Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

V průběhu roku to ještě jde, když nespěcháte. Ale od října katastrofa. Na tři zásilky aktuálně čekám déle než 14 dní….komunikace s nimi nemožná.
Na zaplaceny balik uz cekam 14 dni…
Naprostí zoufalci. Totálně neschopní. Zásilku z Alzy mi doručovali do Zasilkovnaboxu téměř dva týdny aby pak zjistili že ho mají plný a poslali mi ho někam uplně jinam. Tleskám s rukama nad hlavou. Neschopní komunikace.
Zásilku eshop předal na depo Zasilkovna Brno Tuřany ve čtvrtek 27.11. odpoledne. Doručovací adresa: Brno město, cca 7 km od depa. 28.11. zasilka nebyla dána do rozvozu. Dostavil jsem se na depo 28.11. odpoledne s žádostí, že si zásilku vyzvednu. Bohužel to prý nejde, depo Zasilkovny je pouze pro příjem zásilek. Z důvodu odjezdu do zahraničí jsem nemohl čekat na doručení v pondělí 30.11. a zásilku jsem stornoval. A co na to Zasilkovna.cz ? Zásilku stornovali jako vratku, protože zásilka nebyla doručena ani na 2. pokus. Taková lež. Již nikdy posílání se Zasilkovna.cz !
To jsem ještě nezažil aby vám jiná dopravní společnost než jako zasilkovna posílala SMS zprávy v sobotu v 0.15 min po půlnoci o tom ze je někde zavřeno a otvírá se az v pondělí hruza
Se Zásilkovnou jsem byla do dnešního dne spokojena. Dnes mi přišla zásilka, kterou jsem měla dostat na adresu. Bez mého dovolení jí přesměrovali do nějakého Tabáku a napsali mi to ve 23.30 hodin v noci. Dovoz domů jsem měla ze zdravotních důvodů – po operaci. Když jsem chtěla, aby balík přesměrovali na původní adresu, bohužel to prý nejde, jelikož mají spousty vánočních dárků. Nestíhají už listopadu a co budou dělat v prosinci? Mimochodem, když jeli do mého města, mohli to přeci dát rovnou mě, ne?. Opravdu to nechápu, pokud jsem si vybrala určité výdejní místo a při výběru mě nikde neupozorní, že zásilka může být přesměrovaná, tak ji mají doručit tam, kam potřebuji já. Prý si balík mám objednat znova , nemůžou s tím nic dělat. A kdo mi vrátí poštovné??? Je to chyba Zásilkovny, ne má!!!! Tak si říkám, že dobrá služba fungovala, nicméně chtějí konkurovat poště a už se stejně i chovají. Navíc ženská na telefonní lince byla ještě nepříjemná. Jsem opravdu zklamaná a upozorním na jejich chování ČOI.
Přesně potvrzuji.
Poslední zkušenost… otřesná. Objenala jsem si doručení na adresu, za kterou jsem předem zaplatila a Zásilkovna se mi omluvila, že z kapacitních důvodů přesnouvá moji zásilku na nejbližší výdejní místo. Chápu, že budou Vánoce a mají toho víc než dost ale:
Zásilka na adresu a zásilka na výdejní místo jsou dvě různé služby za dvě různé ceny. Nikdo mi autmaticky rozdíl peněz nevrátil! Musela jsem si o to říct a stále čekám na řešení.
Výdejní místo je mimo mé bydliště, dostupnost pouze autem/na kole/ pěšky, pokud máte celý den a rád chodíte.
Výdejní místo má otevřeno 90 minut denně a to v rámci mé pracovní doby. Co s tím??? Pro Zásilkovnu žádný problém, pro mě obrovský.
S doručením na výdejní místo jsem nesouhlasila, ale můj požadavek evidentně nikdo neřešil.
Toto byl tak negativní zážitek, že se Zásilkovnou už nechci mít nic společného.
Vyzvednuti z jejich Z-boxu nefukcni, aplikace ukazuje neplatnou hlasku, ze lhuta pro vyzvednuti jiz uplynula. Presto, ze jsem zavadu nahlasila emailem i telefonicky, nestala se zadna naprava. Na email ani neodpovedeli (pritom na strankach hlasaji,ze se ozvou do druheho pracovniho dne). Muzu se se zasilkou rozloucit nebo si ji komplikovane nechat preposlat na jine misto, ale samozrejme s tydennim zpozdenim. Zakaznicky servis naprosto priserny!
bohužel nepoužitelné. Chtěl jsem vyzkoušet tuto službu. Nechápu, jak v 21. století může být na trhu tato společnost. Na infolinku s operátorem se prakticky nedovoláte. Čekám marně na zásilku několik dní přes limit slíbené dodací lhůty. Musím objednat znovu a přes spolehlivého dopravce. Spolehlivý dopravce znamená cokoliv v ČR kromě zásilkovny
Zásilka v rámci ČR odeslaná 12.11. je k datu 26.11. stále na cestě. Operátorka call centra 23.11. slíbila zjistit problém a ozvat se zpět, neozvala se. 25.11. operátor call centra slíbil zaslání požadavku na odeslání zásilky (nemělo by být samozřejmostí?!?) Zásilka je i nadále bez pohybu. A údajně tam leží kdesi na depu. Ale pozor, na depu nebo kdekoliv jinde není možné zásilku vyzvednout!!! Pozor na tuto společnost, pokud se se svým zbožím chcete shledat!!!