Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 119 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Doporučuji

    Klady: Vse bylo krasne zabalené, na to ze 16.12. Je to odeslané, tak to přišlo 19.12. Opravdu rychle,..
    Zápory: Nic
    Přínosný(0) Nepomohl(4)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík poslán ve středu ráno, a v pátek žádná změna, pořád na tom samém místě ani se to nehlo. Fakt super. Díky moc. Po svátcích si to můžete strčit už víte kam.

    Klady: Žádné
    Přínosný(4) Nepomohl(1)You have already voted this
  3. Dnešní zkušenost.. Zásilkovna převzala balíček, který překračoval přepravní a výdejní možnosti. Balíček je momentálně v nějakém depu neznámo kde… Prostě ztracen…. Obrovské zklamání, Zásilkovnu už nikdy..

  4. Reply
    Dominik Mráz 20.12.2019 v 13:09
    0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    13.1.2019 jsem objednal zásilku.
    Dnes 20.1. jsem se dobýval odpovědi u dopravce Zásilkovna.cz, kdy mi balík dovezou. Ti mi do 30 minut odepsali, že balík byl poškozen a je zaslán zpět k odesílateli.
    Myslím si, že kdybych se nedobýval, tak na ten balík čekám do Silvestra.
    Žádné podání informací

    Klady: Žádné
    Zápory: Chaos Nepodání informací o poškození Snad jim funguje jen Facebook jako zákaznická podpora.
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Maximální spokojenost. Profesionální a velmi příjemné jednání. I v předvánočním shonu byli pracovníci ochotni řešit mé požadavky (změna výdejního místa). Co bylo slíbeno, to bylo dodrženo.

    Klady: - profesionalita - příjemné vystupování - dobrá péče o zákazníka - mnoho výdejních míst
    Přínosný(0) Nepomohl(8)You have already voted this
  6. 2.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    50

    Objednala jsem si zbozi na pobocku, abych si ho mohla sama vyzvednout, jakmile budu mit cas. Pobocka otevrena do 16:45. Dnes prisel mail v 15:40, ze si zbozi mohu vyzvednout nejpozdeji zitra. Jako vazne, jeden den na vyzvednuti? Proc tak kratka doba? Zamerne jsem si to dala na pobocku, aby sem kuryr zbytecne nejel, kdyz budu v praci. Ale kdyz je cas na vyzvednuti jeden jediny den, tak jsem si vlastne vubec nepomohla. Takze bohuzel toto byla prvni a posledni zkusenost se zasilkovnou, coz je skoda, protoze jinak bylo pripraveni zasilky k vyzvednuti velmi rechle.

    Klady: Rychlos doruceni
    Zápory: Velmi kratky cas na vyzvednuti zbozi na pobocce. (jeden den)
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Nevím jestli za to může Zásilkovna nebo DPD , asi spíš DPD ale píšu sem. Přišel mi balík s označením POZOR KŘEHKÉ a jeho obsah byl úplně rozbitý, jak si toto někdo může dovolit, nad tím mi zůstává rozum stát. Přes DPD už nikdy nic nechci.

  8. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilkovna sama o sobě není problém. Problém jsou některá výdejní místa (respektive lidé v nich pracující). V našem městě máme 3 výdejní místa zásilkovny. Dvě z nich jsou v papírnictví/hračkářství a jedno v elektru. S těmi v papírnictví jsem nikdy neměl problém – paní příjemno, ochotná a balíček vždy hned najde. Výdejní místo v elektru je ale jiný kafe. Konkrétně jde o prodejnu Apollo Mohelnice. Pokaždé, když tam balíček vyzvedávám, tak odcházím neskutečně nas..štván. Pán, tam pracující, je neskutečně arogantní člověk. Slušné chování mu asi nic neříká, nepozdraví (vlastně se nebaví skoro vůbec). Vždy z lidí udělá hlupáky a pak se ani neomluví, když se ukáže, že je na vině on…atd. Normálně bych tam nešel, ale když je jiné výdejní místo plné, tak není na výběr.
    Je to škoda. Nechci hodnotit záporně samotnou zásilkovnu, ale jednotlivá výdejní místa hodnotit nejdou, takže to musím napsat takto

    Klady: Celkem ryché dodání
    Zápory: Některá výdejní místa (neochotní pracovníci)
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    20

    Na vyzvednutí zásilky mi nechali pouze dva dny a prodloužení není možné. Fakt super služby. To i ta Česká pošta je lepší.

    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  10. Reply
    Alena Michálková 18.12.2019 v 15:36
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    11.12. objednání a bohužel i zaplacení v e-shopu (je již několikrát ověřený a spolehlivý).12.12. převzato Zásilkovnou k přepravě. Do dneška 18.12. je zásilka ve statusu „na cestě“.
    Po dotazu na info lince přišlo info, že byla přesměrována na jinou výdejnu a uvedena adresa mnou požadované výdejny. Po opětovném dotazu přišla adresa jiné výdejny, ovšem s otevírací dobou pouze v pracovní dny 8,30-14,30, takže naprosto nepoužitelné. Po tlf dotazu, co s tím, jsem se dozvěděla, že už nejde nic dělat a zásilka bude doručena na avizované místo.
    Tímto jsem odepsala několik vánočních dárků a Zásilkovně mockrát děkuji. :-(
    Evidentně nezvládaji.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 188 189 190 191 192 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo