Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Skvělá společnost, vždy jsem se službami spokojená.
Se společností Zásilkovna mám v poslední době velmi špatné zkušenosti. Zásilky je bez mého vědomí a tím i souhlasu přesměrována na jinou pobočku anebo je uvedeno, že jsem si zásilku objednala na jinou pobočku . Přitom to NEBYLA PRAVDA !!! Poslední dobou mám jen ty nejhorší zkušenosti.
Nejsou schopni ani odpovědi na dotaz.
Co od takového jednání pak čekat u zásilky ….
velka spokojenost
Pokud je vyčerpána kapacita výdejního místa zásilkovna sama rozhodne kam zásilku zašle to znamená,že nikoho nezajímá jestli vám nové výdejní místo vyhovuje např.otevírací doba do 16 00h pokud pracujete do 15 30 nemáte šanci stíhat tak vám zásilkovna po telefonu poradí at vám zásilku vyzvedne někdo jiný na email vůbec nereagují.Pokud máte zásilku ve slavném Z boxu a nejde vám otevřít rada po telefonu zní tak si aplikaci odinstalujte a znovu nainstalujte.Zásilkovna nikdy více
Už nikdy víc . Balíček jsem si objednala na výdejni místo Alza box. Po zadání kódu se sice schránka otevřela , ale ZAPLACENÝ balíček nikde . Na infolince mi paní „poradila“ at to zkusím ještě jednou ?♀️ no balicek stale nemam i kdyz podle trasování sem si ho vyzvedla ? takže „moc dekuji “ a ja jsem jen tak vyhodila 800 Kč z okna …
Zásilka podaná 7.4.2021 v Kolíně v Zoocentru Benešova ulice do zásilkovny Profigranulka
Brandlova 1640/2, 149 00 Praha, došla dnes.
Balíček prokazatelně obsahoval háčkovanou deku a dvě ručně háčkované síťovky, každá v ceně nejméně 200 Kč. Balíček došel rozříznutý, znovu přebalený, bez síťovek. Ještě příjemkyni upozornili, že je balíček poškozený, (vykradený) a má ho vrátit.
Bohuzel musim udelit negativni hodnoceni. Objednala jsem si zasilku, kuryr zavezl na uplne jine misto, podotykam cca hodinu cesty od me adresy. Volala jsem na infolinku a bylo mi sdeleno, ze se vse napravi. Po trech dnech, kdy se nic nedelo jsem opet volala na infolinku, tam mi bylo sdeleno, ze zasilku ulozili kamsi na vydejni misto, opet od me adresy hodinu vzdalene. Vzhledem k tomu, ze mam 14ti denni miminko a nemuzu si dovolit jezdi kdesi po Praze si vyzvedavat zasilku pozadala jsem o opetovne doruceni na adresu. Nebylo mi vyhoveno, pry to nelze. Zajimave je, ze jini kuryri toto dokazou. Jsem opravdu velmi zklamana z jednani, se kterym jsem se setkala. Navic jsem nebyla ani informovana o tom, ze je zasilka, kdesi na vydejnim miste ulozena. Skutecne jsem znechucena timto jednanim. Takze, co mi ted zbyva, nechat propadnou jiz zaplaceny balicek a nebo se v sestinedeli trmacet s miminkem na druhy konec Prahy? Pekne dekuji za tyto sluzby, nikdy vic!
Dne 8.4.2021 jsem zde napsal hodnocení této firmy,ovšem správci,který kontroluje komentáře se to asi nelíbilo (nebylo tam nic sprostého) a tak ho pro jistotu ani nezveřejnil.Opravdu siper firma . NIKDY VÍCE to už raději českou poštu.
Dobrý den, schvalování komentářů má vždy prodlevu. Váš komentář se již zobrazuje.
Přesměrování balíčku do 24 km vzdáleného a naprosto nevyhovujícího místa, bez možnosti toto ovlivnit! Údajně se mi řidič nedovolal – nikdo nevolal a děti byly vzhledem k distančce doma. Horší službu než Zásilkovna na adresu neznám.