Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 119 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Opravdu velmi smutna komunikace. Byla mi dorucena zasilka na pobocku, kde maji otevreno pouze od 9 do 16.00 hodin. Kdyz jsem pozadala o premisteni balicku na pobocku jinou o par metru vedle, bylo mi receno, ze za to musim zaplatit dalsich cca 150Kc. Na pobocku, kam mi byl balicek do zasilkovny dorucen se neda dovolat…. Pani na hot lince mi odmitla poskytnou tel.kontakt, ktery ta pobocka ma a zveda – na 2kontakty na webovem portalu, pro tu danou pobocku, na ktere jsem zkousela volat 50x nikdo nezveda a nevyrizuje tel. Popravde, absolutne nehorazny a neprofesionalni a nenapomocny pristup, ze strany zasilkovny. Nevyjdou vam v nicem vstric a jeste vam vas zivot zkomplikuji.
    Jeste v zivote jsem se nesetkala s takovymto pristupem a nikdy jsem nepsala kriticke hodnoceni na nikoho. Ale v tomto zalostnem pristupu to zel jinak ani nelze!!!!

  2. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den. Tuto firmu ABSOLUTNĚ nedoporučuji, a tímto i oznamuji, že věc předáváme přez právníky České Obchodní Inspekci. Objednali jsme si jako firma v zahraničí náhradní díl na elektroniku, museli jej předem zaplatit a po zkušenostech s doručovánim České pošty která vždy vše doručí bez jediného problému (ano dříve to stálo za p…. ale poslední dobou se 100% zlepšily) jsme byli překvapení proč nám bude zásilku doručovat Zásilkovna, nic ovšem zlého netuše jsme čekali, že ná zavolají jako Pošta a předají zásilku. Jak hrubý omyl!!! Když jsme po týdnu od oznámení, že budou následující dny doručovat koukli na sledování zásilky bylo tam, že byla vrácena odesílateli. Nechápajíce co se děje jsme kontaktovali zákaznickou linku, kde nám bylo sděleno, že nemohli opakovaně (druhý pokus) zásilku doručit a proto jí vrátili odesílateli. Na náš dotaz proč když je na adrese řádně označená schránka, nevhodili do ní avízo o nemožnosti doručení s nabídkou kde lze učinit osobní odběr, nehledě na to, že s námi komunikovali mailem o tom, že se zásilka bude doručovat a na každé zásilce ze zahraničí je uvedeno i telefonní číslo, nám bylo sděleno, že číslo na zásilce nebylo (může se stát i když nevěŕime) a že se máme obrátit na reklamace. Na reklamacích nám jemně naznačili, že se jich to netýká, a ať reklamujeme u odesilatele. Jenže odesílateli mezitím potvrdili, že zásilka byla doručena, takže ten nám nevěří že jí nemáme, takže snad až jim zpět dorazí… Ale tohle si přece nemůže doručovatelská firma dovolit se takhle chovat, aniž by zákazníka informovali o nemožnosti doručení i když bylo jak, tak odesílateli potvrdit že bylo doručeno, ale zásilku přitom vrátit!!! Už jen za tohle chování vše budeme řešit přes právníky a ČOI….

    Klady: Po naší zkušenosti žádné
    Zápory: Absolutní nezájem doručovat zásilky Jak jinak si vysvětlit,že když Vás nezastihnou, tak i když máte řádně označenou schránku tak Vám nedají ani avízo o nedoručení a možnosti vyzvednutí zásilky osobně, ale bez oznámení vrátí již zaplacenou zásilku zpět odesílateli do zahraničí, ale jemu nejdříve potvrdí předání takže se s Vámi nechce nikdo bavit protože si myslí, že zásilku máte a chcete po nich kompenzaci podvodem :(
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    S touto službou jsem absolutně nespokojená.
    Balíček šel od soukromé osoby a byl předem zaplacen. Když došel na místo nemohl my být dán do ruky a na výdejním místě mi řekli, že mě Zásilkovna bude kontaktovat – tak se nestalo.
    1) Musela jsem já kontaktovat je.
    2) na jejich zákaznické lince nevěděli co je s balíkem, až když jsem jim řekla že mi ho nemohou vydat, že balík šel na přezkoumání mi paní na lince řekla no vlastně jo …. už to vidím bude to trvat týden až 14 dní a že mi bude volat výdejní místo až balík dorazí
    3) radši jsem se zkontaktovala s osobou, která balík posílala a napsala jsem reklamaci do zásilkovny.
    Opět přišel email jak s danou osobu, která balík odesílala budou kontaktovat a opět se nic nestalo – osobu nekontaktovali jen lhali po emailech. Odesilatel sám po spojení poslal veškeré info co měl + fotografii co obsahoval balík. Opět bez výsledku.

