Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Podruhé a naposledy… neprofesionální, arogantní, fungující na bázi pokus / omyl.
100% souhlas !!!
Opět zásilka někde visí na nikoho se nejde dovolat automat mele svoje a nabídka pro odesílatele úplně chybí,nic nezbývá jen čekat katastrofa,zákaznický servis nulový pouze alibistické kecy na jejich webu.
Ztracena zasilka..
Jsem zklamana z jednani zasilkovny. Pres bazarek jsem prodala mnou nepouzivanou vec za 990,- (PC 1290) s tim, ze balicek poslu pres zasilkovnu kupujicimu. Zasilkovna muj balicek ztratila, tuto skutecnost zjistili az po mych nekolika telefonatech, ze doruceni trva velice dlouho. Musela jsem podat reklamaci, dolozit cenu zbozi apod. Vyjadreni po 29 dnech – reklamace uznana, ale uhradi pouze 300 Kc a to vcetne nahrady postovneho – maji na to dalsich 30 dni..Takze me jejich ztrata me zasilky stala 750,- z vlastni kapsy, parada ?? urcite vyuziji sluzeb znovu..
Zásilkovna je díky jednostranným obchodním podmínkám v případě poničení zásilky nebo několika týdenní lhůtě z obliga. Přišli jsme díky této společnosti o několik zákazníků a v současné době vstupujeme do soudního sporu. Nejsou ochotni uznat prakticky nic, ze svého pochybení a zaslání zboží přes tuto společnost je vždy hazard, který vyžaduje zvýšenou kontrolu.
Tak jsem si řekl, že podpořím někoho kdo je snažívý a snaží se konkurenci, která má za sebou velký kapitál ukázat, že mezi ně patří.
Nepatří. Tedy pokud jde o doručení zásilky do jejich boxu.
Čekám jak b**** už týden na doručení. Kousek od domu máme jejich box. Když ale zásilka čtyři dny vysela na depu a nic se nedělo, snažil jsem se někoho kontaktovat. Email nic, telefon automat…
Dnes mi přišla zpráva, že zásilka je z jejich divných důvodů přesměrována 12 km od té mojí a to jí berou jako nejbližší. Mimochodem 500m je jiná. Když jsem se ptal i místních jaké mají zkušenosti, tak se smáli a ptali se mě jestli mi taky přišla na místo, které tady záměrně neříkám. Veřejnost mě potvrdila, že společnost není dopravní ale sběr zásilek a pokud nemají cestu kolem tak se na váš box vykaslu a radši napíšou že je jinde.
Omlouvám se ale takto se doručování nedělá. Poslední zkušenost už žádná šance a rozhodně budu každého odrazovat. Snad se chytnete za nos a budete se snažit si nepodělat reputaci.
Další zloději v Česku, nahlašujeme na čoi! Od Vánoc řešíme reklamaci – „vyřešeno“ slovy, že nevědí, kde je. Nyní již nereagují. Kdo má taky problém – je nutné je nahlásit, aby se řešila hromadná škoda! Teď nová zkušenost – už nevrací peníze za objednanou a nakonec nevyužitou službu!!! Ještě loni vraceli! Vyžadují peníze předem, které při problému již neuvidíte. Objednali jsme dopravu na zboží, které se nakonec neodeslalo, tak si peníze prostě přivlastnili a nereagují na zprávy. I zahlcená Česká pošta, byť se z reklamací vymlouvá, tak si alespoň obkecá důvod a komunikuje se zákazníkem, ale toto hulvátství? A to tady takové zlodějce, co to vlastní a slibuje dodání a větší mobilitu, děláte reklamu? Ta by měla lézt kanálama. Nemají radši ani oficiální hodnocení na Google a vědí moc dobře proč. Kdo s nimi něco řeší, hlašte je na patřičné orgány, nebudeme přece podporovat další české zlodějské firmy. Plno lidí se bojí je využít, pořád ještě neví, jak fungují a my jim ještě dělali reklamu. Co, kde nakupuji – volím jako první dopravu jimi, na bazarech žádám lidi, ať vše pošlou přes ně, když je neznají, objednám dopravu sám. S tím vším teď skončilo. Radši se postavím zpátky do fronty na poštu a těmto chudákům ještě uděláme reklamu.
Poslala jsem přes Zásilkovnu menší balíček 500g do Záhřebu (Chorvatsko). Podala jsem v úterý 9.2. na pobočku Zás., ten den převzali a ve čtvrtek 11.2. dostala dcera v Záhřebu SMS, že ten den balíček doručí!!!!! Nedoručili !!!!!!!! A to bylo vše, v pátek se neozvali !!!!!! teď SO a NE, tak nic. Volala jsem aspoň 20x na kontaktní tel. Zásilkovny, nikdo vůbec nebere, na ifo email nereagují. Takže když jsem se pak dovolala jako spolupracuící, tak mi dohledali, že balíček opravdu ve čtvrtek dorazil do Chorvatska na depo, stejný den převezli na jiné depo v Záhřebu. Toť vše !!!! V pátek balíček nedoručili !!!!!!!! Teď sobota, neděle, tak doufám, že v pondělí . Takže cena balíčku – OK, rychlost dodání do Chorbatska – OK,ale aby zůstal ležet 3 dni na depu v Záhřebu a přitom pošlou SMS že dodají – hrůza !!!
Zásilkovna inzeruje dodání do druhého dne, bohužel moje zkušenost je do týdne a více. Reklama je velmi klamavá, balíky stojí v depu a i když jede kurýr na vaše výdejní místo, balik nepřiveze. Vracíme se do dob kdy balík putovat 14 dní. Pokud chcete balík dřív než za týden, zvolte radši jinou přepravní službu.
Na poprvé od eshopu přišel balík hned druhý den. Po reklamaci měl balík dojít také druhý den, ale v ten den nic nikdo nedovezl a balík jakoby neexistoval.
Tak po poslední zkušenosti už tuto službu nechci. Konkrétní příklad: Objednané zboží, potvrzený dopravce i výdejní místo. Další den e-mail o přesměrování zásilky někam do polí, kam nejede doprava. Telefonát na Zásilkovnu probíhal asi takto, ,, rozumím, ale nemohu s tím nic dělat ani nikam jinam přesměrovat. e-mail obchodu a Zásilkovně, že na místo kam to přesměrovala Zásilkovna nejede žádná doprava a 2 km pěšky po výpadovce v sněžení a deseti pod nulou nepůjdu jim je jedno. Oznamuji další den na reklamacích Zásilkovny, že ať to neposílají tam, kde si to nemohu vyzvednout. Bez reakce. Odpoledne sms, e-mail o uložení zásilky na místě v polích. Voláno na Zásilkovnu, ať si to laskavě odvezou a obchodu, že mi to je líto, ale objednám si jinde a zvolím jiného dopravce. Zásilkovna ani omluvu – nic. Takže milá Zásilkovno dopravu a místo si určuje zákazník, který za to platí. Proto po teto zkušenosti budu volit kohokoliv jiného. Děkuji. BM zásilka číslo: 218202951
PS: za dobu komunikace se Zásilkovnou mi PPL, Geis a Pošta doručilo 6 balíků. Nikdo nic nechtěl, neřešil, nepřesouval, a ještě mi to předal u dveří bytu. ZA těch pár korun navíc to jistě stojí.