Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 111 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.25
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    20

    Ještě do nedávna jsem měla Zásilkovnu velmi ráda, dobré ceny, rychlé dodání a pravidelně jsem přes ně posílala i přijímala zásilky… Po mé pracovní zkušenosti z depa Brno musím říct, že už nikdy více a raději si připlatím u intime. V životě jsem si nemyslela, že se k balíkům, které posílám chovají takto neuctivě a nerespektují ani nálepku pozor křehké. O chování nadřízených k zaměstnancům ani nemluvě ( Byla jsem tam naštěstí jen brigádně a byla jsem vyhozena vedoucím, pouze kvůli tomu, že jsem se šla napít. ) , porušovaní bezpečnosti práce a zákoníku práce budu řešit již s inspektorátem práce. S balíky se opravdu zachází jako s odpadem a né jako s něčím z čeho mi jdou peníze.

    Klady: pouze cena
    Zápory: v recenzi
    Přínosný(5) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Můj komentář byl smazán, nevim proč(asi nechvalil). Zasilkovna klame, lhuta 7 dni s prodlouzenim na21 se smrskla na tri dny (i s sms poslanou vecer), prodlouzeni neni možné… citim tak trochu podvod, protože podle nabidky si člověk sluzbu vybírá. Jednani otřesné :tak to je a nic vic pro vás neuděláme. Jsem opravdu velmi nespokojena

    • Dobrý den, jiný komentář od Vás tady nemáme. Pokud není komentář vulgární, má přidanou hodnotu pro další čtenáře, tak vše schvalujeme.

  3. Musím říct, že jsem velmi nespokojena s pánem který rozvážel po praze 10. Šla jsem po chodniku a tento psychicky labilní člověk, který autem vjel na chodnik a ja mu uhla, na mě začal řvát co si to ne nej dovoluju, moje kamarádka se me zastala a on na ni vystartoval. Poté se nás zastali naši spolučáci, že je neslušné takhle se baví s holkama a on na ně vystartoval že je rozkope… opravdu nepochopim

  4. 2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pozor !
    Jestli nemate chytry telefon, nebo bankovni kartu, neuspejete a tedy se ani nepousejte zasilat pres Zasilkovnu.
    Dnes jsem se presvedcil o tom, ze na Zasilkovne vam nepomuzou a zbytecne jsem tam bezel !
    A stacilo by tak malo, aby pani vsechno vybavila a ja jen zaplatil !

    Klady: Cena, jen cena
    Zápory: Nemoznost zaslat balicek pro vyse zminene problemy ! Takze zustava, zel, jen posta !
    Přínosný(4) Nepomohl(2)You have already voted this
  5. 2.25
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    30

    Na dopravu je to jedna z nejlepších a cenově přijatelných služeb co jsem doposud využila. Jediné co vidím negativně, je jednání s pobočkami a jejich zaměstnanci. Stalo se již několikrát, že mi byla doručena potvrzovací zpráva, že je balík uložen na dané zásilkovně. Při vyzvednutí buď prodejna nebyla otevřena nebo balík nemohli najít. Rozpory s otevírací dobou zásilkovny, jiná je uvedena v emailu nebo sms a jiná je ve skutečnosti. Manipulace s balíkem někdy bývá hrubší, než by bylo nezbytně nutné. Před očima upustila můj balík, když ho tahala z hromady a další jí popadali. Navíc měli balíky uskladněné na velmi špinavé a vlhké podlaze a tak byli balíky zašpiněné. Měli by lépe kontrolovat své pobočky. Ale jinak dodání obstojně rychlé.

    Klady: cena široká síť poboček
    Zápory: jednání se zákazníkem na výdejně manipulace s balíčky
    Přínosný(6) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Jan Zemánek 9.11.2019 v 8:38
    0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tak jsem to zkusil, ČP je drahá. První balíček doručen za tři dny, druhý taktéž. Třetí ztracen a už pět dnů mi stále systém hlásí abych ho donesl na pobočku. Z pobočky odjel ale nikde není a systém to neví. Tím, že nemáte žádný doklad o převzetí pobočkou, jste ve velké nevýhodě. Na reklamační lince jsem byl ubezpečen o jejich pomoci a usilovném pátrání. Po 24 hodinách se vám ozveme s výsledkem. Kdepak, ani jednou se už nikdo neozval. Když zavoláte znovu, vše jede od nuly. Operátoři očividně mezi sebou nekomunikují a nenechávají poznámky u reklamací. Takže závěrem……..balíček není, potvrzení o odeslání nemám, peníze musím vrátit. Vracím se do poštovních front.

    Klady: Cena Síť poboček
    Zápory: Ztráta balíčků Nezájem při reklamaci Absence potvrzení o předání zásilky Doba doručení
    Přínosný(10) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tragická zkušenost s doručováním pokud vyberete dopravce InTime, nebo nejlevnější doručení na adresu.
    Doručování trvá více než 12-14 dní!!!! A to je teprve říjen. Co se bude dít v prosinci?
    Pokud možno volte výdejní místo Zásilkovny nebo dopravce DPD.

    Klady: pro zákazníka levný způsob doručení
    Zápory: není jistota doručení včas cca do 4-5 dnů neochotní při řešení ze strany Zásilkovny - řeknou, že nemohou nic dělat, ale zaplatit chtějí 100%
    Přínosný(6) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. 3.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    90

    při předání balíku nedostávám potvrzení, že jsem balík předal, a tak jsem občas torchu nervozní, ale zatím jsem poslal cca 30 balíků a bezproblému

    Klady: výborný výběr poboček.
    Zápory: občas trochu delší doba dodání, např 3-4 dny
    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zasilkovna Praha 5, Hurka, Rominek. Vydejni doba do 18 hodin ve vsedni den, zavreno uz v 17. hodin, aniz by zasilkovna predem informala zákazníky o zmene vydejni doby. Jine zasilkovny takove informace bezne rozesilaji, pro tuto zasilkovnu jde zrejme o nadlisky ukol.

    Klady: Zadne
    Zápory: jednani se zakaznikem - trsgedie
    Přínosný(5) Nepomohl(1)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Že Vám aspoň zvednou telefon po 10 minutách čekání a relativně slušně pošlou do … Vaší zásilku dohledají, že je stále na Depu v lepším případě a nelze vyzvednou osobně, i když nejsou schopni doručit a nebo.. minulá zásilka zcela ztracena N E D O P O R U Č U J I !!!!!!

    Klady: ani jedena pozitivita .. Vlastně ano .. začínám si velice vážit České pošty ..
    Zápory: Doba doručení, ztracení zásilek, nemožnost vyzvednutí na Depu, ignorace-neochota řešení ... prostě nedoporučuji Zásilkovnu nikomu..
    Přínosný(9) Nepomohl(0)You have already voted this
1 189 190 191 192 193 196

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo