Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Moje zásilka byla přesměrována z konkrétní adresy na výdejní místo v situaci, kdy odesílatel je 200Km daleko a příjemce je v nemocnici, kam také zásilka byla adresována. Nemůže si ji nikdo vyzvednout. Doposud velmi pozitivní zkušenosti přebila teď extrémní nespokojenost.
Zásilka doručena do jiného města. Emailová komuniksce bez informace o tom kam zavolat zpět v případě problémů. Po složitém nalezení správného kontaktu volání na linku kde je pouze automat. Bohužel to není poprvé kdy jsou problémy s doručením přes zasilkovnu.
Vzhledem k nedostatku času jsem nedostatečně prostudoval veškeré IT podrobnosti, potřebné pro vyzvednutí z úložného boxu Zásilkovny,
takže jsem se svým předpotopním telefonem neměl nejmenší šanci vyzvednout své zboží – i když původně jsem si myslel, že kdovíjaký moderní přístroj nemám, vzhledem k tomu, že disponuje synchronisací s kalendářem a s diskem, samozřejmě s internetem, navigací a mnoha dalšími, což je pokrok oproti telefonnímu automatu,kam jsem házel 25 haléřové mince a považoval to za kdovíjaký technologický zázrak. Ale k vyzvednutí ze ZBoxu je nutná verze android 5 a můj má jen 4.4.2.Nicméně díky trpělivé spolupráci Zásilkovny s obchodem jsem své zboží dostal jinou cestou, za což moc děkuju.
poslat si je pro smrt tak jsem nesmrtelnej!!!!
balík.. oni sami neví kde je, při hovoru pověděla nezlobtese musim ukončit hovor volají další zákazníci… tohle je jednání? když schánim kde mám balík tak radši ukončí hovor..hlavně že mě ujištujou že dnes přijde,,, to (dnes) trvá od 19.11 a den co den povídají dnes vám přijde… a stále nic
Ma prvni a posledni zkusenost se zasilkovnou
Dnes jsem chtěl odeslat pánovi zaplacený balík přes Zásilkovnu,sthli mi z účtu 97kč za doruční dopoledne,a že mi přijde kod doposud nic pán čeká,když voláte údajně jsou operátoři plní a přes mail odezva žádná.Rozhodně zlatá ČP,nebo jiný dopravce,kde se vyhnete těmto problémům
Neobjednávejte si zboží do Alzaboxu. Protože když bude plný, tak vám nedají na výběr a bez upozornění vaše zboží šupnou kam to vyhovuje jim. Na uložení zásilky jsem čekala 5 dní a pak jsem ji musela nechat propadnout a opětovně zaslat jiným přepravcem. Bylo doručeno do prodejny, která mi naprosto časově nevyhovovala a nebyla jsem schopná zboží vyzvednout. Bylo zaplaceno, dost jsem na to spěchala. Nakonec příště raději zvolím rovnou jiné doručení.
Na zasilkovnu si obcas nechavam neco dorucit a do ted nebyl problem. Ovsem ted bych je ukamenovala. Objednala jsem si od e-shopu zbozi, ktere nebylo na sklade, takze jej posilali az nejakou dobu po vytvoreni obj. Zasilkovna prevzala balik v sobotu rano. V nedeli ve ctvrt na devet vecer mi napsali ze zasilkovny, ze dana pobocka ma tyden dovolenou a ze mam napsat na email nebo zavolat na infolinku (ktera je v provozu jen ve vsedni dny) jestli chci balik poslat na jine misto. Napsala jsem email. Nakonec jsem to nevydrzela a v pondeli odpoledne jsem zavolala na infolinku. Zde jsem pozadala o presmerovani zasilky na jinou vydejnu ovsem slecna mi oznamila ze jinou v nasem meste nevidi. Ja vim ze jich tu je minimalne 5, coz jsem ji i rekla. U jedne jsem ji i obeznamila s ulici na ktere je. Slecna rekla, ze pokud ji nedam cislo popisne, tak ji to proste tu pobocku nenajde (jakoze vazne?). Nakonec se ji podarilo najit pobocku ve vedlejsi vesnici s tim, ze ale logisticky by to stejne trvalo az do pristiho tydne, nez mi to preposlou na druhou provozovnu. Nechala jsem tedy balik zaslat na puvodni provozovnu, kde meli ode dneska znovu otevreno a jeste mi nikdo nedal vedet, ze by tam byla. Nemam ani informaci ze by ji tam prepravovali a to ani v appce. Vzhledem k tomu, ze jsou v baliku veci na ktere hodne nutne cekam, tak me to vazne se.e a diky „uzasne“ komunikaci (na email odpovidali dva dny) si pres zasilkovnu uz nejspis nic neobjednam
Od 12.11. ( dnes je už 22.) čekám na doručení. Jedná se o mechanické hodinky, tak jsem logicky dost nervózní. A nebo ne – spíš sem smířenej s tím, že je po nich. Vtipné je, že píšou doručení do druhého dne- hahaha! A ještě jednou haha. Čekám na ně už 11.den. Z Liberce do Českého Krumlova. Trasování je parodie- vůbec nevím, kde zásilka je. To samé infolinka: “ Vaše zásilka číslo XY se aktuálně doručuje na výdejní místo“ – jasně, už sedm dní. A když sem si posteskl napsáním na zákaznické centrum, po dvou dnech mi slečna, nebo paní vysmekla omluvu a slíbila okamžitou nápravu, dohledání zásilky a okamžité odporoučení na výdejní místo. No, už je to třetí den a co myslíte?
Vážená Zásilkovno, jen pro vaši informaci: před měsícem sem si objednal z Ruska hodinky, vzdálenost cca 8600km. Za 5 dní (!!!) jsem je měl u sebe na stole.
Ste příšerný a máte ode mě garanci, že s vámi už nikdy nebudu mít co do činění, má úcta.
Nabrat si příliš velké sousto, to se může stát každému. Ne každý si to ale dokáže přiznat. Opakované každodenní ujišťování, že zítra bude zásilka doručena, je ponižující. Kdyby zásilkovna včas sdělila skutečnou situaci, mohl jsem si vše zařídit k plné spokojenosti. Neupřímné sliby jsou ale jen zdrojem stále se hromadících problémů.