Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 111 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Stanislav Vondra 20.11.2020 v 14:20

    Praha – Pardubice , den podání +3 pracovní dny na doručení.

  2. Reply
    Barbora Nováková 20.11.2020 v 11:43

    Bohužel špatná zkušenost.

  3. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zásilkovna = jediná rozumná volba v dnešní době. Doručení z druhé strany republiky většinou za méně než 24 hodin (osobně jsem rekord zažil 17h doručování z Ústí do Ostravy). Jednoduchý systém, pobočky všude, cena velmi dobrá.

    Jediná věc je že by bylo dobré zaměstnance na pobočkách mimo depo naučit nejen vydávání balíku, ale také přijímání, aby nedávali balíky na odeslání mezi balíky na výdej. Zákaznická podpora ovšem problém vyřešila do dvou dní, a to i bez podacího listu (bez kterého podle podmínek nemáte žádný nárok na reklamace!).

    Klady: Cena Rychlost doručování Zákaznická podpora Počet výdejních míst
    Zápory: Na pobočkách mimo depo nezkušený personál Aplikace Mezi námi je velmi netransparentní, zlatý podávání přes systém pro smluvní zákazníky
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zásilkovna Unhošť- potřeby pro zvířátka.
    Jsem velmi spokojena se službami této Zásilkovny, dodávka funguje naprosto bezchybně, velmi milý a ochotný personál (mladík s brýlemi). Jsem spokojena nejen já, ale i mí sousedé z osady Štoka.

    Klady: Zásilkovna Unhošť- potřeby pro zvířátka Jsem velmi spokojena se službami této zásilkovny, dodávka funguje naprosto bezchybně, velmi milý a ochotný personál (mladík s brýlemi). Jsem spokojena nejen já, ale i mí sousedé z osady Štoka.
    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
  5. Reply
    Jaroslav Jeník 19.11.2020 v 9:45
    3.5
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    70

    Celkově mohu spíše doporučit, je to oproti ČP extrémně jednoduché.

    Nicméně – Jakožto e-shop, který sem tam řeší reklamace ztracených zásilek jsem zhrozen. Přestože přepravce oznámil a přiznal ztrátu několika zásilek, ani jedna z nich nebyla nahrazena.
    Jednoduché vyplnění reklam. formuláře nestačilo, od té doby se přes maily vytáčí neuvěřitelně nesmyslnými argumenty, proč mi škodu nemohou nahradit. Resp. oznámili, že nenahradí a důvod žádný. Jen kroutím hlavou.

    Netušil jsem, že v takto „moderní“ firmě se stále praktikují metody Šmejdů.
    Je to škoda, protože nebýt nekompetence reklamačního oddělení, byla by to super společnost…

    Klady: - Super alternativa ke zkostnatělé tradiční dopravě - Přijatelné ceny - Jednoduchost služeb - Rozsah služeb
    Zápory: - Nekompetentní reklamační oddělení - Spolupráce s externími přepravci je tragédie (ztráty zásilek, doručení i 14 dní)
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den, celý den jsem čekala na SMS ze zasilkovny. Věděla jsem, že balík mně měl dorazit dneska. Moje zasilkovna mně SMS odeslala v 17:00 s tím, že zavira v 17:00. JAK MÁM BALÍK VSTIHNOUT VYZVEDNOUT? Nic neřeknu, ale byl to důležitý balík s praškamy který uživam delší dobu a nesmím přestat ..je tam lhuta. S BALIKEM JSEM POČITALA. Proč baliky dřiv nepropipnou nebo naskenujou…do počitače?? Aby člověk mohl vstihout. S tím, že jsem se chtěla pokusit balík stihnout.. tak jsem byla 17:03 u zasilkovny…kdyby mě neviděly nic bych neřekla, ale slečna mi zavřela před nosem dveře a další paní, která tam pracuje..přišla ze skladu a koukala na mě. Chapu že je 3 minuty po zavirani..ale nic jsem nemohla dělat jestli kod přišel pozdě.
    Děkuji za odpověď!

    Zápory: -SMS zpráva dorazí v přesný čas s otevirací dobou kdy zasilkovna končí
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    Je velmi zarážející, že není v současnosti možnost pro fyzickou osobu poslat zásilku přes počítač, což by měla být samozřejmá standardní možnost. Místo toho musíte mít chytrý telefon, být zaregistrovaní a mít stáhnutou aplikaci. Pro většinu lidí to není problém, ale je spousta těch, kteří by službu využívali, ale chytrý telefon nemají.

    Klady: Cena Množství výdejních míst
    Zápory: Diskriminace osob bez chytrého telefonu - nemožnost poslat zásilku z pc
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Chtěla bych podat stížnost na zasilkovnou v Javorníku okr. Jeseník Drogerie Damašková. Chování paní majitelky je slušně nekomentovatelné. Neustále balíky hledá, je vulgární, heslo k balíčku nebere v potaz,vykřikuje na zákazníky, že za to dostává málo peněz. Služby v Javorníku již nikdy nevyužiji a nedoporučuji!!!

    Klady: Rychlost doručení
    Zápory: Jednání a chování majitelky provozovny zásilkovny je zoufalé!!! Hnus
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Balíček se ztratil. Ani po 14 dnech nebyl doručený.
    Nemám sílu ani čas po něm pátrat. Zásilkovnu již nikdy nepoužiji. Je to přesně podle rčení: Laciný-dvakrát placený.

  10. Převážně volím jako přepravce zásilkovnu a vždy jsem byla maximálně spokojená. Dnes jsem ale velice rozčarovaná 8 dní sleduji zásilku „na cestě“ do Alza boxu, kam jsem poprvé zvolila uložení (protože je nejbíže a mohu vyzvednout i mimo otevírací doby zásilkoven). Dovedu pochopit, že zásilky Alza mají v boxech přednost a že jsou přetížené a tak jsem i pochopila, proč byla moje zásilka po 8 dnech přesměrována automatem na nejbližší místo. Jenomže nejbližší místo, které určil automat, je na opačném konci města, kam se bohužel nemám jak dostat MHD s přestupy za 50 Kč nebo hodinku chůze pěšky. Požádala jsem tedy na zákaznické lince o změnu na bližší „otevřené místo“, ale AHA ono to prý nelze. Prostý nezájem, automat to takto vyhodnotil a dojdi si pro to jak chceš. Příště třeba přes celou republiku. Jsem rozčarovaná, zklamaná z celkového přístupu řešení.

1 171 172 173 174 175 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo