Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. ZKLAMÁNÍ, velké zklamání!! 1.7. převzali balíček.. dnes je 12.7. a STÁLE NEDORUČEN!! Na dotaz přišla JEN AUTOMATICKÁ ODPOVĚĎ. Chápu, byly mezi tím dva dny svátků, ale už i dva víkendy. Začínám se bát toho, že se do toho vmáčknou ještě Vánoce :(

    Jediné co na doručování ze Zásilkovny funguje, je trasování zásilky.
    Takže pokud chtěla Zásilkovna konkurovat České Poště, tak se jí to podařilo. Nevěřil bych tomu, že to řeknu, ale zlatá Pošta! Ta alespoň doručuje…

  2. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Viz hodnocení

    Klady: Doručení bývá většinou v pořádku a rychlé...
    Zápory: ... ale nedej bože, že se něco s balíkem stane nebo mají na pobočce dovolenou... zákaznický servis je v podstatě nulový
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilkovna – strašné služby. Když už mají doručovat, klidně přesměrují na jinou pobočku, která je X kilometrů daleko, bez ptaní, žádný výběr, nelze změnit. Stalo se mi už třikrát. Není na ně spolehnutí. Zlatá Česká pošta.
    Nedoporučuji. Raději si připlatím za PPL.

    Klady: Nízká cena
    Zápory: Není spolehnutí Přesměrují si zásilky, kam jim vyhovuje Někdy nedodrží dodání druhý den
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velmi špatné.

    Klady: Žádné klady nemá.
    Zápory: Naprosto nevyhovující zásilková služba, zásilku živých květin doručují týden, tak si dovedete představit, jak vypadají po týdnu zavřený ve skladu.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    nedoručená zásilka

    Klady: klady vůbec žádné
    Zápory: samé zápory
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Po zaplacení doručení na adresu se nikdo neozve a rovnou balíček hodí do zásilkovny. Reklamace je marná, komunikace vázne. To považuji za okrádání zákazníka. Rozdíl 95Kč asi ve prospěch firmy!!!

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Osobně jsem musel balíček donést na odběrné/výdejní místo.
    Balíček jsem poslal do vlastních rukou 25.6.21 a dnes je 2.7.21 podle zjištěných informací je balíček od 28.6.21 na depu v olomoci a od toho data žádný pohyb. Poslal jsem jim email s žádostí o vysvětlení proč balíček není doručen žádná odezva jen děkovný e-mail, že jsem jim poslal e-mail. Zkrátka nejhorší doručovací služba v ČR a všude jinde kde se vyskytuje.

    Klady: 0
    Zápory: 5
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    I přes špatně zadané tel číslo od e- a vstřícné vyřešení problému s výdejem zásilky z Z-Boxu.

    Klady: Rychlost a spolehlivost
    Zápory: Ne
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Již dva týdny nejsou schopni doručit balíček. Komunikace je velmi obtížná.

  10. Zlatá Pošta (nemyslel jsem, že to kdy řeknu)

1 153 154 155 156 157 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo