Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

V podstatě dokonalá „neslužba“… za moje peníze
Bohužel nejhorší přepravní služba u nás, už nikdy více, již podruhé zásilka nedoručena, nelze se vůbec s nikým domluvit, dlouhá čekací doba. Po zaplacení služby přivézt balíček domů, nikdy nepřivezli a potom se dlouho hledá. Velké zklamání.
Doloplazy – Praha, doba doruceni 6 dni. Nakonec jeste presmerovali zasilku ze Zboxu na jine vydajni misto. Zasilka byla 5dni v Praze ale nebylo mozne se k ni dostat. Na Infolince vam reknou, ze si ji nemuzete vyzvednout na prodejne kde se nachazi protoze mate zadany Zbox jako misto doruceni. Horsi nez Ceska posta.
Jako to si dělají srandu, nechám so poslat zásilku přímo do místa bydliště a oni napíší že zásilku přesměrovávají z důvodu kapacity někam jinam. Tak tohle nějak ztrácí význam celé téhle služby. Když stejně budu muset cestovat autobusem do jíného odběrného místa . Takže ve finále ztratím mnoho času a i peněz co jsem si myslel že ušetřím. Nedoporučuji tuhle společnost raději si připlatit u konkurence a máte to doma druhý den.
Absolutní nespokojenost!!! Po 10 dnech se mi zásilka vrátila z důvodu, že adresát zásilku nepřevzal. Když jsem se adresatky zeptala, jestli je vše v pořádku, když nepřevzala zaplacený balík, tak mi paní odpověděla, že nebyla vyzvána k vyzvednutí. Když jsem chtěla zjistit, co se tedy stalo a proč paní nebyla informována, že má vyzvednout zásilku, tak jsem volala na infolinku, kde mi bylo sděleno, že balík přesáhl jeden u povolených rozměrů. Nikdo mi nedokáže vysvětlit, proč balík ležel 10 dní na depu v Brně a proč tedy, když něco nebylo v pořádku, nebyl balík obratem odeslán zpět. Jediné, co stále opakují je to, že balík přesáhl rozměr! Žádná omluva z jejich strany…nic! Zásilkovnou jsem si dávala posílat balíčky několikrát týdně, no teď si vždy raději připlatím a dávám si posílat jinak. Se Zásilkovnou jsem po této zkušenosti definitivně skončila. Byla jsem doteď vždy trpělivá, i když balík cestoval déle, ale takovéto chování, plné arogance, si opravdu nenechám líbit!
Stejny jako posta. Brno kutna hora a zasilka hde uz 3 dny.
Špinavá obálka(balíček),otisk boty na přední straně
Mizivá zákaznická podpora a arogantní jednání. 20 zásilek před tím v pohodě, až když nastal problém, poznal jsem, jaký je to s***t. Těžce nedoporučuji
Fakt nejhorší přepravce, oproti tomuhle je pošta zlatá. Přesměrování zásilky neprošlo ani mailem ani na infolince, takže skončila v nějakém de******m boxu odkud jí nemám jak dostat, i když jsem několikrát žádal předem aby jí tam nedávali a místo toho jí přesměrovali na výdejní místo. Což sami uvádějí na svých stránkách že jde. Stu****í ženská stále dokola psala ať se domluvím s odesílatelem, což i kdybych chápal co má společného s doručováním zásilky, tak není možné. Je to totiž číňan který neumí jinak než čínsky. Na infolince mi podruhé oznámili, že zrovna zásilku strčili do boxu a že už se dá jenom vrátit a ať si koupím telefon s androidem abych si jí mohl vyzvednout. Takové č****y jsem ještě u žádného přepravce nezažil. Doufám že už i tak nikdo nic nepošle. Být to z čech, nechám zásilku aby se vrátila. Teď pro ní půjdu asi s otvírákem na konzervy. :(
Z-Boxy jsou krásná věc, ovšem málokdy se stane, že Vám do nich něco doručí. Většinou to přesměrují někam jinam. Aspoň taková je moje zkušenost zatím.