Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 141 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    16.3. dodan balicek do podaciho mista na trase SK-Praha. 17.3 balicek vyzvednut. Dnes je 23.3 a porad balicek neni na vydajnim miste.

    Propaguji sluzby do D+1, takze mnelo byt dodano 18.3.

    Abolute joke.

    Klady: cena
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 3
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    60

    Poškozené zboží

    Klady: Levné, rychle
    Zápory: Přišel mi balíček celý rozbitý a to bylo pořádně zabaleno !
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Levá ruka neví co dělá pravá. Doručení fakt dlouhé.To i kdybych to poslala na želvě tak to mam na výdejním místě. Nikdo nic neví, každý tvrdí něco jiného.Pokud na balík nechvatáte a můžete si počkat tak proč ne.

    Klady: cena doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    30

    15.3.2021 mě prodejce informoval abych si přeobjednal svou objednávku, protože cílová pobočka Zásilkovny byla náhle uzavřena. Zásilkovna ovšem bez jakékoliv reakce. 16.3.2021 tedy odešla zakázka od prodejce aby byla 17.3.2021 ráno v 8:00 na cílovém depu. Od té doby se po ní slehla zem! V pobočce pro výdej není, na depu není. Každý den voláno na tu jejich slavnou Info linku +420 216 216 216. A na ní operátorky jen lžou a slibují. Naposledy dnes v poledne. Kdy bylo slíbeno vypátrání a stoprocentní doručení zásilky. Samozřejmě, ani v 15:00 po zásilce neví vidu-slechu. Takže se bude řešit reklamace. Ale podle mě, protože obsahuje drahé elektronické komponenty, zásilku už dávno někdo z personálu ukradl. A firma jen mlží.

    Klady: Ještě donedávna to v celku i ušlo.
    Zápory: Na číslo +420 216 216 216 se dovolat je zázrak. Ale na něm už jen sliby a výmluvy. Nejsou schopni zajistit skutečné trasování zásilky, ale jen velice hrubý odhad!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    marketa.petrova@ldnvrsovice.cz 19.3.2021 v 7:43

    Vždy jsem byla spokojena a nebyl problém. Jsem za zásilkovnu velmi ráda. Že je. Nicméně přišlo dnes velké zklamání, že zásilka určená pro zdravotní sestřičky na dvě oddělení přesáhla o něco velikost (40 ks stohovatelných košíčků z umělé hmoty pro pacienty, které usnadní práci a hlavně to bude barevná radost) a tak bude vrácena dodavateli. Sestřičky si tak budou muset počkat. V této náročné covidové době se mi přístup zásilkovny nelíbí (adresa byla zdrav. organizace) ač chápu. Zaměstnanec musí dodržovat nařízení. Většina firem zdravotníky nyní podporuje a pomáhá. Na to ani nejsme zvyklí. Nikdy nám takovou pozornost nikdo nevěnoval. Chápu dané postupy zásilkovny, možná i chyba prodejce, ale odnese to zákazník. Špatně nastavené. Přijde mi to jako drobnost. Možná by to stálo o 45 Kč víc kdyby se balíček rozdělil na dva? V této chvíli se to týká zdravotních sestřiček. Těší se. Každá maličkost je v této chvíli opravdu potěší a motivuje. Opravdu. I ten malý košíček. Nás ale jen tak nic nepoloží a zvládneme to :-). Počkáme si tedy na pošťáka. Markéta

  6. Reply
    Klára Manova 18.3.2021 v 21:38

    Vyrizeni reklamace naprosto problematická a pomala.

  7. od 12.3 doručují zásilku z Prahy do Brna a ještě se to nepodařilo měl to být dárek k narozeninám ale už ho má asi někdo jiný zjišťuji že tato firma si tímto asi přividělává
    komunikace s kýmkoliv není možná

  8. Nespokojenost

  9. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dokud Zásilkovna doručuje a to i když kolikrát s týdenním zpožděním, nebo i na jiná výdejní místa, tak to ještě jde. Ale nedej bože aby Vám ztratila zásilku, to je peklo, nebo spíše zlodějina a podvod.
    Zásilkovna si totiž zřejmě neplatí pojištění a tak škody na zásilkách vyplácí „ze svého“. Pokud posíláte tzv. Mezi námi, tak ještě máte šanci, po několika měsících se náhrady dočkat, jelikož se obávají pokut od ČOI. Ale jakmile posíláte na IČ, tak v podstatě bez šance. To jsou neustálé výmluvy, doslova si „za běhu“ vytvářejí nové obchodní podmínky, prostě děs a hrůza. Rozhodně tedy tohoto přepravce nedoporučuji, to už je opravdu daleko lepší Česká pošta a to je už co říci.

    Klady: Cena, počet výdejních míst
    Zápory: Vše krom kladů
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 3.75
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    60

    Zásilkovna je celkem fajn služba, ale jejich přesměrovávací systém zásilek je nesmysl, který by se měl změnit. Zákazník si vybere výdejní místo s jemu vyhovující otevírací dobou, zásilkovna pak z nějakého důvodu (v mém případě asi aktuální naplnění skladu výdejního místa) přesměruje balík na jiné výdejní místo. Zákazníkovi přijde informace o přesměrování, ale už se ho nikdo nezeptá, jestli mu nové výdejní místo vyhovuje. A když si pak člověk snaží slušně vymoci, aby mu balík dovezli tedy na jinou také velmi blízkou pobočku, do které ale aspoň může dojít, protože nemá otevřeno jen pár hodin uprostřed dne, kdy se tam člověk nedostane, tak mu řeknou, že má smůlu a ať si tam pošle někoho z rodiny nebo přátel? Co je to za chování k zákazníkovi? Na tomhle by měla zásilkovna rozhodně zapracovat a zavést, aby si zákazník mohl vybrat nové výdejní místo sám, když už mu balík přesměrují.

    Klady: ceny mnoho výdejních míst
    Zápory: přesměrovávání zásilek bez možnosti vyjádření příjemce
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 156 157 158 159 160 198

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo