Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 119 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Neobjednávejte si zboží do Alzaboxu. Protože když bude plný, tak vám nedají na výběr a bez upozornění vaše zboží šupnou kam to vyhovuje jim. Na uložení zásilky jsem čekala 5 dní a pak jsem ji musela nechat propadnout a opětovně zaslat jiným přepravcem. Bylo doručeno do prodejny, která mi naprosto časově nevyhovovala a nebyla jsem schopná zboží vyzvednout. Bylo zaplaceno, dost jsem na to spěchala. Nakonec příště raději zvolím rovnou jiné doručení.

    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Na zasilkovnu si obcas nechavam neco dorucit a do ted nebyl problem. Ovsem ted bych je ukamenovala. Objednala jsem si od e-shopu zbozi, ktere nebylo na sklade, takze jej posilali az nejakou dobu po vytvoreni obj. Zasilkovna prevzala balik v sobotu rano. V nedeli ve ctvrt na devet vecer mi napsali ze zasilkovny, ze dana pobocka ma tyden dovolenou a ze mam napsat na email nebo zavolat na infolinku (ktera je v provozu jen ve vsedni dny) jestli chci balik poslat na jine misto. Napsala jsem email. Nakonec jsem to nevydrzela a v pondeli odpoledne jsem zavolala na infolinku. Zde jsem pozadala o presmerovani zasilky na jinou vydejnu ovsem slecna mi oznamila ze jinou v nasem meste nevidi. Ja vim ze jich tu je minimalne 5, coz jsem ji i rekla. U jedne jsem ji i obeznamila s ulici na ktere je. Slecna rekla, ze pokud ji nedam cislo popisne, tak ji to proste tu pobocku nenajde (jakoze vazne?). Nakonec se ji podarilo najit pobocku ve vedlejsi vesnici s tim, ze ale logisticky by to stejne trvalo az do pristiho tydne, nez mi to preposlou na druhou provozovnu. Nechala jsem tedy balik zaslat na puvodni provozovnu, kde meli ode dneska znovu otevreno a jeste mi nikdo nedal vedet, ze by tam byla. Nemam ani informaci ze by ji tam prepravovali a to ani v appce. Vzhledem k tomu, ze jsou v baliku veci na ktere hodne nutne cekam, tak me to vazne se.e a diky „uzasne“ komunikaci (na email odpovidali dva dny) si pres zasilkovnu uz nejspis nic neobjednam

    Klady: Hodne vydejen
    Zápory: Neschopnost reseni problemu a pozadavku zakaznika Komunikace
    Přínosný(3) Nepomohl(1)You have already voted this
  3. Od 12.11. ( dnes je už 22.) čekám na doručení. Jedná se o mechanické hodinky, tak jsem logicky dost nervózní. A nebo ne – spíš sem smířenej s tím, že je po nich. Vtipné je, že píšou doručení do druhého dne- hahaha! A ještě jednou haha. Čekám na ně už 11.den. Z Liberce do Českého Krumlova. Trasování je parodie- vůbec nevím, kde zásilka je. To samé infolinka: “ Vaše zásilka číslo XY se aktuálně doručuje na výdejní místo“ – jasně, už sedm dní. A když sem si posteskl napsáním na zákaznické centrum, po dvou dnech mi slečna, nebo paní vysmekla omluvu a slíbila okamžitou nápravu, dohledání zásilky a okamžité odporoučení na výdejní místo. No, už je to třetí den a co myslíte?

    Vážená Zásilkovno, jen pro vaši informaci: před měsícem sem si objednal z Ruska hodinky, vzdálenost cca 8600km. Za 5 dní (!!!) jsem je měl u sebe na stole.

    Ste příšerný a máte ode mě garanci, že s vámi už nikdy nebudu mít co do činění, má úcta.

  4. Reply
    Josef Nekovář 21.11.2020 v 16:23
    1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Nabrat si příliš velké sousto, to se může stát každému. Ne každý si to ale dokáže přiznat. Opakované každodenní ujišťování, že zítra bude zásilka doručena, je ponižující. Kdyby zásilkovna včas sdělila skutečnou situaci, mohl jsem si vše zařídit k plné spokojenosti. Neupřímné sliby jsou ale jen zdrojem stále se hromadících problémů.

    Klady: Nízká cena Technologická vyspělost
    Zápory: Kolabující systém doručování
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Stanislav Sulak 20.11.2020 v 18:30
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík vložen ve středu před polednem do zasilkovny a v pátek večer mi bylo řečeno že teprve jede na depo. Hnus špína a lži!!!!! Od této firmy či co to je za hrůzu si už nenechám zaslat či přes ně poslat vůbec nic. Mít po ruce někoho tak by dostal přes hubu páč vše v tom balíku mužů vyhodit a nikdo mi peníze nevrátí. Horsi kurýrní službu jsem nezažil.

    Klady: Žádné!!
    Zápory: Nejdelší doručení v dnešní době Balík mi šel od středy a přes víkend si sedí v posraným depu. Tisíce zasilkoven a úplně k ničemu.
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Stanislav Vondra 20.11.2020 v 14:20

    Praha – Pardubice , den podání +3 pracovní dny na doručení.

  7. Reply
    Barbora Nováková 20.11.2020 v 11:43

    Bohužel špatná zkušenost.

  8. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zásilkovna = jediná rozumná volba v dnešní době. Doručení z druhé strany republiky většinou za méně než 24 hodin (osobně jsem rekord zažil 17h doručování z Ústí do Ostravy). Jednoduchý systém, pobočky všude, cena velmi dobrá.

    Jediná věc je že by bylo dobré zaměstnance na pobočkách mimo depo naučit nejen vydávání balíku, ale také přijímání, aby nedávali balíky na odeslání mezi balíky na výdej. Zákaznická podpora ovšem problém vyřešila do dvou dní, a to i bez podacího listu (bez kterého podle podmínek nemáte žádný nárok na reklamace!).

    Klady: Cena Rychlost doručování Zákaznická podpora Počet výdejních míst
    Zápory: Na pobočkách mimo depo nezkušený personál Aplikace Mezi námi je velmi netransparentní, zlatý podávání přes systém pro smluvní zákazníky
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zásilkovna Unhošť- potřeby pro zvířátka.
    Jsem velmi spokojena se službami této Zásilkovny, dodávka funguje naprosto bezchybně, velmi milý a ochotný personál (mladík s brýlemi). Jsem spokojena nejen já, ale i mí sousedé z osady Štoka.

    Klady: Zásilkovna Unhošť- potřeby pro zvířátka Jsem velmi spokojena se službami této zásilkovny, dodávka funguje naprosto bezchybně, velmi milý a ochotný personál (mladík s brýlemi). Jsem spokojena nejen já, ale i mí sousedé z osady Štoka.
    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
  10. Reply
    Jaroslav Jeník 19.11.2020 v 9:45
    3.5
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    70

    Celkově mohu spíše doporučit, je to oproti ČP extrémně jednoduché.

    Nicméně – Jakožto e-shop, který sem tam řeší reklamace ztracených zásilek jsem zhrozen. Přestože přepravce oznámil a přiznal ztrátu několika zásilek, ani jedna z nich nebyla nahrazena.
    Jednoduché vyplnění reklam. formuláře nestačilo, od té doby se přes maily vytáčí neuvěřitelně nesmyslnými argumenty, proč mi škodu nemohou nahradit. Resp. oznámili, že nenahradí a důvod žádný. Jen kroutím hlavou.

    Netušil jsem, že v takto „moderní“ firmě se stále praktikují metody Šmejdů.
    Je to škoda, protože nebýt nekompetence reklamačního oddělení, byla by to super společnost…

    Klady: - Super alternativa ke zkostnatělé tradiční dopravě - Přijatelné ceny - Jednoduchost služeb - Rozsah služeb
    Zápory: - Nekompetentní reklamační oddělení - Spolupráce s externími přepravci je tragédie (ztráty zásilek, doručení i 14 dní)
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
1 171 172 173 174 175 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo