Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Doporučuji
Balík poslán ve středu ráno, a v pátek žádná změna, pořád na tom samém místě ani se to nehlo. Fakt super. Díky moc. Po svátcích si to můžete strčit už víte kam.
Dnešní zkušenost.. Zásilkovna převzala balíček, který překračoval přepravní a výdejní možnosti. Balíček je momentálně v nějakém depu neznámo kde… Prostě ztracen…. Obrovské zklamání, Zásilkovnu už nikdy..
13.1.2019 jsem objednal zásilku.
Dnes 20.1. jsem se dobýval odpovědi u dopravce Zásilkovna.cz, kdy mi balík dovezou. Ti mi do 30 minut odepsali, že balík byl poškozen a je zaslán zpět k odesílateli.
Myslím si, že kdybych se nedobýval, tak na ten balík čekám do Silvestra.
Žádné podání informací
Maximální spokojenost. Profesionální a velmi příjemné jednání. I v předvánočním shonu byli pracovníci ochotni řešit mé požadavky (změna výdejního místa). Co bylo slíbeno, to bylo dodrženo.
Objednala jsem si zbozi na pobocku, abych si ho mohla sama vyzvednout, jakmile budu mit cas. Pobocka otevrena do 16:45. Dnes prisel mail v 15:40, ze si zbozi mohu vyzvednout nejpozdeji zitra. Jako vazne, jeden den na vyzvednuti? Proc tak kratka doba? Zamerne jsem si to dala na pobocku, aby sem kuryr zbytecne nejel, kdyz budu v praci. Ale kdyz je cas na vyzvednuti jeden jediny den, tak jsem si vlastne vubec nepomohla. Takze bohuzel toto byla prvni a posledni zkusenost se zasilkovnou, coz je skoda, protoze jinak bylo pripraveni zasilky k vyzvednuti velmi rechle.
Nevím jestli za to může Zásilkovna nebo DPD , asi spíš DPD ale píšu sem. Přišel mi balík s označením POZOR KŘEHKÉ a jeho obsah byl úplně rozbitý, jak si toto někdo může dovolit, nad tím mi zůstává rozum stát. Přes DPD už nikdy nic nechci.
Zásilkovna sama o sobě není problém. Problém jsou některá výdejní místa (respektive lidé v nich pracující). V našem městě máme 3 výdejní místa zásilkovny. Dvě z nich jsou v papírnictví/hračkářství a jedno v elektru. S těmi v papírnictví jsem nikdy neměl problém – paní příjemno, ochotná a balíček vždy hned najde. Výdejní místo v elektru je ale jiný kafe. Konkrétně jde o prodejnu Apollo Mohelnice. Pokaždé, když tam balíček vyzvedávám, tak odcházím neskutečně nas..štván. Pán, tam pracující, je neskutečně arogantní člověk. Slušné chování mu asi nic neříká, nepozdraví (vlastně se nebaví skoro vůbec). Vždy z lidí udělá hlupáky a pak se ani neomluví, když se ukáže, že je na vině on…atd. Normálně bych tam nešel, ale když je jiné výdejní místo plné, tak není na výběr.
Je to škoda. Nechci hodnotit záporně samotnou zásilkovnu, ale jednotlivá výdejní místa hodnotit nejdou, takže to musím napsat takto
Na vyzvednutí zásilky mi nechali pouze dva dny a prodloužení není možné. Fakt super služby. To i ta Česká pošta je lepší.
11.12. objednání a bohužel i zaplacení v e-shopu (je již několikrát ověřený a spolehlivý).12.12. převzato Zásilkovnou k přepravě. Do dneška 18.12. je zásilka ve statusu „na cestě“.
Po dotazu na info lince přišlo info, že byla přesměrována na jinou výdejnu a uvedena adresa mnou požadované výdejny. Po opětovném dotazu přišla adresa jiné výdejny, ovšem s otevírací dobou pouze v pracovní dny 8,30-14,30, takže naprosto nepoužitelné. Po tlf dotazu, co s tím, jsem se dozvěděla, že už nejde nic dělat a zásilka bude doručena na avizované místo.
Tímto jsem odepsala několik vánočních dárků a Zásilkovně mockrát děkuji. :-(
Evidentně nezvládaji.