Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Hodnotím kladne za mne levna docela fajn preprava ;)
Objednáte si z Číny, zaplatíte s dodáním na adresu, ale nějaký Polák a Zasilkovna si klidně přelepí adresu, ačkoli deklarují dodání na adresu či zasilkovnu. A když už zasilkovnu tak že údajně tu nejbliz….to ani omylem, chodí to na jednu, ačkoli jiné tři jsou mnohem blíž! A vrchol, ne že by vše bylo na jednom místě, každý balíček na jiné pobočce! Kurva podvod a bordel!
ZBox mi nevydal zásilku,to se stat může,ale nečinnost Zásilkovny a jeji hry na mrtvého brouka,to je slušně řečeno sprosté.Měsíc nejsou schopni se k tomu postavit.
zásilkovnu jsem využil poprvé a naposled, 3 dny balík na cestě a stále nic,komunikace žádná, zlatej geis nebo ppl ,otřesná služba
Nejhorší přepravní společnost v ČR. To už i Česká pošta je lepší. Provedli pouze 1 pokus o doručení, online napsali, že to bylo 2 x , což není pravda, protože jsem byla kvůli nemoci doma a trefili se do té 1 hodiny, kdy jsem musela k lékaři a potom už u nich není šance na doručení. Nic je nezajímá. Doufám, že už přes ně nikdy nic nedostanu. Chovají se v době, kdy je plno lidí v karanténě a nemůžou pro zásilku přijít otřesně.
Vvtrasováni balík na rozvozu k zákazníkovi už 2 dny a pani na infolince napřed tvrdila že není zaplacený, když zjistila že je tak to svedla na koronavir
Cekam na zasilku jiz 5. den…..
Jejich hlasovy automat je k nicemu.
Nikomu se neda dovolat…..
Hrůza
Bohužel jedna z nejhorších služeb. V době elektroniky značně zaostalá služba. Doručeny 4 zásilky. Každá jinde. Prestože nejbližší místo je 3 km ode mě, tak jedna 20 km daleko, další 30 km daleko, další zase jinde. Vše na jiném konci města. – 4 zásilky a najeto 143 km.
Z druhé strany nevím, proč zásilkovna není schopna například po registraci, zadáním trasovacího čísla, atd (samozřejmě mezi vyrozuměním a uložením) dodat zásilku do vybraného místa ? aby došlo k co nejlepšímu fungování služeb. Zatím to na mě působí, že jim je to šumák, nebo to vede někdo zaostalej. To i ČP funguje lépe.
Objednaná zásilka dorazila místo na adresu do jakéhosi Z-BOXu, přestože v okolí mám několik bližších výdejních míst.
Čas na vyzvednutí pouze 3 dny, vyzvednutí znemožněno ze strany zásilkovny, neboť ho podmiňuje nutností mobilního telefonu s jejich aplikací. Na maily opakovaně nikdo neodpovídá, na chat nelze napsat.