Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 141 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Dnes je to 20 den a zásilka stále nedorazila. Jsem velice nespokojený

  2. Strašný…uz mi 5 dni putuje balíček nekde v aute kolem dokola protože ho nejsou schopni ulozit do Alzaboxu, je plny a ani neresi jiny zpusob dodani. Strašná komunikace s infolinkou, kde mi jen říkají at vydrzim a at verim ze to dnes prijde. Zadna kompenzace za cenu poštovného, zbozi co mi ma dorazit uz nemá smysl protože prijde pozdě, zadna snaha domluvit jiny zpusob dodani nebo aspon vykomunikovat tel.cislo na ridice auta co ma balicek.

  3. Reply
    Lubomir Losonsky 25.3.2021 v 12:43
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zakladnym problemom zasilkovny je moznost len jedineho sposobu platby, pri ktorom musite uviest velmi chulostive informacie (o platobnej karte) a nemate ziadnu istotu, ze tieto data nebudu odcudzene. Tvrdenie, ze sa to nemoze stat, ze to ma banka zabezpecene, pozname moc dobre, je to blabol. Takze neviem posudit sluzbu. Pre mna je sluzba nebezpecna a preto ju nemozem pouzit. Naviac Zasilkovna nema zaujem sposob platby zmenit na bezpecnejsi. Ak zasilkovna deklaruje, ze uhradi skodu vzniknutu pri odcudzeni tychto chulostivych informacii tak to by bola ina vec. Bohuzial taku zaruku Zasilkovna nedava.

    Losonsky

    Klady: Neviem, lebo pre jediny uvedeny zapor neviem sluzbu pouzit
    Zápory: Neochota uhradit skodu sposobenu odcudzenim informacii o platobnej karte, ktora je nepochopitelne jedinym moznym sposobom platby. Takuto skostnatelost "vychadzania v ustrety zakaznikom" rozum proste neberie. Losonsky
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Reply
      pasli sme husy 26.5.2021 v 22:50

      Tak si zaloz zivnost, zaregistruj sa na stranke a plat im faktury prevodom, ked mas problem s platbou kartou.

  4. Extrémně dlouhá doba pokud posílate něco dobírkou-od převzetí zásilky vám přijdou peníze na účet za TÝDEN a to je pořád stejný-to je neskutečný jak to zásilkovny dlouho trvá,česká pošta 2 dny a platbu máte na účtů od příjemce.

  5. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nikdy více.

    Klady: Jistě nějaké mají, ale nenašel jsem je.
    Zápory: Katastrofální komunikace,nodpividají na e-maily. Trasovaní zásilky je k ničemu, už 2x změnili datum doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 2
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    20

    Objednala jsem si knížku.Obal balíčku na všech stranách natržený.Ještě,že knížka byla dobře zabalená v bulinkové folii.Volala jsem na Zásilkovnu nic neřeší, odkázala mě paní na eshop.Psala jsem jim, ale oni poslali knihu dobře zabalenou.Není to poprvé co je poškozený obal, proražená krabice.Měla by se Zásilkovna polepšit v dobravě balíků.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 3.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    50

    Zásilkovnou posílám i přijímám zásilky dost často. Nevím, jak to funguje jinde, že čtu tolik záporných recenzí, ale v mém případě na Vysočině zatím vše funguje k mojí plné spokojenosti jak s dodáním, tak i s odesíláním zásilek. Česká pošta by se od nich co se týče komfortu zasílání i vyzvednutí a také i cen mohla učit.

    Jediné co nemohu prozatím hodnotit je jednání se zákazníkem, jelikož jsem zatím nepotřeboval nic řešit.

    Klady: -cena -komfort při zasílání i vyzvednutí přes apku -množství výdejních míst -rychlost doručení
    Zápory: -omezení velikosti zásilky -občas problém s vyhledáním pobočky při odesílání
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Nejhorší služba jakou znám

  9. Zdravím,
    je to nejhorší služba jakou znám. Nedoručují včas, někdy i vůbec nedoručí a nejhorší je to, že to ani nikoho nezajímá

  10. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Řidič balíčku byl h*****, vynadal mi co si dovoluji telefonovat, když mi volá on. Mluvila jsem se zákazníkem jako majitel firmy. On pro mě veze balík a není tu od toho, aby mi něco nařizoval. Navíc arogantním způsobem. Jsem z Liberce.

    Klady: Organizovanost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 155 156 157 158 159 198

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo