Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Doručení žádné, zásilka ztracená, pomoc nulová!
Bohužel mám špatnou zkušenost, na balíček čekám už měsíc. Když se mi podařilo dovolat se na zákaznickou linku, nedokázali mi říct nic jiného než že „balíček zurgují a dají mi vědět“. Od té doby uběhlo čtrnáct dní, nikdo se mi neozval a balíček je dále „na cestě“. Balíček byl placený dopředu, příště bych volila dobírku, abych za balíček neplatila, pokud jej doopravdy nedoručí.
Až po odeslání balíčku jsem si na internetu přečetl recenze na zásilkovnu a podle jejich odpovědi musím potvrdit že cílem
Zásilkovny není doručit někomu nějaký
Balíček ale jen vybrat peníze od odesílatele
Pokud by měli snahu něco doručit tak dají adresátovi šanci si balíček i vyzvednout. Balíček na Slovensko s doručením na adresu HD se dvěma údajnými pokusy nedoručení a peníze si nechají!
Nejhorsi zkusenost s dopravcem
Hmm, takže služba otřená, i česká pošta je rychlejší a to je už co říct! Hlavně že se ta hvězda Kijonková všude chlubí.. Jestli chcete čekat týden jako já, neváhejte a nechte si (ne)doručit včas.. :-)
Vzdy jsem byl spokojen, ale letos na podzim katastrofa!!! Penize z dobirky az po 28dnech na ucte. Nekolik odeslani bez informace na prijemce obratem vraceny odesilateli, ztrata postovneho bez jakekoliv refundace!
Bohužel velké zklamání a to opakovaně, nabízí doručeí na adesu HD, ale po deseti dnes nedoručili, poslali zpět, že nejsou schopni doručit z kapacitních důvodů. A nechali si přepravu zaplatit. A já mám balík zpátky.. :(
Balíček nikdy nedorazil.
Neodpovídají na e-maily a čekal jsem 2 hodiny 10 minut na telefonní frontě.
Jakmile jsem s nimi mohl mluvit, slíbili, že se touto otázkou zabývají a zavolají mi zpět, ale nikdy se to nestalo.
Jedna zásilka poškozená v září údajně
Nic tomu nebylo
Druhá teď 8.12.totalka a že by se ozvali tě je problém
To nečekejte
Musíte si požádat zda tam máte reklamaci
Nejsem e-shop a moc se se mnou nebaví a když tak lžou příjemci že odesílatele kontaktovali
Tak tohle už je přes čáru!!!
Zásilkovna v této době vůbec nezvládá. Je 9.12. a od 22.11 mi není shopná doručit zásilku na výdejní místo. Aktuální status je od 3.12….zásilka je na cestě na výdejní místo. Už jsem doručení 2x urgoval.
V minulosti jsem zásilkovnu hodně využíval, ale aktuálně volím vždy jinou přepravu. Zboží jsem už objednal jinde s jinou dopravou a už mi bylo doručeno. Původní zásilku vrátím, jsem zvědavý, jak je pochválí obchodníci za takové „služby“.
Velká nespokojenost