Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 111 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    30

    Po předchozích velice dobrých zkušenostech jsem teď hodně zklamaná. Z důvodu přetížení boxu mi Bůh ví proč přesměrovaly zásilku do vedlejší vesnice. (U nás máme nejenom výdejní box, ale i smluvního partnera.) Jelikož jsem z přesměrováním nesouhlasila okamžitě jsem reagovala na zaslaný email, aby mi zásilku doručili později, až se uvolní schránka. Zásilka pořád na cestě, na mail nikdo neodpovídá a když jsem zavolala na zákaznickou linku, byla jsem informovaná, že „nikdo nemá tu moc zvrátit přesměrování zásilky a pokud si ji nevyzvednu, bude vrácená odesílateli.“ Operovala jsem smluvními podmínkami, kde náhradní doručení není možné/není zmíněno, nepomohlo to. Prostě tam nemají člověka, který by zásilku z přihrádky A dal do přihrádky B. Bohužel, se zbožím jsem se rozloučila a snad mi v brzké době e-shop vrátí peníze. A Zásilkovně děkuji, že nedodržuje vlastní obchodní podmínky. Snažím se jim rozumět, že chtějí doručit co nejrychleji, ale pro mne osobně to neznamená nejlepší.

    Zápory: nerespektují vlastní pravidla při dovolání na telef. linku se v prvním kroku nenabízí možnost spojení s operátorem
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Daleko horší doručování než Pošta. 2 týdny zamrzlé na depu Ruzyňě. Telef automat hromadně odklání lidi, aby čekali a doufali. Možnost změny je jenom přes email a telefon – ale ani to nefunguje.
    No a hlavně výsledek: pořád nedoručeno nic z balíčků zaslaných s předstihem a zkažené Vánoce

    Klady: je to další způsob zasílání
    Zápory: spolehlivost pomalost nejde se zásilkou nic dělat přes web, jenom sledovat
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Trvá 2 až 3 dny, než se má zásilka vůbec pohne.
    Víc není potřeba, opět budu užívat Českou poštu.

    Klady: Dříve to fungovalo
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    21. listopadu jsem odeslal zásilku na dobírku 2970,-. Podle sledování to ještě ten samý den převzali a předali dopravci. Ten to ale už nedovezl na nejbližší Depo (18km). Zásilka se prý ztratila, ale myslím, že to ten řidič nebo někdo na Depu prostě ukradl. Nejsem jediný, kdo si tam byl stěžovat, že zásilka nedorazila. 30 dní po reklamaci doznali, že nejsou schopni zásilku dohledat a vzniklou škodu berou v plné výši na sebe. Když to bylo na dobírku 2970,- tak je zřejmé, jaká mi asi vznikla škoda. Ale proplatili mi jen 300,- Kč, že prý na vyšší částku bych si zásilku musel připojistit. Když vezmu, že jsem zaplatil 84,-Kč poštovné, tak jsem vlastně dostal zpět jen 216,- Kč. Svěříte jim balík za necelé 3000,- oni si ho stáhnou pro sebe, udělají si pěkné Vánoce a proplatí zpět 216,- Kč. Když to takhle udělají u stovek zásilek, tak je z toho docela slušný byznys. Čistý způsob, jak ve velkém okrádat lidi. Prostě od nich vyberete zásilky a necháte si je pro sebe. Po měsíci údajného hledání jim pošlete desetinu hodnoty a máte vyděláno. Pokud hledáte práci, nechte se zaměstnat u Zásilkovny. Budete si nechávat balíky pro sebe a odesílatelé nemají nejmenší možnost se dovolat spravedlnosti. Takovou zlodějnou by se měla zabývat hospodářská kriminálka. Množství okradených je alarmující.

    Klady: nic
    Zápory: zoufalá komunikace zákaznická linka s ničím nepomůže na odpověď přes email budete čekat několik dní pokud se zásilka ztratí, tak se ničeho nedovoláte okrádání zlodějna
    Přínosný(6) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NEDOPORUČUJI

    Klady: žádné
    Zápory: Jednání, arogantní, špatné dodání, žádná komunikace. Nikdy nedoporučím
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Jaroslav Třešňák 29.12.2020 v 13:08
    2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilka dorazila údajně do Z-BOXU ,ovšem box asi nefunguje nechce ji vydat …Na uvedeném telefonu je pouze automat, na email nikdo neodpovídá :-(

    Klady: teoreticky vše dobré ,pokud nedojde k problému
    Zápory: prakticky to pak bohužel nefunguje
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Během čtrnácti dnů druhá zásilka která mi nepřišla kam měla. První mi, i přes objednání na Zásilkovnu, dovezl Geis a ten tady nemá úložnu, takže mě dva dny naháněli, abych balíček vůbec dostala. Druhou mi bez mého vědomí přesměrovali na jinou výdejnu, i když v době objednání měla výdejna místa na uložení dost a já teď musím do deset kilometrů vzdáleného města, kam bych normálně nejela. Jediná rada kterou jsem dostala je ať si zboží nevyzvedávám a objednám znovu, jak budu dostávat své peníze zpět už si ale budu řešit sama že. Ochota řešit to se rovná nule, alespoň odesilatel se omluvil. Ještě nikdy se mi nestalo, že by jiný dopravce doručil zásilku jinam než jsem chtěla.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    osud jsem byl se Zásilkovnou nadmíru spokojen. To se však rázem změnilo. Zjevně na Coronavirové krizi vydělali tolik, že jim na zákaznících již přestalo záležet. Chtějí si snad vybudovat stejnou pověst jak má Česká pošta? Ani tam by se níže uvedené stát nemohlo.
    Celé vánoce měli na stránkách, že pobočka 6690 je dnes (neděle) a v dalších dnech otevřena! Až dnes SMS, že je výdejna uzavřena do 10.1. Mám snad na zásilku čekat celkových 20 dní? Stejně jsou na tom i všechny jejich výdejny v okolí. Přitom rozhodnutí o přechodu do 5. stupně je známo již od 23.12. Obchody a hotely se zavírají už potřetí, tak už by s tím měli mít sakra nějakou zkušenost a přestat se chovat chaoticky. Poslali mi sice dnes telefonní číslo, kde mohu zvolit jinou pobočku, ale po dlouhých minutách s telefonním automatem a jeho menu, ve kterém ani přesměrování na jinou pobočku není se nakonec dozvím, že operátor bude až zítra. To to do té SMS nemohli napsat rovnou? Přesměrování zásilky na internetu ani ve jejich skvělé aplikaci není možné.

    Zápory: Nemožnost přesměrovat zásilku po internetu při uzavření výdejny.
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Doručují balíky do výdejního místa, místo na adresu bydliště, kam byl balík objednán. V době zavření výdejních míst (PES 5), se tímto z doručení balíku stává nedoručení.
    Tuto službu nedoporučuji používat. Jedině se chcete zbavit balíku bez doručení.

  10. Reply
    Daniel Kmínek 24.12.2020 v 8:38
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Koupil jsem dárek opuštěné babičce z domova důchodců a poslal to přes zásilkovnu před víc než 2 týdny. Super, dnes je Štědrý den a dárek furt nedorazil. Zásilkovnu již nikdy nevyužiji a budu všem doporučovat udělat to samé. Když jsem volal na linku, abych se dozvěděl, kde balíček je, ani jsem si nedovolal člověku. Po proklikání se až na konec, mi automat sdělil, že mi pošlou sms – ani to neudělali.

    Klady: Rychlé podání (které je k ničemu, když balík není doručen po ČR ani za dva týdny)
    Zápory: Komunikace se zákazníkem Rychlost (pomalost) doručení
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 163 164 165 166 167 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo