Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Nejhorší skusenost…
Zaplatila jsem za doručení balíku aby přivezli ten balík přímo domu.
Přišla mě sms ze “dneska budeme dorucovat mezi 16-18 hod.”
Dobře…. nikdo nepřijel ani nevolal.
Musim hlídat kde je můj balík…. podle trekingu vypadá ze dvakrát skusil kurýr ten balík dorucovat (velké překvapeni pro nás).
Přes den přišel mě e-mail ze balík je uložen v nejbližší vydejni místě….. ahahhaa… nenašli oni nic lepšího než uložit ten balík úplně na druhém konce města!!!
Žádná možnost kontaktovat s nějakým operátorem…
Posílám přes zásilkovnu dost často a v poslední době sem dost zklamaná když posílám křehké věci.. Už nevím jak víc je balit.. Dávat to do bublinkové fólie, molitanu, X kusů novin.. A stejně mi lidé posílají fotky zničených věcí.. Tak ať mi někdo vysvětlí co za dementy tam pracuje, to tam po těch balikach skáčou nebo co s tím sakra delaj vážně nechápu.. Zajímalo by mě jestli má člověk právo na nějake odškodnění, přeci to těm lidem nebudu platit já.. Vážně katastrofa
V pondělí ráno (dle trackingu) přijat Zásilkovnou balíček objednaný v neděli. Ve středu ráno aktualizace trackingu, že se balíček nachází na depu vzdáleném 20 km od mého bydliště (krajské město). Ve čtvrtek ráno aktualizace, že je balíček na cestě na adresu doručení. Ve čtvrtek odpoledne volám do firmy (partner Zásilkovny), zda tam balíček už je. Paní mi oznamuje, že od středy má nahlášeno u Zásilkovny, že balíčky z technických důvodů dočasně nepřijímá. Volám tedy na Zásilkovnu, kde se ptám na řešení. Můj balíček je v trackingu uváděn, že je na cestě mezi krajským městem a 20 km vzdáleným depem. Podpora mi sděluje, že je v depu a že bude zavážen až v pondělí. Na dotaz, zda si ho můžu jet vyzvednout osobně, je mi odpovězeno striktně „Ne, to nemůžete“. Na dotaz, zda by šlo přihodit zítra (pátek) můj balíček k závozu do krajského města a uložit na jinou pobočku Zásilkovny, je mi striktně oznámeno „Ne, to by nešlo. Musíte si počkat do pondělí“. Na můj dotaz, zda existuje i jiné řešení, mě podpora Zásilkovny odkazuje na eshop prodejce, ať si to prý zkusí vyřešit se Zásilkovnou sám (sic).
I katastrofální Česká pošta mi dnes doručila včera objednaný balíček. A i trochu pankáčský DPD mi vždy ochotně nabídne vyzvednutí zásilky přímo na depu (abych nemusel čekat do druhého dne) nebo v real-time přesměruje zásilku na novou adresu (to samé i Česká pošta). První a poslední zkušenost se Zásilkovnou. Chápu, že když jsou všechny podmínky a okolnosti příznivé, funguje i ta nejhorší služba. Ale jakmile se vyskytnou problémy, ukazuje se doopravdy, jak je která služba ochotná vycházet zákazníkovi vstříc. Respektive, jak je „customer-friendly“. Přitom, jak může být náročné zavolat nebo poslat mail do depa s tím, aby zásilku XYZ ráno přihodili do auta a zavezli na ZYX partnerskou pobočku (v našem městě jich je kolem dvacítky).
Vzhledem k recenzím výše vidím, že není třeba se více rozepisovat. ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI!!!
Už chápu, proč na svých stránkách nemají recenze zákazníků. Evidentně je vůbec nezajímají a nepotřebují být konkurenceschopní.
Je neskutečné, že si člověk objedná zboží v hradeckém eshopu s dodáním na výdejní místo Zásilkovny v tom samém městě ( cca. 1 km od sídla obchodu ) a zboží není k dispozici ani na konci druhého dne po předání zásilky obchodníkem Zásilkovně.
Nejhorší dopravce, co jsem objednala. Dodání mezi 15-17hod, celé odpoledne sedím doma a čekám. Nikdo nepřijel a ve 22:00hod se na webu dozvím, že nebylo 2x úspěšně doručeno a je uloženo na Zásilkovně?? To je vrchol. Zlatá pošta
Hnus už nikdy více
dva měsíce čekám na refundaci balíčku z aliexesu který zásilkovna přes opakované výzvy a hrozby (již podaným) tr.o odmítla doručit na uvedenou adresu, nevrátila jej ani odesílateli !!! POZOR JSOU TO ZLODĚJI !!!!!!!!!!!!!
Vždy jsem byla se zásilkovnou velmi spokojená, protože narozdíl od ostatních dopravců mi přišel balíček vždy v super stavu a nijak nepoškozen. Ovšem už dva týdny čekám na balíček, který se nejspíš někde ztratil. Proto tuto službu nedoporučuji a příště raději zvolím PPL nebo ČP, kteří sice mnohdy doručí balíček lehce poškozen, ale alespoň ho doručí.
Dobrý den,
v objednávkách zboží v e-shopech vždy volím Zásilkovnu vzhledem k příznivé ceně za službu a rychlé dodání.
Nicméně, tentokrát jsem chtěl vyřešit problém s balíčkem se Zásilkovnou v místě bydliště.
Na webu Zásilkovny jsem marně hledal telefonní číslo místní Zásilkovny. Pouze telefonní číslo v centrály, kde jsem poslouchal 10 minut automat a pak jsem položil.