Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Další zloději v Česku, nahlašujeme na čoi! Od Vánoc řešíme reklamaci – „vyřešeno“ slovy, že nevědí, kde je. Nyní již nereagují. Kdo má taky problém – je nutné je nahlásit, aby se řešila hromadná škoda! Teď nová zkušenost – už nevrací peníze za objednanou a nakonec nevyužitou službu!!! Ještě loni vraceli! Vyžadují peníze předem, které při problému již neuvidíte. Objednali jsme dopravu na zboží, které se nakonec neodeslalo, tak si peníze prostě přivlastnili a nereagují na zprávy. I zahlcená Česká pošta, byť se z reklamací vymlouvá, tak si alespoň obkecá důvod a komunikuje se zákazníkem, ale toto hulvátství? A to tady takové zlodějce, co to vlastní a slibuje dodání a větší mobilitu, děláte reklamu? Ta by měla lézt kanálama. Nemají radši ani oficiální hodnocení na Google a vědí moc dobře proč. Kdo s nimi něco řeší, hlašte je na patřičné orgány, nebudeme přece podporovat další české zlodějské firmy. Plno lidí se bojí je využít, pořád ještě neví, jak fungují a my jim ještě dělali reklamu. Co, kde nakupuji – volím jako první dopravu jimi, na bazarech žádám lidi, ať vše pošlou přes ně, když je neznají, objednám dopravu sám. S tím vším teď skončilo. Radši se postavím zpátky do fronty na poštu a těmto chudákům ještě uděláme reklamu.
Poslala jsem přes Zásilkovnu menší balíček 500g do Záhřebu (Chorvatsko). Podala jsem v úterý 9.2. na pobočku Zás., ten den převzali a ve čtvrtek 11.2. dostala dcera v Záhřebu SMS, že ten den balíček doručí!!!!! Nedoručili !!!!!!!! A to bylo vše, v pátek se neozvali !!!!!! teď SO a NE, tak nic. Volala jsem aspoň 20x na kontaktní tel. Zásilkovny, nikdo vůbec nebere, na ifo email nereagují. Takže když jsem se pak dovolala jako spolupracuící, tak mi dohledali, že balíček opravdu ve čtvrtek dorazil do Chorvatska na depo, stejný den převezli na jiné depo v Záhřebu. Toť vše !!!! V pátek balíček nedoručili !!!!!!!! Teď sobota, neděle, tak doufám, že v pondělí . Takže cena balíčku – OK, rychlost dodání do Chorbatska – OK,ale aby zůstal ležet 3 dni na depu v Záhřebu a přitom pošlou SMS že dodají – hrůza !!!
Zásilkovna inzeruje dodání do druhého dne, bohužel moje zkušenost je do týdne a více. Reklama je velmi klamavá, balíky stojí v depu a i když jede kurýr na vaše výdejní místo, balik nepřiveze. Vracíme se do dob kdy balík putovat 14 dní. Pokud chcete balík dřív než za týden, zvolte radši jinou přepravní službu.
Na poprvé od eshopu přišel balík hned druhý den. Po reklamaci měl balík dojít také druhý den, ale v ten den nic nikdo nedovezl a balík jakoby neexistoval.
Tak po poslední zkušenosti už tuto službu nechci. Konkrétní příklad: Objednané zboží, potvrzený dopravce i výdejní místo. Další den e-mail o přesměrování zásilky někam do polí, kam nejede doprava. Telefonát na Zásilkovnu probíhal asi takto, ,, rozumím, ale nemohu s tím nic dělat ani nikam jinam přesměrovat. e-mail obchodu a Zásilkovně, že na místo kam to přesměrovala Zásilkovna nejede žádná doprava a 2 km pěšky po výpadovce v sněžení a deseti pod nulou nepůjdu jim je jedno. Oznamuji další den na reklamacích Zásilkovny, že ať to neposílají tam, kde si to nemohu vyzvednout. Bez reakce. Odpoledne sms, e-mail o uložení zásilky na místě v polích. Voláno na Zásilkovnu, ať si to laskavě odvezou a obchodu, že mi to je líto, ale objednám si jinde a zvolím jiného dopravce. Zásilkovna ani omluvu – nic. Takže milá Zásilkovno dopravu a místo si určuje zákazník, který za to platí. Proto po teto zkušenosti budu volit kohokoliv jiného. Děkuji. BM zásilka číslo: 218202951
PS: za dobu komunikace se Zásilkovnou mi PPL, Geis a Pošta doručilo 6 balíků. Nikdo nic nechtěl, neřešil, nepřesouval, a ještě mi to předal u dveří bytu. ZA těch pár korun navíc to jistě stojí.
Svévolně přesměrování zásilek na úplně jinou pobočku než jsem si zvolila a to už v době kdy zásilky stále ležely na podacím místě
To se to pak chvástá co mají poboček
Z 30 km vzdáleného města po čtyřech dnech balíček ještě nedorazil…a to nejsou Vánoce, ale 11. února. Zásilkovnau již nikdy….
Svévolné interní „přesměrování “ výdeje zásilky na jinou pobočku Zásilkovny, než bylo mnou objednáno. Jednání s jejich telefonní hotline systémem ohlupování zákazníka, zákazníku drž ústa náhodou to nevyšlo a dojeď si tam kam, jsme ti to složili ,co na tom, že sis to objednal na pobočku pár km jinam
Jen podotknu že tuto “ pobočku vedle “ u které je problém zaparkovat auto mi neustále předhazuje jejich systém při volbě mého výdejního místa kam chci doručit moji zásilku.
Porušují zákony! Nekomunikují, a tím se zříkají odpovědnosti za ztracené balíky! Horší pakáž než Pošta! Kdo ví, kolika lidem už takto na ztrátách dluží, je třeba to pustit do éteru! Nejlepší taktika je mlčet, aby zákazník mávl rukou a žel mnoho lidí to udělá a tím tyhle podvodníky akorát podporuje.
Problém je bohužel ten, že vám nepomůže nikdo. Ač se v mém v případě jedalo o malou částku rozhodla jsem se nemlčet. Zodpovědnosti se zřekla nejenom Zásilkovna, ale i eshop. Obrátila jsem se na ČOI i ČTU. Bohužel zbytečné. ČTU se mi sice snažil pomoci, nicméně nakonec nemohl, jelikož společnost s odesílatelem neuzavřela smlouvu poštovní, ale smlouvu zasilatelskou. ČTU mi tedy potvrdil, že tuto situaci musí řešit ČOI. ČOI mi sice poradila kroky, které jsem jim hned v úvodu popsala, že jsem již učinila.. Tím to pro ně také skončilo. Podání tedy pouze přemístili do koše.
V podstatě je to tedy tak, že si Zásilkovna může dělat co chce a nikdo se práva nedovolá.
V okamžiku udání ztracené zásilky odvětí, že ji nelze dohledat. Tím reklamace končí. Neodepisují dále na žádné emaily, zato když řešíte z jiného účtu technický problém, to odpoví hned. Kdo má podobnou zkušenost, byť třeba s malou částkou, běžte to nahlásit PČR, jakmile se nasbírá více stížností, bude se to řešit, ale jeden člověk sám nic nezmůže.