Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Přes týden čekám na zásilku. Nikdo se s Vámi nebaví, když se chcete někam dovolat. Frajeři mrskli zásilku někam na sklad a nic se s ní neděje. Pro mě nejhorší služba, kterou jsem mohla zažít.
Nedoporučuji,čekám na zásilku od pátku a stále nic,Alzabox plný tak nedoručí,ubohý,když čekáte a nic,ani nemají snahu informovat o tom ☹️
Poslal jsem přes Zásilkovnu už cca 250 zásilek, všechny došly v pořádku, rychle a za poloviční cenu. Základní pojištění až do 20. tis, pro srovnání, ČP má základní pojištění do cca 800 Kč., pak se připlácí. Velmi výhodné ceny do zahraničí. Velmi ulevili České poště, kdy jednotlivé pobočky byly přetěžované, lidé ve frontách nespokojení. Zatím jsem žádný problém neřešil, a doufám, že v nejbližší době nebudu :)
Dlouhá doba od odeslání po doručení-příklad Praha – Plzeň až 4 dny.Zrýchlit čas dopravy,někdy horší jako česká pošta.
Totálně jsem vytočena, zásilku ztratí a ještě ode mne chtějí opravit čestné prohlášení. Jsou zloději nic více
Do dnešního dne jsem neměla se Zásilkovnou problém, ale po posledních dvou balíčcích jsem rozčarovaná. Na cestě jsou od 2.10., s deklarovaným doručením do druhého dne se rozhodně chvástat nemají – rozhodně nestihli doručit do dnešních narozenin, na e-maily nereagují. Asi si příště rozmyslím, jistota je jistota a možnost výdeje poblíž pracoviště nově vzniklou nedůvěru, obzvláště po přečtení recenzí zde, nevyváží :(
Hodnocení -100000000000000
Horší už nemůže být!!!!!
Nepříjemná situace s řidičem, který byl hrubý a uražel těhotnou ženu s dítětem, který nedokázal dvě minuty počkat, ale musela jsem mu přeparkovat auto. Upozorňuji, že on parkovat podélně přes tři parkovací místa a já dala své auto na poslední volné místo a protože by neotevřel dveře a nevydržel dvě minuty, odřel mi zrcátko od auta, když násilím otevíral dveře, aby se i pomstil. Nadával mi do kurev, a jiných pěkných výrazů. Zásilkovna se k tomu postavila tak, že je to slovo proti slovu a že si mám řešit s policií příště sama
Dobrý den, taky se musím podělit o špatnou zkušenost, konkrétně zásilkovnou v lázních Libverda. Na úvod musím uvést, že jsem se spletla a uvedla adresu v lázních Libverda (, odkud mi paní zaslala balík). Po zjištění špatně uvedené adrese jsem kontaktovala zásilkovnu v lázních Libverda o přesměrování na správné výdejní místo. Odepsal mi jistý Honza s otázkou jak mi může pomoct. Popsala jsem mu tedy výše uvedené věci.Pan mi ale odepsal, že přesměrování na jine výdejní místo nebude možné. Ale, že za poplatek 115 Kč mi zásilku přepošlu na adresu. No opravdu super řešení, no neber to, to je akce! Jenom hodnota me zásilky byla 150 Kč. Takže jsem zrušila v telefonu zásilkovnu, už nikdy víc, vemou peníze, aniž by se balík hnoul z místa a zaplatila jsem ještě jednou. Otřesné služby, otřesný personál v téhle zásilkovně!Česka pošta je na mnohem vyšší úrovni než zásilkovna ( hlavně v lázních Libverda). Ubohost takovým spůsobem tahat z lidí peníze!3
Měla jsem problém s poškozeným balíkem. Na infolince sice byli milí, ale pokaždé jsem se dočkala jiné odpovědi. V Zásilkovně mě odkázali na e-shop, v e-shopu mi řekli, že poškozený balík musí převzít Zásilkovna. Nakonec to dopadlo tak, že Zásilkovna napsala e-shopu že jí reklamaci neuznají a zároveň mě, že mám balík poslat zpět do e-shopu. Takže jsem bez peněz a s poškozeným zbožím. Zaměstnávají neschopné lidi. NIKDY VÍC!!