Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

čekám přes týden na balíček, při trasování se dovídám že mi už byla zaslána sms a mail, lžou sami sobě já nehodlám za takové služby někomu platit poštovné, at si balíček vrátí do obchodu a já si zvolím jiného dopravce. Zásilkovna u mne nikdy více, jedna zkušenost stačí.
Zásilkovna dobré řešení na vyzvedávání balíčků.
Odesílání přes zásilkovnu v rámci režimu dodání přímo na dresu je katastrofa!
2x balíčky nebyly korektně doručené, nějak se dovolat je umění.
Pro vyzvednutí z e-shopu ano doporučím jinak ne.
Dodaly mi cizí zásilku po nekolika urgencích žádná reakce já mám cizí zásilku a někdo jiný mou a nikoho to nezajímá já osbně bych tuto službu nezvolila…
Poprvé jsem využil možnost zásilkovna boxu. Je pravdou že příště to bude opravdu rychlé vyzvednutí bez čekání, protože ne díky vašemu návodu na vyzvedávání už vím, že je potřeba ne je bluetooth, ale i zapnutá poloha což jste zapomněli zmínit. Takže po 30min. v mrazu a volání na váš úžasný opakující se automat přišla naštěstí paní také pro balíček a pomohla mi.
Zasilka presmerovana na vydejni misto, ale doruceni na adresu si zaplatit nechali. Vymluvy na omezeni od externich dopravcu jsou ubohe. Holt riziko povolani. Je hodne lidi bez prace, radi by nastoupili i k Vam. A mohli jste fungovat normalne dal.
Preprava balicku mezi prijmovym depem a 10km vzdalenym vydejnim mistem vam zabrala pouze 4 dny. To jste porazili i ceskou postu
Takze gratuluji k cestnemu druhemu mistu na mem blacklistu dorucovacich firem. Hned za ceskou postou. Zamerne psano s malymi pismeny jako vyjadreni pohrdani.
Zásilku ztratili, nejsou ochotni ji dohledat a tvrdí, že k nim se ani nedostala, přestože mám číslo zásilky i info v mailu, o převzetí do jejich přepravy. Další zásilky bez souhlasu přesměrovali na jiná výdejní místa, než jsem zadávala při objednávce.
3.12. okolo 10 hod dopoledne jsem s chtel vyzvednout 2 zasilky ze Zboxu. Nešlo to, poruchu Zboxu jsem nahlásil na Zasilkovnu. Pan na ohlašování poruch ze Zásilkovny mi odmítl sdělit, kdy Zbox opraví, stejně tak kam mohu ohledně stavu opravy volat.
Večer volám na infolinku, paní nic neví a prý mi určitě zavolají 4.12. dopoledne. Druhý den v 11 hodin volám sám, slečna na infolince slíbí zjistit stav a zavolat zpět do 10 minut.
Ve 12:30 volám sám, paní opět nic neví a prý předá vzkaz neochotnému pánovi, kterému jsem poruchu boxu den předtím nahlašoval a ten mi prý zavolá. Kruh se uzavřel.
Na e-mail nikdo zasilkovny nikdo nereagoval, na facebooku mi slečna poradila se at po vráceni zásilky eshopu s ním domluvím na reklamaci doručení. Mikuláš je zítra, dárky jsou v nefunkčním Zboxu.
Rozhodně Zásilkovnu nedoporučuji, neochota a arogance na zákazníka v případě problémů kašlou.
Zásilka objednaná 22.11. na depu v Liberci leží od 27.11. a stále čekám na doručení. Několikrát urgováno na prodejně – příslib rychlého doručení , jen si pálí prsty za něčí neschopnost. Dnes je 4.12. a zásilka stále na depu. Přestaňte používat zasilkovnu, jsou spolehlivější dopravci, těch pár korun co ušetříte nestojí za tu nejistotu. Za mě už nikdy.
Balíček poslán v pondělí 30.11 v dopoledních hodinách. Dnes je pátek 4.12 a balík nikde!
Katastrofa,zlatá Pošta :-)) Zásilkovně se vyhnu už vylkým obloukem!
Neschopnost doručit zásilku dle objednávky. Na email nikdo nereagoval, operátora jsem se dočkal po 20min čekání, co je ale horší, paní nebyla schopna situaci nikterak řešit. Rozštípla mne radou, ať si nechám zásilku poslat znovu! Zásilkovnu už NIKDY.