Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 102 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Zásilkovnu jsem volila z důvodu nejnižší ceny za dopravu. Nicméně další objednávku si radši připlatím a vyberu jineho dopravce. Spolupráce zásilkovny a alzaboxu katastrofální. Týden čekám na doručení svého balíčku a už ztrácím naději ze mi bude doručen! Každý operator mi řekl něco jiného, jeden že už je v přepravě, další den jiny ze je na depu a tak dále… v tomto případě absolutní fiasko!

  2. 2.75
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    70

    Doručení prostřednictvím Zásilkovny si vybírám kvůli ceně a možnosti vyzvednutí zásilky v termínu, který mi vyhovuje. Co se týká rychlosti doručení, je ve srovnání s dopravci PPL, Fofr apod. mnohem pomalejší, zásilky podle sledovací aplikace „leží“ dlouho na přepravních depech. To může být samozřejmě ovlivněno také daným obdobím a větším počtem zásilek, které zaměstnancům musí projít rukama. Dále bych uvítal vylepšení komunikace mezi Zásilkovnou a správci Alzaboxu, téměř pokaždé byl balíček přesunut na jiné výdejní místo (nebo na několik míst), a to i přes to, že v době objednání neupozorňoval systém na jeho přeplněnou kapacitu. Je dost pravděpodobné, že zásilky z Alzy zde „mají přednost“, objednávka z tohoto obchodu mi byla vyřízena a dopravena do Alzaboxu během necelých 24 hodin. Doufám, že konstruktivní kritika pomůže společnosti vychytat některé drobnosti. Přeji Zásilkovně, ať se jí daří a má mnoho spokojených zákazníků.

    Klady: Cena dopravy Výběr z výdejních míst Možnost vyzvednutí zásilky v čase, kdy se to zákazníkovi hodí Výdejní místo = Propagace drobných podnikatelů
    Zápory: Rychlost doručení se pohybuje okolo 4-5 pracovních dní Zásilkovna avizuje spolupráci s Alzaboxem, nicméně se mi touto cestou podařilo vyzvednout zásilku jen párkrát, téměř vždy "z tehnických důvodů" přesměrována na jiné výdejní místo. Přitom zásilka z Alzy byla k vyzvednutí během necelých 24 hodin.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Ráno přišla SMS, že zboží dodají mezi 11-13hod. Ve 13 hod. Volam kde teda jsou a pán že se omlouvá ale že měl v systému jinou adresu ze u me bude za hodinu… po hodine a pul volam s telefon nedostupny… predal zasilku na nejake odberove misto uplne z ruky a dal do poznamky ze jsem nebrala telefon…!!!!

  4. Zásilka mi byla připravena na jiné výdejní místo než jsem požadoval .Když jsem kontaktoval info. linku
    se žádosti, aby mi zásilku doručili na mou zvolenou adresu, tak mi bylo odpovězeno, že to už nejde. Příště raději
    zvolím jinou přepravní společnost.

  5. Bohužel některé obchody podporující zásilkovnu neumějí odeslat balík takže mi je k ničemu a nezbývá ic jiného než jit na poštu.

  6. Katastrofa a tragédie Nepoužívejte!!!

  7. Balíček mi ztratili. A komunikace reklamace úplně nulová :(
    Na email mi odpoví jednou a pak nic. A dovolat se k operátorovi skoro nemožné.

  8. Chtěl jsem se dnes cca v 15.00 zaregistrovat a ještě teď skoro v 19.00 mi nepřišel potvrzovací mail. Volal jsem na infolinku a slečna mi sdělila, že to může trvat až 24 hodin!!!, což nějak nechápu, u jiných firem mail přijde obratem. Zkusím počkat do rána, nejspíš se ale poohlédnu po službách konkurence.
    Dnes po poledni jsem napsal do Zásilkovny mail s dotazem na něco jiného a dosud žádná odpověď. Asi nejsou lidi či co.

  9. Reply
    Vojtěch Mečíř 7.1.2021 v 9:33
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Má zkušenost je taková, že s žádným jiným dopravcem jsem neměl tolik problémů (ani s Českou poštou) jako se Zásilkovnou. V prosinci 2020 mi byla zásilka doručena na zcela jiné výdejní místo (20 km vzdálené), ačkoliv na obálce bylo uvedeno správné výdejní místo. Nyní (7.1.2020) u jiné zásilky při pohledu na sledování zjišťuji, že zásilka zůstává dva dny bez pohybu na expedičním depu. Po telefonátu na infolinku mi oznamují, že zásilka se nachází na jiném výdejním místě…. Tak doufám, že si budu moc zásilku vyzvednout na tomto místě (teď čekám na potvrzení z jejich strany).
    Při příštích objednávkách upřednostním jiného dopravce. Raději přepravu objednám u České pošty.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Vojtěch Mečíř 7.1.2021 v 9:16
    1
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    30

    Má zkušenost je taková, že s žádným jiným dopravcem jsem neměl tolik problémů (ani s Českou poštou) jako se Zásilkovnou. V prosinci 2020 mi byla zásilka doručena na zcela jiné výdejní místo (20 km vzdálené), ačkoliv na obálce bylo uvedeno správné výdejní místo. Nyní (7.1.2020) u jiné zásilky při pohledu na sledování zjišťuji, že zásilka zůstává dva dny bez pohybu na expedičním depu. Po telefonátu na infolinku mi oznamují, že zásilka se nachází na jiném výdejním místě…. Tak doufám, že si budu moc zásilku vyzvednout na tomto místě (teď čekám na potvrzení z jejich strany).
    Při příštích objednávkách upřednostním jiného dopravce. Raději předpravu objednám u České pošty.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 161 162 163 164 165 195

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo