Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 108 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    zásilkovnu jsem využil poprvé a naposled, 3 dny balík na cestě a stále nic,komunikace žádná, zlatej geis nebo ppl ,otřesná služba

    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Zina Bischoff 23.10.2020 v 13:00

    Nejhorší přepravní společnost v ČR. To už i Česká pošta je lepší. Provedli pouze 1 pokus o doručení, online napsali, že to bylo 2 x , což není pravda, protože jsem byla kvůli nemoci doma a trefili se do té 1 hodiny, kdy jsem musela k lékaři a potom už u nich není šance na doručení. Nic je nezajímá. Doufám, že už přes ně nikdy nic nedostanu. Chovají se v době, kdy je plno lidí v karanténě a nemůžou pro zásilku přijít otřesně.

  3. Vvtrasováni balík na rozvozu k zákazníkovi už 2 dny a pani na infolince napřed tvrdila že není zaplacený, když zjistila že je tak to svedla na koronavir

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Cekam na zasilku jiz 5. den…..
    Jejich hlasovy automat je k nicemu.

    Nikomu se neda dovolat…..

    Klady: Pro aktualni zasilku, zadny
    Zápory: Cekam na zasilku jiz 5. den..... Jejich hlasovy automat je k nicemu
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Hrůza

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Bohužel jedna z nejhorších služeb. V době elektroniky značně zaostalá služba. Doručeny 4 zásilky. Každá jinde. Prestože nejbližší místo je 3 km ode mě, tak jedna 20 km daleko, další 30 km daleko, další zase jinde. Vše na jiném konci města. – 4 zásilky a najeto 143 km.
    Z druhé strany nevím, proč zásilkovna není schopna například po registraci, zadáním trasovacího čísla, atd (samozřejmě mezi vyrozuměním a uložením) dodat zásilku do vybraného místa ? aby došlo k co nejlepšímu fungování služeb. Zatím to na mě působí, že jim je to šumák, nebo to vede někdo zaostalej. To i ČP funguje lépe.

    Klady: neznám
    Zápory: Doručování způsobem, kam se zamane. Žádná komunikace
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    0

    Objednaná zásilka dorazila místo na adresu do jakéhosi Z-BOXu, přestože v okolí mám několik bližších výdejních míst.
    Čas na vyzvednutí pouze 3 dny, vyzvednutí znemožněno ze strany zásilkovny, neboť ho podmiňuje nutností mobilního telefonu s jejich aplikací. Na maily opakovaně nikdo neodpovídá, na chat nelze napsat.

    Klady: Nic.
    Zápory: Svévolné doručení do Z-BOXu několik km od bydliště. Nemožnost vyzvednutí zásilky bez chytrého telefonu s internetem a jejich aplikací. Nelze kontaktovat ani mailem ani chatem pro vyřešení.
    Přínosný(5) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Přes týden čekám na zásilku. Nikdo se s Vámi nebaví, když se chcete někam dovolat. Frajeři mrskli zásilku někam na sklad a nic se s ní neděje. Pro mě nejhorší služba, kterou jsem mohla zažít.

  9. Reply
    Martina Urbanová 13.10.2020 v 14:01
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoporučuji,čekám na zásilku od pátku a stále nic,Alzabox plný tak nedoručí,ubohý,když čekáte a nic,ani nemají snahu informovat o tom ☹️

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 4.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    90

    Poslal jsem přes Zásilkovnu už cca 250 zásilek, všechny došly v pořádku, rychle a za poloviční cenu. Základní pojištění až do 20. tis, pro srovnání, ČP má základní pojištění do cca 800 Kč., pak se připlácí. Velmi výhodné ceny do zahraničí. Velmi ulevili České poště, kdy jednotlivé pobočky byly přetěžované, lidé ve frontách nespokojení. Zatím jsem žádný problém neřešil, a doufám, že v nejbližší době nebudu :)

    Klady: nemusíte čekat ve frontě výdejní místa jsou i v obcích , kde není pošta, nemusí nikdo čekat na pošťáka s balíčkem za větší balíky poloviční cena než konkurence spolupracují s kurýry, takže je možné u doručení na adresu, když jste doma hned po zadání údajů, zasílají zákazníkovi mail s číslem zásilky a adresou a otevírací dobou
    Zápory: týdenní placení faktur , bez možnosti placení inkasem, podnět jsem na vedení však už poslal a prý je v řešení některé obchody, kde je možné zásilku vyzvednout mají krátkou otevírací dobu
    Přínosný(0) Nepomohl(4)You have already voted this
1 174 175 176 177 178 195

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo