Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zasilkovnu nedoporučuji

    Klady: Nevím
    Zápory: Zasilkovnu nedoporučuji a už odmítám s nima cokoliv poslat. Posílala jsem s nima dva balíky, které mě nedoručili. Přišli zpět i přesto že je přebrali. Do toho všeho mě ještě naúčtovali astronomickou cenu 630Kč za dva balíky které mě nedoručili. Nemorální a neprofesionální jednání. Reklamaci zamítli. Dva jiné balíky od nich mě už přišly i rozbité. Se Zásilkovnou spokojená tedy absolutně nejsem.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Strasny, objednavam doruceni do zasilkovny podruhe a podruhe presmerovavaji moji zasilku na jine vydejni misto, nepripustne, jestli nejsou schopni zajistit doruceni na vybrane misto, at informuji predem, a objednam si jiny zpusob dopravy

    Zápory: Dorucuji na jine vydejni misto nez si vyberete, jak se jim to hodi
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Stále se jen omlouvají,budou se snažit věc urgovat,ale kde nic tu nic.Jeden den se omluví,zásilka určitě přijde druhý den.Nadejde druhý den,zásilka nikde,a opět omluva a že prý se moc omlouvají a zásilka dojde určitě druhý den.Snaží se komunikovat mile (občas).Bez vědomí přesměrují zásilku jinam, a to ještě na místo,kde mají krátkou otevírací dobu. Z Plzně do Tachova je to jen 70km, přezto to trvá již 9 dní a nejsou schopni zásilku doručit. Kdyby takhle podnikal každý, tak 99% firem to může zavřít. Nejsou ani ve spojení s kurýrem,aby zjistili kde zrovna jede. Kdybych podnikal v dopravě a měl takového dispečera jako v tomto případě, okamžitě bych ho vyhodil,když nezvládne naplánovat trasu podle otevírací doby výdejních míst. Tato firma by měla raději zvažovat jiný obor podnikání, nebo se na doručování zásilek soustředit v menší míře a kvalitněji. Je zřejmé, že v takovéhle velikosti to nezvládá řídit. Zásilka měla být dárek k synovým 11tým narozeninám. Snad se možná své zásilky dočkám ještě dříve,než bude syn plnoletý.

  4. Zasilkovna už nikdy!!! Kurýři kradou zásilky. Operátoři na lince jsou ulhaní ignoranti, kteří mají zákazníky těžce u z****.
    Komunikace se zákazníky nulová a když se ztratí nebo kurýr zasilku ukradne, tak Vám dají najevo že je to vlastně nezajímá a že je to váš problém. Hlavně že se chvástají jak jsou dokonalá firma a že vše dělají pro zákazníky.
    Této společnosti se raději vyhněte obloukem pokud nechcete přijít o zásilku a peníze.

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velké zklamání. Radši si připlatím u konkurence pošty a nebo BOX vyzvednutí

    Klady: Nevím o žádných pozitivách
    Zápory: Bez jakékoliv zprávy se má zásilka(já jako odesílatel) pro příjemce zbytečně válela kdesi v depu. Následně se pak vrátila zpět. Balení v poslední době je více než mizerné. Jsem velmi zklamán jednáním se zákazníkem. Příště radši zvolím poštu. Peníze mi zatím nikdo nevrátil
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Informace o zaslání v pořádku, ale pokud řešíte problém nedá se s nikým spojit automat stále melduje svoje a pokud máte to štěstí že se tím prokoušete až k operátorovi naprostý nezájem něco řešit…..
    Největší problém ,,přesměrování zásilek“ z důvodů plné kapacity i když plná zdaleka není !!!! (pracuji na jedné z výdejen ) nejbližší jimi zvolené místo není!!! zdaleka nejbližší!!! ,ale vzdáleno i několik km. v okolí bývá několik bližších zásilkoven kde nemají plno ,ale nikoho to nezajímá nikdo se s Vámi o tom bavit nechce …
    Jelikož objednávám velice často ( z důvodů nízké ceny a dopravy) a vyzvedávat balíčky i ostatním známým ocenil bych aby bylo možno zvolit v případě plnosti výdejního místa (pokud opravdu je) i náhradní místo vyzvednutí, které vyhovuje zákazníkovi a né přepravci……. Jinak až na tohle nemůžu zásilkovně nic vytknout stále je velice rychlá a má nejpříznivější cenu dodání…….

    Klady: Rychlost dodání, cena ..
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Dnes je to 20 den a zásilka stále nedorazila. Jsem velice nespokojený

  8. Strašný…uz mi 5 dni putuje balíček nekde v aute kolem dokola protože ho nejsou schopni ulozit do Alzaboxu, je plny a ani neresi jiny zpusob dodani. Strašná komunikace s infolinkou, kde mi jen říkají at vydrzim a at verim ze to dnes prijde. Zadna kompenzace za cenu poštovného, zbozi co mi ma dorazit uz nemá smysl protože prijde pozdě, zadna snaha domluvit jiny zpusob dodani nebo aspon vykomunikovat tel.cislo na ridice auta co ma balicek.

  9. Reply
    Lubomir Losonsky 25.3.2021 v 12:43
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zakladnym problemom zasilkovny je moznost len jedineho sposobu platby, pri ktorom musite uviest velmi chulostive informacie (o platobnej karte) a nemate ziadnu istotu, ze tieto data nebudu odcudzene. Tvrdenie, ze sa to nemoze stat, ze to ma banka zabezpecene, pozname moc dobre, je to blabol. Takze neviem posudit sluzbu. Pre mna je sluzba nebezpecna a preto ju nemozem pouzit. Naviac Zasilkovna nema zaujem sposob platby zmenit na bezpecnejsi. Ak zasilkovna deklaruje, ze uhradi skodu vzniknutu pri odcudzeni tychto chulostivych informacii tak to by bola ina vec. Bohuzial taku zaruku Zasilkovna nedava.

    Losonsky

    Klady: Neviem, lebo pre jediny uvedeny zapor neviem sluzbu pouzit
    Zápory: Neochota uhradit skodu sposobenu odcudzenim informacii o platobnej karte, ktora je nepochopitelne jedinym moznym sposobom platby. Takuto skostnatelost "vychadzania v ustrety zakaznikom" rozum proste neberie. Losonsky
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Reply
      pasli sme husy 26.5.2021 v 22:50

      Tak si zaloz zivnost, zaregistruj sa na stranke a plat im faktury prevodom, ked mas problem s platbou kartou.

  10. Extrémně dlouhá doba pokud posílate něco dobírkou-od převzetí zásilky vám přijdou peníze na účet za TÝDEN a to je pořád stejný-to je neskutečný jak to zásilkovny dlouho trvá,česká pošta 2 dny a platbu máte na účtů od příjemce.

1 165 166 167 168 169 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo