Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 111 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilkovna mi doručuje už 14 dní balík a nikdo není schopný říct kde je a proč nebyl doručen. Jsem naprosto nespokojenná. Už nikdy víc s tímhle dopravcem.

    Klady: Žádné nemá
    Zápory: nejsou schopni řešit problémy. Člověka odpálkují jen tím,že mají personální potíže..
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 1.75
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    20

    Využívám, jelikož je ,,na každém rohu,,

    Klady: Nemusím psát adresu na balík. Nízká cena.
    Zápory: Špatné vyhledávání adresy v aplikaci. Zaměstnanci neumí komunikovat a vysvětlit jak funguje odpočet platby když se transakce neuskuteční!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reklamace zásilky kterou prokazatelně ztratili se táhne již několik měsíců ,místo aby se omluvili a reklamaci vyřešili pouze pokyny co mám všechno vyplnit podepsat oskenovat odeslat. Pokud tedy jako starší osoba nevlastním chytrý telefon, tiskárnu ,skener a neumí s tím zacházet ,jsem namydlená .Oni mě sice odsouhlasili že zásilku ztratili a vzhledem k tomu, že nebyla pojištěna mám nárok na náhradu 300,-Kč včetně poštovného, ale pouze v případě ,že už po 4 vyplním reklamační formulář, a čestné prohlášení , který si vytisknu ,vyplním ,podepíšu ,oskenuju ,a odešlu. Pro komunikaci je jenom jedno číslo a na postup si člověk může stěžovat leda tak na nádraží…………..jak to tak vypadá nedostanu ani 300,-Kč ani omluvu za poškození mého jména u příjemce zásilky .Tak to dneska chodí ……

  4. Tak od začátku roku prostě nefunguje. Posílám už třetí balíček, vše je o hodně pomalší…bohužel, asi to už nezvládají. v pondělí večer poslali balíček mne – poštou – a už je tady. za mně teda nespokojenost…

  5. Reply
    Blanka Iralová 17.2.2021 v 14:01
    2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnes mi pán ze Zásilkovny doručoval balíček na adresu. Volal předem, jestli budu doma, sdělil, za jak dlouho dorazí. Odložila jsem telefon a čekala na auto. Vzhledem k tomu, že jsem kvůli spícímu synovi měla nastavené vyzvánění jen na vibrace, nevšimla jsem si, že mi pán telefonoval, že už je u domu. Běžela jsem hned dolů před dům. Doba mezi jeho telefonátem a převzetím zásilky byla cca 7 minut. Pán na mě, aniž by pozdravil, hned spustil, že mi 5x volá a že na mě nemůže čekat 20minut. Jeho komunikace mě poněkud nemile zaskočila.

    Zápory: nevhodná komunikace kurýra
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Podruhé a naposledy… neprofesionální, arogantní, fungující na bázi pokus / omyl.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Opět zásilka někde visí na nikoho se nejde dovolat automat mele svoje a nabídka pro odesílatele úplně chybí,nic nezbývá jen čekat katastrofa,zákaznický servis nulový pouze alibistické kecy na jejich webu.

    Klady: velicé levné otázka je jestli ve finále to je dobře,když pak řešíte ztracenou zásilku nebo někde zaseknutou:(
    Zápory: Katastrofa bez zpětné vazby,naprostá zoufalost.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ztracena zasilka..
    Jsem zklamana z jednani zasilkovny. Pres bazarek jsem prodala mnou nepouzivanou vec za 990,- (PC 1290) s tim, ze balicek poslu pres zasilkovnu kupujicimu. Zasilkovna muj balicek ztratila, tuto skutecnost zjistili az po mych nekolika telefonatech, ze doruceni trva velice dlouho. Musela jsem podat reklamaci, dolozit cenu zbozi apod. Vyjadreni po 29 dnech – reklamace uznana, ale uhradi pouze 300 Kc a to vcetne nahrady postovneho – maji na to dalsich 30 dni..Takze me jejich ztrata me zasilky stala 750,- z vlastni kapsy, parada ?? urcite vyuziji sluzeb znovu..

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Zásilkovna je díky jednostranným obchodním podmínkám v případě poničení zásilky nebo několika týdenní lhůtě z obliga. Přišli jsme díky této společnosti o několik zákazníků a v současné době vstupujeme do soudního sporu. Nejsou ochotni uznat prakticky nic, ze svého pochybení a zaslání zboží přes tuto společnost je vždy hazard, který vyžaduje zvýšenou kontrolu.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tak jsem si řekl, že podpořím někoho kdo je snažívý a snaží se konkurenci, která má za sebou velký kapitál ukázat, že mezi ně patří.
    Nepatří. Tedy pokud jde o doručení zásilky do jejich boxu.
    Čekám jak b**** už týden na doručení. Kousek od domu máme jejich box. Když ale zásilka čtyři dny vysela na depu a nic se nedělo, snažil jsem se někoho kontaktovat. Email nic, telefon automat…
    Dnes mi přišla zpráva, že zásilka je z jejich divných důvodů přesměrována 12 km od té mojí a to jí berou jako nejbližší. Mimochodem 500m je jiná. Když jsem se ptal i místních jaké mají zkušenosti, tak se smáli a ptali se mě jestli mi taky přišla na místo, které tady záměrně neříkám. Veřejnost mě potvrdila, že společnost není dopravní ale sběr zásilek a pokud nemají cestu kolem tak se na váš box vykaslu a radši napíšou že je jinde.

    Omlouvám se ale takto se doručování nedělá. Poslední zkušenost už žádná šance a rozhodně budu každého odrazovat. Snad se chytnete za nos a budete se snažit si nepodělat reputaci.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 157 158 159 160 161 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo