Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 105 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Hodnocení -100000000000000
    Horší už nemůže být!!!!!

  2. Nepříjemná situace s řidičem, který byl hrubý a uražel těhotnou ženu s dítětem, který nedokázal dvě minuty počkat, ale musela jsem mu přeparkovat auto. Upozorňuji, že on parkovat podélně přes tři parkovací místa a já dala své auto na poslední volné místo a protože by neotevřel dveře a nevydržel dvě minuty, odřel mi zrcátko od auta, když násilím otevíral dveře, aby se i pomstil. Nadával mi do kurev, a jiných pěkných výrazů. Zásilkovna se k tomu postavila tak, že je to slovo proti slovu a že si mám řešit s policií příště sama

  3. Dobrý den, taky se musím podělit o špatnou zkušenost, konkrétně zásilkovnou v lázních Libverda. Na úvod musím uvést, že jsem se spletla a uvedla adresu v lázních Libverda (, odkud mi paní zaslala balík). Po zjištění špatně uvedené adrese jsem kontaktovala zásilkovnu v lázních Libverda o přesměrování na správné výdejní místo. Odepsal mi jistý Honza s otázkou jak mi může pomoct. Popsala jsem mu tedy výše uvedené věci.Pan mi ale odepsal, že přesměrování na jine výdejní místo nebude možné. Ale, že za poplatek 115 Kč mi zásilku přepošlu na adresu. No opravdu super řešení, no neber to, to je akce! Jenom hodnota me zásilky byla 150 Kč. Takže jsem zrušila v telefonu zásilkovnu, už nikdy víc, vemou peníze, aniž by se balík hnoul z místa a zaplatila jsem ještě jednou. Otřesné služby, otřesný personál v téhle zásilkovně!Česka pošta je na mnohem vyšší úrovni než zásilkovna ( hlavně v lázních Libverda). Ubohost takovým spůsobem tahat z lidí peníze!3

  4. Měla jsem problém s poškozeným balíkem. Na infolince sice byli milí, ale pokaždé jsem se dočkala jiné odpovědi. V Zásilkovně mě odkázali na e-shop, v e-shopu mi řekli, že poškozený balík musí převzít Zásilkovna. Nakonec to dopadlo tak, že Zásilkovna napsala e-shopu že jí reklamaci neuznají a zároveň mě, že mám balík poslat zpět do e-shopu. Takže jsem bez peněz a s poškozeným zbožím. Zaměstnávají neschopné lidi. NIKDY VÍC!!

  5. Reply
    Olivia Pajkanovičová 28.9.2020 v 17:15

    Naprostý otřes, měli mi doručit zásilku, nebyla jsem 5 minut na telefonu, možná ani to ne a měla jsem zmeškaný hovor od řidiče, když jsem mu volala nazpět, tak už to nebral, až za hodinu mi to zvednul s tím, že zásilku odveze na nějaké odběrové místo, když jsem se zeptala na jaké řekl, že neví (jinak řidič ani nezazvonil, byla jsem celou dobu doma). Volala jsem za pár dnů na číslo z kterého mi řidič volal, abych se teda zeptala kam dal moji zásilku, zvedl to jiný řidič a řekl ze si čísla střídají a že mi nemůže pomoct. Volala jsem na infolinku xkrát a vždy jsem dozvěděla akorát to, že volám mimo pracovní dobu (což není pravda) na e-maily mi neodpovídají a já jediné co chci, tak je moje zásilka, nechápu co mají za problém, ale tahle laxnost a neprofesionalita mě silně vytáčí. Už nikdy víc!

  6. 2
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    70

    Když jsem řešil, proč zboží odeslané v pondělí odpoledne má dorazit německé zákaznici až ve čtvrtek, zjistil jsem, že jsem udělal chybu a měl defaultně nastavenu nějakou dobu jako přepravu zásilkovnu. Možná jsem ušetřil pár Eur, ale mám hlavu v pejru, kolika mým zákazníkům dojde balíček pozdě. Do budoucna si budu dávat majzla, aby se mi už nestalo, že něco zásilkovnou pošlu. Pohybuji se totiž na extrémně konkurenčním trhu a používat služby amatérských šneků se na tomhle trhu trestá smrtí.

    Klady: možná je to lacinější
    Zápory: do Německa je to pomalejší, což je na tomhle logisticky vyspělém trhu nevýhoda, kterou nevyváží ani nižší cena.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Pokud se stane, že je Vaše zásilka ztracena, rovnou se se vším rozlučte. Se zbožím i penězi.

    Jednak se jim to stává asi o řád častěji, než jiným službám, ale hlavně jde o přístup.

    1. Pokud zásilku ani nestihnou navést, tak neexistuje. S náhradou se rozlučte.
    2. Pokud uplyne delší doba (myslím 2-3 měsíce) odbudou Vás s tím, že je to promlčené.
    3. Pokud je po několika měsících donutíte k nějaké aktivitě a náhodou se Vám podaří reklamaci uznat, dostanete jen minimum ceny. A to bez ohledu na Výši pojištění.
    Obrat Vás o 5000 Kč pro ně není žádný problém.

    Takže doporučuji obětovat bohům, aby Váš balík neztratili.

    Klady: Pokud balík neztratí, jsou zajímavou alternativou.
    Zápory: Přístup k zásilkám a klientům je absolutně tristní.
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Je mi smutno. Zásilkovna je jeden velký omyl a lidé, kteří v ní pracují by si jinde nevydělali ani na suchý chléb.
    Kdybych si výše uvedené příspěvky přečetla dřív, pak bych určitě nebyla tak zklamaná. Objednané zboží mi nebylo dodané ani po 10 ti pracovních dnech a v Zásilkovně vlastně ani nevědí, kam ho zašantročili.

  9. Zásilkovna nekomunikuje, můj balíček se od 2.9. nepohnul z místa, dnes je 14.9. na email Zásilkovna neodpovídá, na reklamační linku se nejde dovolat. O tom, kde moje zásilka je, nemám tušení a nemám to ani kde zjistit. Po pravdě už jsem se smířila s tím, že jsem o balík přišla. Se Zásilkovnou už nikdy nic nepošlu.

  10. Všeho všudy jsem se Zásilkovnou poslala zatím dva balíky. Jeden došel v pořádku, druhý kdo ví kde je. Zásilkovna odpovídá na reklamaci automatickým e-mailem, živý člověk, který by s vámi komunikoval není, tak jsem zvědavá. Hlavně, že garantují doručení do druhého dne. Balík se někde válí už přes týden.

1 175 176 177 178 179 195

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo