Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Zásilkovna mi doručuje už 14 dní balík a nikdo není schopný říct kde je a proč nebyl doručen. Jsem naprosto nespokojenná. Už nikdy víc s tímhle dopravcem.
Využívám, jelikož je ,,na každém rohu,,
Reklamace zásilky kterou prokazatelně ztratili se táhne již několik měsíců ,místo aby se omluvili a reklamaci vyřešili pouze pokyny co mám všechno vyplnit podepsat oskenovat odeslat. Pokud tedy jako starší osoba nevlastním chytrý telefon, tiskárnu ,skener a neumí s tím zacházet ,jsem namydlená .Oni mě sice odsouhlasili že zásilku ztratili a vzhledem k tomu, že nebyla pojištěna mám nárok na náhradu 300,-Kč včetně poštovného, ale pouze v případě ,že už po 4 vyplním reklamační formulář, a čestné prohlášení , který si vytisknu ,vyplním ,podepíšu ,oskenuju ,a odešlu. Pro komunikaci je jenom jedno číslo a na postup si člověk může stěžovat leda tak na nádraží…………..jak to tak vypadá nedostanu ani 300,-Kč ani omluvu za poškození mého jména u příjemce zásilky .Tak to dneska chodí ……
Tak od začátku roku prostě nefunguje. Posílám už třetí balíček, vše je o hodně pomalší…bohužel, asi to už nezvládají. v pondělí večer poslali balíček mne – poštou – a už je tady. za mně teda nespokojenost…
Dnes mi pán ze Zásilkovny doručoval balíček na adresu. Volal předem, jestli budu doma, sdělil, za jak dlouho dorazí. Odložila jsem telefon a čekala na auto. Vzhledem k tomu, že jsem kvůli spícímu synovi měla nastavené vyzvánění jen na vibrace, nevšimla jsem si, že mi pán telefonoval, že už je u domu. Běžela jsem hned dolů před dům. Doba mezi jeho telefonátem a převzetím zásilky byla cca 7 minut. Pán na mě, aniž by pozdravil, hned spustil, že mi 5x volá a že na mě nemůže čekat 20minut. Jeho komunikace mě poněkud nemile zaskočila.
Podruhé a naposledy… neprofesionální, arogantní, fungující na bázi pokus / omyl.
100% souhlas !!!
Opět zásilka někde visí na nikoho se nejde dovolat automat mele svoje a nabídka pro odesílatele úplně chybí,nic nezbývá jen čekat katastrofa,zákaznický servis nulový pouze alibistické kecy na jejich webu.
Ztracena zasilka..
Jsem zklamana z jednani zasilkovny. Pres bazarek jsem prodala mnou nepouzivanou vec za 990,- (PC 1290) s tim, ze balicek poslu pres zasilkovnu kupujicimu. Zasilkovna muj balicek ztratila, tuto skutecnost zjistili az po mych nekolika telefonatech, ze doruceni trva velice dlouho. Musela jsem podat reklamaci, dolozit cenu zbozi apod. Vyjadreni po 29 dnech – reklamace uznana, ale uhradi pouze 300 Kc a to vcetne nahrady postovneho – maji na to dalsich 30 dni..Takze me jejich ztrata me zasilky stala 750,- z vlastni kapsy, parada ?? urcite vyuziji sluzeb znovu..
Zásilkovna je díky jednostranným obchodním podmínkám v případě poničení zásilky nebo několika týdenní lhůtě z obliga. Přišli jsme díky této společnosti o několik zákazníků a v současné době vstupujeme do soudního sporu. Nejsou ochotni uznat prakticky nic, ze svého pochybení a zaslání zboží přes tuto společnost je vždy hazard, který vyžaduje zvýšenou kontrolu.
Tak jsem si řekl, že podpořím někoho kdo je snažívý a snaží se konkurenci, která má za sebou velký kapitál ukázat, že mezi ně patří.
Nepatří. Tedy pokud jde o doručení zásilky do jejich boxu.
Čekám jak b**** už týden na doručení. Kousek od domu máme jejich box. Když ale zásilka čtyři dny vysela na depu a nic se nedělo, snažil jsem se někoho kontaktovat. Email nic, telefon automat…
Dnes mi přišla zpráva, že zásilka je z jejich divných důvodů přesměrována 12 km od té mojí a to jí berou jako nejbližší. Mimochodem 500m je jiná. Když jsem se ptal i místních jaké mají zkušenosti, tak se smáli a ptali se mě jestli mi taky přišla na místo, které tady záměrně neříkám. Veřejnost mě potvrdila, že společnost není dopravní ale sběr zásilek a pokud nemají cestu kolem tak se na váš box vykaslu a radši napíšou že je jinde.
Omlouvám se ale takto se doručování nedělá. Poslední zkušenost už žádná šance a rozhodně budu každého odrazovat. Snad se chytnete za nos a budete se snažit si nepodělat reputaci.