Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 111 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Pozor - nevrací peníze! Vyvarujte se této firmy! 15.2.2021 v 8:53
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Další zloději v Česku, nahlašujeme na čoi! Od Vánoc řešíme reklamaci – „vyřešeno“ slovy, že nevědí, kde je. Nyní již nereagují. Kdo má taky problém – je nutné je nahlásit, aby se řešila hromadná škoda! Teď nová zkušenost – už nevrací peníze za objednanou a nakonec nevyužitou službu!!! Ještě loni vraceli! Vyžadují peníze předem, které při problému již neuvidíte. Objednali jsme dopravu na zboží, které se nakonec neodeslalo, tak si peníze prostě přivlastnili a nereagují na zprávy. I zahlcená Česká pošta, byť se z reklamací vymlouvá, tak si alespoň obkecá důvod a komunikuje se zákazníkem, ale toto hulvátství? A to tady takové zlodějce, co to vlastní a slibuje dodání a větší mobilitu, děláte reklamu? Ta by měla lézt kanálama. Nemají radši ani oficiální hodnocení na Google a vědí moc dobře proč. Kdo s nimi něco řeší, hlašte je na patřičné orgány, nebudeme přece podporovat další české zlodějské firmy. Plno lidí se bojí je využít, pořád ještě neví, jak fungují a my jim ještě dělali reklamu. Co, kde nakupuji – volím jako první dopravu jimi, na bazarech žádám lidi, ať vše pošlou přes ně, když je neznají, objednám dopravu sám. S tím vším teď skončilo. Radši se postavím zpátky do fronty na poštu a těmto chudákům ještě uděláme reklamu.

    Zápory: Obohacují se penězi zákazníků za nevykonané služby
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 2.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    10

    Poslala jsem přes Zásilkovnu menší balíček 500g do Záhřebu (Chorvatsko). Podala jsem v úterý 9.2. na pobočku Zás., ten den převzali a ve čtvrtek 11.2. dostala dcera v Záhřebu SMS, že ten den balíček doručí!!!!! Nedoručili !!!!!!!! A to bylo vše, v pátek se neozvali !!!!!! teď SO a NE, tak nic. Volala jsem aspoň 20x na kontaktní tel. Zásilkovny, nikdo vůbec nebere, na ifo email nereagují. Takže když jsem se pak dovolala jako spolupracuící, tak mi dohledali, že balíček opravdu ve čtvrtek dorazil do Chorvatska na depo, stejný den převezli na jiné depo v Záhřebu. Toť vše !!!! V pátek balíček nedoručili !!!!!!!! Teď sobota, neděle, tak doufám, že v pondělí . Takže cena balíčku – OK, rychlost dodání do Chorbatska – OK,ale aby zůstal ležet 3 dni na depu v Záhřebu a přitom pošlou SMS že dodají – hrůza !!!

    Klady: cena , rychlost po ČR, Chorvatští dopravci na to kašlou a nepředávají zásilku
    Zápory: nelze se dovolat na info linku neodpovídají na info email
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zásilkovna inzeruje dodání do druhého dne, bohužel moje zkušenost je do týdne a více. Reklama je velmi klamavá, balíky stojí v depu a i když jede kurýr na vaše výdejní místo, balik nepřiveze. Vracíme se do dob kdy balík putovat 14 dní. Pokud chcete balík dřív než za týden, zvolte radši jinou přepravní službu.

    Klady: cena
    Zápory: velmi pomalé doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Na poprvé od eshopu přišel balík hned druhý den. Po reklamaci měl balík dojít také druhý den, ale v ten den nic nikdo nedovezl a balík jakoby neexistoval.

  5. Tak po poslední zkušenosti už tuto službu nechci. Konkrétní příklad: Objednané zboží, potvrzený dopravce i výdejní místo. Další den e-mail o přesměrování zásilky někam do polí, kam nejede doprava. Telefonát na Zásilkovnu probíhal asi takto, ,, rozumím, ale nemohu s tím nic dělat ani nikam jinam přesměrovat. e-mail obchodu a Zásilkovně, že na místo kam to přesměrovala Zásilkovna nejede žádná doprava a 2 km pěšky po výpadovce v sněžení a deseti pod nulou nepůjdu jim je jedno. Oznamuji další den na reklamacích Zásilkovny, že ať to neposílají tam, kde si to nemohu vyzvednout. Bez reakce. Odpoledne sms, e-mail o uložení zásilky na místě v polích. Voláno na Zásilkovnu, ať si to laskavě odvezou a obchodu, že mi to je líto, ale objednám si jinde a zvolím jiného dopravce. Zásilkovna ani omluvu – nic. Takže milá Zásilkovno dopravu a místo si určuje zákazník, který za to platí. Proto po teto zkušenosti budu volit kohokoliv jiného. Děkuji. BM zásilka číslo: 218202951
    PS: za dobu komunikace se Zásilkovnou mi PPL, Geis a Pošta doručilo 6 balíků. Nikdo nic nechtěl, neřešil, nepřesouval, a ještě mi to předal u dveří bytu. ZA těch pár korun navíc to jistě stojí.