    4) balík byl otevřen už předtím než jak říkali že šel na identifikaci a byl zaslán 3 osobě, která na balíku nebyla napsaná a ta 3 osoba naštěstí znala odesilatele a volala mu a tato osoba znovu musela zaslat mě malík ale už ne přes Zásilkovnu.

    Zásilkovna jako služba lže, říká že něco řeší ale neřeší.
    Dále zaslala balík 3osobě, která se také nemusela ozvat a balík nemusela vrátit.
    Musely být vynaloženy další náklady na přepravu.
    Výsledek Zásilkovny odpověď paní na dispečinku je super že jste to vyřešily sami. Tudíž absolutní výsměch.

    Klady: nic
    Zápory: Vůbec nedoporučuji tuto službu, když se něco stane s balíkem, tak je to této službě absolutně jedno a nic s tím nedělají. Jenom odesílají emaily, kde informace nejsou zcela pravdivé. Kdybychom to neřešili odesilatel/příjemce tato služba by to neřešila. - lhaní o zkontaktování příjemce/odesilatele - nekompetentnost - nemají přehled kde se nachází balík - zasláno 3 osobě, která nebyla uvedena na zásilce - i přes veškeré informace od odesilatele vč. fotografie nevěděli co je obsahem v balíku - absolutní nezájem daný problém řešit - odškodnění žádné - nevěděli, že byl balík zaslán osobě, která nebyla uvedena na balíku jako doručující. - horší než Česká pošta
    Přínosný(5) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dopravce dal balíček na jiné výdejní místo, bohužel v pátek a díky tomu mám smůlu i kdyz to potřebuji. Snad to tam najdu v pondělí pokud to někam zase nepřesune. Trochu bojovka. Na mou mailovou zprávu nereaguje. Telefonický kontakt je pouze s automatem. Do poslední chvíle nevíte kam to příjde. „Zladá Česká pošta :-)“ Toto byla má první a taky poslední zkušenost!

    Klady: levnější než pošta
    Zápory: Bojovka kde se balík objeví.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Jsou to ulhani parchanti, zásilka podána v úterý dopoledne v 8 hodin a je pátek a zásilka je v depu, hova,….. a, kdo nahradí škody způsobené pozdním dodáním?

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Čekám na zásilku, pro kterou jsem schopný dojet za 15 minut na podací místo, a kterou bych potřeboval na víkend. Bohužel mi mou zásilku nikdo nevyda a musí projít kolečkem přes DEPO :) A to jí mám zaplacenou….takže je už moje! Cena je levná, ale úroveň české pošty.

    Klady: Hmmm, po dnešku už asi nic.
    Zápory: - zpomalene dodání, moje zásilka prostě leží v 20 km ode mě, a nikdo mi jí nedá, - úroveň české pošty, - jednání je takové, že jedeš podle jejích pravidel, telefonistka jede odpovědí podle našprtaných vět.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilkovna spolupracuje s Polským distributorem Meest.pl, který roznáší balíky po evrope z čínských internetových tržišť,
    balík se nedá odeslat na doručovací adresu ( tam, kam měl doopravdy dojít ) i v případě, že by jsem si připlatil. Balíky jsou přelepeny distributorem s adresou zásilkovny, poté víceméně uvězněny na zásilkovně a jsou zaslány do týdne po nevyzvednutí zpět do číny. ( balík se dá prodloužit, aby zůstal na zásilkovně, ale k čemu je to dobré, když se tam kvůli otevírací době stejně jentak nedostanu )
    Jelikož je doručovací doba přes 60 dnů, je to těžké si plánování odhadnout, když je otevírací doba od 8 do 12 na mé pobočce. a pouze v pracovní dny.

