Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Praha – Pardubice , den podání +3 pracovní dny na doručení.
Bohužel špatná zkušenost.
Zásilkovna = jediná rozumná volba v dnešní době. Doručení z druhé strany republiky většinou za méně než 24 hodin (osobně jsem rekord zažil 17h doručování z Ústí do Ostravy). Jednoduchý systém, pobočky všude, cena velmi dobrá.
Jediná věc je že by bylo dobré zaměstnance na pobočkách mimo depo naučit nejen vydávání balíku, ale také přijímání, aby nedávali balíky na odeslání mezi balíky na výdej. Zákaznická podpora ovšem problém vyřešila do dvou dní, a to i bez podacího listu (bez kterého podle podmínek nemáte žádný nárok na reklamace!).
Zásilkovna Unhošť- potřeby pro zvířátka.
Jsem velmi spokojena se službami této Zásilkovny, dodávka funguje naprosto bezchybně, velmi milý a ochotný personál (mladík s brýlemi). Jsem spokojena nejen já, ale i mí sousedé z osady Štoka.
Celkově mohu spíše doporučit, je to oproti ČP extrémně jednoduché.
Nicméně – Jakožto e-shop, který sem tam řeší reklamace ztracených zásilek jsem zhrozen. Přestože přepravce oznámil a přiznal ztrátu několika zásilek, ani jedna z nich nebyla nahrazena.
Jednoduché vyplnění reklam. formuláře nestačilo, od té doby se přes maily vytáčí neuvěřitelně nesmyslnými argumenty, proč mi škodu nemohou nahradit. Resp. oznámili, že nenahradí a důvod žádný. Jen kroutím hlavou.
Netušil jsem, že v takto „moderní“ firmě se stále praktikují metody Šmejdů.
Je to škoda, protože nebýt nekompetence reklamačního oddělení, byla by to super společnost…
Dobrý den, celý den jsem čekala na SMS ze zasilkovny. Věděla jsem, že balík mně měl dorazit dneska. Moje zasilkovna mně SMS odeslala v 17:00 s tím, že zavira v 17:00. JAK MÁM BALÍK VSTIHNOUT VYZVEDNOUT? Nic neřeknu, ale byl to důležitý balík s praškamy který uživam delší dobu a nesmím přestat ..je tam lhuta. S BALIKEM JSEM POČITALA. Proč baliky dřiv nepropipnou nebo naskenujou…do počitače?? Aby člověk mohl vstihout. S tím, že jsem se chtěla pokusit balík stihnout.. tak jsem byla 17:03 u zasilkovny…kdyby mě neviděly nic bych neřekla, ale slečna mi zavřela před nosem dveře a další paní, která tam pracuje..přišla ze skladu a koukala na mě. Chapu že je 3 minuty po zavirani..ale nic jsem nemohla dělat jestli kod přišel pozdě.
Děkuji za odpověď!
Je velmi zarážející, že není v současnosti možnost pro fyzickou osobu poslat zásilku přes počítač, což by měla být samozřejmá standardní možnost. Místo toho musíte mít chytrý telefon, být zaregistrovaní a mít stáhnutou aplikaci. Pro většinu lidí to není problém, ale je spousta těch, kteří by službu využívali, ale chytrý telefon nemají.
Chtěla bych podat stížnost na zasilkovnou v Javorníku okr. Jeseník Drogerie Damašková. Chování paní majitelky je slušně nekomentovatelné. Neustále balíky hledá, je vulgární, heslo k balíčku nebere v potaz,vykřikuje na zákazníky, že za to dostává málo peněz. Služby v Javorníku již nikdy nevyužiji a nedoporučuji!!!
Balíček se ztratil. Ani po 14 dnech nebyl doručený.
Nemám sílu ani čas po něm pátrat. Zásilkovnu již nikdy nepoužiji. Je to přesně podle rčení: Laciný-dvakrát placený.
Převážně volím jako přepravce zásilkovnu a vždy jsem byla maximálně spokojená. Dnes jsem ale velice rozčarovaná 8 dní sleduji zásilku „na cestě“ do Alza boxu, kam jsem poprvé zvolila uložení (protože je nejbíže a mohu vyzvednout i mimo otevírací doby zásilkoven). Dovedu pochopit, že zásilky Alza mají v boxech přednost a že jsou přetížené a tak jsem i pochopila, proč byla moje zásilka po 8 dnech přesměrována automatem na nejbližší místo. Jenomže nejbližší místo, které určil automat, je na opačném konci města, kam se bohužel nemám jak dostat MHD s přestupy za 50 Kč nebo hodinku chůze pěšky. Požádala jsem tedy na zákaznické lince o změnu na bližší „otevřené místo“, ale AHA ono to prý nelze. Prostý nezájem, automat to takto vyhodnotil a dojdi si pro to jak chceš. Příště třeba přes celou republiku. Jsem rozčarovaná, zklamaná z celkového přístupu řešení.