Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Daniel Kmínek 24.12.2020 v 8:38
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Koupil jsem dárek opuštěné babičce z domova důchodců a poslal to přes zásilkovnu před víc než 2 týdny. Super, dnes je Štědrý den a dárek furt nedorazil. Zásilkovnu již nikdy nevyužiji a budu všem doporučovat udělat to samé. Když jsem volal na linku, abych se dozvěděl, kde balíček je, ani jsem si nedovolal člověku. Po proklikání se až na konec, mi automat sdělil, že mi pošlou sms – ani to neudělali.

    Klady: Rychlé podání (které je k ničemu, když balík není doručen po ČR ani za dva týdny)
    Zápory: Komunikace se zákazníkem Rychlost (pomalost) doručení
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    4.12. zaplacené zboží, 9.12. převzato zasilkovnu, 12.12. informace, že je přepravováno do Alza boxu, 21.12. jsem volal na linku, že jako coq se děje. Prý mi daj vědět. Dnes 23.12. a stále žádné info. Sečteno, podtrženo balík 13 pracovních dní na cestě a stále v nedohlednu a bez informací, nebo jakékoli omluvy. Udělejte si obrázek sami.

    Klady: Počet výdejních míst.
    Zápory: Doba dodání
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Miroslav Novák 22.12.2020 v 19:15
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručování na adresu najatými řidiči je katastrofa !!! Nelze zjistit ani ovlivnit termín doručení. Pokud vás řidič nezastihne vyznačí dva pokusy o doručení + odmítnutí přijetí zásilky a zásilka se vrací dodavatelovi.

    Klady: fungování přes výdejny
    Zápory: nefungující doručování na adresu najatými řidiči !!!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nepřehlednost pohybu zásilky, dva pokusy bez následného uložení při doručování na adresu bez komunikace s adresátem, první a poslední zkušenost v roli odesílatele i jako příjemce předem placených balíčků. Adrenalinová ruská ruleta.

    Klady: Cena a částečně rychlost pro otrllé
    Zápory: Nepřehlednost pohybu zásilky, dva pokusy bez následného uložení při doručování na adresu bez komunikace s adresátem, první a poslední zkušenost v roli odesílatele i jako příjemce předem placených balíčků. Adrenalinová ruská ruleta.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 2
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    40

    Dvě rozměrově podobné zásilky z jednoho e-shopu, zaslané ve stejný den (14.12.), na jedno výdejní místo pro jednoho adresáta, do expedičního depa přijaté v rozmezí jedné minuty (15.12. ve 4,45 a 4,46 hod.). První lze vyzvednout den po podání (15.12.), druhou nikoliv. Díky personálu je několikrát (i když na zásilce byla správná adresa!!!) doručována na nesprávná výdejní místa a pak zase vracena do expedičního depa. Na to už je asi potřeba i talent… Na mailový dotaz nikdo neodpoví, zavoláte-li na infolinku, díky automatu se dozvíte pouze to, co na internetových stránkách a bohužel nic konkrétního. Od podání do doručení bez pár hodin týden (odpoledne 21.12.), z z expedičního skladu na pobočku více než 6 dnů (chůze + vlak, nebo osobní auto – do jedné hodiny se dostanete v obou okresních městech z první pobočky Zasilkovny do druhé). Bohužel v distribučním skladu ve Svitavách mají mnohdy problémy s rychlejším doručením i v klidnějších dobách, než před vánočními svátky.

    Klady: Cena a množství výdejních míst.
    Zápory: Někdy neskutečná pomalost a praktická nemožnost pro zákazníka se dozvědět, kde se Vaše zásilka zdržela a co s ní je, popř. kdy bude reálně dodána. Pokud nejsou výdejní místa v místě bydliště, nebo zaměstnání, je asi lepší si připlatit za služby jiných přepravních společností.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Nedoručení

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilku jsem měla dostat na moji adresu ale bez mého vědomí zásilka byla přesměrována do zásilkovny.
    Celý den jsem čekala na zásilku doma a večer jsem zjistila že zásilku mi doručovali dva krát a nebyla jsem zastižena.
    Sama lež.
    Již nikdy zasilkovna.

    Klady: Žádné
    Zápory: Komunikace se zákazníkem. Doručení zboží.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Měsíc na doručení po Česku. Nulová odezva operátorů. Nikdy víc!!

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    V současné době bez doručení. Zásilka poslaná 10.12.,dnes 16.12. stále na depu a není možnost vyzvednutí.

    Klady: žádné
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    eshop, který používá Zásilkovnu, už nikdy nevyužiji. Objednám si doručení na adresu, Zásilkovna balík převezme. Teprve po převzetí se rozhodne, že balík na adresu nedoručí, ale předá na výdejní místo, které si oni určí. Rozhodnutí Zásilkovny je konečné a nelze změnit. Bylo mi napsáno, že pokud si balík nechci převzít, tak bude poslán zpět jako vratka. Já bych si balík převzala ráda, ale nemůžu, proto byl objednán na adresu. Zásikovna navíc zkrátila uložení zásilky. Aktuálně tedy nemám peníze ani zboží, které Zásilkovna už od 8.12. vrací eshopu… Bezvadný přepravce, fakt.. :(

    Klady: aktuálně žádný nemám
    Zápory: neuvěřitelně pomalé totální nezvládnutí situace Covid/Vánoce komunikace s odesílatelem i adresátem - pouze předem dané fráze opakující se na všech komunikačních kanálech
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 177 178 179 180 181 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo