Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Až do dneška spokojenost, po dnešku už budu lip dopravce vybírat. Nechápu jak si můžou dovolit přesměrovat zásilku na jiné výdejní místo bez mého souhlasu, na místo, které je docela mimo centrum města. Když jsem se konečně na někoho dovolala, tak alternativa byla, že mi zásilku přivezou domů, ale za trojnásobek původní ceny za dopravu…. chyba se člověk učí
Nedorucena zásilka, zásilka leží na depu.
Musím napsat že můj balík dostal úplně někdo jiný, špatné oštítkovaní a problém je na světě. Stane se ale,od té doby již skoro měsíc se nic neděje volám píšu meily a nejsou schopni napravit svoji chybu. Se zasilkovnou jsem skončil a myslím že nejsem sám.
Zásilkovna je příjemný a zatím poměrně levný dopravce, ale jen do chvíle, než nastane nějaký problém. Využila jsem zásilkovnu pro bezpočet zásilek, které dorazily v pořádku. Ve chvíli, kdy se mi jednu zásilku ztratili, se ukázaly všechny její nevýhody v celé kráse. Kurýr odvezl balík z podacího místa bez štítku (jak je to možné?), zákaznický servis není schopný mi dát konkrétní informace ani přes mé opakované žádosti, na konci druhého týdne, kdy problém řeším, se mi už vlastně ani neozývá. Veškerá reakce byla: podejte si reklamaci a my se za 30 dní ozveme. Skvělé, pokud člověk posílá dražší a zapůjčenou věc k testování. Takže dokud vám zásilku neztratí, tak jsou skvělým dopravcem, ale vyřizování jakéholiv problému je téměř nemožné.
ŠPATNÁ SLUŽBA – FIRMA SE ROZROSTLA + SLUŽBY VÁZNOU (4. den psaní ještě nedoručeno) NYNÍ HORŠÍ NEŽ ČESKÁ POŠTA !!!
Kurýr po přivezení balíčku zazvonil, a přestože jsem byla u dveří téměř ihned, nepočkal, aby balíček osobně předal. Nechal ho volně ležet u dveří a odjel. Volně ležící zásilku mohl kdokoliv odcizit. Zboží objednávám poměrně často, se žádnou jinou společností se mi nic podobného nestalo. Balíček je mi vždy předán kurýrem. Za mě je toto chování velmi neprofesionální. Nedoporučuji.
Kurýr po přivezení balíčku zazvonil, a přestože jsem byla u dveří do několika sekund, kurýr nepočkal, aby balíček osobně předal. Nechal ho volně ležet u dveří a odjel. Volně ležící zásilku tak mohl kdokoliv odcizit. Zboží objednávám poměrně často, se žádnou jinou společností se mi nic podobného nestalo. Balíček je mi vždy předán do rukou. Za mě je toto chování velmi neprofesionální.
Balíček mě šel týden ?? už je to jak česká pošta ?
Za mě zasilkovna nejlepší doručovatel!
Jednou jedinkrát jsem teď poprvé objednala doručení přes Zásilkovnu a také naposledy! Jestli jsem byla do teď občas nespokojená s jiným přepravcem, že jim občas trvalo zásilku doručit, tak se teď hanbou fackuji, protože Zásilkovna nebyla schopná mou zásilku ani vyzvednou, natož doručit. Po dvou týdnech volání mi nebyla tato společnost schopná říct, kde se má zásilka nachází. Musela jsem svou objednanou zásilku zrušit, objednat znovu a nechat zaslat jiným přepravcem. Byl to objednaný dárek k narozeninám, který od 31.3.21 do 16.4.21 nebyli schopní doručit! Tak že díky, ale never more, Zásilkovno!