Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 131 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zdravím, každý chce napsat slušnou kritiku. Já si řekl že napíšu něco po čem se lidi u téhle společnosti zastaví a zamysli se jak se dá vydělat na koronaviru. Takže balikovna doručuje zásilky i v téhle době kdy nás straší bacily, což je musíme pochválit, ale myslíte si že to dělají s dobrym úmyslem??? Teď jen si představte kolik balíku denně balikovna doručuje(opravdu hodně) . Vemte si balík si objednáte na dobírku, který budete chtít zaplatit hotově na výdejním místě. Samozřejmě vás to bude stát víc na poplatku. Teď si Vemte že balík doručí na výdejní místo a pošlou vám SMS s tím že lze zaplatit jen kartou, ale ten poplatek v tom nechají což činí cca 19 Kč záleží na různých okolnostech a cena se může lišit v řádech korun. Teď se zamyslete kolik lidí jim dá svoje peníze aby svůj balíček dostali i přes to že dorucovatel porušil smluvní podmínky a ještě vás okrade. No vítejte v realitě kde se vydělává na koronaviru :) Kdo má koule šup s tím do novin tohle je realita toho jak funguje společnost zisilkovna. Cz nemluvě o tom že informovat finanční úřad je zcela na místě. Nebudu se ani vyjadřovat k jejich vydiracim praktikám. Postup následný informujte eshop že zasilkovna zmarila doručení balíku, na balikovnu napište ať si s balíkem vytrou víte co že se nenecháte okrádát a víc s nemá není třeba komunikovat. Bude dost lidí co teď na tenhle problém narazí a je jednoduché s nemá zatočit a pro ty co na tu jejich hru s placením přes kartu přistoupili doporučuji po nich chtít poplatky z5 nemají na vaše peníze nárok..

    Klady: Nejsou
    Zápory: Těch se nedokážu dopocitat.
    Přínosný(4) Nepomohl(3)You have already voted this
  2. Z důvodu dovolené na mnou vybrané místě zásilkovny mají dovolenou. A již 3 den čekám na svou zásilku, která se nachází ani nevím kde! Přicházejí mi jen opakující se emaily od zaměstnanců, vyčkejte na sms s kodém a výdejním místem. Nepokojenost obrovská. Ještě k tomu za této situace, když v balíčku je šicí stroj a nemám jak šít roušky. Tuto firmu již nikdy víc nevyužiju.

  3. Vím,že současná situace kladným hodnocením příliš nepřispívá.Lze tomu i rozumět.
    Velkou chybou však je skutečnost,že dochází ke značným disproporcím v otázce INFORMOVANOSTI zákazníků ze strany centra a jednotlivých poboček – zásilkovnami ve městech a obcích.Například z centrály jsem obdržel informaci,že mé zboží je na jisté pobočce připraveno k vyzvednutí po zaplacení v hotovosti i MOŽNOU PLATBOU KARTOU. Když jsem se na výzvu do zásilkovny v Bělehradské ulici v Pardubicích dostavil,zásilka mně vydána nebyla,nebot´ oni vyžadují placení POUZE KARTOU…. ? ! Tato informační nejednotnost rozhodně kredibilitě a dobrému jménu Zásilkovně jako takové, určitě do budoucna příliš nepomůže.Hezký den.

  4. rozhodne lepši jak ČP odny mam věčne vsechny baliky nacpane ve schrance aje jedno esi sou placene nebo ne

  5. Vše bez problémů skvělá volba mezi dopravci !

  6. Reply
    Jaromír Sproseč 15.3.2020 v 9:46
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Určitě nemohu paní Kijonkové upřít skvělý nápad, ovšem to je jediná věc. Se Zásilkovnou spolupracuji formou výdejního místa a nutno říci, že za poslední rok jediné potíže různého charakteru jsou právě s tímto partnerem. Ať už jde o balíky které nejdou načíst do systému či o navýšení balíků během vánoc pro které mnoho prodejen nemělo kapacitu a stejně na jejich prosby nikdo nereflektoval. Neschopnost operátorů či neschopnost komunikace po emailu až po neschopnost komunikace mezi kompetentními odděleními a zaměstnanci. Jediné čeho paní Kijonková dosáhla je vytvoření vše pohlcujícího chaosu o čemž svědčí i některá opatření jež přímo zavedla a pod něž se podepsala. Ergo, kromě dobrého PR a trochu schopných lidí kolem sebe je ona sama spíše zmatenou tvářičkou na obálkách časopisů.

    Přínosný(5) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. 1.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    50

    Doba doručení je tragická a neodpovídá dnešní době. Bohužel ani není vidět, kde se balík zrovna nachází a nebo to jen nefunguje. Balík byl 5 dnů na stejném místě.

    Klady: Call centrum na dobré úrovni
    Zápory: doba doručení, odpovědi na emaily
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
  8. Reply
    Petr Dolének 7.3.2020 v 9:42
    4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Cokoliv jsem kdy objednával, nikdy jsem neměl problém.

    Klady: Já mám se zásilkovnou zatím jen samé pozitivní zkušenosti. Všechny zásilky dodané včas a bez problémů. Zákaznická linka - ochota a příjemnost, vše vyřešeno bez problémů.
    Zápory: Nic
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Doba doručení naprosto neodpovídá Zásilkovnou uváděné době. Systém pro sledování zásilek není synchronizován s mobilní aplikací. Na e-maily společnost reaguje pomalu. Tuto službu lze využívat pouze v případě, že máte rádi loterii a nezajímá vás, kdy zásilka bude doručena nebo jestli vůbec.

  10. Dodání zásilky z jednoho konce Prahy na druhý na víc než dva dny mi přijde trochu mimo.

    Když už jsem zavolal a zeptal se na stav, tak mi prozradily, že zásilka byla doručena na VM ale zároveň opětvoně vrácena na depo bez jakékoli informce…

1 186 187 188 189 190 197

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo