Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Chytrá doprava za pár kaček ??
Používám appku a službu Mezi námi. Bohužel, poslední balík, který jsem posílal, mi ztratili. Dva týdny se nic nedělo a zásilka se v aplikaci tvářila, že stále jede na depo. Po zavolání na infolinku to dali na pátrání a že se ozvou. Pár týdnů klid, nyní jsem volal opět na infolinku, prý mi posílali mail že se nic nenašlo, ať si zadám reklamaci (proč to sakra není automatické?! kde jsou nějaké procesy vstřícné k zákazníkovi?! v mém případě by měla být reklamace automatická). Žádný mail mi nepřišel, ani do spamu či složky Hromadné. Kdybych nevolal, nikdo se nestará. Nyní jsem podal reklamaci, v automatické odpovědi je napsáno, že teď toho řeší hodně = bude to asi trvat dlouho. Navíc jsem neměl balík pojištěný (moje hloupost), dostanu tedy max. 300 Kč zpět vč. ceny dopravy… Hodnota obsahu byla 900 Kč. Nezruinuje mě to, ale dokáže to jednoho naštvat. Hlavně jsem zklamal příjemce, který si něco ode mě koupil, čekal a teď mu po více než měsíci vrátím peníze… Doporučuji, pokud někdo Zásilkovnu bude využívat, dávejte si pojištění v reálné výši hodnoty zboží. Doposud u mě fungovali skvěle, ale evidentně firma nezvládá velký růst spojený s covidem apod. Jestli přetahují experty z České Pošty, tak výsledek se už začíná pomalu projevovat. :-(((( Velká škoda, projekt na mě působil velmi seriózně a nadějně.
Nespokojenost
Klamavé sms,že budou doručovat,po urgenci svévolné změnění na vyzvednutí 30 km daleko. Neschopnost operátorek cokoli řešit. Jednání na úrovní arogance. Nejhorší přepravní společnost co jsem zažil, zlatá ppl.
Při výběru dopravce u alza.cz jsem chtěl původně Českou poštu, ale ta garantovala dodání až den po Zásilkovně, tak jsem volbu změnil. Alza zboží předala dopravci cca hodinu a půl po vystavení objednávky. Brzy na to přišel mail od Zásilkovny, že mají moji zásilku a mohu sledovat její průběh. Uběhlo 24 hodin, tak jsem se podíval, kde se nachází. Podle sledování byla moje zásilka přivezena po 1/2 noci do Olomouce, ale Zásilkovně se jaksi celý den nedaří dostat ji do Mohelnice (autem cca 20 minut). Kdyby alespoň poslali zprávu, že to prostě nejde. Ale nedodržet garantovaný termín dodání a ani se neozvat je neprofesionalita. Když u stejného prodejce využiji Českou poštu, mám druhý den zásilku buď v rukou nebo na poště (podle volby). Ale aspoň jsem poučen.
Spokojenost
Tak se pridavam k nespokojenym zakaznikum.
Nemam nic proti ridicum, kteri jsou az ty posledni, kteri neco ovlivni, protoze sama jezdim u jine sluzby, ale co se stalo me… je sila.
Baliky jsem si nechala poslat do zasilkovny AXIA Dolni Tresnovec vcas abych si je mohla vyzvednout a odjet mimo rapubliku.
Depo je ve Svitavach, jeden balik mi visi tam a druhy co uz byl na zasilkovne mi poslali nevim kam a prisla mi informace emailem at si ho nezapomenu vyzvednout byl dorucen v pondeli a dnes je patek a i po urgenci centraly se nic nedeje.
Problem vyvstal, protoze obsluha v Zasilkovne onemocnela a „chytry“ samozrejme mlady managment v centrale neumi resit problemy. Dovolate se jen na automat a jsem zvedava jestli si dnes precte nekdo muj druhy email.
Za me je tato firma neseriozni a neflexibilni. U Hermes, kde pracuji ja by se tohle resilo vypovedi zodpovednych osob a to nemluvim o tom co pisou ti ostatni prede mnou.Melo by se vedeni zamyslet jak vlastne ne-funguji.
Neexistuje, že byste se dočkali reakce na mail, normální pohrdání zákazníkem! Ať si slavná majitelka udělá pořádek se svýma lidma! Tam v TV jako převlečený šéf tvrdí, jak jí záleží na každém opožděném balíku a v reálu to má někde stejně tak, jako lidi pod ní.
ZÁSILKU DOPRAVCE BEZ JÁKÉKOLIV SNAHY KOMUNIKACE VYLOŽIL NA ZÁSILKOVNĚ.
BYLO POŽADOVÁNO A PŘEDEM ZAPLACENO!!! DORUČENÍ NA ADRESU. TOTO POVAŽUJI ZA OKRÁDÁNÍ
ZÁKAZNÍKA!!!
něco hrozného, Z BOX při výběru dopravy na eshopu vás nikdo neupozorní na to že je nutné si stáhnout aplikaci zásilkovna která je nutná pro výběr zásilky, stahnutí + instalace na telefon stejně přihrádku neotevře, po zavolání na linku pomoci a proklikání se dovoláte na spojovatelku která nepomůže a jste akorát nas…… při druhém telefonátu na linku se dozvíte že Z BOX je mimo provoz, tak kčemu jim jsou ty linky které mají pomoci, proč mne to neřekla spojovatelka hned na poprvé že box nefunguje, jsem opravdu z jejich zkvalitňování služeb znechucen, mám dojem že paní majitelka si asi nečte komenáře