, která vám absolutně nevyhovuje (opačný směr a tak) a to nemluvím o otvírací době, která je od 8 do 11.30 a od 14 do 16 to už nikoho nezajímá. Možná by stálo za zvážení prostě doručit zásilku do Z-boxu za den, dva, až se uvolní místo. Nebo se na to prostě zákazníka zeptat.

  4. Nechala jsem si zaslat do Z-Boxu. Nechápu, proč vyzvednutí vyžaduje datové spojení, ačkoli je zákazník informován pouze o nutnosti bluetooth připojení. Domnívala jsem se, že když kod načtu na wi-fi, už je uložen v mobilu a datové spojení u Z-boxu nebudu potřebovat. Ovšem bez datového spojení nelze vyzvednout.

  5. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Samovolné přesměrování zásilek

    Klady: Rychlost
    Zápory: Žádné jednání se zákazníkem. Reakce na zaslaný email po 14 dnech!!! Samovolné přesměrování zásilek bez možnosti si zvolit nového doručovacího místo !!!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Zásilka měla být doručena na adresu.
    Řidič zavolal v okamžiku, kdy jsem na chvíli odešel od telefonu, zpětné volání řidič nepřijímá – je to filtrováno GSM branou. 15x jsem zkoušel volat řidiče, 4x jsem volal na dispečink. Tvrdili, že se s řidičem ani oni z principu spojitnemohou. Řidič namísto doručení nechal zásilku na výdejně. Při reklamaci pracovníci svorně tvrdí, že toto jednání mají v obchodních podmínkách, což je absolutní lež – není tam ani nic, co by se tomu mohlo podobat. Jednání firmy je naprosto svévolné.

  7. Reply
    Zuzana Klusova 6.9.2021 v 17:43
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Z boxy nefunguji.

    Zápory: Z box nefunguje nelze se dovolat
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Komunikace šílená, to samé řešení reklamací, vyplacení dobírky trvá velmi dlouho

    Klady: Dobrá cena , časté kódy na slevu ve
    Zápory: Vyplacení dobírky trvá dlouho. A řešení reklamací je katastrofa
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 3.5
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    100

    Vše v mínusech a plusech

    Klady: Odpověděli mi rychle na otázku a mile Je skvělej přehled v aplikaci zasilkovna
    Zápory: Pomalejší doručení na kraj Vysočina
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilkovna nekomunikuje a doručit balíček do boxu,je bohužel, nad jejich síly!!!!!!!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 144 145 146 147 148 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo