Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Koupil jsem dárek opuštěné babičce z domova důchodců a poslal to přes zásilkovnu před víc než 2 týdny. Super, dnes je Štědrý den a dárek furt nedorazil. Zásilkovnu již nikdy nevyužiji a budu všem doporučovat udělat to samé. Když jsem volal na linku, abych se dozvěděl, kde balíček je, ani jsem si nedovolal člověku. Po proklikání se až na konec, mi automat sdělil, že mi pošlou sms – ani to neudělali.
4.12. zaplacené zboží, 9.12. převzato zasilkovnu, 12.12. informace, že je přepravováno do Alza boxu, 21.12. jsem volal na linku, že jako coq se děje. Prý mi daj vědět. Dnes 23.12. a stále žádné info. Sečteno, podtrženo balík 13 pracovních dní na cestě a stále v nedohlednu a bez informací, nebo jakékoli omluvy. Udělejte si obrázek sami.
Doručování na adresu najatými řidiči je katastrofa !!! Nelze zjistit ani ovlivnit termín doručení. Pokud vás řidič nezastihne vyznačí dva pokusy o doručení + odmítnutí přijetí zásilky a zásilka se vrací dodavatelovi.
Nepřehlednost pohybu zásilky, dva pokusy bez následného uložení při doručování na adresu bez komunikace s adresátem, první a poslední zkušenost v roli odesílatele i jako příjemce předem placených balíčků. Adrenalinová ruská ruleta.
Dvě rozměrově podobné zásilky z jednoho e-shopu, zaslané ve stejný den (14.12.), na jedno výdejní místo pro jednoho adresáta, do expedičního depa přijaté v rozmezí jedné minuty (15.12. ve 4,45 a 4,46 hod.). První lze vyzvednout den po podání (15.12.), druhou nikoliv. Díky personálu je několikrát (i když na zásilce byla správná adresa!!!) doručována na nesprávná výdejní místa a pak zase vracena do expedičního depa. Na to už je asi potřeba i talent… Na mailový dotaz nikdo neodpoví, zavoláte-li na infolinku, díky automatu se dozvíte pouze to, co na internetových stránkách a bohužel nic konkrétního. Od podání do doručení bez pár hodin týden (odpoledne 21.12.), z z expedičního skladu na pobočku více než 6 dnů (chůze + vlak, nebo osobní auto – do jedné hodiny se dostanete v obou okresních městech z první pobočky Zasilkovny do druhé). Bohužel v distribučním skladu ve Svitavách mají mnohdy problémy s rychlejším doručením i v klidnějších dobách, než před vánočními svátky.
Nedoručení
Zásilku jsem měla dostat na moji adresu ale bez mého vědomí zásilka byla přesměrována do zásilkovny.
Celý den jsem čekala na zásilku doma a večer jsem zjistila že zásilku mi doručovali dva krát a nebyla jsem zastižena.
Sama lež.
Již nikdy zasilkovna.
Měsíc na doručení po Česku. Nulová odezva operátorů. Nikdy víc!!
V současné době bez doručení. Zásilka poslaná 10.12.,dnes 16.12. stále na depu a není možnost vyzvednutí.
eshop, který používá Zásilkovnu, už nikdy nevyužiji. Objednám si doručení na adresu, Zásilkovna balík převezme. Teprve po převzetí se rozhodne, že balík na adresu nedoručí, ale předá na výdejní místo, které si oni určí. Rozhodnutí Zásilkovny je konečné a nelze změnit. Bylo mi napsáno, že pokud si balík nechci převzít, tak bude poslán zpět jako vratka. Já bych si balík převzala ráda, ale nemůžu, proto byl objednán na adresu. Zásikovna navíc zkrátila uložení zásilky. Aktuálně tedy nemám peníze ani zboží, které Zásilkovna už od 8.12. vrací eshopu… Bezvadný přepravce, fakt.. :(