Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Zásilkovnu jsem volila z důvodu nejnižší ceny za dopravu. Nicméně další objednávku si radši připlatím a vyberu jineho dopravce. Spolupráce zásilkovny a alzaboxu katastrofální. Týden čekám na doručení svého balíčku a už ztrácím naději ze mi bude doručen! Každý operator mi řekl něco jiného, jeden že už je v přepravě, další den jiny ze je na depu a tak dále… v tomto případě absolutní fiasko!
Doručení prostřednictvím Zásilkovny si vybírám kvůli ceně a možnosti vyzvednutí zásilky v termínu, který mi vyhovuje. Co se týká rychlosti doručení, je ve srovnání s dopravci PPL, Fofr apod. mnohem pomalejší, zásilky podle sledovací aplikace „leží“ dlouho na přepravních depech. To může být samozřejmě ovlivněno také daným obdobím a větším počtem zásilek, které zaměstnancům musí projít rukama. Dále bych uvítal vylepšení komunikace mezi Zásilkovnou a správci Alzaboxu, téměř pokaždé byl balíček přesunut na jiné výdejní místo (nebo na několik míst), a to i přes to, že v době objednání neupozorňoval systém na jeho přeplněnou kapacitu. Je dost pravděpodobné, že zásilky z Alzy zde „mají přednost“, objednávka z tohoto obchodu mi byla vyřízena a dopravena do Alzaboxu během necelých 24 hodin. Doufám, že konstruktivní kritika pomůže společnosti vychytat některé drobnosti. Přeji Zásilkovně, ať se jí daří a má mnoho spokojených zákazníků.
Ráno přišla SMS, že zboží dodají mezi 11-13hod. Ve 13 hod. Volam kde teda jsou a pán že se omlouvá ale že měl v systému jinou adresu ze u me bude za hodinu… po hodine a pul volam s telefon nedostupny… predal zasilku na nejake odberove misto uplne z ruky a dal do poznamky ze jsem nebrala telefon…!!!!
Zásilka mi byla připravena na jiné výdejní místo než jsem požadoval .Když jsem kontaktoval info. linku
se žádosti, aby mi zásilku doručili na mou zvolenou adresu, tak mi bylo odpovězeno, že to už nejde. Příště raději
zvolím jinou přepravní společnost.
Bohužel některé obchody podporující zásilkovnu neumějí odeslat balík takže mi je k ničemu a nezbývá ic jiného než jit na poštu.
Katastrofa a tragédie Nepoužívejte!!!
Balíček mi ztratili. A komunikace reklamace úplně nulová :(
Na email mi odpoví jednou a pak nic. A dovolat se k operátorovi skoro nemožné.
Chtěl jsem se dnes cca v 15.00 zaregistrovat a ještě teď skoro v 19.00 mi nepřišel potvrzovací mail. Volal jsem na infolinku a slečna mi sdělila, že to může trvat až 24 hodin!!!, což nějak nechápu, u jiných firem mail přijde obratem. Zkusím počkat do rána, nejspíš se ale poohlédnu po službách konkurence.
Dnes po poledni jsem napsal do Zásilkovny mail s dotazem na něco jiného a dosud žádná odpověď. Asi nejsou lidi či co.
Má zkušenost je taková, že s žádným jiným dopravcem jsem neměl tolik problémů (ani s Českou poštou) jako se Zásilkovnou. V prosinci 2020 mi byla zásilka doručena na zcela jiné výdejní místo (20 km vzdálené), ačkoliv na obálce bylo uvedeno správné výdejní místo. Nyní (7.1.2020) u jiné zásilky při pohledu na sledování zjišťuji, že zásilka zůstává dva dny bez pohybu na expedičním depu. Po telefonátu na infolinku mi oznamují, že zásilka se nachází na jiném výdejním místě…. Tak doufám, že si budu moc zásilku vyzvednout na tomto místě (teď čekám na potvrzení z jejich strany).
Při příštích objednávkách upřednostním jiného dopravce. Raději přepravu objednám u České pošty.
Má zkušenost je taková, že s žádným jiným dopravcem jsem neměl tolik problémů (ani s Českou poštou) jako se Zásilkovnou. V prosinci 2020 mi byla zásilka doručena na zcela jiné výdejní místo (20 km vzdálené), ačkoliv na obálce bylo uvedeno správné výdejní místo. Nyní (7.1.2020) u jiné zásilky při pohledu na sledování zjišťuji, že zásilka zůstává dva dny bez pohybu na expedičním depu. Po telefonátu na infolinku mi oznamují, že zásilka se nachází na jiném výdejním místě…. Tak doufám, že si budu moc zásilku vyzvednout na tomto místě (teď čekám na potvrzení z jejich strany).
Při příštích objednávkách upřednostním jiného dopravce. Raději předpravu objednám u České pošty.