Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Zásilka už přes týden na cestě, přesměrovaná na pobočku, která má zavřeno/dovolenou.
Zásilkovna mě velmi zklamala. V pondělí odeslané zásilky do středy bez informací, co se s nimi děje či neděje. Po urgencích telefonem se druhý den změnil stav: doručující depo. Dále nic. Dle operátorky je Alzabox plný, ale je divné, že neučinili ani pokus o doručení?! Pak to přesměrují jinam.
Takže zásilky byly 4 dny na cestě a teď čekám na pokus a přesměrování. Zásilku potřebuji zítra ráno do 7 hodin, což se samozřejmě nestihne. Velmi velmi mě zásilkovna zklamala!!!!!
KLADY
velký počet výdejních míst
rychlost dodání
rychlost samotného podání a vyzvednutí zásilky
informovanost zákazníka o průběhu, co se děje se zásilkou, kde zrovna je
ZÁPORY
samovolně občas přesměrují zásilku na jiné dodací místo – sami vyberou kam (bez možnosti si alepoň vybrat náhradní výdejní místo)
slabá komunikace se zákazníkem v případě jakýchkoli změn – prostě mu změnu oznámí (stejné chování jako Česká pošta)
Call centrum na dotazy reaguje až po několika dnech až týdnech
Nechala jsem si poslat zásilku do boxu v Březiněvsi (abych k zásilce měla přístup po celý den), schválně jsem vybrala box, který byl zelený, tedy nejvíce možné kapacity. Bez toho, že by mě někdo informoval, byla moje zásilka hned druhý den ráno od odeslání uložena na úplně jiném místě, v jiné vesnici, prý kvůli tomu, že box byl plný (doteď svítí zeleně, má volnou kapacitu). Výdejní místo, na které Zásilkovna sama od sebe přesměrovala, má otevřeno jen od 10:00-15:00, takže se k zásilce vůbec nedostanu. Volala jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že nelze mou zásilku přesměrovat do boxu ani na jinou pobočku, která by mi vyhovovala. Tedy sami od sebe, bez mého vědomí přesměrovat mohli, na mou žádost, že chci zásilku doručit tam, kam jsem si to objednala, tedy do boxu, který stále svítí jako volný, už přesměrovat nelze! Bylo mi řečeno, že si mohu sama zaplatit poštu, kterou mi to převezou na adresu. Já si tedy zaplatím službu u zásilkovny, ta naprosto neprofesionálně odveze balík jinam a já si mám platit další službu? Volala jsem i na místo, kam mi to přeposlali, kde byli velice ochotni a nabídli mi, že sami zkusí přes Zásilkovnu vrátit a přeposlat na jinou pobočku, Zásilkovna jim toto odmítla. Chování k zákazníkovi ze strany Zásilkovny KATASTROFA.
Zásilku mě doručili po 8 dnech. Zdůvodněno to bylo ,že mnou určené cílové místo bylo zaplněno a 5 den napsali že to přesměrovali jinam 3 km ode mne. Takže 8 den byla na místě ,ale jiném než jsem si určil. Na reklamaci na telefonu jsou jen samé automaty a povídají vám to samé dokola že zásilka je v expedičním depu. Na e-mail odpoví to samé. Chvástají se jak jsou dobří a výsledek je jak je popsáno. Zlatá Česká pošta.Takže lidi nevěřte tomu co o sobě píšou oni sami,když nastane problém teprve poznáte tu pravou Zásilkovnu.
Zásilkovna mi doručuje už 14 dní balík a nikdo není schopný říct kde je a proč nebyl doručen. Jsem naprosto nespokojenná. Už nikdy víc s tímhle dopravcem.
Využívám, jelikož je ,,na každém rohu,,
Reklamace zásilky kterou prokazatelně ztratili se táhne již několik měsíců ,místo aby se omluvili a reklamaci vyřešili pouze pokyny co mám všechno vyplnit podepsat oskenovat odeslat. Pokud tedy jako starší osoba nevlastním chytrý telefon, tiskárnu ,skener a neumí s tím zacházet ,jsem namydlená .Oni mě sice odsouhlasili že zásilku ztratili a vzhledem k tomu, že nebyla pojištěna mám nárok na náhradu 300,-Kč včetně poštovného, ale pouze v případě ,že už po 4 vyplním reklamační formulář, a čestné prohlášení , který si vytisknu ,vyplním ,podepíšu ,oskenuju ,a odešlu. Pro komunikaci je jenom jedno číslo a na postup si člověk může stěžovat leda tak na nádraží…………..jak to tak vypadá nedostanu ani 300,-Kč ani omluvu za poškození mého jména u příjemce zásilky .Tak to dneska chodí ……
Tak od začátku roku prostě nefunguje. Posílám už třetí balíček, vše je o hodně pomalší…bohužel, asi to už nezvládají. v pondělí večer poslali balíček mne – poštou – a už je tady. za mně teda nespokojenost…
Dnes mi pán ze Zásilkovny doručoval balíček na adresu. Volal předem, jestli budu doma, sdělil, za jak dlouho dorazí. Odložila jsem telefon a čekala na auto. Vzhledem k tomu, že jsem kvůli spícímu synovi měla nastavené vyzvánění jen na vibrace, nevšimla jsem si, že mi pán telefonoval, že už je u domu. Běžela jsem hned dolů před dům. Doba mezi jeho telefonátem a převzetím zásilky byla cca 7 minut. Pán na mě, aniž by pozdravil, hned spustil, že mi 5x volá a že na mě nemůže čekat 20minut. Jeho komunikace mě poněkud nemile zaskočila.