Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
16.3. dodan balicek do podaciho mista na trase SK-Praha. 17.3 balicek vyzvednut. Dnes je 23.3 a porad balicek neni na vydajnim miste.
Propaguji sluzby do D+1, takze mnelo byt dodano 18.3.
Abolute joke.
Poškozené zboží
Levá ruka neví co dělá pravá. Doručení fakt dlouhé.To i kdybych to poslala na želvě tak to mam na výdejním místě. Nikdo nic neví, každý tvrdí něco jiného.Pokud na balík nechvatáte a můžete si počkat tak proč ne.
15.3.2021 mě prodejce informoval abych si přeobjednal svou objednávku, protože cílová pobočka Zásilkovny byla náhle uzavřena. Zásilkovna ovšem bez jakékoliv reakce. 16.3.2021 tedy odešla zakázka od prodejce aby byla 17.3.2021 ráno v 8:00 na cílovém depu. Od té doby se po ní slehla zem! V pobočce pro výdej není, na depu není. Každý den voláno na tu jejich slavnou Info linku +420 216 216 216. A na ní operátorky jen lžou a slibují. Naposledy dnes v poledne. Kdy bylo slíbeno vypátrání a stoprocentní doručení zásilky. Samozřejmě, ani v 15:00 po zásilce neví vidu-slechu. Takže se bude řešit reklamace. Ale podle mě, protože obsahuje drahé elektronické komponenty, zásilku už dávno někdo z personálu ukradl. A firma jen mlží.
Vždy jsem byla spokojena a nebyl problém. Jsem za zásilkovnu velmi ráda. Že je. Nicméně přišlo dnes velké zklamání, že zásilka určená pro zdravotní sestřičky na dvě oddělení přesáhla o něco velikost (40 ks stohovatelných košíčků z umělé hmoty pro pacienty, které usnadní práci a hlavně to bude barevná radost) a tak bude vrácena dodavateli. Sestřičky si tak budou muset počkat. V této náročné covidové době se mi přístup zásilkovny nelíbí (adresa byla zdrav. organizace) ač chápu. Zaměstnanec musí dodržovat nařízení. Většina firem zdravotníky nyní podporuje a pomáhá. Na to ani nejsme zvyklí. Nikdy nám takovou pozornost nikdo nevěnoval. Chápu dané postupy zásilkovny, možná i chyba prodejce, ale odnese to zákazník. Špatně nastavené. Přijde mi to jako drobnost. Možná by to stálo o 45 Kč víc kdyby se balíček rozdělil na dva? V této chvíli se to týká zdravotních sestřiček. Těší se. Každá maličkost je v této chvíli opravdu potěší a motivuje. Opravdu. I ten malý košíček. Nás ale jen tak nic nepoloží a zvládneme to :-). Počkáme si tedy na pošťáka. Markéta
Vyrizeni reklamace naprosto problematická a pomala.
od 12.3 doručují zásilku z Prahy do Brna a ještě se to nepodařilo měl to být dárek k narozeninám ale už ho má asi někdo jiný zjišťuji že tato firma si tímto asi přividělává
komunikace s kýmkoliv není možná
Nespokojenost
Dokud Zásilkovna doručuje a to i když kolikrát s týdenním zpožděním, nebo i na jiná výdejní místa, tak to ještě jde. Ale nedej bože aby Vám ztratila zásilku, to je peklo, nebo spíše zlodějina a podvod.
Zásilkovna si totiž zřejmě neplatí pojištění a tak škody na zásilkách vyplácí „ze svého“. Pokud posíláte tzv. Mezi námi, tak ještě máte šanci, po několika měsících se náhrady dočkat, jelikož se obávají pokut od ČOI. Ale jakmile posíláte na IČ, tak v podstatě bez šance. To jsou neustálé výmluvy, doslova si „za běhu“ vytvářejí nové obchodní podmínky, prostě děs a hrůza. Rozhodně tedy tohoto přepravce nedoporučuji, to už je opravdu daleko lepší Česká pošta a to je už co říci.
Zásilkovna je celkem fajn služba, ale jejich přesměrovávací systém zásilek je nesmysl, který by se měl změnit. Zákazník si vybere výdejní místo s jemu vyhovující otevírací dobou, zásilkovna pak z nějakého důvodu (v mém případě asi aktuální naplnění skladu výdejního místa) přesměruje balík na jiné výdejní místo. Zákazníkovi přijde informace o přesměrování, ale už se ho nikdo nezeptá, jestli mu nové výdejní místo vyhovuje. A když si pak člověk snaží slušně vymoci, aby mu balík dovezli tedy na jinou také velmi blízkou pobočku, do které ale aspoň může dojít, protože nemá otevřeno jen pár hodin uprostřed dne, kdy se tam člověk nedostane, tak mu řeknou, že má smůlu a ať si tam pošle někoho z rodiny nebo přátel? Co je to za chování k zákazníkovi? Na tomhle by měla zásilkovna rozhodně zapracovat a zavést, aby si zákazník mohl vybrat nové výdejní místo sám, když už mu balík přesměrují.