Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Zásilkovnu důrazně nedoporučuji !!!
Pokud chcete obdržet zásilku včas, tak rozhodně nevolte zásilkovnu.
Hrůza, tedy v posledních cca 3 měsících, před tím Zásilkovna celkem fungovala. Pokud potřebujete cokoli do 2 dní a i když je to v rámci okresu …. tak si tam raději zajděte pěšky. I Česká Pošta u nás funguje líp.
Zásilkovna je dle mého nejlepší. Zásilkovnu jsem několikrát využil a rozhodně nelituju. Opravdu mužů jen doporučit
Zásilkovna s doručením na adresu domů je jedna z nejhorších služeb, kterou jsem kdy využila. Využila jsem 3x, z toho 2x balíček několik dní leží na depu a i po urgovaní, trvá několik dalších dní než ho doručí. Trvá i více jak týden než Vám ho někdo doveze. Opravdu otřesné. Na emaily nikdo nereaguje, po telefonu vám slíbí hory doly a stejně nic…
Po avízu, kdy jsem obdržel SMS s časem doručení, jsem byl za vstupními dveřmi přítomen po celou dobu – mé překvapení nastalo ve chvíli, kdy jsem ze systému obdržel zprávu, že jsem nebyl zastižen. Přemýšlel jsem, jestli jsem si to nenechal poslat přes poštu, ale ne – Zásilkovna. Dotaz na službu už nebyl možný, protože byl pátek po šesté hodině, odeslal jsem e-mail se stížností. Zásilku jsem dostal až v pondělí a mailem odpověď až ve středu s tím, že je vše v pořádku, když už jsem to dostal. Měl jsem pocit, že si ze mne někdo dělá vysloveně legraci. Kontakt na kurýra nikde nedostanete, na službu se v případě potřeby nedovoláte. Nadále neobjednávám v e-shopu se zasíláním přes tuto společnost.
Čekáme už 7den na doručení zásilky,která je vzdálena jen 30km od místa podání.Na 5 e-mailů mi ještě nikdo neodpověděl,žádný telefon nikde uvedený není,jediné tel.číslo které existuje,mluvíte s nahraným záznamem,nesolidní jednání!!!!!!
Zásilkovna – když na zásilku nespěcháš.
Zásilkovně silně narostl hřebínek. Myslí si, že jsou mistři světa. Se zákazníkem se nebaví, zásilku uloží kde je napadne i když byla adresována na přesnou adresu. Jednání směrem k odesílateli (eshopu) není o nic lepší. Nařizují různé nadstandardní věci, které má eshop implementovat během pár týdnů. Takhle to ale v dnešní době nefunguje. A jestli si někdo myslí, že budeme každou zásilku měři metrem a pak rozměry zapisovat do podání, tak to Zásilkovna v tu chvíli končí. Máme co dělat, abychom zásilky stihli zabalit a ne je ještě poměřovat.
zásilku mi nedodali na určenou adresu, ani se o to nepokusili a rovnou si to odložili pohodlně na výdejní místo, s čímž jsem nepočítala. Cestou mi to odvezli do jiného města, takže zásilka šla 5 dní. Musela jsem si sehnat jiného kurýra, aby mi těch 500 m to dostal na určenou adresu. Na reklamačním mi poslali asi šablonu odpovědi, protože nekorespondovala s dotazem. Po urgenci se mě zbavili, ať si stěžuju na nějaký kontrolní orgán. Už nikdy VÍC!!
Nemohla jsem se sparovat se zetboxem, nechapu proc neni jeste nejaky jiny zpusob jak se dostat k zasilce!