Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Zásilkovnu využívám od roku 2019. Vždy bez problémů. Teď to ale nestojí za nic. Posílala jsem 3 balíky. K vyzvednutí byly za 4 dny. Asi to někde neklape. Paradoxně po zdražení jsou čím dál horší. Když vidíte na aplikaci 2 pracovní dny, že je balík na podacím místě, pak další 2 pracovní dny, že je v přepravě a 1 pracovní den, že se doručuje na výdejnu, tak fakt máte chuť rozmlátit mobil. Budu hodně zvažovat, zda ještě využiji.
Zasilkovna je snad nejhorší dopravce. Nejen že Vám neprivezou zásilku v čase ( chápu zácpy apod) ale 5hodin zpoždění?
Nehledě na to ,ze nejsou schopni poslat ani kontakt na kurýra ohledně domluvy.Už o nich nechci ani slyšet !!!!
Nejhorší zkušenost s touto společností.
Nemají kontakty na řidiče.
Za dva dny nevyřídí Email. Hlavně když odepíší, že byl v pořádku přijat
Paní na Infolince nic nezařídí.
Katastrofa! Poslou sms odpoledne, ze budou dorucovat mezi 1-3hod. Nikdo nic. Volam na jejich infolinku a tam mi sdeli, ze nemaji kontakty na dorucovatele. V 6 vecer mi napisou, ze maji problem na trase a bude doruceno nasledujici den.. Nasledujici den mi prijde sms odpoledne, ze bylo presmerovano na jakesi vydejni misto, ktere jsem si ani nemel moznost zvolit. Kde to jsme?! Tohle si nedovoli ani posta! Absolutni hnus, hlavne ze se pani reditelka v tv prezentuje, jak ji zalezi na poskytovanych sluzbach..
Katastrofa – zásilka nedodána z důvodu nezastižení adresáta. Podotýkám, že je tam podatelna. Řidič telefon nebere. Zásilka tedy bude předána na nejbližší zásilkovnu – kdy a kam neví, opětovné doručení na uvedenou adresu možné není, vybrat si kam bude zásilka doručena možné také není. Ochota na zákaznické lince je čistá nula – prostě vás mají úplně na háku
Nedostatečná komunikace.
Balík mám stále “na cestě “ 3 den,
aplikace nefunguje,na mail odpovídají stylem odepíšu hezkou odpověď ale vlastně nevyřeším nic.
Operatorka papouškuje jen to co píší do mailu,takže úplně zbytečný tam volat a psát.
Ničím si nepomůžete !
stále horší a horší
Šílený, nejde to otevřít, šaškovala jsem jak pi**má, po půl hodině se povedlo, proč tam proboha není klávesnice na zadání kodu??????!!!! Se mnou několik dalších lidí, co to málem rozkopali, nyní jsem odeslala balíček do z boxu na přání zákazníka a neotevřel to, už 3 týdny se mi vrací zpět a prý ho nejspíš ztratili! Podpora skoro nulová! Na tel lince moc nezájem….NEDOPORUČUJI ANI NÁHODOU!
Zasilkovna ze zacatku byla docela dobrý zprostředkovatel doruceni.. momentálně, neustálé chyby v aplikaci a doruceni!? Ze zásilku maji dorucit do z boxu, kde vim sakra ze je misto, ale doručí to jinam z kapacitních důvodu a ani se neobtěžují vas o tom informovat? A odbijí vás tím ze to maj uvedeno v obchodních podmínkách? Ani h***o obchodní podmínky jsem procetla, nic takového tam zapsáno nemaji!!! A je jim naprosto ukradené zda se tam mate jak dostat.. strašná společnost! Když už zdraží tak snad ať to odpovídá kruci ne!?
Po objednání balíku a doručení domů jsem dostala zprávu, že balík je na výdejním místě.Mám zaplacenou dopravu až domů,protože špatně chodím. Velké zklamání. Zásilkovnu již NE.