Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 141 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Já na zásilku čekám už od 11.11.2020! Brzy tedy budu mít měsíční výročí.
    No a od 21.11. je ve městě kde bydlím! (dnes je 7.12.!) Jupí !!! Jen drobnost – dá to fušku překonat vzdálenost 2700 metrů mezi depem a Z Boxem – ani 14 dní na to nestačí!
    A také vás pobaví hláška hned na úvod na zákaznické linky „že 95% zásilek doručujete do 2 dnů a zbytek do 4 dnů“ ?
    Korespondence přes e-mail je ztrátou času – odpověď přišla po 10-ti dnech a hádejte její znění: unifikovaná odpověď jako dole pod příspěvky “ je nám to líto“ a „žádáme o pochopení“, o tom kde je zásilka ani slovo.

    Klady: firma rychle vyrostla
    Zápory: firma příliš rychle vyrostla ještě teď používá reklamní slogany doručujeme do dvou dnů - klamavá reklama
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Dobrý den. chci se vyjádřit k hodnocení zásilkovny. Hrozné jednání samé lži a zboží leží někde v depu už 10.dnů a oni nejsou schopny to doručit na místo.Z Kutné Hory do Ostravy do druhého dne,ale z Ostravy do Havířova 15.km to trvá už desáty den. To není normální.Takové služby jsou horší než Česká Pošta. Jednání operátorů jsou jen samé výmluvy. Nikdo neví kde je balíček. Takovým způsobem to můžete zavřít. Upřímnou soustrast.

  3. Zásilka, která kvůli nadměrné velikosti má být vrácena do eshopu. Na expedicnim depu v našem městě zásilka leží uz týden!!!! Vyzvednout na depu nebo doručit na vydejni místo či na mou adresu NELZE!!!
    O tom, že se zásilka vrací a z jakého důvodu , jsem se dozvěděla až když jsem volala na zákaznickou linku.
    Vymlouvají se na to, že je to chyba eshopu, že neměli takovou zásilku podávat.
    Proč jí teda Zasilkovna přijala???? Snad poznám zda je balík větší než 150cm????
    Při vyžádání kontaktu pro možnost napsání stížnosti, že to NELZE!!!
    Do teď jsem byla se Zasilkovnou spokojená, ale teď už si nejsem jistá zda ještě Zasilkovnu využiju.

  4. Reply
    Sebastian Manuelli 6.12.2020 v 23:19
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    I ceska posta dodava baliky drive :) 6 dnu a balik je stale on the way. Blondýna zaklatelka je super sympatacka ale sluzbu ji bohuzel kurvi neschopni manazeri.

    Klady: Sympatická zakladatelka
    Zápory: 1kg kokainu se do evropy dostane rychleji nez balik z plzne do ostravy
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. čekám přes týden na balíček, při trasování se dovídám že mi už byla zaslána sms a mail, lžou sami sobě já nehodlám za takové služby někomu platit poštovné, at si balíček vrátí do obchodu a já si zvolím jiného dopravce. Zásilkovna u mne nikdy více, jedna zkušenost stačí.

  6. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zásilkovna dobré řešení na vyzvedávání balíčků.

    Odesílání přes zásilkovnu v rámci režimu dodání přímo na dresu je katastrofa!

    2x balíčky nebyly korektně doručené, nějak se dovolat je umění.

    Pro vyzvednutí z e-shopu ano doporučím jinak ne.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Dodaly mi cizí zásilku po nekolika urgencích žádná reakce já mám cizí zásilku a někdo jiný mou a nikoho to nezajímá já osbně bych tuto službu nezvolila…

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Poprvé jsem využil možnost zásilkovna boxu. Je pravdou že příště to bude opravdu rychlé vyzvednutí bez čekání, protože ne díky vašemu návodu na vyzvedávání už vím, že je potřeba ne je bluetooth, ale i zapnutá poloha což jste zapomněli zmínit. Takže po 30min. v mrazu a volání na váš úžasný opakující se automat přišla naštěstí paní také pro balíček a pomohla mi.

    Klady: rychlost
    Zápory: problém s vyzvednutím
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Zasilka presmerovana na vydejni misto, ale doruceni na adresu si zaplatit nechali. Vymluvy na omezeni od externich dopravcu jsou ubohe. Holt riziko povolani. Je hodne lidi bez prace, radi by nastoupili i k Vam. A mohli jste fungovat normalne dal.
    Preprava balicku mezi prijmovym depem a 10km vzdalenym vydejnim mistem vam zabrala pouze 4 dny. To jste porazili i ceskou postu
    Takze gratuluji k cestnemu druhemu mistu na mem blacklistu dorucovacich firem. Hned za ceskou postou. Zamerne psano s malymi pismeny jako vyjadreni pohrdani.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilku ztratili, nejsou ochotni ji dohledat a tvrdí, že k nim se ani nedostala, přestože mám číslo zásilky i info v mailu, o převzetí do jejich přepravy. Další zásilky bez souhlasu přesměrovali na jiná výdejní místa, než jsem zadávala při objednávce.

    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
1 169 170 171 172 173 198

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo