Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Už nikdy více…Balíček mi do teď nebyli schopni doručit a když jsem žádala o informace, v podstatě mi řekli to samé, co jsem viděla na stránkách…Když jsem žádala o sdělení, proč mě o problému neinformovali, paní na lince řekla, že to prostě nedělají…Pokud něco nedoručí včas, měli by navrhnout alternativní variantu…Je to už má několikátá, špatná zkušenost a z tohoto důvodu si již přes zásilkovnu posílat nic nebudu. To raději zvolím dražší variantu přepravy, ale aspoň vím, že to doručí tam, kam mají…Zásilkovna je pro mě velké zklamání…
Celá Zásilkovna je banda ignorantských, diletantských h**** a k******.
Vážně nedoporučuji!!! Česká pošta je v porovnání s nimi skvělá a rychlá.
Pokazili mně slavnostní den.
Už nikdy!!!!
Nejpomalejší doručení v ČR jediný plus je cena.
Balíček objednán v úterý, od té doby pouze putuje mezi depy! (Jihlava > Brno > Jihlava > Brno)
Doporučuji.
Opakovaně špatná zkušenost ! Na e-maily nikdo nereaguje , telefon nikdo nezvedá . Vracím se zpět k české poště . Je to sice dražší ale mám tam jistotu toho, že můj zaplacený balíček nezmizí jen tak Zboxu!!!
Napsali mi ze je balíček v depu, jeli jsme jak d******e 85 Kč pro balíček, a pak mi řekli, ze tam není, mají v tom úplný bordel nejhorší doručovací místo, čekám už 15 dnu a furt nic, řekli nám ze neví, kde ta zásilka je tak co to jako je, nedoporučuji nikdy berte ppl atd.
NEDOPORUČUJI
Nedoporučuji
Po dnešní zkušenosti už budu přemýšlet zda a jakou kurýrní službu či uložení zásilek zvolit.
Instalovali u nás box nechala jsem si tam poslat 3 balíky .
Dva mi z nějakého důvodu nebyli tam uložený .
Čekám,že tam nedají ani ten třetí a aniž by se s Vámi domluvili dají to na nejbližší zasilkovnu ,která Vám nevyhovuje s časem otevření.A nikoho nic nezajímá jen se toho zbavit.
Jinak před Tím vše ok