Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Velká nespokojenost
Vzhledem nerovnoměrnému pokrytí Prahy, jsem si objednal balíček tam kde dochádzím do práce, vyšlo mi to v posledný den 8:12.2020, a když jdu po balíček nejede jim server, pul hodina preč nejede, další půlhodina nejede…
tretí nejede, pokud si myslím tak ZASILKOVNA si postavila biznis na lepší logistike než ČP a to si neví nakopnout server ?
Souhlasím s negativními komentáři. Svoji zásilku jsem stále po 16-ti dnech neobdržela a pomalu přestávám doufat, že obdržím. Nejhorší služba přepravy s jakou jsem se setkala. Už nikdy víc.
Na zásilku čekám už 3 týden! Pravděpodobně ji někdo ukradnul… Volala jsem na Zásilkovnu asi 5x (v rozmezí 2 týdnu) a nikto mi nebyl schopen říct co se se zásiklou děje. V trackingu jsem viděla, že zásilka vyrazila z Budapešti 18/11 a že do Prahy dorazila 19/11 a dnes je 8/12 a zásilka pořád nikde…Včera to Zásilkovna svedla na Maďarské DEPO a prej zásilka vubec nedorazila….. Přístup zásilkovny hodnotím velice negativně – na lince mi několik paní/slečen řeklo, že se mi ozvou s podrobnostmi, hned jak to prověří a ozvala sa až jediná paní včera, po téměř 3 týdnech, kdy jsem tam volala po 6té…. To příště radši využiju tu poštu… NEDOPORUČUJU.
ani po 13 dnech nejsou schopni mi zásilky doručit
První a poslední zkušenost. Telefon nikdo nebere, je pouze automat. Do celkové doby dodání zahrnuta i sobota a neděle. O prodloužení si můžete nechat jen zdát. Nikdo s vámi nekomunikuje. Budu nakupovat je tam kde tuto službu nemají.
Já na zásilku čekám už od 11.11.2020! Brzy tedy budu mít měsíční výročí.
No a od 21.11. je ve městě kde bydlím! (dnes je 7.12.!) Jupí !!! Jen drobnost – dá to fušku překonat vzdálenost 2700 metrů mezi depem a Z Boxem – ani 14 dní na to nestačí!
A také vás pobaví hláška hned na úvod na zákaznické linky „že 95% zásilek doručujete do 2 dnů a zbytek do 4 dnů“ ?
Korespondence přes e-mail je ztrátou času – odpověď přišla po 10-ti dnech a hádejte její znění: unifikovaná odpověď jako dole pod příspěvky “ je nám to líto“ a „žádáme o pochopení“, o tom kde je zásilka ani slovo.
Dobrý den. chci se vyjádřit k hodnocení zásilkovny. Hrozné jednání samé lži a zboží leží někde v depu už 10.dnů a oni nejsou schopny to doručit na místo.Z Kutné Hory do Ostravy do druhého dne,ale z Ostravy do Havířova 15.km to trvá už desáty den. To není normální.Takové služby jsou horší než Česká Pošta. Jednání operátorů jsou jen samé výmluvy. Nikdo neví kde je balíček. Takovým způsobem to můžete zavřít. Upřímnou soustrast.
Zásilka, která kvůli nadměrné velikosti má být vrácena do eshopu. Na expedicnim depu v našem městě zásilka leží uz týden!!!! Vyzvednout na depu nebo doručit na vydejni místo či na mou adresu NELZE!!!
O tom, že se zásilka vrací a z jakého důvodu , jsem se dozvěděla až když jsem volala na zákaznickou linku.
Vymlouvají se na to, že je to chyba eshopu, že neměli takovou zásilku podávat.
Proč jí teda Zasilkovna přijala???? Snad poznám zda je balík větší než 150cm????
Při vyžádání kontaktu pro možnost napsání stížnosti, že to NELZE!!!
Do teď jsem byla se Zasilkovnou spokojená, ale teď už si nejsem jistá zda ještě Zasilkovnu využiju.
I ceska posta dodava baliky drive :) 6 dnu a balik je stale on the way. Blondýna zaklatelka je super sympatacka ale sluzbu ji bohuzel kurvi neschopni manazeri.