Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velká nespokojenost

    Klady: Nic, absolutně vůbec nic!
    Zápory: Myslela jsem si, že s předstihem a v klidu objednávám dárky. 12.11., jsem objednala, 13.11. Zásilkovna píše, že přijala balík i informace k něj na depu v Třinci, 16.11. hlasi převzetí depo Ostrava, 19.11. depo Brno, no a z Brna do Hustopeci (15 minut od Brna), nedorazil do dnes 8.12. Na linku jsme volali třikrát, poprvé nám slíbila paní zaurgovaní na depu, uznala, že už je to dlouho, když se další tři dny nic nedělo, voláme zas a přehlašujeme doručení z adresy domů na výdejnu Zásilkovny a věříme, že teď už se vleze do auta. Další tři dny nic, tak voláme už "nadáváme" , slubují co nejrychlejší nápravu. No a zatím další 2 dny nic, ticho. Nikdo se ani neomluvil, poslali jen nějakou trapnou poukázku, že když si v nějaké obchodě objednám, mám dopravu zdarma, nasr.t! Tak čekáme co bude, plánuji tam ještě jednou volat, požadovat číslo přimo na depo a "slušně" to probrat s někým tam. Zajímavé je, že jiná zásilka odeslána minulý pátek, přišla pres ně obratem, v pondělí, na stejné výdejní místo. Mám takový pocit, že buď v tom mají takový bordel, nebo si někdo chystá pěkné Vánoce. Hračky za 3litry jen tak nenajdeš. A v tom kvantu se to nějak ztratí, že jo! Takže za mě/nás Zásilkovna už nikdy!
    Přínosný(5) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Vzhledem nerovnoměrnému pokrytí Prahy, jsem si objednal balíček tam kde dochádzím do práce, vyšlo mi to v posledný den 8:12.2020, a když jdu po balíček nejede jim server, pul hodina preč nejede, další půlhodina nejede…
    tretí nejede, pokud si myslím tak ZASILKOVNA si postavila biznis na lepší logistike než ČP a to si neví nakopnout server ?

    Zápory: - omezená dostupnost míst po Praze (Černí most) - neumí aneb neumějí dobrý management IT služeb...
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Souhlasím s negativními komentáři. Svoji zásilku jsem stále po 16-ti dnech neobdržela a pomalu přestávám doufat, že obdržím. Nejhorší služba přepravy s jakou jsem se setkala. Už nikdy víc.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Na zásilku čekám už 3 týden! Pravděpodobně ji někdo ukradnul… Volala jsem na Zásilkovnu asi 5x (v rozmezí 2 týdnu) a nikto mi nebyl schopen říct co se se zásiklou děje. V trackingu jsem viděla, že zásilka vyrazila z Budapešti 18/11 a že do Prahy dorazila 19/11 a dnes je 8/12 a zásilka pořád nikde…Včera to Zásilkovna svedla na Maďarské DEPO a prej zásilka vubec nedorazila….. Přístup zásilkovny hodnotím velice negativně – na lince mi několik paní/slečen řeklo, že se mi ozvou s podrobnostmi, hned jak to prověří a ozvala sa až jediná paní včera, po téměř 3 týdnech, kdy jsem tam volala po 6té…. To příště radši využiju tu poštu… NEDOPORUČUJU.

    Klady: nic
    Zápory: pořád míň a míň prozákaznícky dlouhá čekací doba nedoručení zásilky zaměstnanci na lince řeší počas telefonátu víc věcí
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. ani po 13 dnech nejsou schopni mi zásilky doručit

  6. První a poslední zkušenost. Telefon nikdo nebere, je pouze automat. Do celkové doby dodání zahrnuta i sobota a neděle. O prodloužení si můžete nechat jen zdát. Nikdo s vámi nekomunikuje. Budu nakupovat je tam kde tuto službu nemají.

  7. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Já na zásilku čekám už od 11.11.2020! Brzy tedy budu mít měsíční výročí.
    No a od 21.11. je ve městě kde bydlím! (dnes je 7.12.!) Jupí !!! Jen drobnost – dá to fušku překonat vzdálenost 2700 metrů mezi depem a Z Boxem – ani 14 dní na to nestačí!
    A také vás pobaví hláška hned na úvod na zákaznické linky „že 95% zásilek doručujete do 2 dnů a zbytek do 4 dnů“ ?
    Korespondence přes e-mail je ztrátou času – odpověď přišla po 10-ti dnech a hádejte její znění: unifikovaná odpověď jako dole pod příspěvky “ je nám to líto“ a „žádáme o pochopení“, o tom kde je zásilka ani slovo.

    Klady: firma rychle vyrostla
    Zápory: firma příliš rychle vyrostla ještě teď používá reklamní slogany doručujeme do dvou dnů - klamavá reklama
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Dobrý den. chci se vyjádřit k hodnocení zásilkovny. Hrozné jednání samé lži a zboží leží někde v depu už 10.dnů a oni nejsou schopny to doručit na místo.Z Kutné Hory do Ostravy do druhého dne,ale z Ostravy do Havířova 15.km to trvá už desáty den. To není normální.Takové služby jsou horší než Česká Pošta. Jednání operátorů jsou jen samé výmluvy. Nikdo neví kde je balíček. Takovým způsobem to můžete zavřít. Upřímnou soustrast.

  9. Zásilka, která kvůli nadměrné velikosti má být vrácena do eshopu. Na expedicnim depu v našem městě zásilka leží uz týden!!!! Vyzvednout na depu nebo doručit na vydejni místo či na mou adresu NELZE!!!
    O tom, že se zásilka vrací a z jakého důvodu , jsem se dozvěděla až když jsem volala na zákaznickou linku.
    Vymlouvají se na to, že je to chyba eshopu, že neměli takovou zásilku podávat.
    Proč jí teda Zasilkovna přijala???? Snad poznám zda je balík větší než 150cm????
    Při vyžádání kontaktu pro možnost napsání stížnosti, že to NELZE!!!
    Do teď jsem byla se Zasilkovnou spokojená, ale teď už si nejsem jistá zda ještě Zasilkovnu využiju.

  10. Reply
    Sebastian Manuelli 6.12.2020 v 23:19
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    I ceska posta dodava baliky drive :) 6 dnu a balik je stale on the way. Blondýna zaklatelka je super sympatacka ale sluzbu ji bohuzel kurvi neschopni manazeri.

    Klady: Sympatická zakladatelka
    Zápory: 1kg kokainu se do evropy dostane rychleji nez balik z plzne do ostravy
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
1 179 180 181 182 183 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo