Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Přes týden čekám na zásilku. Nikdo se s Vámi nebaví, když se chcete někam dovolat. Frajeři mrskli zásilku někam na sklad a nic se s ní neděje. Pro mě nejhorší služba, kterou jsem mohla zažít.

  2. Reply
    Martina Urbanová 13.10.2020 v 14:01
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoporučuji,čekám na zásilku od pátku a stále nic,Alzabox plný tak nedoručí,ubohý,když čekáte a nic,ani nemají snahu informovat o tom ☹️

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 4.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    90

    Poslal jsem přes Zásilkovnu už cca 250 zásilek, všechny došly v pořádku, rychle a za poloviční cenu. Základní pojištění až do 20. tis, pro srovnání, ČP má základní pojištění do cca 800 Kč., pak se připlácí. Velmi výhodné ceny do zahraničí. Velmi ulevili České poště, kdy jednotlivé pobočky byly přetěžované, lidé ve frontách nespokojení. Zatím jsem žádný problém neřešil, a doufám, že v nejbližší době nebudu :)

    Klady: nemusíte čekat ve frontě výdejní místa jsou i v obcích , kde není pošta, nemusí nikdo čekat na pošťáka s balíčkem za větší balíky poloviční cena než konkurence spolupracují s kurýry, takže je možné u doručení na adresu, když jste doma hned po zadání údajů, zasílají zákazníkovi mail s číslem zásilky a adresou a otevírací dobou
    Zápory: týdenní placení faktur , bez možnosti placení inkasem, podnět jsem na vedení však už poslal a prý je v řešení některé obchody, kde je možné zásilku vyzvednout mají krátkou otevírací dobu
    Přínosný(0) Nepomohl(4)You have already voted this
  4. 1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    Dlouhá doba od odeslání po doručení-příklad Praha – Plzeň až 4 dny.Zrýchlit čas dopravy,někdy horší jako česká pošta.

    Klady: Přijatelná cena
    Zápory: Dost často velmi dlouhá doba doručení až 4 dny na nevelkou vzdálenost,zdlouhavé překládaní mezi depy,liknavost.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Totálně jsem vytočena, zásilku ztratí a ještě ode mne chtějí opravit čestné prohlášení. Jsou zloději nic více

  6. Do dnešního dne jsem neměla se Zásilkovnou problém, ale po posledních dvou balíčcích jsem rozčarovaná. Na cestě jsou od 2.10., s deklarovaným doručením do druhého dne se rozhodně chvástat nemají – rozhodně nestihli doručit do dnešních narozenin, na e-maily nereagují. Asi si příště rozmyslím, jistota je jistota a možnost výdeje poblíž pracoviště nově vzniklou nedůvěru, obzvláště po přečtení recenzí zde, nevyváží :(

  7. Hodnocení -100000000000000
    Horší už nemůže být!!!!!

  8. Nepříjemná situace s řidičem, který byl hrubý a uražel těhotnou ženu s dítětem, který nedokázal dvě minuty počkat, ale musela jsem mu přeparkovat auto. Upozorňuji, že on parkovat podélně přes tři parkovací místa a já dala své auto na poslední volné místo a protože by neotevřel dveře a nevydržel dvě minuty, odřel mi zrcátko od auta, když násilím otevíral dveře, aby se i pomstil. Nadával mi do kurev, a jiných pěkných výrazů. Zásilkovna se k tomu postavila tak, že je to slovo proti slovu a že si mám řešit s policií příště sama

  9. Dobrý den, taky se musím podělit o špatnou zkušenost, konkrétně zásilkovnou v lázních Libverda. Na úvod musím uvést, že jsem se spletla a uvedla adresu v lázních Libverda (, odkud mi paní zaslala balík). Po zjištění špatně uvedené adrese jsem kontaktovala zásilkovnu v lázních Libverda o přesměrování na správné výdejní místo. Odepsal mi jistý Honza s otázkou jak mi může pomoct. Popsala jsem mu tedy výše uvedené věci.Pan mi ale odepsal, že přesměrování na jine výdejní místo nebude možné. Ale, že za poplatek 115 Kč mi zásilku přepošlu na adresu. No opravdu super řešení, no neber to, to je akce! Jenom hodnota me zásilky byla 150 Kč. Takže jsem zrušila v telefonu zásilkovnu, už nikdy víc, vemou peníze, aniž by se balík hnoul z místa a zaplatila jsem ještě jednou. Otřesné služby, otřesný personál v téhle zásilkovně!Česka pošta je na mnohem vyšší úrovni než zásilkovna ( hlavně v lázních Libverda). Ubohost takovým spůsobem tahat z lidí peníze!3

  10. Měla jsem problém s poškozeným balíkem. Na infolince sice byli milí, ale pokaždé jsem se dočkala jiné odpovědi. V Zásilkovně mě odkázali na e-shop, v e-shopu mi řekli, že poškozený balík musí převzít Zásilkovna. Nakonec to dopadlo tak, že Zásilkovna napsala e-shopu že jí reklamaci neuznají a zároveň mě, že mám balík poslat zpět do e-shopu. Takže jsem bez peněz a s poškozeným zbožím. Zaměstnávají neschopné lidi. NIKDY VÍC!!

1 188 189 190 191 192 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo