Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Čekám 7 dní na balíček a pořád nic, taky nechápu proč pořád do kola je zásilka připravena pro rozvoz na další den. Znám spoustu lidí kterým zásilkovna ztratila zásilku nebo jí rozbila. Už nikdy víc zlatá česká pošta
kdyz si objednam balicek uvidi vydavatel nebo nekdo na zasilkovne co jsem si objednala?
Se vším spokojen.
Tuto službu můžu jen doporučit
Zasilkovna bez komunikace na reklamaci nereaguji ani neodpovidaji –Zasilka se ztratila kdo vi kam — dle trasovani byla odeslana spravně – jen zasilkovna ji někde uschovala – hledam jine duvěryhodne dopravce
Nedoporučuji objednal jsem si dopravu domů nejdříve přišla sms že čas doručování je 17:00-19:00 tři minuty před pátou řidič dal balík na vyzvednutí aniž by na uvedenou adresu dojel
Toto je nejhorší přepravní společnost. Čekám na balíček od 25.12.2020 a dnes je 19.1.2021 a stále je na cestě do výdejního místa. K tomuto není co dodat. Ani nevím kde má sídlo abych si to mohl vyzvednout osobně.
Už 14 dnů čekám na SMS a hlavně, doručení balíku. Drzost a arogance, se kterou jsem se při řešení této situace a reklamace, opravdu nemá obdoby! Jsem zvědavá, zda se po smršti emailů začne něco dít, nebo budu muset poprosit o pomoc ČOI?. Jestli se Zásilkovna rozešla, nebo nepohodla s Českou poštou, je to pouze její problém. Zákazníci pak na jejich spory určitě nebudou zvědavý ?
Rodice nam posilali darek k narozeninam dcery. Pry maji nejake vahove limity a balik co posilali rodice limit prekrocil o 3kg. Balik prijali, rodicum nic nerekli, ale pak nejaka nahodna kontrola prisla na to prekroceni. Balik prisel z dalky az do Prahy (kde bydlime i my). Poslali nam info, ze ho musi vratit. Volal jsem tam at ho nevraci, ze si pro nej prijedu do depa, nebo ze jim doplatim, nebo ze at mi ho poslou PPL nebo konkurenci. Nic neslo, nic nebylo mozne, ani dat kotnakt na nekoho jineho, kdo by to mohl resit.
Prijde mi jejich jednani jako dost neferove vuci koncovemu zakaznikovi, nase chyba ze si rodice neprecetli podminky, ale kdyz uz zasilkovna balik prevzala, tak ho mela dorucit, klidne s nutnosti doplatku. Ale poslat ho zpatky? Kor kdyz uz pricestoval temer do cile. To mi prijde arogantni a neferove. jakoby jsme byli rukojmi jejich vnitrnich procesu.
Nyní čekám na balíček 2 týdny a zásilkovna není schopna poskytnout informace o tom, kde je má velmi očekávaná zásilka. Eshop zásilku předal, ale poté se záhadným způsobem ztratila na cestě z Brna do teplického depa. Po žádné reakci na můj email jsem byla nucena volat na zákaznickou linku. Zde mě paní informovala, že zásilku ihned dohledají a doručí. Natož mi přišel email na můj předchozí dotaz o stavu mé zásilky. Paní po mě žádala bližší informace o obsahu zásilky pro její dohledání/ověření. Nejenže mi bylo nepříjemné sdělovat obsah balíčku, jelikož se jedná o vcelku choulostivé zboží (které je navíc eshopem z tohoto důvodu zasíláno diskrétně), ale představa prohledávání mého balíčku (ať už by v něm bylo cokoliv jiného) se mi zdá poněkud neetická. S vidinou možného pokroku řešení problému se zásilkou jsem ale obsah balíčku sdělila. Již jsou to 3 dny a balíček je stále nenalezen. Jsem velice zvědavá, jak dlouho bude trvat, než se má zásilka dohledá, pokud se vůbec dohledá. Případně jak dlouho bude trvat, než zásilkovna připustí, že balíček ztartila a začne to se mnou a eshopem řešit. Přestože jsem většinou neměla žádný problém s dodáním tímto dopravcem, nyní přemýšlím o tom, že pro mě tento dopravce bude zapovězen, pokud nezačne brzy konat!
Zásilkovnu jsem volila z důvodu nejnižší ceny za dopravu. Nicméně další objednávku si radši připlatím a vyberu jineho dopravce. Spolupráce zásilkovny a alzaboxu katastrofální. Týden čekám na doručení svého balíčku a už ztrácím naději ze mi bude doručen! Každý operator mi řekl něco jiného, jeden že už je v přepravě, další den jiny ze je na depu a tak dále… v tomto případě absolutní fiasko!