  6. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Svévolně přesměrování zásilek na úplně jinou pobočku než jsem si zvolila a to už v době kdy zásilky stále ležely na podacím místě
    To se to pak chvástá co mají poboček

    Klady: nic
    Zápory: - Svévolné přesměrovávání zásilek dle jejich rozhodnutí - Navíc mi email spamují dotazy na hodnocení pobočky kam zásilku z důvodu přesměrování vůbec nedodaly. - Arogantní chování infolinky na kterou se lze jen velmi těžko dovolat. - Je s podivem,že jejich systém zasílateli umožní zvolit výdejní místo s údajně plnou kapacitou, dané výdejní místo se přitom jjeich údajně plné kapacitě divi ví a při osobní návštěvě mi tvrdí že má poloprázdný sklad zásilky.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Z 30 km vzdáleného města po čtyřech dnech balíček ještě nedorazil…a to nejsou Vánoce, ale 11. února. Zásilkovnau již nikdy….

  8. 2.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    10

    Svévolné interní „přesměrování “ výdeje zásilky na jinou pobočku Zásilkovny, než bylo mnou objednáno. Jednání s jejich telefonní hotline systémem ohlupování zákazníka, zákazníku drž ústa náhodou to nevyšlo a dojeď si tam kam, jsme ti to složili ,co na tom, že sis to objednal na pobočku pár km jinam
    Jen podotknu že tuto “ pobočku vedle “ u které je problém zaparkovat auto mi neustále předhazuje jejich systém při volbě mého výdejního místa kam chci doručit moji zásilku.

    Klady: Rychlost doručení na výdejní místo. Pokud zásilku podáte na podacím místě dříve než tam, přijede svoz většinou je na výdejním místě doručeno už druhý den a to i ze Slovenska.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Pozor! Neřeší reklamace! 10.2.2021 v 22:44
    2.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    20

    Porušují zákony! Nekomunikují, a tím se zříkají odpovědnosti za ztracené balíky! Horší pakáž než Pošta! Kdo ví, kolika lidem už takto na ztrátách dluží, je třeba to pustit do éteru! Nejlepší taktika je mlčet, aby zákazník mávl rukou a žel mnoho lidí to udělá a tím tyhle podvodníky akorát podporuje.

    Klady: Marketingová taktika
    Zápory: Levní, a proto si balíky nechávaj
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Problém je bohužel ten, že vám nepomůže nikdo. Ač se v mém v případě jedalo o malou částku rozhodla jsem se nemlčet. Zodpovědnosti se zřekla nejenom Zásilkovna, ale i eshop. Obrátila jsem se na ČOI i ČTU. Bohužel zbytečné. ČTU se mi sice snažil pomoci, nicméně nakonec nemohl, jelikož společnost s odesílatelem neuzavřela smlouvu poštovní, ale smlouvu zasilatelskou. ČTU mi tedy potvrdil, že tuto situaci musí řešit ČOI. ČOI mi sice poradila kroky, které jsem jim hned v úvodu popsala, že jsem již učinila.. Tím to pro ně také skončilo. Podání tedy pouze přemístili do koše.
      V podstatě je to tedy tak, že si Zásilkovna může dělat co chce a nikdo se práva nedovolá.

  10. V okamžiku udání ztracené zásilky odvětí, že ji nelze dohledat. Tím reklamace končí. Neodepisují dále na žádné emaily, zato když řešíte z jiného účtu technický problém, to odpoví hned. Kdo má podobnou zkušenost, byť třeba s malou částkou, běžte to nahlásit PČR, jakmile se nasbírá více stížností, bude se to řešit, ale jeden člověk sám nic nezmůže.

1 158 159 160 161 162 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo