Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Hrůza
27.10. Odesláno z Rumburku do Ostravy a 30.10. Dorazil balíček teprve do Liberce. Co dodat? Česká pošta by byla rychlejší.
Fakt díky moc za to, že má předobjednávka mi dojde 5 dní po vydání….služba za všechny prachy. Příště radši PPL!!
Ano super služba pokud nic neztratí,pak nastává peklo,odpověď tak nejdříve za 3-4 dny a samé blabla,ZBox nevydal zásilku,fajn stát se to může,ale aby ani měsíc po nedokázalyjasně říct ano nebo ne,to už je moc.
Takže tak,pokud vše funguje,paráda,pokub je problém tak podpora k ničemu,mrzí mě to,ale tato ztracená zásilka byla dost fatální pro mé záměry,zkrátka čekal jsem na ní a potřeboval,holt příště když to pujde použiji jinné dopravce,byť dražší.
Balíček byl dvakrát nedoručen, jednou proto, že dopravce přijel v půl šesté večer, bez předchozího upozornění, druhý den ráno napsal časové rozmezí kdy bude doručovat a nakonec nikdo nepřijel, zaevidováno jako nedoručeno z důvodu nepřítomnosti na adrese – lež, na zákaznické lince jsou nepříjemní a dotčení, neuvědomují si kdo je zákazník, zásilka převezena na výdejní místo, které je zavřené, po týdnu převezena na jiné místo,
při převzetí byla zásilka regulérně otevřená, když jsem se ptal paní na výd. místě jestli je to zaevidované, řekla mi, že ne a že jí to nezajímá, protože je jen výdejní místo, tzn. zásilka už tam přišla rozbalená, nebo jí rozbalili oni, ale údajně za to nezodpovídají, výdejní místo provozují zřejmě z altruismu a nic za to nedostávají. Zásilku jsem nepřevzal. Momentálně nemám po 14 dnech nic, ztráta času 3 hodiny, zlatá Česká pošta, myslel jsem si, že nic horšího neexistuje
Opravdu nedoporučuji, je to o nervy, myslela jsem, že už zásilku ani peníze nikdy neuvidím. Zásilka mi nikdy nebyla doručena, i přesto, že jsem si zvolila možnost dovozu na adresu, zásilka byla doručena na výdejní místo zásilkovny a poštovné jsem platila stejně vysoké, jako kdyby mi byla doručena na adresu. Komunikace příšerná, druhá Česká pošta.
Zásilkovna mi byla sympatická … ale nyní v Covidu prostě jedna tragedie na nikoho se nedovoláte emaily taky na nic – přesměrování jsou jen kecy – prostě nejsou schopni přesměrovat o pár km dále, kde je výdejna otevřená prostě nic jen ticho – měli by vracet peníze. Lituji, že jsem nedal o pár korun více a nenechal jsem si zásilku poslat tradičně poštou. Je to již 10 dní a nic !!! Prostě tragedie stačilo mě to a bude trvat než přes zasilkovnu zase něco pošlu. Je to k po…rání jste prostě neschopní řešit nastalý problém !!!
Hodnotím kladne za mne levna docela fajn preprava ;)
Objednáte si z Číny, zaplatíte s dodáním na adresu, ale nějaký Polák a Zasilkovna si klidně přelepí adresu, ačkoli deklarují dodání na adresu či zasilkovnu. A když už zasilkovnu tak že údajně tu nejbliz….to ani omylem, chodí to na jednu, ačkoli jiné tři jsou mnohem blíž! A vrchol, ne že by vše bylo na jednom místě, každý balíček na jiné pobočce! Kurva podvod a bordel!
ZBox mi nevydal zásilku,to se stat může,ale nečinnost Zásilkovny a jeji hry na mrtvého brouka,to je slušně řečeno sprosté.Měsíc nejsou schopni se k tomu postavit.