    Určitě nejsem první a ani poslední, bylo by dobré aby se konečně našlo řešení. tento rok je to katastrofa s balíky z číny. prodejce o tom neinformuje, distributor o tom informuje, až když je pozdě a zásilkovna to po doručení neřeší, protože to vypadá, jako kdyby si odběratel vyžádal zaslání balíku na zásilkovnu, což vůbec není pravda, to rozhodla pouze třetí strana mezi kupcem a prodejcem. a kupec se to dozví až, když balík příjde k hranicím české republiky.

    Klady: Zásilkovna je dobré místo pro vyzvednutí zásilky. Pokud jejich služby chci využít, což jsem prozatím nikdy neměl v plánu.
    Zápory: Namísto aby zde byla možnost si připlatit za zaslání na doručovací adresu, co je na balíku, si raději dá Zásilkovna tu práci balík zaslat zpět do číny. a nevyhovět zákazníkovi i za cenu platby.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Před více než 2 měsíci, jsem dostal informační email, že převzali zásilku a během pár dní mi bude doručena. Když ale ani po týdnu nedorazila na výdejní místo, napsal jsem email. Bylo mi sděleno že zásilka se ztratila na depu. Kontaktovala mě paní a po telefonu jsem jí podal veškeré co nejpřesnější informace o balíčku (informace jsem si zjistil sám od odesílatele), chtěla také, abych kontaktoval odesílatele, aby také podal reklamaci, aby to měli z obou stran. Řekla mi, že zásilku budou hledat a do měsíce to bude vyřízeno. Po měsíci jsem se tedy opět ozval, jak to se zásilkou vypadá. Po dvou dnech mě emailem odsekli, že se zásilka nedá dohledat a stále jí hledají. Nyní po dvou měsících jsem se připomněl znovu. A přišla mi drzá odpověď, že čekají, až jim odesílatel dá informace o balíčku, aby ho mohli dohledat. Přitom informace mají už 2 měsíce a stále se jen vymlouvají. Myslím si že 2 měsíce je sakra dlouhá doba na to, aby balík našli. A pokud nenašli, zřejmě asi ani nenajdou a měli by vrátit peníze, což se jim evidentně nechce. Takže za mě už nikdy víc!!!!

    Zápory: Naprosto katastrofální přístup k reklamacím. Na emaily odpovídají až třetí den, nezájem a samé výmluvy.
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Poslal jsem zásilku z Olomouce do Hradce. Napřed týden ležela bezdůvodně na depu v Brně, pak byla v Plzni, Praze, Ostravě a nakonec mi bylo oznámeno že se zásilka ztratila. Že bude uhrazena. Vrátíl jsem dotyčnému peníze. Za 14 dní se mi zasilka vrátila špinavá, poničená. Na dotaz co to má znamenat mi bylo sděleno, že se našla a že mi tedy nic nahrazovat nebudou. Vše mi bylo sděleno arogantně a drze… Je to spolek obyčejných šmejdů….

  10. Reply
    Veronika Martinková 3.7.2020 v 13:30
    1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    Balík s doručením 1-2 dny trčí 3 dny v Brně v depu, nakonec je doručeny na špatnou pobočku, kde není možné ho výzvednout. Když kontaktují zasilkovnu s otázkou kde je balíček je mi odpovězeno ,, JE NA CESTĚ“. Už nikdy více Zasilkovnou.

    Klady: Cena
    Zápory: Špatně doručena zásilka, dlouhá doba dodání ( rozhodně ne 1-2 dny), špatná komunikace
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
1 179 180 181 182 183 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo