Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zacházení se svěřenýn zbožím. Obal poslední mé zásilky vypadal zoufale a při jejím přebírání jsem na tuto skutečnost upozornil. Moje obava byla správná. Zboží uvnitř bylo rozbité. Když jsem chtěl uplatnit reklamaci u přepravce, byl jsem odkázán na jejich kontaktní email s tím, že si mám postěžovat tam. Asi firma počítá, že raději většina z nás mávne rukou a dál je nebude obtěžovat.

    Klady: Relativní rychlost, cena, aplikace.
    Zápory: Zacházení se svěřenýn zbožím. Obal poslední mé zásilky vypadal zoufale a při jejím přebírání jsem na tuto skutečnost upozornil. Moje obava byla správná. Zboží uvnitř bylo rozbité. Když jsem chtěl uplatnit reklamaci u přepravce, byl jsem odkázán na jejich kontaktní email s tím, že si mám postěžovat tam. Asi firma počítá, že raději většina z nás mávne rukou a dál je nebude obtěžovat.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    prvni krat zbozi zaplaceny system doruceny a zasilky nevydany tak trosku bordel

    Zápory: prvni krat zbozi zaplaceny system doruceny a zasilky nevydany tak trosku bordel
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Pavel Kachlík 26.8.2021 v 12:12
    4
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zajímavé, kolik negativních recenzí tu je. Já osobně mám docela odlišnou zkušenost. Je to jistě o lidech, kteří pracují v jakém depu. Na balíček jsem sice čekal 7 dnů, ale šlo o textil a nespěchalo to. Zásilka byla směrována do místa mého bydliště. Na sledování zásilky bylo přehledně vidět, kde balík je, a v den doručení mi měl zavolat na mobil přepravce. Ráno v ten den jsem pro jistotu kontaktoval jejich zdarma helpdesk 800 104 410, dovolal jsem se ihned, paní sdělila, že opravdu zásilka putuje ke mně, a že přepravce je povinen mi zavolat a nezkoušet rovnou umístit zásilku někam jinam do výdejního boxu. Kdyby mi prý nezavolal, mám se znovu obrátit na helpdesk a tam by zařídili, aby mi zásilku opravdu doručili až domů, třeba další den. Jednání opravdu příjemné, v pohodě a přepravce skutečně zavolal a zásilku dovezl až před vchodové dveře. No problem. P.S. Zásilka šla z Ostravy do depa Zásilkovny v Šumperku.

    Klady: jednání v pohodě, lidé ochotní a slušní, vše proběhlo bez problémů
    Zápory: na doručení jsem čekal týden
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jedním slovem, hrůza a zlatá česká pošta! Koupila jsem přes Aukro počítač, pán ho odeslal, přišel od Zasilkovny email, že mi zásilku doručí v sobotu do Z-Boxu. Pondělí, stále nic se nedělo, tak jim volám, paní na lince se diví, že mi přišel email, když v sobotu nedoručují. První urgence. V úterý přijde e-mail o změně výdejního místa, úplně někam dop*dele, volám, prý se zásilka do boxu nevejde, říkám ok a domluvíme se na jiném místě, kam zásilku doručí. Středa – nic, čtvrtek – nic, pátek – nic, opět volám, protože zásilka měla do konce týdne přijít, paní na lince, že vidí, že já zásilka stále na depu (to vidím i já, díky za info), že to zaurguje a že mi dá vědět, co se děje. V pondělí byla zásilka stále na depu, opět volám, zase slibovali, že to zaurgují a že se ozvou, co a jak a zase nic. V úterý další týden to již řešil odesílatel, jelikož Aukro drželo stále peníze a máme podezření, že balíček ztratili. Pevně doufám, že se balíček v pořádku vrátí odesílateli a že si ho nechám znovu poslat, tentokrát ale již českou poštou.

    Klady: Nic
    Zápory: Zásilka nebyla vůbec doručena Na lince z Vás dělají akorát blbce a slibuji hory doly
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jejich služba doručení na adresu je snad vtip!
    Řidič 2x volal, když jsem byl na schůzce, na moje zpětné volání již nikdy nereagoval!
    Následně mě přišla zpráva, že zásilka je na výdejním místě!
    Přes snahu řešení přes zákaznické centrum mě bylo řečeno, že další pokusy nejsou, ale že si můžu zaplatit dalších 115 Kč za doručení!!
    TO JE JAKO CO?!?!

    Podotýkám, že na doručovací adrese je recpce 24/7, kde se milý pan řidič jaksi zapomněl zastavit…

    Děkuji již nikdy více!

    Klady: žádné
    Zápory: Arogance
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Lumír Ščerba 24.8.2021 v 19:19
    3.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    50

    I když odesílatel uvedl místo doručení dle mého zadaní, ZÁSILKOVNA z důvodu obsazenosti poslala mou objednávku „jinam“ na méně zatížené místo,což chápu, ale nevzali vůbec v potaz mou adresu a šoupli to na druhý konec města, samozřejmě opačným směrem a ne,co nejblíže danému zadání…Což je špatně!!! To si asi příště zajedu třeba do vedlejšího města?! Pěkně děkuji za takovou službu!!!

    Klady: Snad cena,ale pokud si jedu pro zásilku na druhý konec města, tak ani to ne...
    Zápory: Přeposlání zásilky na jiné výdejní místo a ještě Vám drze napíšou,že je tam,kde jste si uvedli v zadání!!! Vůbec neřeší,že to máte jinde blíže,když už nejsou schopni dodržet Vámi zadané výdejní místo...
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. zásilku okamžitě bez jakékoliv snahy zanechal řidič na výdejním místě. Přesto mi přišla „prefabrikovaná“ sms, že se mi řidič dvakrát pokoušel dovolat, což byla naprostá lež. Nedoporučuji používat

  8. Strašný ,strašný.Nechala jsem si poslat balíček do Z_boxu.Ten nešel otevřít a po tel.jsme se domluvili o přesunutí balíčku o 0,5km dál.Balíček po 8dnech stále v boxu.Nic nefunguje,ani box ani technik .OSTUDA to je tak na to podat źalobu

  9. Reply
    Zuzana Klusova 24.8.2021 v 10:02

    Zásilkovna se poslední dobou zhoršila. Balíčky chodí 3 dny, na infolince je pouze automat, eshopy od zari chteji prudit s vazenim a merenim kazde zasilky. Cimz se velmi priblizuji duvodum, proc lidi zacli odchazet od Ceske Posty. Minule jsem mela 2 zasilky v Z Boxu, jedna se neotevrela a ja musela odjet pryc. Nastesti jsem to vyresila s eshopem BeWooden, kde byli skveli.

  10. Nechápu, proč vězí zásilka už šestý den na Depu v Ruzyni.

1 146 147 148 149 150 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo