Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Zlatá Česká pošta. Zásilkovolna mi opětovně doporučuje balík už 6 dní. Ve čtvrtek převzali, když dobře, tak přijde zítra-ve středu.
Vracím se k ČP, tohle je o ničem
Trasování nefunkční, komunikace primitivní až ignorující, lživá, pomalé doručení.
Nikdy neposílejte finance za doručení předem! Raději dobírku. Nevíte, co na Vás Zásilkovna přichystá…
Dobrý den.
Firma ruší místo dodání které určil zákazník a to bez jeho vědomí. Není to má jediná špatná zkušenost. Šlo i o X-BOX, který byl asi zamrzlý a zasypaný sněhem před několika týdny. Stejně na to potřebujete dotykový telefon s aplikací Zásilkovna, který já v 76 letech nevlastním! Stačí mi tlačítkový. Tak jsem zboží nevyzvednul ani pomocí mladé paní, která se na Dobré Vodě u Č.B. do něj dobývala, však marně protože byl zamrzlý a zasypaný sněhem!!!
Sice hodně poboček, nízká cena za služby a to je asi vše.
Komunikace mezi centrálou Zásilkovny a např. s firmou BALKAR Novohradská, nejspíše i jinými totálně kolabuje. Proč není v nabídce poboček tato zablokována šedou barvou, když je údajně zahlcena došlými baliky. Jde o velký obchod s auty Subaru a místa tam mají přehršel.
Jak je možné, že si centrála Zásilkovny dovolí přesunout místo vyzvednutí bez mého vědomí? Ještě na opačnou části krajského města!!! Nehodlají s vámi diskutovat, když jim nabídnete pro vás bližší místo a to FYTO KOSMETIKA, též Novohradská ulice v Českých Budějovicích.
PROSTĚ, BEZ DISKUZE… To je tedy „podnik“!
Když se mobilem i maily ohradíte, jednají s vámi jako z bl…. a my si to udělále, jak my chceme! Když se Vám to nelíbí, zvolte si jiného dopravce, toť závěr od pracovnic centrály Zásilkovny. Mohu doložit asi 5i maily.
PS: šlo jen o 10 ks respirátoru v ceně i s dopravou 169 Kč. Já budu muset projet benzín tak za 50 Kč!!!
Měla mi následující den přijít zásilka, koukám do emailu „adresát si zásilku ne vyzvedl“ když na ní celou dobu čekám.. Následně se arogantním způsobem dozvím, že byla vrácena z depa kvůli tomu, že se jim balíček nezadál :)
Nějak Zásilkovna zapomíná posílat peníze za dobírky ze zahraničí (Slovensko). Zásilka byla doručena a zaplacena 19.1.21 a dnes je 5.2.21 a dosud peníze za dobírku po několika urgencích nedošly. Prý se to stále řeší. Lepší si přoplatit 50 Kč a poslat zásilku Českou poštou, peníze za dobírku máte okamžitě.
Rychlost doručení je katastrofa! Už dva dny se balík nepohnul z místa. S posíláním přes tuto firmu končím.
Zásilkovna mi zničila důkladně zabalenou zásilku za 5000 Kč, kterou jsem si v jejich aplikace připojistila, avšak odmítá mi částku za zničené zboží proplatit. Vše jsem měla naprosto precizně zabalené a vůbec nechápu, jak se jim to podařilo rozbít, jejich postoj k věci je neuvěřitelný, neschopnost uznat vlastní vinu, pojištění jsem tedy platila zbytečně, k ničemu není a odesílání zboží přes tuto službu velmi omezím, bohužel, je to škoda. Nemám slov.
Proč s tím nejdete na Policii? Nebudete jediná…
poslední zkušenost alarmující, již nikdy více, zlatá Česká pošta !!!!!!!!
Nefunguje dodání zásilky na adrsu odběratele. Zásilkovna v rozporu s objednanou a zaplacenou službou zásilku uloží na výdejním místě, které si sama zvolí. O nesplnění objednávky odesilatele neinformuje. Pracovnice zákaznické linky na reklamaci reagují sice slušně (nacvičený rituál) nicméně arogantně a bez efektu.