Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Ještě do nedávna jsem měla Zásilkovnu velmi ráda, dobré ceny, rychlé dodání a pravidelně jsem přes ně posílala i přijímala zásilky… Po mé pracovní zkušenosti z depa Brno musím říct, že už nikdy více a raději si připlatím u intime. V životě jsem si nemyslela, že se k balíkům, které posílám chovají takto neuctivě a nerespektují ani nálepku pozor křehké. O chování nadřízených k zaměstnancům ani nemluvě ( Byla jsem tam naštěstí jen brigádně a byla jsem vyhozena vedoucím, pouze kvůli tomu, že jsem se šla napít. ) , porušovaní bezpečnosti práce a zákoníku práce budu řešit již s inspektorátem práce. S balíky se opravdu zachází jako s odpadem a né jako s něčím z čeho mi jdou peníze.
Můj komentář byl smazán, nevim proč(asi nechvalil). Zasilkovna klame, lhuta 7 dni s prodlouzenim na21 se smrskla na tri dny (i s sms poslanou vecer), prodlouzeni neni možné… citim tak trochu podvod, protože podle nabidky si člověk sluzbu vybírá. Jednani otřesné :tak to je a nic vic pro vás neuděláme. Jsem opravdu velmi nespokojena
Dobrý den, jiný komentář od Vás tady nemáme. Pokud není komentář vulgární, má přidanou hodnotu pro další čtenáře, tak vše schvalujeme.
Musím říct, že jsem velmi nespokojena s pánem který rozvážel po praze 10. Šla jsem po chodniku a tento psychicky labilní člověk, který autem vjel na chodnik a ja mu uhla, na mě začal řvát co si to ne nej dovoluju, moje kamarádka se me zastala a on na ni vystartoval. Poté se nás zastali naši spolučáci, že je neslušné takhle se baví s holkama a on na ně vystartoval že je rozkope… opravdu nepochopim
Pozor !
Jestli nemate chytry telefon, nebo bankovni kartu, neuspejete a tedy se ani nepousejte zasilat pres Zasilkovnu.
Dnes jsem se presvedcil o tom, ze na Zasilkovne vam nepomuzou a zbytecne jsem tam bezel !
A stacilo by tak malo, aby pani vsechno vybavila a ja jen zaplatil !
Na dopravu je to jedna z nejlepších a cenově přijatelných služeb co jsem doposud využila. Jediné co vidím negativně, je jednání s pobočkami a jejich zaměstnanci. Stalo se již několikrát, že mi byla doručena potvrzovací zpráva, že je balík uložen na dané zásilkovně. Při vyzvednutí buď prodejna nebyla otevřena nebo balík nemohli najít. Rozpory s otevírací dobou zásilkovny, jiná je uvedena v emailu nebo sms a jiná je ve skutečnosti. Manipulace s balíkem někdy bývá hrubší, než by bylo nezbytně nutné. Před očima upustila můj balík, když ho tahala z hromady a další jí popadali. Navíc měli balíky uskladněné na velmi špinavé a vlhké podlaze a tak byli balíky zašpiněné. Měli by lépe kontrolovat své pobočky. Ale jinak dodání obstojně rychlé.
Tak jsem to zkusil, ČP je drahá. První balíček doručen za tři dny, druhý taktéž. Třetí ztracen a už pět dnů mi stále systém hlásí abych ho donesl na pobočku. Z pobočky odjel ale nikde není a systém to neví. Tím, že nemáte žádný doklad o převzetí pobočkou, jste ve velké nevýhodě. Na reklamační lince jsem byl ubezpečen o jejich pomoci a usilovném pátrání. Po 24 hodinách se vám ozveme s výsledkem. Kdepak, ani jednou se už nikdo neozval. Když zavoláte znovu, vše jede od nuly. Operátoři očividně mezi sebou nekomunikují a nenechávají poznámky u reklamací. Takže závěrem……..balíček není, potvrzení o odeslání nemám, peníze musím vrátit. Vracím se do poštovních front.
Tragická zkušenost s doručováním pokud vyberete dopravce InTime, nebo nejlevnější doručení na adresu.
Doručování trvá více než 12-14 dní!!!! A to je teprve říjen. Co se bude dít v prosinci?
Pokud možno volte výdejní místo Zásilkovny nebo dopravce DPD.
při předání balíku nedostávám potvrzení, že jsem balík předal, a tak jsem občas torchu nervozní, ale zatím jsem poslal cca 30 balíků a bezproblému
Zasilkovna Praha 5, Hurka, Rominek. Vydejni doba do 18 hodin ve vsedni den, zavreno uz v 17. hodin, aniz by zasilkovna predem informala zákazníky o zmene vydejni doby. Jine zasilkovny takove informace bezne rozesilaji, pro tuto zasilkovnu jde zrejme o nadlisky ukol.
Že Vám aspoň zvednou telefon po 10 minutách čekání a relativně slušně pošlou do … Vaší zásilku dohledají, že je stále na Depu v lepším případě a nelze vyzvednou osobně, i když nejsou schopni doručit a nebo.. minulá zásilka zcela ztracena N E D O P O R U Č U J I !!!!!!