Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilkovnu využívám od roku 2019. Vždy bez problémů. Teď to ale nestojí za nic. Posílala jsem 3 balíky. K vyzvednutí byly za 4 dny. Asi to někde neklape. Paradoxně po zdražení jsou čím dál horší. Když vidíte na aplikaci 2 pracovní dny, že je balík na podacím místě, pak další 2 pracovní dny, že je v přepravě a 1 pracovní den, že se doručuje na výdejnu, tak fakt máte chuť rozmlátit mobil. Budu hodně zvažovat, zda ještě využiji.

    Klady: dříve bez problémů
    Zápory: poslední 2 měsíce doručování 4 pracovní dny, neposílají e-mail, na zákaznickou linku se nedá dovolat
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Zasilkovna je snad nejhorší dopravce. Nejen že Vám neprivezou zásilku v čase ( chápu zácpy apod) ale 5hodin zpoždění?
    Nehledě na to ,ze nejsou schopni poslat ani kontakt na kurýra ohledně domluvy.Už o nich nechci ani slyšet !!!!

  3. Reply
    Ira Vladimír 10.6.2021 v 12:41

    Nejhorší zkušenost s touto společností.
    Nemají kontakty na řidiče.
    Za dva dny nevyřídí Email. Hlavně když odepíší, že byl v pořádku přijat
    Paní na Infolince nic nezařídí.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofa! Poslou sms odpoledne, ze budou dorucovat mezi 1-3hod. Nikdo nic. Volam na jejich infolinku a tam mi sdeli, ze nemaji kontakty na dorucovatele. V 6 vecer mi napisou, ze maji problem na trase a bude doruceno nasledujici den.. Nasledujici den mi prijde sms odpoledne, ze bylo presmerovano na jakesi vydejni misto, ktere jsem si ani nemel moznost zvolit. Kde to jsme?! Tohle si nedovoli ani posta! Absolutni hnus, hlavne ze se pani reditelka v tv prezentuje, jak ji zalezi na poskytovanych sluzbach..

    Klady: Žádné
    Zápory: Nedoručují zásilky Automaticky přesměrovávají na libovolná výdejní místa Operátoři na infolinách nemají dostatečné informace Chybně informují zákazníka
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofa – zásilka nedodána z důvodu nezastižení adresáta. Podotýkám, že je tam podatelna. Řidič telefon nebere. Zásilka tedy bude předána na nejbližší zásilkovnu – kdy a kam neví, opětovné doručení na uvedenou adresu možné není, vybrat si kam bude zásilka doručena možné také není. Ochota na zákaznické lince je čistá nula – prostě vás mají úplně na háku

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Nedostatečná komunikace.
    Balík mám stále “na cestě “ 3 den,
    aplikace nefunguje,na mail odpovídají stylem odepíšu hezkou odpověď ale vlastně nevyřeším nic.
    Operatorka papouškuje jen to co píší do mailu,takže úplně zbytečný tam volat a psát.
    Ničím si nepomůžete !

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    stále horší a horší

    Klady: už žádné
    Zápory: jde to s nima od desíti k pěti...objednám si balíček na adresu kam mi vyhovuje vyzvednutí a tato neschopná firma si to přesměruje z provozních důvodů úplně někam jinam do pr..le běžný postup. Fakt kvalitní služby které jak hlásí stále vylepšují ..nooo kam až to dojde , vznikla druhá česká pošta
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Šílený, nejde to otevřít, šaškovala jsem jak pi**má, po půl hodině se povedlo, proč tam proboha není klávesnice na zadání kodu??????!!!! Se mnou několik dalších lidí, co to málem rozkopali, nyní jsem odeslala balíček do z boxu na přání zákazníka a neotevřel to, už 3 týdny se mi vrací zpět a prý ho nejspíš ztratili! Podpora skoro nulová! Na tel lince moc nezájem….NEDOPORUČUJI ANI NÁHODOU!

    Zápory: Z BOX málokdo otevře!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zasilkovna ze zacatku byla docela dobrý zprostředkovatel doruceni.. momentálně, neustálé chyby v aplikaci a doruceni!? Ze zásilku maji dorucit do z boxu, kde vim sakra ze je misto, ale doručí to jinam z kapacitních důvodu a ani se neobtěžují vas o tom informovat? A odbijí vás tím ze to maj uvedeno v obchodních podmínkách? Ani h***o obchodní podmínky jsem procetla, nic takového tam zapsáno nemaji!!! A je jim naprosto ukradené zda se tam mate jak dostat.. strašná společnost! Když už zdraží tak snad ať to odpovídá kruci ne!?

    Klady: Nic
    Zápory: Vše!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Hilda Lednová 4.6.2021 v 11:20
    0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Po objednání balíku a doručení domů jsem dostala zprávu, že balík je na výdejním místě.Mám zaplacenou dopravu až domů,protože špatně chodím. Velké zklamání. Zásilkovnu již NE.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 156 157 158 159 160 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo