Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Dnes měl mezi 8-10 dorazit přímo domu balík ve 12 koukám na sledování zásilky a hle prý mě už dvakrát volali i když nemám žádný nepřijatý hovor ani zprávu ( kdyby náhodou výpadek sítě atd) tak volám na zákaznickou linku zásilkovny a paní mě suše oznámila že se mě snažil řidič dovolat a at si teda zvolím nějaké VM kam mi to doručí …i když mám zaplacenou službu s dodávkou až domu…. (žádné doručíme vám to druhý den domu rovnou mě řekla bud na nějaké výdejní místo nebo zpátky do eshopu) ok po tom co sem si ověřil u Tmobilu že není možné aby mě někdo volal a já o tom v telefonu neměl vůbec žádný záznam volám znova…. pani to nezájímá prý tam ONA má záznam že dvakrát volal tak to tak je … ok to sem přešel aby sme se někam pohli … ale když mě chvíli popoledni řekla že to na to místo ani nejsou schopni dneska dostat tak sem to nechal poslat zpátky do eshopu …. ne jen že lžou že volaj ještě ani nejsou schopni zařídit aby vám to došlo až domu když máte službu až domu zaplacenou prakticky si připlatíte jen za to že řidič dvakrát rychle promáčkne vaše číslo aniž by to volalo a pak vám řeknou dojdi si na výdejní místo .. horší sem za mejch 36 let ještě nezažil zásilkovnu už nikdy
Když Vám změní místo dodání a pro Vás je to místo nedostupné z dopravních a časových důvodů (+ jiná otevírací doba ……atd), tam máte smolíka. Jednoduché, ale geniální řešení je: kolonka s alternativní adresou.
Zasilkovna? Dobrý když chcete poslat krabičku cigaret měří milimetry a váží gramy. Dnes vrácena zásilka která má o 250gramu víc!!!??? Trapný!!! A ještě jen tak přijdete o peníze.
Zasilani do zasilkoven je vzdy v pohode, vyberu si svuj obchod cestou a vydani je bez problemu.
Ale mam prvni zkusenost s dodanim na adresu a kdybych priste mohla, radeji si priplatim par korun za ppl. Je super, ze dosla sms, ze budou dorucovat balik a dokonce se s casem trefily, ale az vecer, kdy jsem cely den na adrese,kazdy den a tento cas tam uz opravdu nikdo neni. Jeste bych chapala – nejde vyhovet vsem. Patrala jsem po možnosti zmeny doruceni, kontakt na ridice, moznost ulozit na mnou vybrane misto zasilkovny a nic takoveho jsem nenasla. Nakonec mi volala pani, ze prijedou, kdyz jsem rekla, ze tam nebudu, chtela hned ukoncit hovor a sotva jsem se stihla doptat na dalsi moznosti. Bylo mi sdeleno, ze nevi, kam se balik ulozi, ze to udela system. Samozrejme potom dosla sms s mistem, ktere je pro mne uplne z ruky… ve srovnani s konkurenci je to opravdu minus, dodani zasilkovnou na adresu si jiz nikdy nezvolim, dokud v tom nebude nejaka zmena a moznosti doruceni.
Doručení na adresu nefunguje!!
evidentně si společnost ukousla větší sousto, než dokáže zvládnout, kdyby zůstali pouze u služby doručení na výdejní místo, líp by udělali (posílala jsem balíček s vráceným zbožím do obchodu – na adresu, doručovali mezi 11-13 a přišla mi zpráva, adresát nezastižen, v otvírací době, balíček uložili do zásilkovny. Už vidím paní z obchodu, jak si pro balíček jde. Snažila jsem se situaci řešit, než se mi kdokoli ozval (email, fb) balíček byl na cestě zpět. Doba na vrácení zboží je pryč a já jsem zvědavá, jestli mi ještě zboží vemou, opravdu Děkuji)
Na pobočce v Nehvizdech, kde se nachází zásilkovna, pracuje arogantní pán, často tam podával balíky můj manžel, který ho má už plné zuby, dnes jsem tam šla já a to nylo naposled co jsem tam byla, to si raději zajdu na poštu, bude to trvat déle ale nebude tam zpruzelý chlap, kterého to otravuje
Nejlepší v Č.R. ! ! !
Objednal jsem balík na adresu a místo toho to doručují do výdejního okénka poblíż kde mají zavřeno. Nechápu jak si mohou dovolit zavřít na celý den výdejní okénko, když lidé čekají balík….. Naprosto nepochopitelné a ještě vám nic nedají vědět. Jinak co se týče objednávek do Z-boxu, tak tam naprostá spokojenost.
Doposud jsem měla dobrou zkušenost, ale teď katastrofa…. před 14-ti dny jsem odeslala dceři balík z věcmi, které si u nás zapomněla, vzdálenost cca 350 km od nás. Poslala jsem do Z-boxu, který se dcera pokoušela marně několik dní otevřít, volali jsme, psali nic… nikdo nic nemůže dělat, balíček prý pošlou zpátky… do dnešního dne nemám balíček ani já ani dcera a komunikace nula, na maily neodpovídají a dovolat se na operátora je nadlidský úkol, posloucháte pořád jenom čekejte, čekejte, na plavky a další věci, které jsou v balíčku se možná v zimě budou hodit…. fakt hrůza, hlavně ten přístup.
Už nikdy víc, neschopnost doručení na čas