Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 108 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Posílal jsem balíček na konkrétní adresu – Intersport v OC Letňany. Cena 129 Kč (vyšší o 30 Kč než třeba u PPL). No, nedorazilo to … Dle jejich aplikace v mobilu měla zásilka červený křížek a poznámku „ukončeno“. Dle sledování na webu „Adresát nezastižen“. Dle vyjádření infolinky řidič adresu nenašel, nikoliv, že adresát byl nezastižen – no, nevím, OC Letňany moc přehlédnout nejde. V Intersportu mi po telefonu řekli, že jim ten samý den jiní konkurenční kuryýři zásilky normálně doručili. Na požadavek o opakované doručení mi bylo na infolince sděleno, že druhý pokus nedělají, prý to uloží na nejbližším výdejním místě. O.K., to jsem mohl zaplatit jen poloviční dopravné. Udal jsem správnou adresu, správný e-mail na adresáta, správný mobilní telefon na adresáta, … kde jsem udělal chybu, povídám slečně na infolince. Nikde, povídá mi. Tak jo, doručte tedy znovu, požaduji. To nejde, buď výdejní místo, nebo zaslat zpět. Dobře zašlete zpět a vraťte peníze, když jste nic nedoručili. Odpověď? Na vrácení peněz si napište reklamační email. Suma sumárum … Balíček mám po 4 telefonických urgencích a 13 dne zpátky na podacím místě, na reklamační e-mail se nikdo neobtěžoval reagovat. Myslím si tedy cosi o retard…ých lidech …

  2. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprosto dokonalé. Zkusil jsem již mno dopravců. PPL je celkem dobré, ale často je zmatené a vůbec nevím, zda mi zásilku veze, či ne. GLS mi zásilku rozbilo tak, že málem nešla opravit. Česká pošta mi ani po týdnu čekání nedá vědět nic. Zásilkovna? Pohodlně vyřídím a zaplatím zásilku v mobilu, napíši na ni kód a odnesu ji 300 m od bydliště na podací pobočku. Nu a druhý den ji adresát má. Stejně tak mi doručovatel pošle balíček, který mi vždy druhý den dorazí.

    Klady: Rychlost. Pohodlné vyřízení z pohodlí domova. Mnoho podacích i výdejních míst (jedno skutečně za bukem).
    Zápory: Občas se stane, že výdejní místo nemůže další zásilky přijmout a proto musím volit jiné (daleko ode mne).
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  3. Reply
    Nedoporučujeme 28.1.2021 v 16:05
    1.25
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    10

    Takže v okamžiku ztracení zásilky a podání reklamace další zloději, kteří hrají mrtvého brouka. Podáte reklamaci, upomenete se po měsíci s jejím řešením a odpověď na podanou reklamaci zní – podejte si reklamaci. A takto 3x dokola. Poté dělají problémy a vyžadují faktury, aby znali hodnotu zboží. WTF?! 90% zákazníků, kteří vás využívají jsou lidi co si posílají prodané bazarové zboží. Žádné firmy s fakturami! Zase manýry podobné ČP. Pošlete pojištěnou zásilku, ve které se zaručují o to, že zodpovídají za zásilky do nevím kolika tisíc a a oni se s vámi pak budou hádat o úhradu újmy ve výši 500 kč. Chátra zlodějská. V úvodu spolehliví, dnes jim doprava trvá týden a z každé strany slýcháme o ztracených balících, takže to není jen naše zkušenost. Na otázku vám odpovídají otázkou, zaměstnávají bezohledné lidi, kterým když napíšete – bylo nám sděleno, že zboží nelze dohledat, máme si podat reklamaci, tak vám odvětí – zboží nelze dohledat a měsíc o nich zas po odpovědi v komunikaci nevíte, anebo jde o úmyslný tah protahování řešení reklamace a celého problému. Příjemce mi čeká na zaplacenou zásilku a já jako platící zákazník musím dokola bez progrese jednat s řadovýma děckama na call centru, kteří to mají někde, odpracují si svých 8 hod a čau. A zas na nikoho není metr!

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    To by tě zajímalo, co ? ? 28.1.2021 v 13:56
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Beze slov… Jenom bych zaměstnance podpory poprosil aby si svoje ego, vybíjeli na někom jiném. >:(

    Klady: - Levné - Dostupné na hodně místech
    Zápory: - Pomalé doručení - Zbytečné činy - Neprofesionalita
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Poslední dobou se zásilkovna značně pohoršila.

    Klady: Poslední dobou nevím o žádných
    Zápory: Katastrofální přístup.Nechal jsem si poslat zásilku zásilkovnou do místa Alza box ,který mám 100m od bytu.Záslika ani po 6 dnech nebyla doručena a navíc mi zásilku přesměrovali na hraniční přechod 1,5 km od bytu.Když jsem se zavolal na informace co toto má znamenat tak odpověď byla,že prošel rezervovací termín v Alzaboxu ve kterém žádná zasilka nebyla,protože jí tam nikdo nedal.Prostě komedie.Tenhle problém je jedním z mála co poslední dobou zásilkovna předvádí.Při minulé zásilce jsem čekal 8 dní na dodání.Takže zásilkovno s Tebou končím.
    Přínosný(5) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nevím co se stalo ale od podzimu naprosto nespolehlivé. Doručení trvá klidně i 14 dní od doručení emailu o převzetí zboží.
    V prosinci jsme si všimli že je možnost doručení do Alzaboxu a to byl jediný důvod proč jsme ještě objednávali doručení přes Zásilkovnu. Ovšem, 5 balíku z 5ti bylo z Alzaboxu přesměrováno na pickup point Zásilkovny (pokaždé jiný) bez udání důvodů, takže se příště raději obrátíme na jinou společnost.

    Klady: Cena
    Zápory: Rychlost doručení Nespolehlivost Zbytečné komplikace
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Službu Zásilkovny nikomu NEDOPORUČUJI. Jednání se zákazníkem je neseriózní. Cíleně jsem si připlatila za dodání zásilek na zadané adresy (po +64,-). Zásilkovna mě stroze sdělila SMS zprávou, že balíčky budou uloženy k vyzvednutí tam a tam. To, že s tím zásadně nesouhlasím nikoho nezajímalo a moje žádost o navrácení platby za nesplněné doručení na stanovené místo, byla naprosto bez reakce. Tomuto říkám arogance a nová forma aktivit šmejdů.

    Klady: čas dodání, ale jinam
    Zápory: arogance, neserióznost jednání
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 1.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    70

    Čekám 7 dní na balíček a pořád nic, taky nechápu proč pořád do kola je zásilka připravena pro rozvoz na další den. Znám spoustu lidí kterým zásilkovna ztratila zásilku nebo jí rozbila. Už nikdy víc zlatá česká pošta

    Zápory: Čekám 7 dní na balíček a pořád nic, taky nechápu proč pořád do kola je zásilka připravena pro rozvoz na další den. Znám spoustu lidí kterým zásilkovna ztratila zásilku nebo jí rozbila. Už nikdy víc zlatá česká pošta
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. kdyz si objednam balicek uvidi vydavatel nebo nekdo na zasilkovne co jsem si objednala?

  10. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Se vším spokojen.
    Tuto službu můžu jen doporučit

    Klady: Nadmíru spokojen, rychlé dodání a příjemný personál na všech pobočkách kde jsem mohl zasilkovnu navštívit.
    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
1 160 161 162 163 164 195

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo