Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Nefunguje dodání zásilky na adrsu odběratele. Zásilkovna v rozporu s objednanou a zaplacenou službou zásilku uloží na výdejním místě, které si sama zvolí. O nesplnění objednávky odesilatele neinformuje. Pracovnice zákaznické linky na reklamaci reagují sice slušně (nacvičený rituál) nicméně arogantně a bez efektu.
Never more! Zásilkovna byla jedno velké zklamání. Zaplatila jsem si doručení domů. Pán mi v den doručení volal, bohužel byl svou chybou na jiné adrese, tak jsme se domluvili, že mi balíček doveze v pondělí. NIkdo se neozval, jen mi přišla SMS, že mám zásilku k vyzvednutí na nějakém výdejním místě. Řidič mi nezvedá telefon, na mail nikdo nereaguje. Dovolat se do zásilkovny nedá, všude boti. Byla jsem nucena kontaktovat odesílatele balíčku. Ta nakonec dokázala domluvit alespoň převezení na jiné výdejní místo, ale jednání ze strany zásilkovny velmi arogantní. Chápete to ? Člověk si zaplatí za dovezení domů a nakonec musí na výdejní místo? Kde to jsme? Lekce naučena – nikdy si neobjednám nic o společnosti, která nekomunikuje, ale má nás všechny ráda :-)
Poslal jsem zásilku na hraně rozměrů. Čekal jsem týden, než se mi to vrátilo. Zásilka neměla pravidelný tvar a dle mého metru splňovala max. rozměr 150 cm, podle jejich příložníku měla o fous víc. Fajn, pošlu to poštou, jaj Zásilkovna si účtuje 330Kč za nic. Hezký
Posílal jsem balíček na konkrétní adresu – Intersport v OC Letňany. Cena 129 Kč (vyšší o 30 Kč než třeba u PPL). No, nedorazilo to … Dle jejich aplikace v mobilu měla zásilka červený křížek a poznámku „ukončeno“. Dle sledování na webu „Adresát nezastižen“. Dle vyjádření infolinky řidič adresu nenašel, nikoliv, že adresát byl nezastižen – no, nevím, OC Letňany moc přehlédnout nejde. V Intersportu mi po telefonu řekli, že jim ten samý den jiní konkurenční kuryýři zásilky normálně doručili. Na požadavek o opakované doručení mi bylo na infolince sděleno, že druhý pokus nedělají, prý to uloží na nejbližším výdejním místě. O.K., to jsem mohl zaplatit jen poloviční dopravné. Udal jsem správnou adresu, správný e-mail na adresáta, správný mobilní telefon na adresáta, … kde jsem udělal chybu, povídám slečně na infolince. Nikde, povídá mi. Tak jo, doručte tedy znovu, požaduji. To nejde, buď výdejní místo, nebo zaslat zpět. Dobře zašlete zpět a vraťte peníze, když jste nic nedoručili. Odpověď? Na vrácení peněz si napište reklamační email. Suma sumárum … Balíček mám po 4 telefonických urgencích a 13 dne zpátky na podacím místě, na reklamační e-mail se nikdo neobtěžoval reagovat. Myslím si tedy cosi o retard…ých lidech …
Naprosto dokonalé. Zkusil jsem již mno dopravců. PPL je celkem dobré, ale často je zmatené a vůbec nevím, zda mi zásilku veze, či ne. GLS mi zásilku rozbilo tak, že málem nešla opravit. Česká pošta mi ani po týdnu čekání nedá vědět nic. Zásilkovna? Pohodlně vyřídím a zaplatím zásilku v mobilu, napíši na ni kód a odnesu ji 300 m od bydliště na podací pobočku. Nu a druhý den ji adresát má. Stejně tak mi doručovatel pošle balíček, který mi vždy druhý den dorazí.
Takže v okamžiku ztracení zásilky a podání reklamace další zloději, kteří hrají mrtvého brouka. Podáte reklamaci, upomenete se po měsíci s jejím řešením a odpověď na podanou reklamaci zní – podejte si reklamaci. A takto 3x dokola. Poté dělají problémy a vyžadují faktury, aby znali hodnotu zboží. WTF?! 90% zákazníků, kteří vás využívají jsou lidi co si posílají prodané bazarové zboží. Žádné firmy s fakturami! Zase manýry podobné ČP. Pošlete pojištěnou zásilku, ve které se zaručují o to, že zodpovídají za zásilky do nevím kolika tisíc a a oni se s vámi pak budou hádat o úhradu újmy ve výši 500 kč. Chátra zlodějská. V úvodu spolehliví, dnes jim doprava trvá týden a z každé strany slýcháme o ztracených balících, takže to není jen naše zkušenost. Na otázku vám odpovídají otázkou, zaměstnávají bezohledné lidi, kterým když napíšete – bylo nám sděleno, že zboží nelze dohledat, máme si podat reklamaci, tak vám odvětí – zboží nelze dohledat a měsíc o nich zas po odpovědi v komunikaci nevíte, anebo jde o úmyslný tah protahování řešení reklamace a celého problému. Příjemce mi čeká na zaplacenou zásilku a já jako platící zákazník musím dokola bez progrese jednat s řadovýma děckama na call centru, kteří to mají někde, odpracují si svých 8 hod a čau. A zas na nikoho není metr!
Beze slov… Jenom bych zaměstnance podpory poprosil aby si svoje ego, vybíjeli na někom jiném. >:(
Poslední dobou se zásilkovna značně pohoršila.
Nevím co se stalo ale od podzimu naprosto nespolehlivé. Doručení trvá klidně i 14 dní od doručení emailu o převzetí zboží.
V prosinci jsme si všimli že je možnost doručení do Alzaboxu a to byl jediný důvod proč jsme ještě objednávali doručení přes Zásilkovnu. Ovšem, 5 balíku z 5ti bylo z Alzaboxu přesměrováno na pickup point Zásilkovny (pokaždé jiný) bez udání důvodů, takže se příště raději obrátíme na jinou společnost.
Službu Zásilkovny nikomu NEDOPORUČUJI. Jednání se zákazníkem je neseriózní. Cíleně jsem si připlatila za dodání zásilek na zadané adresy (po +64,-). Zásilkovna mě stroze sdělila SMS zprávou, že balíčky budou uloženy k vyzvednutí tam a tam. To, že s tím zásadně nesouhlasím nikoho nezajímalo a moje žádost o navrácení platby za nesplněné doručení na stanovené místo, byla naprosto bez reakce. Tomuto říkám arogance a nová forma aktivit šmejdů.