Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Po předchozích velice dobrých zkušenostech jsem teď hodně zklamaná. Z důvodu přetížení boxu mi Bůh ví proč přesměrovaly zásilku do vedlejší vesnice. (U nás máme nejenom výdejní box, ale i smluvního partnera.) Jelikož jsem z přesměrováním nesouhlasila okamžitě jsem reagovala na zaslaný email, aby mi zásilku doručili později, až se uvolní schránka. Zásilka pořád na cestě, na mail nikdo neodpovídá a když jsem zavolala na zákaznickou linku, byla jsem informovaná, že „nikdo nemá tu moc zvrátit přesměrování zásilky a pokud si ji nevyzvednu, bude vrácená odesílateli.“ Operovala jsem smluvními podmínkami, kde náhradní doručení není možné/není zmíněno, nepomohlo to. Prostě tam nemají člověka, který by zásilku z přihrádky A dal do přihrádky B. Bohužel, se zbožím jsem se rozloučila a snad mi v brzké době e-shop vrátí peníze. A Zásilkovně děkuji, že nedodržuje vlastní obchodní podmínky. Snažím se jim rozumět, že chtějí doručit co nejrychleji, ale pro mne osobně to neznamená nejlepší.
Daleko horší doručování než Pošta. 2 týdny zamrzlé na depu Ruzyňě. Telef automat hromadně odklání lidi, aby čekali a doufali. Možnost změny je jenom přes email a telefon – ale ani to nefunguje.
No a hlavně výsledek: pořád nedoručeno nic z balíčků zaslaných s předstihem a zkažené Vánoce
Trvá 2 až 3 dny, než se má zásilka vůbec pohne.
Víc není potřeba, opět budu užívat Českou poštu.
21. listopadu jsem odeslal zásilku na dobírku 2970,-. Podle sledování to ještě ten samý den převzali a předali dopravci. Ten to ale už nedovezl na nejbližší Depo (18km). Zásilka se prý ztratila, ale myslím, že to ten řidič nebo někdo na Depu prostě ukradl. Nejsem jediný, kdo si tam byl stěžovat, že zásilka nedorazila. 30 dní po reklamaci doznali, že nejsou schopni zásilku dohledat a vzniklou škodu berou v plné výši na sebe. Když to bylo na dobírku 2970,- tak je zřejmé, jaká mi asi vznikla škoda. Ale proplatili mi jen 300,- Kč, že prý na vyšší částku bych si zásilku musel připojistit. Když vezmu, že jsem zaplatil 84,-Kč poštovné, tak jsem vlastně dostal zpět jen 216,- Kč. Svěříte jim balík za necelé 3000,- oni si ho stáhnou pro sebe, udělají si pěkné Vánoce a proplatí zpět 216,- Kč. Když to takhle udělají u stovek zásilek, tak je z toho docela slušný byznys. Čistý způsob, jak ve velkém okrádat lidi. Prostě od nich vyberete zásilky a necháte si je pro sebe. Po měsíci údajného hledání jim pošlete desetinu hodnoty a máte vyděláno. Pokud hledáte práci, nechte se zaměstnat u Zásilkovny. Budete si nechávat balíky pro sebe a odesílatelé nemají nejmenší možnost se dovolat spravedlnosti. Takovou zlodějnou by se měla zabývat hospodářská kriminálka. Množství okradených je alarmující.
NEDOPORUČUJI
Zásilka dorazila údajně do Z-BOXU ,ovšem box asi nefunguje nechce ji vydat …Na uvedeném telefonu je pouze automat, na email nikdo neodpovídá :-(
Během čtrnácti dnů druhá zásilka která mi nepřišla kam měla. První mi, i přes objednání na Zásilkovnu, dovezl Geis a ten tady nemá úložnu, takže mě dva dny naháněli, abych balíček vůbec dostala. Druhou mi bez mého vědomí přesměrovali na jinou výdejnu, i když v době objednání měla výdejna místa na uložení dost a já teď musím do deset kilometrů vzdáleného města, kam bych normálně nejela. Jediná rada kterou jsem dostala je ať si zboží nevyzvedávám a objednám znovu, jak budu dostávat své peníze zpět už si ale budu řešit sama že. Ochota řešit to se rovná nule, alespoň odesilatel se omluvil. Ještě nikdy se mi nestalo, že by jiný dopravce doručil zásilku jinam než jsem chtěla.
osud jsem byl se Zásilkovnou nadmíru spokojen. To se však rázem změnilo. Zjevně na Coronavirové krizi vydělali tolik, že jim na zákaznících již přestalo záležet. Chtějí si snad vybudovat stejnou pověst jak má Česká pošta? Ani tam by se níže uvedené stát nemohlo.
Celé vánoce měli na stránkách, že pobočka 6690 je dnes (neděle) a v dalších dnech otevřena! Až dnes SMS, že je výdejna uzavřena do 10.1. Mám snad na zásilku čekat celkových 20 dní? Stejně jsou na tom i všechny jejich výdejny v okolí. Přitom rozhodnutí o přechodu do 5. stupně je známo již od 23.12. Obchody a hotely se zavírají už potřetí, tak už by s tím měli mít sakra nějakou zkušenost a přestat se chovat chaoticky. Poslali mi sice dnes telefonní číslo, kde mohu zvolit jinou pobočku, ale po dlouhých minutách s telefonním automatem a jeho menu, ve kterém ani přesměrování na jinou pobočku není se nakonec dozvím, že operátor bude až zítra. To to do té SMS nemohli napsat rovnou? Přesměrování zásilky na internetu ani ve jejich skvělé aplikaci není možné.
Doručují balíky do výdejního místa, místo na adresu bydliště, kam byl balík objednán. V době zavření výdejních míst (PES 5), se tímto z doručení balíku stává nedoručení.
Tuto službu nedoporučuji používat. Jedině se chcete zbavit balíku bez doručení.
Koupil jsem dárek opuštěné babičce z domova důchodců a poslal to přes zásilkovnu před víc než 2 týdny. Super, dnes je Štědrý den a dárek furt nedorazil. Zásilkovnu již nikdy nevyužiji a budu všem doporučovat udělat to samé. Když jsem volal na linku, abych se dozvěděl, kde balíček je, ani jsem si nedovolal člověku. Po proklikání se až na konec, mi automat sdělil, že mi pošlou sms – ani to neudělali.