Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 141 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Michal Berger 4.12.2020 v 14:48

    3.12. okolo 10 hod dopoledne jsem s chtel vyzvednout 2 zasilky ze Zboxu. Nešlo to, poruchu Zboxu jsem nahlásil na Zasilkovnu. Pan na ohlašování poruch ze Zásilkovny mi odmítl sdělit, kdy Zbox opraví, stejně tak kam mohu ohledně stavu opravy volat.
    Večer volám na infolinku, paní nic neví a prý mi určitě zavolají 4.12. dopoledne. Druhý den v 11 hodin volám sám, slečna na infolince slíbí zjistit stav a zavolat zpět do 10 minut.
    Ve 12:30 volám sám, paní opět nic neví a prý předá vzkaz neochotnému pánovi, kterému jsem poruchu boxu den předtím nahlašoval a ten mi prý zavolá. Kruh se uzavřel.
    Na e-mail nikdo zasilkovny nikdo nereagoval, na facebooku mi slečna poradila se at po vráceni zásilky eshopu s ním domluvím na reklamaci doručení. Mikuláš je zítra, dárky jsou v nefunkčním Zboxu.
    Rozhodně Zásilkovnu nedoporučuji, neochota a arogance na zákazníka v případě problémů kašlou.

  2. Reply
    Ivana Housova 4.12.2020 v 8:39

    Zásilka objednaná 22.11. na depu v Liberci leží od 27.11. a stále čekám na doručení. Několikrát urgováno na prodejně – příslib rychlého doručení , jen si pálí prsty za něčí neschopnost. Dnes je 4.12. a zásilka stále na depu. Přestaňte používat zasilkovnu, jsou spolehlivější dopravci, těch pár korun co ušetříte nestojí za tu nejistotu. Za mě už nikdy.

  3. Balíček poslán v pondělí 30.11 v dopoledních hodinách. Dnes je pátek 4.12 a balík nikde!
    Katastrofa,zlatá Pošta :-)) Zásilkovně se vyhnu už vylkým obloukem!

  4. Neschopnost doručit zásilku dle objednávky. Na email nikdo nereagoval, operátora jsem se dočkal po 20min čekání, co je ale horší, paní nebyla schopna situaci nikterak řešit. Rozštípla mne radou, ať si nechám zásilku poslat znovu! Zásilkovnu už NIKDY.

  5. Reply
    Dušan Zamboj 2.12.2020 v 20:33
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilka řádně podaná ležela 10 dni na depu v Jihlavě a nyní již 6 dní v Plzni. Je naprosto nemožné donutit Zasilkovnu k vysvětlení. Ignorují veškeré pokusy o dohledaní a donucení ke komunikaci. Jsme e-shop, takže zákazník již asi zásilku nepřijme. Nepředpokládáme, že Zasilkovna uzná odpovědnost a vrátí částku za dopravu. Omluvu již ani neočekáváme.

    Klady: jednoduchý systém
    Zápory: Naprostá ignorace ze strany Zásilkovny, když se zásilka toulá po depech a neumí ji dohledat. Reklamace je v podstatě neřešitelný problém.
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    zasilkovna nyni absolutne nestiha, jak nikdo nechce pouzivat postu a vsichni spolehaji na zasilkovnu, jsou ted v takove r*ti, ze poslat balik v ramci CR trva dyl nez balik z Francie do CR :( aktualne ukonceny treti den a bez znamky ze by dnes chteli dorucovat..

    Klady: levne
    Zápory: extremne pomale
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednaný balíček byl 9 dní na cestě na ecpediční depo. Poté jsem volala na zákaznickou linku proč tomu tak je. Paní mi řekla, že dá avízo na depo ať na to mrknou. Za 2 dny jsem volala znovu a jiná paní mi řekla, že balíček mi nemůžou doručit, protože moje výdejní místo nemá volnou kapacitu (to byla ovšem lež – výdejní místo mělo dostatek volné kapacity a všem balíčky normálně chodily). Když jsem se zeptala, že balíček potřebuji a jak to mám řešit dál, bylo mi řečeno, že si to mám řešit s e-schopem odkud jsem zboží objednala. (V e-schopu byli zděšení proč to řeším já a ne zásilkovna). Balíček se po pár dnech našel na expedičním depu a byl mi doručen po 13 dnech.

    Službu zásilkovna a Mezi námi využívám často. Toto byl první problém a doufám, že snad poslední. A pokud nějakej problém ještě vznikne, snad bude ze strany zásilkovny lepší jednání!!!

    Klady: používám zásilkovnu často a toto je zatím první problém
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Velmi špatná zkušenost. Posílala jsem zásilku, která byla pečlivě zabalená v pevném kartonu, zevnitř vycpaná, v zásilce byla masivní pevná kaneninová váza, nikoli křehký porcelán či sklo, ale zhledem k tomu, že se nejednalo o nerozbitný materiál, tak jsem pro jistotu na balík z každé strany bapsala ,,křehké“. Nic na plat. Místo vázy dorazila drť. Nevhodné zacházení se zásilkou bylo naprosto evidentní. Děravý a velmi pomuchlaný, naražený obal a poškození zásilkovna vyhodnotila jako porušení přepravních podmínek a tudíž zamítá reklamaci, bez jakékoli snahy o další řešení. A na tuto odpověď jsem čekala asi 10 dní.
    Nedoporučuji.

    Klady: -
    Zápory: strašné zacházení bez možnosti řešení
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jen jeden plus že zásilka přišlá, i ta pošta už je rychlejší, balík za týden popojel jen z Plzně do Teplic, asi jel na koloběžce, pak ještě další dva dny jel 10km .Takže u mě Zásilkovna už nikdy.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Dobry den, já musím teda napsat špatné hodnocení ?mě se zásilka stratila a bohužel nevím zda ji vůbec dohledaji . ???

1 170 171 172 173 174 198

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo