Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 111 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Doručení žádné, zásilka ztracená, pomoc nulová!

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Bohužel mám špatnou zkušenost, na balíček čekám už měsíc. Když se mi podařilo dovolat se na zákaznickou linku, nedokázali mi říct nic jiného než že „balíček zurgují a dají mi vědět“. Od té doby uběhlo čtrnáct dní, nikdo se mi neozval a balíček je dále „na cestě“. Balíček byl placený dopředu, příště bych volila dobírku, abych za balíček neplatila, pokud jej doopravdy nedoručí.

    Zápory: Balíček zůstává i po měsíci kdesi "na cestě" Zákaznická podpora je přetížená a když už se dovoláte, nepomůžou
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Až po odeslání balíčku jsem si na internetu přečetl recenze na zásilkovnu a podle jejich odpovědi musím potvrdit že cílem
      Zásilkovny není doručit někomu nějaký
      Balíček ale jen vybrat peníze od odesílatele
      Pokud by měli snahu něco doručit tak dají adresátovi šanci si balíček i vyzvednout. Balíček na Slovensko s doručením na adresu HD se dvěma údajnými pokusy nedoručení a peníze si nechají!

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorsi zkusenost s dopravcem

    Zápory: - Zaplacena sluzba doruceni na adresu se nekona - Zasilku rovnou ukladaji na vydejni misto - Ani po tel. hovoru s infolinkou nemoznost doruceni na adresu - v obchodnich podminkach ani zminka o podminkach doruceni na adresu
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Hmm, takže služba otřená, i česká pošta je rychlejší a to je už co říct! Hlavně že se ta hvězda Kijonková všude chlubí.. Jestli chcete čekat týden jako já, neváhejte a nechte si (ne)doručit včas.. :-)

  5. Reply
    Ales Papadakis 13.12.2020 v 14:17

    Vzdy jsem byl spokojen, ale letos na podzim katastrofa!!! Penize z dobirky az po 28dnech na ucte. Nekolik odeslani bez informace na prijemce obratem vraceny odesilateli, ztrata postovneho bez jakekoliv refundace!

  6. Bohužel velké zklamání a to opakovaně, nabízí doručeí na adesu HD, ale po deseti dnes nedoručili, poslali zpět, že nejsou schopni doručit z kapacitních důvodů. A nechali si přepravu zaplatit. A já mám balík zpátky.. :(

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balíček nikdy nedorazil.
    Neodpovídají na e-maily a čekal jsem 2 hodiny 10 minut na telefonní frontě.
    Jakmile jsem s nimi mohl mluvit, slíbili, že se touto otázkou zabývají a zavolají mi zpět, ale nikdy se to nestalo.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Martina Zouharova 9.12.2020 v 11:30

    Jedna zásilka poškozená v září údajně
    Nic tomu nebylo
    Druhá teď 8.12.totalka a že by se ozvali tě je problém
    To nečekejte
    Musíte si požádat zda tam máte reklamaci
    Nejsem e-shop a moc se se mnou nebaví a když tak lžou příjemci že odesílatele kontaktovali
    Tak tohle už je přes čáru!!!

  9. 1
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    40

    Zásilkovna v této době vůbec nezvládá. Je 9.12. a od 22.11 mi není shopná doručit zásilku na výdejní místo. Aktuální status je od 3.12….zásilka je na cestě na výdejní místo. Už jsem doručení 2x urgoval.
    V minulosti jsem zásilkovnu hodně využíval, ale aktuálně volím vždy jinou přepravu. Zboží jsem už objednal jinde s jinou dopravou a už mi bylo doručeno. Původní zásilku vrátím, jsem zvědavý, jak je pochválí obchodníci za takové „služby“.

    Klady: V minulosti funkční služba.
    Zápory: Delší doba dodání :)
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velká nespokojenost

    Klady: Nic, absolutně vůbec nic!
    Zápory: Myslela jsem si, že s předstihem a v klidu objednávám dárky. 12.11., jsem objednala, 13.11. Zásilkovna píše, že přijala balík i informace k něj na depu v Třinci, 16.11. hlasi převzetí depo Ostrava, 19.11. depo Brno, no a z Brna do Hustopeci (15 minut od Brna), nedorazil do dnes 8.12. Na linku jsme volali třikrát, poprvé nám slíbila paní zaurgovaní na depu, uznala, že už je to dlouho, když se další tři dny nic nedělo, voláme zas a přehlašujeme doručení z adresy domů na výdejnu Zásilkovny a věříme, že teď už se vleze do auta. Další tři dny nic, tak voláme už "nadáváme" , slubují co nejrychlejší nápravu. No a zatím další 2 dny nic, ticho. Nikdo se ani neomluvil, poslali jen nějakou trapnou poukázku, že když si v nějaké obchodě objednám, mám dopravu zdarma, nasr.t! Tak čekáme co bude, plánuji tam ještě jednou volat, požadovat číslo přimo na depo a "slušně" to probrat s někým tam. Zajímavé je, že jiná zásilka odeslána minulý pátek, přišla pres ně obratem, v pondělí, na stejné výdejní místo. Mám takový pocit, že buď v tom mají takový bordel, nebo si někdo chystá pěkné Vánoce. Hračky za 3litry jen tak nenajdeš. A v tom kvantu se to nějak ztratí, že jo! Takže za mě/nás Zásilkovna už nikdy!
    Přínosný(5) Nepomohl(0)You have already voted this
1 165 166 167 168 169 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo