Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Já na zásilku čekám už od 11.11.2020! Brzy tedy budu mít měsíční výročí.
No a od 21.11. je ve městě kde bydlím! (dnes je 7.12.!) Jupí !!! Jen drobnost – dá to fušku překonat vzdálenost 2700 metrů mezi depem a Z Boxem – ani 14 dní na to nestačí!
A také vás pobaví hláška hned na úvod na zákaznické linky „že 95% zásilek doručujete do 2 dnů a zbytek do 4 dnů“ ?
Korespondence přes e-mail je ztrátou času – odpověď přišla po 10-ti dnech a hádejte její znění: unifikovaná odpověď jako dole pod příspěvky “ je nám to líto“ a „žádáme o pochopení“, o tom kde je zásilka ani slovo.
Dobrý den. chci se vyjádřit k hodnocení zásilkovny. Hrozné jednání samé lži a zboží leží někde v depu už 10.dnů a oni nejsou schopny to doručit na místo.Z Kutné Hory do Ostravy do druhého dne,ale z Ostravy do Havířova 15.km to trvá už desáty den. To není normální.Takové služby jsou horší než Česká Pošta. Jednání operátorů jsou jen samé výmluvy. Nikdo neví kde je balíček. Takovým způsobem to můžete zavřít. Upřímnou soustrast.
Zásilka, která kvůli nadměrné velikosti má být vrácena do eshopu. Na expedicnim depu v našem městě zásilka leží uz týden!!!! Vyzvednout na depu nebo doručit na vydejni místo či na mou adresu NELZE!!!
O tom, že se zásilka vrací a z jakého důvodu , jsem se dozvěděla až když jsem volala na zákaznickou linku.
Vymlouvají se na to, že je to chyba eshopu, že neměli takovou zásilku podávat.
Proč jí teda Zasilkovna přijala???? Snad poznám zda je balík větší než 150cm????
Při vyžádání kontaktu pro možnost napsání stížnosti, že to NELZE!!!
Do teď jsem byla se Zasilkovnou spokojená, ale teď už si nejsem jistá zda ještě Zasilkovnu využiju.
I ceska posta dodava baliky drive :) 6 dnu a balik je stale on the way. Blondýna zaklatelka je super sympatacka ale sluzbu ji bohuzel kurvi neschopni manazeri.
čekám přes týden na balíček, při trasování se dovídám že mi už byla zaslána sms a mail, lžou sami sobě já nehodlám za takové služby někomu platit poštovné, at si balíček vrátí do obchodu a já si zvolím jiného dopravce. Zásilkovna u mne nikdy více, jedna zkušenost stačí.
Zásilkovna dobré řešení na vyzvedávání balíčků.
Odesílání přes zásilkovnu v rámci režimu dodání přímo na dresu je katastrofa!
2x balíčky nebyly korektně doručené, nějak se dovolat je umění.
Pro vyzvednutí z e-shopu ano doporučím jinak ne.
Dodaly mi cizí zásilku po nekolika urgencích žádná reakce já mám cizí zásilku a někdo jiný mou a nikoho to nezajímá já osbně bych tuto službu nezvolila…
Poprvé jsem využil možnost zásilkovna boxu. Je pravdou že příště to bude opravdu rychlé vyzvednutí bez čekání, protože ne díky vašemu návodu na vyzvedávání už vím, že je potřeba ne je bluetooth, ale i zapnutá poloha což jste zapomněli zmínit. Takže po 30min. v mrazu a volání na váš úžasný opakující se automat přišla naštěstí paní také pro balíček a pomohla mi.
Zasilka presmerovana na vydejni misto, ale doruceni na adresu si zaplatit nechali. Vymluvy na omezeni od externich dopravcu jsou ubohe. Holt riziko povolani. Je hodne lidi bez prace, radi by nastoupili i k Vam. A mohli jste fungovat normalne dal.
Preprava balicku mezi prijmovym depem a 10km vzdalenym vydejnim mistem vam zabrala pouze 4 dny. To jste porazili i ceskou postu
Takze gratuluji k cestnemu druhemu mistu na mem blacklistu dorucovacich firem. Hned za ceskou postou. Zamerne psano s malymi pismeny jako vyjadreni pohrdani.
Zásilku ztratili, nejsou ochotni ji dohledat a tvrdí, že k nim se ani nedostala, přestože mám číslo zásilky i info v mailu, o převzetí do jejich přepravy. Další zásilky bez souhlasu přesměrovali na jiná výdejní místa, než jsem zadávala při objednávce.