Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Z-box mi nevydal balíček… Dovolat se trvá půl dne, arogantní paní na druhém konci mi akorát řekne, že mám smůlu, že neví, jak to řešit. Volám podruhé, druhá paní mi řekne, že balíček mi bude převezen o 15km dal na výdejní msito a nejdříve za další týden, že neví, jak se to resi… Že se musí poradit a ozve se… Uz se nikdo neozval.
Neporucuji. Zaplacena služba balíček na adresu, avšak museli jsme pro balíček do výdejního místa. Tato služba byla o 30 korun levnější. Jde o princip. Zaplatíte si něco, ale dostanete něco jiného. Nejhorší přepravní společnost na trhu.
Kuryr mi odmitl dorucit zasilku, pry kvuli jedne zasilce se mu nechce a druhy den ho vidim pred svym domem, tak asi zalezi pro koho ta zasilka je, ze???
Balíček jsem si objednal do Z-boxu který mám asi 30m od svého bydliště. Pak přišel email že box je plný a že balíček posílají jinam někam na kamennou prodejnu. Nikdo neřeší že daný člověk se tam nemá jak dostat. Po zavolání na zákaznický servis zvedla telefon nepříjemná „slečna“ která nedokázala poradit a i nechtěla a pořád opakovala dokolečka co měla naučené nebo co četla podle příručky.
Používal jsem tuto firmu celkem často do doby, než mi samovolně změnily doručovací místo a informovali mi v emailu, že mi balík složily jinde, než jsem požadoval a zaplatil. Podruhé mi balík vrátili z centrály třetí den, že překročil váhu o 1kg a peníze si ponechali bez návrhu řešení doplatit ap. Tuto firmu opravdu nedoporučuji, dělají si co chtějí a to, co je pro ně výhodné. Ty zaplať, d** h*** a modli se, ať balík dorazí tam, kam má.
Zásilkovna je ok, dokud nenastane nějaký problém. Při přepravě mi poničili balíček. Aniž by se mě na cokoliv ptali, poslali mi ho zpět (přitom adresát byl připraven na kompenzaci v případě poškození obsahu balíčku).
Místo toho, aby přiznali chybu, že k poškození došlo u nich při přepravě, nastala série požadavků z jejich strany na dokázání kvality balení, obsahu balíku, vyčíslení hodnoty atd.
Přitom balík u nich v depu otevřeli a obsah sami nafotili, takže tyto informace měli. Reklamaci neuznali; aby se vyhnuli placení, mají to „šikovně“ ošetřené v podmínkách následující formulací:
„Z dodání jsou vyloučeny následující Zásilky a Odesílatel není oprávněn je předat k přepravě:
obsahující kazící se zboží nebo zboží lehce poškoditelné, křehké, s tekutým obsahem a dále zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat.“
Čekal bych, že se k tomu firma postaví čelem a mnou požadovanou kompenzaci, která byla přiměřená, bez řečí uhradí. Evidetně ale počítají s tím, že u zásilek nižší hodnoty zákazník nebude mít čas, chuť nebo sílu to řešit.
Doteď jsem je využíval hlavně proto, že poštu mám daleko, ale po těchto zkušenostech mi příště nebude zatěžko udělat těch pár kroků navíc. Zároveň jsem samozřejmě o této situaci informoval své přátele a známé a rád své zkušenosti sdílím s ostatními na webu.
Některé firmy by si neměly do svých provozem výdejní místo zřizovat. Neochota, dlouhé čekání na vydání zásilky, protože jejich hlavní činnost (např.pohostinstvi) má přednost. Nemístné poznámky personálu jako… no vy jste se zase sešli, příště si zvolte lepší čas, nestíháme atd.
Očekávaný balík nešel vyzvednout že Z BOXU z důvodu poruchy, již řeším 12 dní, Zasilkovna není schopna chybu napravit, na infolince slyším stále dokola, abych měla strpení
Už nikdy
Ve čtvrtek jsem si objednal balík a bylo mi řečeno, že v pondělí bude doručen. Tak jsem čekal, ale když mi stále nepřicházela žádná SMSka o tom, že byl balík převzat kurýrem tak jsem se jich zeptal a bylo mi řečeno, že by to mělo dorazit v úterý. Tak jsem si říkal v pohodě tak počkám do zítra… bohužel se stejná situace opakovala i v úterý a ve středu. Ve čtvrtek jsem tam volal zase a dostal jsem zase stejnou odpověď ,,zítra to dorazí,, v ten moment jsem se rozhodl objednávku stornovat a nechal si to poslat přes poštu – druhý den balíček dorazil.