Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Pomalé doručení (velmi!!!)
Objednal jsem si telefon u nejmenované firmy v pondělí večer. Druhý den byla zásilka předána zásilkovně. Je středa následujícího týdne a zkuste hádat. Již celý týden leží můj balíček v nějakém depu a jedná komunikace se zásilkovnou je ve smyslu SORRY JAKO. V den objednání telefonu jsem na Alíkovi objednal pouzdro a ochrané sklo, které mám již doma. Je to poměr 150km z Prahy vs. cca 10 000km z čajny. Takže milá Zásilkovno jděte se BODNOUT. Každá seriozní firma by měla s Vámi přestat spolupracovat.
Pokud bude možnost, Zásilkovně už se vždycky vyhnu. Bohužel některé e-shopy jinou alternativu nenabízejí. Když pominu, že Zásilkovna dodnes nepřišla na to, že do firem není radno doručovat pozdě odpoledne, není schopná ani zhruba dodržet avizovaný čas. Po několika problémových doručení tomu nasadili korunu teď naposledy – avizovaný čas doručení 14-16 hod. (Pracuju do 15:30, OK, kdyžtak si počkám). V 16:00 vzdávám čekání. Zmeškaný hovor od kurýra v 19:12!!! Za 10 minut volám zpět, hovor odmítnut. Žádná zpráva, nic. Ráno teda sama pátrám po osudu zásilky – bez mého vědomí je uložena na výdejní místo, které je sice poblíž, ale zavírá v 15:00. Takže si asi vezmu dovolenou, abych si mohla pro balíček… Ne, prostě už nikdy.
V Karlovarském kraji funguje služba celkem dobře a rychle.
Jediný problém co mám že neposílají balíky aspoň do 10kg. Váhu doma nemám přetáhl jsem o 1.5 kg a hned ti vrátily . To mi přijde špatný kort, když si ještě nechají peníze.
Arogantní, neschopná služba jednat se zákazníkem. Nikdy více !!! nedoporučuji
Zásilkovna nikdy více! Pobočka při vydávání má neustálé problémy s terminálem. Řešení problému stylem – zdržujete, špatná doba vyzvednutí, máte vůbec na kartě hotovost ?! to vše před jinými zákazníky, neochota a naprostá drzost jednání tzv. personálu! Přiďte si tak za hodinu nebo hotově. Infolinka s vámi jedná s naprostým despektem a nejzájmem – my u toho nebyli, nemáme čas na povídání, na lince jsou další zákazníci. Přístup opravdu urážlivý a neskutečný! Toto není služba zákazníkům a pomoc ani omylem. Chování a přístup opravdu katastrofa !
Zásilka už přes týden na cestě, přesměrovaná na pobočku, která má zavřeno/dovolenou.
Zásilkovna mě velmi zklamala. V pondělí odeslané zásilky do středy bez informací, co se s nimi děje či neděje. Po urgencích telefonem se druhý den změnil stav: doručující depo. Dále nic. Dle operátorky je Alzabox plný, ale je divné, že neučinili ani pokus o doručení?! Pak to přesměrují jinam.
Takže zásilky byly 4 dny na cestě a teď čekám na pokus a přesměrování. Zásilku potřebuji zítra ráno do 7 hodin, což se samozřejmě nestihne. Velmi velmi mě zásilkovna zklamala!!!!!
KLADY
velký počet výdejních míst
rychlost dodání
rychlost samotného podání a vyzvednutí zásilky
informovanost zákazníka o průběhu, co se děje se zásilkou, kde zrovna je
ZÁPORY
samovolně občas přesměrují zásilku na jiné dodací místo – sami vyberou kam (bez možnosti si alepoň vybrat náhradní výdejní místo)
slabá komunikace se zákazníkem v případě jakýchkoli změn – prostě mu změnu oznámí (stejné chování jako Česká pošta)
Call centrum na dotazy reaguje až po několika dnech až týdnech
Nechala jsem si poslat zásilku do boxu v Březiněvsi (abych k zásilce měla přístup po celý den), schválně jsem vybrala box, který byl zelený, tedy nejvíce možné kapacity. Bez toho, že by mě někdo informoval, byla moje zásilka hned druhý den ráno od odeslání uložena na úplně jiném místě, v jiné vesnici, prý kvůli tomu, že box byl plný (doteď svítí zeleně, má volnou kapacitu). Výdejní místo, na které Zásilkovna sama od sebe přesměrovala, má otevřeno jen od 10:00-15:00, takže se k zásilce vůbec nedostanu. Volala jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že nelze mou zásilku přesměrovat do boxu ani na jinou pobočku, která by mi vyhovovala. Tedy sami od sebe, bez mého vědomí přesměrovat mohli, na mou žádost, že chci zásilku doručit tam, kam jsem si to objednala, tedy do boxu, který stále svítí jako volný, už přesměrovat nelze! Bylo mi řečeno, že si mohu sama zaplatit poštu, kterou mi to převezou na adresu. Já si tedy zaplatím službu u zásilkovny, ta naprosto neprofesionálně odveze balík jinam a já si mám platit další službu? Volala jsem i na místo, kam mi to přeposlali, kde byli velice ochotni a nabídli mi, že sami zkusí přes Zásilkovnu vrátit a přeposlat na jinou pobočku, Zásilkovna jim toto odmítla. Chování k zákazníkovi ze strany Zásilkovny KATASTROFA.