Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 119 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilku jsem měla dostat na moji adresu ale bez mého vědomí zásilka byla přesměrována do zásilkovny.
    Celý den jsem čekala na zásilku doma a večer jsem zjistila že zásilku mi doručovali dva krát a nebyla jsem zastižena.
    Sama lež.
    Již nikdy zasilkovna.

    Klady: Žádné
    Zápory: Komunikace se zákazníkem. Doručení zboží.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Měsíc na doručení po Česku. Nulová odezva operátorů. Nikdy víc!!

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    V současné době bez doručení. Zásilka poslaná 10.12.,dnes 16.12. stále na depu a není možnost vyzvednutí.

    Klady: žádné
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    eshop, který používá Zásilkovnu, už nikdy nevyužiji. Objednám si doručení na adresu, Zásilkovna balík převezme. Teprve po převzetí se rozhodne, že balík na adresu nedoručí, ale předá na výdejní místo, které si oni určí. Rozhodnutí Zásilkovny je konečné a nelze změnit. Bylo mi napsáno, že pokud si balík nechci převzít, tak bude poslán zpět jako vratka. Já bych si balík převzala ráda, ale nemůžu, proto byl objednán na adresu. Zásikovna navíc zkrátila uložení zásilky. Aktuálně tedy nemám peníze ani zboží, které Zásilkovna už od 8.12. vrací eshopu… Bezvadný přepravce, fakt.. :(

    Klady: aktuálně žádný nemám
    Zápory: neuvěřitelně pomalé totální nezvládnutí situace Covid/Vánoce komunikace s odesílatelem i adresátem - pouze předem dané fráze opakující se na všech komunikačních kanálech
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    Poslal jsem balík, který měl větší rozměry, než apka nabízí. Na pobočce jej přijali a ještě jsem jim ukazoval, zda nevadí, že je balíček větší. Na zaslání jsem spěchal a balíček se samozřejmě vrátil. 2x jsem vyplnil reklamační formulář s tím, že mi alespoň vrátí náklady. To se nestalo.

    Zápory: Velice špatná komunikace se zákazníkem při řešení reklamace Špatné podávání informací na pobočce Neschopnost vyřešit problém kdy na pobočce Vám dají špatné informace a pak se balík vrátí.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Doručení žádné, zásilka ztracená, pomoc nulová!

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Bohužel mám špatnou zkušenost, na balíček čekám už měsíc. Když se mi podařilo dovolat se na zákaznickou linku, nedokázali mi říct nic jiného než že „balíček zurgují a dají mi vědět“. Od té doby uběhlo čtrnáct dní, nikdo se mi neozval a balíček je dále „na cestě“. Balíček byl placený dopředu, příště bych volila dobírku, abych za balíček neplatila, pokud jej doopravdy nedoručí.

    Zápory: Balíček zůstává i po měsíci kdesi "na cestě" Zákaznická podpora je přetížená a když už se dovoláte, nepomůžou
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Až po odeslání balíčku jsem si na internetu přečetl recenze na zásilkovnu a podle jejich odpovědi musím potvrdit že cílem
      Zásilkovny není doručit někomu nějaký
      Balíček ale jen vybrat peníze od odesílatele
      Pokud by měli snahu něco doručit tak dají adresátovi šanci si balíček i vyzvednout. Balíček na Slovensko s doručením na adresu HD se dvěma údajnými pokusy nedoručení a peníze si nechají!

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorsi zkusenost s dopravcem

    Zápory: - Zaplacena sluzba doruceni na adresu se nekona - Zasilku rovnou ukladaji na vydejni misto - Ani po tel. hovoru s infolinkou nemoznost doruceni na adresu - v obchodnich podminkach ani zminka o podminkach doruceni na adresu
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Hmm, takže služba otřená, i česká pošta je rychlejší a to je už co říct! Hlavně že se ta hvězda Kijonková všude chlubí.. Jestli chcete čekat týden jako já, neváhejte a nechte si (ne)doručit včas.. :-)

  10. Reply
    Ales Papadakis 13.12.2020 v 14:17

    Vzdy jsem byl spokojen, ale letos na podzim katastrofa!!! Penize z dobirky az po 28dnech na ucte. Nekolik odeslani bez informace na prijemce obratem vraceny odesilateli, ztrata postovneho bez jakekoliv refundace!

1 165 166 167 168 169 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo