Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Nechápu, proč mě každý den zásilkovna hlásí, že je zásilka na cestě a uplyne týden a stále nic….
Zasilka neni ani po 10 dnech dorucena. Stále doufám, že bude… Na lince pro zákazníky předány mylné informace. Nejhorší dopravce!!! Nedoporučuji!!
Několik dobrých zkušeností (kde: Praha), dosud žádná tak špatná, že by stála za zmínku.
Inovativní způsob doručování Z-box, i když teda není neobvyklé, že je již plný, a zásilka se objeví na náhodném výdejním místě v (širokém) okolí. Stejně tak při směrování na VM se může zásilka výjimečně objevit na jiném VM a nelze ovlivnit, kde. Ale aspoň se tak děje s otevřeným hledím, bez obligátního papírku, že „adresát doma nezastižen“, kterým je charakteristická balíková služba jiného populárního dopravce.
Ani po osmi dnech jsem neobdržela svoji zásilku. Slečna tvrdila, že ji hledá a jakmile najde, dá vědět. Hledala nejspíš celý den, ale nenašla..ale tak co bych mohla v pátek chtít. Myslela jsem si, že nic horšího než Česká pošta není, ale předčili moje očekávání. Poprvé a naposledy.
Hrůza týden nejsou schopni doručit balík. Opakovaně telefonuji na centrálu aplikace ukazuje ze je zásilka v depu a paní se kterou vědu hovor lže že se balík doručuje. Takže zpět k PPL.
Je to nejhorší firma bohužel jsem si něco objednal na dobírku a řidič mě sice volal než jsem to stihnul zvednout tak to položil na čemž jsem hned volal zpátky už mi to nezvedl a odvez jinam na mé adrese vůbec nebyl. A paní na reklamacích absolutně bez zájmu řešit situaci tak jsem ji požádal o kontakt na někoho kompetentnějšího na šéfy atak… Tak mi zdelila že to jsou interní věci což mě zavádí ktomu že firma NENí solventní jak se zdá. Paní majitelka by měla naučit zaměstnance že je to doručovatelská služba nee telefonni info. služba . Jsem tak příšerně naštvaný že jsem mluvil se svými obchodními partnery ktery zruší všechny služby s touhle firmou.
Je fajn, že Zásilkovna přichází s inovacemi, ale bohužel je vůbec nemá zmáknuté…mé poslední dvě zkušenosti mě natolik poučili, že si příště rozhodně vyberu jiného dopravce…
Z-box … mám jej pár kroků od domu, tak sem neváhala a hned jak sem měla možnost, využila jsem dopravu do něj…bohužel, několik dní ticho po pěšině a pak najednou, že mou zásilku přesměrovávají na nějakou jinou pobočku Zásilkovny, což mi dost komplikovalo vyzvednutí a kdybych věděla, že je tohle možné a mohou mou zásilku přesměrovat na dle nich nejvhodnější Zásilkovnu v okolí, raději si objednám doručení PPL
Z-box tedy už nikdy, ale rozhodla sem se jim u jiné objednávky dát šanci a využít možnosti doručení do domu…bohužel opět katastrofa, ráno mi přišla sms, že mohu očekávat kurýra kolem 14-16hodiny….ve 13:01 telefon, který sem nestačila zvednout, ale hned 13:02 volám zpět, kurýr hovor odmítl a cca hodinu na to mi přichází zpráva, že mám zásilku uloženou na pro mne opět uuuplně špatně dostupné pobočce Zásilkovny….to už je opravdu poslední tečka.
Pokaždé co mi zásilka přijde do Z-BOXU mi z mého telefonu nejde otevřít ať to zkouším kdy chci a kolikrát chci. Pomáhá na to jediné a to mít appku na dvou telefonech, po marných pokusech na jednom to pak na poprvé otevřu s tím druhým. Ale kdo má možnost mít dva telefony :))
Gratuluji, sotva začali, už jsou horší než Česká pošta. Po týdnu od dodavatele vyzvedli balíček, na stránkách avizovali dodání mezi 12 – 14 hodinou, v 11.55 hod cinklo, že balíček mám uložen v zásilkovně se zdůvodněním, že adresát nebyl k zastižení. Od rána jsem seděl doma a čekal až dovezou. nikdo se neozval. Dovolat se na Depo nelze, jsou pod číslem, které po Vás chce mačkat stále nějaká čísla, ale na operátora kontakt žádný.
Nejhorší dodej zásilky, kterou jsem zažil !!!!!!!!!!!!!
Dobrý den, Zásilkovna mě zklamala, ztratila zásilku odeslanou 14.7.2021, kterou jsem měla zaplacenou a vinu házejí na e-shop a špatně zadanou adresu. Proč ale zásilku 9.8.2021 fyzicky nemají a tvrdí, že je ve Svitavách, kde fyzicky není? Teď, mi e-shop volal, posílá jiné zboží jako náhradu, ale některé věci jsou již vyprodané, takže fakt „super“ dopravce, jejich přepravní služby si už neobjednám. Dělají jen problémy, je mi líto e-shopu, který z nich teď bude ztracený balíček těžko dolovat. Zlatá Česká pošta…