Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Paní mi předala balík do ruky, ne tou roztrhanou stranou, abych to asi náhodou neviděla. Bohužel jsem na to přišla až doma, že se někdo v balíku hrabal.. Moje chyba, že jsem si toho nevšimla dříve. Jinak bych zboží rozhodně nepřevzala..
Nebudu hodnotit kvalitu doručení, ale cenu z hlediska mého eshopu. Zásilkovna u balíků jen trochu větších objemů a zejména v kategorii nad 5 kg je mnohem dražší, než jiné spediční firmy. Konkrétní příklad – úzká 2,1 kg lehounká, ale 80 cm dlouhá krabice (cca 6x42x80 cm) překračuje součet 120 cm a zaplatíte za ni: 128 Kč poplatek, 10 Kč za to, že to podáte kdesi v sámošce, a 3,13 Kč mýto, čili cca 140 Kč. Totéž u PPL mám za 79 Kč. Děkuji nechci.
Doporučuji zasilkovnu. A zdravím celý tým.
Neměl jsem ani příležitost zásilku poslat jelikož pro fyzické osoby nejde poslat balíček nad 5kg a 5000Kč na dobírku.
Nikdy jsem se Zásilkovnou neměla sebemenší problém až donedávna. Poslala jsem balík uvnitř bublinková folie aby se zboží nerozbilo,omotané špagátem ,balící papírem a izolepou. Teď mi došlo zboží zpět roztrhané a rozbité.
Ztracen balíček, čekám na vypořádání že strany zasilkovny. Naštěstí se nejednalo o nic drahého. Každopádně chci napsat i špatné hodnocení na dopravce, který závaží pro Havířov. Neumí se chovat k balikum, hází s nimi o zem a je sprostý.
Takže ZÁSILKOVNO… Takhle teda ne. Zajímalo by mě paní Simono zda čtete všecky tyto negativní příspěvky. Protože koukám nejsem zdaleka jediná, kdo má nějaký problém. Největší paradox je, že jsem na Vás koukala teď v televizi a sama jste byla nespokojena jak Vaši zaměstnanci jednají se zákazníky, jak se špatně Vaši zaměstnanci chovají k zasilkám – nebo jen pro Vás velice vydařené divadlo pro velice vydařenou reklamu?!
Jak je vidět, něco poslední dobou není v pořádku. Můj problém třeba je velice zavádějí a k zapřemýšlení nad tím, jestli to vůbec je v dnešní době možné dovolit to co se děje nám, všem zákazníkům!
Dva týdny a dvě ztracené zásilky. Tedy… Ta první byla týden ztracena, ani po několika telefonatech, den co den nikdo na Zasilkovně nebyl schopen říci kde je. Prý nelze lokalizovat když v aplikaci už psali že čeká v DEPU. Takže jsem popsala zásilku sdělila co bylo obsahem a ejhle… Najednou mi přišel mail že zásilka se našla, štítek se prý odlepil takže nebyl označen. Tři fotografie mi poslali. Ano to byl můj balík ( vyfoceno z jedné strany), obsah? Původně jsem posílala iPhone 6 v top stavu, ale na foto byl stary iPhone a druhe foto bylo jak ke všemu je rozbitý displey
Takže : balení moje, krabice v ktere byl telefon byla moje, ale telefon ne! Po otazce proč tedy nejeli nebo neinformovali adresáta – BYLO DORUČENÍ NA ADRESU TO JE NATOM CELÉM PRÁVĚ TO ONO – neřekli tady máte koukněte… Jen řekli že já jsem žádala dohledání a museli se podívat ( a kdyby to nebyl on) ??!!
A adresátovi bylo dokonce řečeno když řekl ať teda mu dají to co tam bylo ( tedy ten rozbity a jiný telefon ) víte co ? TO URČITĚ NEPŮJDE PROTOŽE JE TO VĚC KTERÁ MUSÍ DO REKLAMAČNÍHO SKLADU!
Výsledek: Jak je možné ze týden o zásilce nikdo neví. Po sdělení jak a co v balíku je a vypadá najednou najdou na DEPU jediný tenhle balík? A víc nic? Podejte reklamaci, musíte na balík psát nějaké číslo zásilky pro jistotu? D****** máte štítky, proto přeci jste lepší, my nemusíme nic psát. Ale n**** štítky pokud se odlepuji což je také blbost když to není obyč lepítko. A proč když se najde balík podle nich nejsou schopni ho prostě doručit jak měli a ještě si ho nechaj.
A paní majitelko, druhá zásilka?
Ta už týden nevyrazila z podacího místa, nikdo opět neví kde je a po napsání mailu mám opět sdělit obsah a popis? Nehledě na to, že první zásilka nebyla určena na výdejní místo ale na doručení na adresu!!!
Jednání nehorázné, ještě dostala vynadáno že je zbytečné abych volala každý den, protože předemnou už volal s dotazem adresát.
Ano. Komunikuji samozřejmě s kupujícím jelikož on mi poslal peníze a doteď nic nemá, tudíž já přišla o peníze i o mobil. Ale když máte zvláštní linku pro zákazníka co podal zásilku a linku pro adresáta tak je to asi proto abyste podávali info!!!
Mám opravdu vztek, přišla jsem o telefon za 2500 + 2500 ze svého.
Přišla jsem o hodinky za 1800 + 1800 ze svého.
4 300,- a to jsem si chtěla udělat rezervu a bylo by to fajn při rodičovské a sama. Kolik asi paní majitelka dostala nových zákazníků po shlédnutí v televizi ještě při pomoci seniorce odnést poštu?
Tohle se musí nějak změnit jinak přijdete o zákazníky a hlavně by bylo zapotřebí začít řešit takové věci jako se stali mě – všem.
Sice jsem neměla pojištěnou zásilku, ale vy jste ji ztratili a nevěděli kde je…
Nezlobte se na mě, ale řešit se to musí protože když si necháme srat na hlavy a budeme furt čekat až se někdo ozve tak na nás akorát bude někdo vydělávat víc než by měl.
Děkuji všem kdo si toto přečetl a strašně bych si přála aby se toto nějakým způsobem dostalo opravdu až k paní Simoně protože myslím že nejste ta co by jí to bylo jedno, vyměňte všecko špatný v kancelářích a dejte tam lepší vzduch jinak budete mít pověst jakou nechcete…
Dobrý den dnes v Rychnově na Moravě jsem si z boxu vyzvednul zásilku vše proběhlo bez problémů byl jsem spokojený než jsem vyjmul balík z boxu balík byl čelí pomačkaný byl jsem dost zklamán naštěstí obsah balíku byl nepoškozený nemělo by se to stávat aby byl balík poškození děkuji za pochopení
Už 3 dny mi jde přes zasilkovnu balík a zatím nikde nic …. Prý do druhého dne i jak tvrdí paní ředitelka v TV…. Přes ČP by to možná bylo rychlejší, ale bohužel dražší… I když zasilkovna už též zdražila..
Jednou nebo dvakrát už se mi u stalo, že zásilka byla doručena na jiné místo, bez oznámení a souhlasu o změně
Stratili mi zasilku. Pani na zakaznickej linke bola velmi neprijemna..ze nevi kde to je a ja mam zavolat predavajucemu aby zacal riesit reklamaciu. Som totalne nastvana!