Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Naprostý otřes, měli mi doručit zásilku, nebyla jsem 5 minut na telefonu, možná ani to ne a měla jsem zmeškaný hovor od řidiče, když jsem mu volala nazpět, tak už to nebral, až za hodinu mi to zvednul s tím, že zásilku odveze na nějaké odběrové místo, když jsem se zeptala na jaké řekl, že neví (jinak řidič ani nezazvonil, byla jsem celou dobu doma). Volala jsem za pár dnů na číslo z kterého mi řidič volal, abych se teda zeptala kam dal moji zásilku, zvedl to jiný řidič a řekl ze si čísla střídají a že mi nemůže pomoct. Volala jsem na infolinku xkrát a vždy jsem dozvěděla akorát to, že volám mimo pracovní dobu (což není pravda) na e-maily mi neodpovídají a já jediné co chci, tak je moje zásilka, nechápu co mají za problém, ale tahle laxnost a neprofesionalita mě silně vytáčí. Už nikdy víc!
Když jsem řešil, proč zboží odeslané v pondělí odpoledne má dorazit německé zákaznici až ve čtvrtek, zjistil jsem, že jsem udělal chybu a měl defaultně nastavenu nějakou dobu jako přepravu zásilkovnu. Možná jsem ušetřil pár Eur, ale mám hlavu v pejru, kolika mým zákazníkům dojde balíček pozdě. Do budoucna si budu dávat majzla, aby se mi už nestalo, že něco zásilkovnou pošlu. Pohybuji se totiž na extrémně konkurenčním trhu a používat služby amatérských šneků se na tomhle trhu trestá smrtí.
Pokud se stane, že je Vaše zásilka ztracena, rovnou se se vším rozlučte. Se zbožím i penězi.
Jednak se jim to stává asi o řád častěji, než jiným službám, ale hlavně jde o přístup.
1. Pokud zásilku ani nestihnou navést, tak neexistuje. S náhradou se rozlučte.
2. Pokud uplyne delší doba (myslím 2-3 měsíce) odbudou Vás s tím, že je to promlčené.
3. Pokud je po několika měsících donutíte k nějaké aktivitě a náhodou se Vám podaří reklamaci uznat, dostanete jen minimum ceny. A to bez ohledu na Výši pojištění.
Obrat Vás o 5000 Kč pro ně není žádný problém.
Takže doporučuji obětovat bohům, aby Váš balík neztratili.
Je mi smutno. Zásilkovna je jeden velký omyl a lidé, kteří v ní pracují by si jinde nevydělali ani na suchý chléb.
Kdybych si výše uvedené příspěvky přečetla dřív, pak bych určitě nebyla tak zklamaná. Objednané zboží mi nebylo dodané ani po 10 ti pracovních dnech a v Zásilkovně vlastně ani nevědí, kam ho zašantročili.
Zásilkovna nekomunikuje, můj balíček se od 2.9. nepohnul z místa, dnes je 14.9. na email Zásilkovna neodpovídá, na reklamační linku se nejde dovolat. O tom, kde moje zásilka je, nemám tušení a nemám to ani kde zjistit. Po pravdě už jsem se smířila s tím, že jsem o balík přišla. Se Zásilkovnou už nikdy nic nepošlu.
Všeho všudy jsem se Zásilkovnou poslala zatím dva balíky. Jeden došel v pořádku, druhý kdo ví kde je. Zásilkovna odpovídá na reklamaci automatickým e-mailem, živý člověk, který by s vámi komunikoval není, tak jsem zvědavá. Hlavně, že garantují doručení do druhého dne. Balík se někde válí už přes týden.
Zasilkovna převzala můj balík. I s dobírkou jsem zaplatila přes 80, – za odeslání zákazníkovi. Jaké překvapení, když po 5 dnech mi napsali, že balík zadrželi v půli cesty a posílají ho zpět, protože překročil rozměry. Největší jobovka byla ovšem, když jsem si balík chtěla vyzvednout a heslo ani mail nebyl platný. Zásilka byla stále vedená pro vyzvednutí adresovanému. Řešili jsme to na pobočce asi půl hodiny, protože přes automat se pomalu nelze dovolat. A že by se omluvili? Ani náhodou?
Myslela jsem si že Česká pošta je ten nejhorší dopravce. Není.
Jsme e-shop, navíc označená prodejna, v Praze. Na doručení zboží nejenom ze čekám x-dnů ale navíc si ho musíme vyzvedávat sami na nejbližší pobočce (i když si platíme službu – doručení na adresu, take rozdil, nemyslite?).
Zásadní problém je v ten, že pro někteří panove řidiče samotny fakt, ze telefoni linka adresata je obsazena, je naprosto dostacujici proto, aby změnil status v dorucovani na: Prijemce nezastizen! Neuspesny pokus o doruceni! V trasovani se pak objevi: 2 neuspesne pokusy o duruceni!! A kdy byl tem druhy, to nikdy nevi.
Dale pani na infolince Vam ani nemuze vysvetli, jak by melo probihat ŘÁDNÉ dorucení zasilky, a nabidne, ze si mame dojit zasilku vyzvednout na nejblizsi vydejni misti sami, treba v dobe obedni pauzy (ten fakt jesli ta zasilka ma 2 anebo 20kg nikoho nezajima)…Jine reseni ji nenapada. Sepisovani dlouhych, slusnych-neslusnych emailu na reklamaci, zustane bez odpovedi.
Takze ve finale: My si zaplatime za sluzbu, nasledne prichazime o prodeje, a spolecnost Zasilkovna o dobre jmeno, jen proto, ze zamestnava lidi kteri se ani neobtezuji vystoupit z auta a zazvonit na zvonek (v nasem pripade dvere mame otevrene 10hod).
neskutecne dlouha dodaci doby vice nez tyden…zadne info sms,
Zasilkovna uz nikdy vice za 8 dni nejsou schopni zbozi dorucit.